Wersja archiwalna 2008-11-28 16:49:36
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi
Puszcza Mariańska: „Wykonywanie w roku 2009 usług opiekuńczych zwykłych z zadań własnych gminy oraz specjalistycznych usług opiekuńczych z zadań zleconych gminie na podstawie art.50 ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (Dz. U. Nr 64 , poz. 593 z późn. zm.) dla podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Puszczy Mariańskiej, w miejscu zamieszkania podopiecznego”
ZAMAWIAJĄCY
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Puszczy Mariańskiej, do kontaktów: Ewa Śledź, ul. Plac Tadeusza Kościuszki 2 , 96-330 Puszcza Mariańska, woj. mazowieckie, tel. 046 831-87-49, ogólny adres internetowy: www.puszcza-marianska.pl
2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: tak jak w pkt I.1).
3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: tak jak w pkt I. 1).
4) Adres, pod który należy przesyłać oferty: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Puszczy Mariańskiej ul. Plac Tadeusza Kościuszki 2, 96-330 Puszcza Mariańska,
5) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych
Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Wykonywanie w roku 2009 usług opiekuńczych zwykłych z zadań własnych gminy oraz specjalistycznych usług opiekuńczych z zadań zleconych gminie na podstawie art.50 ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (Dz. U. Nr 64 , poz. 593 z późn. zm.) dla podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Puszczy Mariańskiej, w miejscu zamieszkania podopiecznego”
1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługa; Główne miejsce świadczenia usług: gmina Puszcza Mariańska
1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego.
1.4) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług opiekuńczych na podstawie art.50 ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (Dz. U. Nr 64 , poz.593 z późn. zm.) dla podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Puszczy Mariańskiej, w miejscu zamieszkania podopiecznego. Usługi będące przedmiotem zamówienia obejmują usługi opiekuńcze zwykłe z zadań własnych gminy i specjalistyczne usługi opiekuńcze z zadań zleconych gminie.
Przez usługi opiekuńcze rozumie się świadczenie usług na rzecz podopiecznego GOPS Puszcza Mariańska , w miejscu jego zamieszkania , polegających w szczególności na:
- zaspokajaniu podstawowych , codziennych potrzeb życiowych podopiecznego,
- podstawowej opiece higieniczno-sanitarnej nad podopiecznym,
- pielęgnacji , dokonywaniu zakupów , załatwianiu spraw osobistych podopiecznego,
- pomocy w utrzymaniu przez podopiecznego więzi ze środowiskiem
- rehabilitacja fizyczna ,
- usprawnianie do funkcjonowania w społeczeństwie
- wspieranie psychologiczno-pedagogiczne i edukacyjno-terapeutyczne ,
- wykonywanie innych czynności na rzecz podopiecznego , wynikających z rozeznania potrzeb w środowisku podopiecznego,
- zapewnieniu kontaktów podopiecznego z otoczeniem.
1.5) Wspólny słownik zamówień (CPV): 85312000-9 – Usługi opieki społecznej nie obejmujące miejsc noclegowych.
1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
2) Wielkość lub zakres zamówienia
Całkowita wielkość lub zakres: wykonywanie usług opiekuńczych w rozmiarze 14.000 godzin w okresie trwania umowy.
3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01.01.2009; data zakończenia: 31.12.2009
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) Warunki dotyczące udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne
Opis warunków udziału w postępowaniu:
1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymogi art. 22 ust.1 ustawy i :
1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zmówienia
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuję osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4) nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne z przyczyn określonych w art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą \spełnia -nie spełnia\, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków w postępowaniu, lub którzy złożą dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składając ofertę ( na druku stanowiącym załącznik Nr 1 do specyfikacji ) dołącza do niej następujące dokumenty:
1.Oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art.22 ust.1 ustawy zgodnie
z drukiem załączonym do specyfikacji (załącznik Nr 2)
2.Aktualny odpis z właściwego rejestru , w którym wykonawca jest wpisany albo aktualne
zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego
oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia
Społecznego potwierdzające , że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat
i składek na ubezpieczenie społeczne lub że uzyskał zgodę na zwolnienie , odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania ofert.
4.Informację o ilości godzin wykonywanych , w ramach zamówienia publicznego , usług
opiekuńczych w roku 2006 i 2007 z podaniem ich wartości dat wykonania i odbiorców,
przy czym wymagane jest aby ilość ta była nie mniejsza niż 11 000 godzin usług dla
każdego wymaganego roku. Informację należy sporządzić według wzoru (załącznik Nr 3).
Do informacji tej należy załączyć dokument potwierdzający jakość i świadczenie przez
wykonawcę w 2006 i 2007 roku usług w ilości wymaganej , wystawiony przez
zleceniodawcę tych usług.
5.Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie wraz z danymi na temat ich
kwalifikacji . Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadanie przez
pracowników wykonawcy kwalifikacji do wykonywania przedmiotu zamówienia oraz
potwierdzające , że pracownicy posiadają co najmniej roczny staż pracy przy wykonywaniu usług opiekuńczych.
Za pracowników posiadających wymagane kwalifikacje zamawiający uważać będzie tych ,
którzy posiadają co najmniej przeszkolenie w zakresie wykonywania usług opiekuńczych.
Wykaz należy sporządzić według wzoru (załącznik Nr 4).
Uwaga!!! Wykonawca musi dysponować co najmniej 3 pracownikami posiadającymi
kwalifikacje lub spełniającymi warunki określone w § 3 rozporządzenia Ministra
Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005r. w sprawie rodzajów specjalistycznych
usług opiekuńczych oraz kwalifikacji osób świadczących takie usługi dla osób z
zaburzeniami psychicznymi, zasad i trybu ustalania i pobierania opłat za te usługi , jak
również warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia z opłat (Dz.U. z 2005r. Nr
189, poz. 1598 z późn. zm.)
6.Zaparafowany przez wykonawcę wzór umowy (załącznik nr 5 ) jako znak akceptacji
warunków , na których zamawiający zleci wykonanie zamówienia publicznego.
7.Informację banku , w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy ,
potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową
wykonawcy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
ofert.
PROCEDURA
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia
1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
1) Kryteria oceny ofert
2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena-80%
doświadczenie – 20%
2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
2) Informacje administracyjne
3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia: Siedziba zmawiającego, strona internetowa: www.puszcza-marianska.pl
3.2) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08-12-2008r. godzina 1000.
3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski.
3.5) Termin związania ofertą: 30 dni
3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 08-12-2008, godzina 1430 , Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Puszczy Mariańskiej ul. Plac Tadeusza Kościuszki 2 pok. Nr 6
INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie.
2) Informacje dodatkowe:
3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 26-11-2008
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kuźma Beata
- Data udostępnienia w BIP: 2008-11-28
- Informacja zaktualizowana przez: Kuźma Beata
- Data ostatniej aktualizacji: 2008-11-28 16:49:36
- Liczba odsłon: 262
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: