Wersja archiwalna 2008-12-03 13:42:34

GMINA  PUSZCZA  MARIAŃSKA

96-330 PUSZCZA MARIAŃSKA UL. STANISŁAWA PAPCZYŃSKIEGO 1

tel. /046/  831-81-69  lub  831-81-51  fax.  /046/   831-81-18

www.puszcza-marianska.pl e-mail: urzad@puszcza-marianska.pl

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

Tytuł postępowania

Utwardzenie  dróg  gminnych  kruszywem  o  frakcji 0-30 mm  (wapień dewoński - kruszywo budowlane) wraz z wyrównaniem

 

Opis

Utwardzenie  dróg gminnych kruszywem o frakcji: 0-30 mm (wapień dewoński - kruszywo budowlane) w ilości 5 000 ton wraz z wyrównaniem.

Zamawiający  na  podstawie  art. 67 ust. 1 pkt.6 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje zamówienie uzupełniające.

 

Rodzaj zamówienia : roboty budowlane

 

Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):  

Dział: 45000000-7; Grupa: 45230000-8; Klasa: 45233100-0; Kategoria: 45233142-6.

 

Termin wykonania:  do 30.09.2009 r.

 

Data przekazania ogłoszenia do biuletynu: 02.12.2008 r.

 

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków

 

O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

1)      posiadają  uprawnienia  do  wykonywania  określonej  działalności  lub  czynności,   jeżeli ustawy  nakładają  obowiązek  takich  uprawnień,

2)      posiadają  niezbędną  wiedzę  i  doświadczenie  oraz  dysponują  potencjałem technicznym i  osobami  zdolnymi  do  wykonania  zamówienia,

3)      znajdują  się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

4)      nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia

 

Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu i wymagań dla oferowanych robót budowlanych.

 

1. formularz ofertowy złożony według wzoru – załącznik Nr 1 do SIWZ

2. aktualny  odpis  z  właściwego  rejestru  albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

3. jeżeli  oferta  i  załączniki  zostaną  podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy, należy dołączyć do oferty dokument obejmujący takie upoważnienie

4. aktualna  informacja  z  Krajowego  Rejestru  Karnego  albo  równoważne  zaświadczenie  właściwego  organu  sądowego  lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym  art.24  ust.1  pkt 4-8 ustawy,  wystawione  nie  wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

5. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 9, wystawione nie wcześniej niż  6 miesiecy przed upływem terminu składania ofert, aktualne zaświadczenie   właściwego   naczelnika   urzędu   skarbowego   potwierdzające,  że  wykonawca  nie  zalega  z  opłacaniem  podatków  opłat  lub,  że  uzyskał  przewidziane

    prawem  zwolnienie,  odroczenie  lub  rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiace przed upływem  terminu składania ofert,

7. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy  Rolniczego   Ubezpieczenia   Społecznego  potwierdzające  odpowiednio,   że  wykonawca   nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie,  że  uzyskał  przewidziane  prawem  zwolnienie,  odroczenie  lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji – wystawione nie  wcześniej niż 3 miesiace przed  upływem terminu składania ofert,

8. oświadczenie o spełnianiu warunków z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

9. wykaz niezbednych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje

    lub będzie dysponował Wykonawca.   Jeżeli Wykonawca wskaże narzędzia i urządzenia,  którymi będzie dysponował, do wykazu należy załączyć pisemne zobowiązanie podmiotu

    udostępniającego. 

10.wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres

     prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem  i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich  wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzajacych  należyte wykonanie tych robót wystawionych przez podmioty na rzecz których roboty  były wykonywane. Uwaga!! Zamawiający żąda przedłożenia co najmniej trzech referencji.

 

 

Składanie ofert częściowych:     nie

Składanie ofert wariantowych:   nie

 

Warunki dotyczące wadium:    nie dotyczy

 

Kryteria oceny ofert:          najniższa cena

 

Termin związania z ofertą:  30 dni

 

Adres strony internetowej, na której jest dostępna SIWZ: 

www.puszcza-marianska.pl

Miejsce otrzymania SIWZ:   w siedzibie Zamawiającego pokój Nr.10

 

Termin składania ofert:   do dnia 22.12.2008 r. do godz. 9:00

Miejsce składania ofert: Urząd Gminy w Puszczy Mariańskiej pokój Nr. 8

                                           96-330 Puszcza Mariańska ul. Stanisława Papczyńskiego 1.

 

 

 Wójt Gminy                                                                                          

Puszcza Mariańska

                                                                                                                           Michał Staniak

 

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 1292930]

przewiń do góry