Wersja archiwalna 2008-07-23 17:37:24

GMINA PUSZCZA MARIAŃSKA

96-330 PUSZCZA MARIAŃSKA UL. STANISŁAWA PAPCZYŃSKIEGO 1

tel. /046/ 831-81-69 lub 831-81-51 fax. /046/ 831-81-18

www.puszcza-marianska.pl e-mail: urzad@puszcza-marianska.pl

 

Nasz znak:I.341/10/2008 Puszcza Mariańska, dnia 23.07.2008 r

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Tytuł postępowania

Budowa przyłączy kanalizacyjnych w miejscowości Bartniki ul. Miodowa i Spokojna

Opis

Budowa przyłączy kanalizacyjnych w miejscowości Bartniki ul. Miodowa i Spokojna:

z rur PE o średnicy zewnętrznej 90 mm o długości 234,0 mb, z rur PE o średnicy zewnętrznej 63 mm o długości 70,0 mb, z rur PE o średnicy zewnętrznej 50 mm o długości 363,0 mb

 

Rodzaj zamówienia : roboty budowlane

Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.23.24.10-9

Termin wykonania: do 30.11.2008 r.

Data przekazania ogłoszenia do biuletynu: 23.07.2008 r.

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków

O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

  1. Spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo

Zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2007 r Nr.223,poz.1655).Spełnienie w/w warunku

Oceniane będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń wchodzących w skład oferty.

  1. Dysponują pracownikiem, który zgodnie z wymogami art.12 ustawy z 7 lipca 1994 r Prawo Budowlane (Dz.U. z 2006 r Nr.156 poz.1118 z późn. zm.) może pełnić samodzielną funkcję techniczną w budownictwie tj. posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie przedmiotu zamówienia, oraz jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego. Spełnienie w/w warunku oceniane będzie na podstawie przedłożonych w ofercie właściwych uprawnień w/w pracownika i stosownego aktualnego zaświadczenia o jego przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego.

3. Przedstawią wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych,a jeżeli

okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie , odpowiadających swoim

rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z

podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów

potwierdzajacych należyte wykonanie tych robót wystawionych przez podmioty na rzecz

których roboty były wykonywane. Uwaga!!! Zamawiający żąda przedłożenia co najmniej

trzech referencji.

 

 

Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu i wymagań dla oferowanych robót budowlanych.

  1. Oświadczenie o spełnieniu przez warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
  2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
  3. Wykaz wykonanych w ciągu 5 lat przed datą wszczęcia postępowania, robót budowlanych , odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,
  4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
  5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy,wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
  6. Dokumenty potwierdzające, iż prace wymienione w wykazie zostały wykonane z należytą starannością. Zamawiający żąda przedłożenia co najmniej trzech referencji.
  7. Uprawnienia budowlane pracownika nadzoru do kierowania robotami budowlanymi w zakresie przedmiotu zamówienia spełniające wymogi art.12 ustawy z 7 lipca 1994 r Prawo Budowlane (Dz.U. z 2006 r Nr.156 poz.1118 z późn. zm.) oraz aktualne zaświadczenie potwierdzające przynależność w/w osoby do właściwej izby samorządu zawodowego (wydane przez właściwą izbę).
  8. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwerdzajace,że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków opłat lub,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
  9. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzajace odpowiednio,że wykonacwa nie zalega
  10. z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności

    lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące

    przed upływem terminu składania ofert,

  11. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają uprawnienia budowlane, która zgodnie z projektem technicznym będzie przedmiotem robót oraz dokumenty potwierdzające wpis na listę właściwej okręgowej izby inżynierów budownictwa,

11. Wykaz niezbednych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakie posiada

wykonawca do wykonania zamówienia,

12. Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy,

należy dołączyć do oferty dokument obejmujący takie upoważnienie

Składanie ofert częściowych: nie

Składanie ofert wariantowych: nie

Warunki dotyczące wadium: nie dotyczy

Kryteria oceny ofert: najniższa cena

Termin związania z ofertą: 30 dni

Adres strony internetowej, na której jest dostępna SIWZ:

www.puszcza-marianska.pl

Miejsce otrzymania SIWZ: w siedzibie Zamawiającego pokój Nr.13

Termin składania ofert: do dnia 18.08.2008 r. do godz. 10:00

Miejsce składania ofert: Urząd Gminy w Puszczy Mariańskiej pokój Nr. 8 /Sekretariat/

96-330 Puszcza Mariańska ul. Stanisława Papczyńskiego 1.

Termin otwarcia ofert: dnia 18.08.2008 r godz.10:20

                                                                                                    Wójt Gminy

                                                                                                   Michał Staniak

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 1292924]

przewiń do góry