Ogłoszenie nr 543008-N-2019 z dnia 2019-04-30 r.
Gmina Puszcza Mariańska: Budowa w wariancie trzytorowym, bieżni owalnej 200 m, prostej 100 m, stanowiska do skoku w dal i stanowiska do rzutu kulą na terenie działki nr 896/2 przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym im. Jana Kwiecińskiego w Bartnikach.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do
jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie
mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub
wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje
na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie
postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają
postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz
osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku
przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień
publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA
I ADRES: Gmina
Puszcza Mariańska, krajowy numer identyfikacyjny 75014839000000, ul. Stanisława
Papczyńskiego 1 , 96-330 Puszcza Mariańska, woj. mazowieckie,
państwo Polska, tel. +48(46)8318151, e-mail zam.publiczne@puszcza-marianska.pl,
urzad@puszcza-marianska.pl, faks +48(46)8318118.
Adres strony internetowej (URL): www.puszcza-marianska.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i
urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja
samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział
obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania
postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z
zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z
zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w
jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali
zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających
indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych
zamawiających):
I.4)
KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania
można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.puszcza-marianska.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja
istotnych warunków zamówienia
Tak
www.puszcza-marianska.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji
można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy
przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone
jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w
inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy przesyłać w wersji papierowej do dnia 15.05.2019 r. do godz.
09:00 na adres Zamawiającego - (pokój nr 8 - Sekretariat) w sposób opisany w
pkt. 11, ppkt. 11.7 SIWZ
Adres:
Urząd Gminy Puszcza Mariańska, ul. Stanisława Papczyńskiego 1, 96-330 Puszcza
Mariańska, pokój nr 8 (sekretariat)
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub
formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można
uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa w wariancie
trzytorowym, bieżni owalnej 200 m, prostej 100 m, stanowiska do skoku w dal i
stanowiska do rzutu kulą na terenie działki nr 896/2 przy Zespole
Szkolno-Przedszkolnym im. Jana Kwiecińskiego w Bartnikach.
Numer referencyjny: Z.271.7.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog
techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu
do:
Zamawiający
zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup
części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone
zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i
ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i
wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie
zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem
zamówienia jest budowa, w wariancie trzytorowym, bieżni owalnej 200 m, prostej
100 m, stanowiska do skoku w dal i stanowiska do rzutu kulą, na terenie działki
nr 896/2 przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym im. Jana Kwiecińskiego w
Bartnikach. Prace budowlane obejmują budowę trzytorowej bieżni owalnej i
prostej o nawierzchni poliuretanowej w ilości 901 m2 z obrzeżem trawnikowym
długości 490 m, budowę zeskoczni w dal o nawierzchni z piasku płukanego w
ilości 32,40 m2 z krawężnikiem elastycznym z wewnętrznym usztywnieniem w ilości
26 mb, wykonanie trawnika na powierzchni 550 m2 oraz rozbiórkę istniejącej
nawierzchni asfaltowej i wykonanie trawnika na powierzchni 100 m2. Zamówienie
obejmuje również zakup i montaż bloków startowych w ilości 3 szt, progu do
odbicia w ilości 1 szt oraz jednego stanowiska do pchnięcia kulą. Opis
przedmiotu zamówienia przedstawiono w projekcie budowlanym, stanowiącym
załączniki nr 7a, 7b, 7c, 7d, 7e i 7f, do SIWZ oraz w Specyfikacji Technicznej
Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ.
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie następujących prac
budowlanych : - wykonanie prac związanych z rozbiórką istniejącej nawierzchni
wykonanej z mieszanki mineralno -bitumicznej wraz z wywozem i utylizacją gruzu,
- wykonanie prac ziemnych, - ułożenie obrzeży betonowych i obrzeży elastycznych
na ławie betonowej, - wypełnienie piaskiem skoczni do skoku w dal, - wykonanie
nawierzchni bieżni na warstwie odsączającej i warstwie podbudowy, - malowanie
linii bieżni, - ułożenie mieszanki torfu i ziemi urodzajnej i wykonanie
trawnika przy wybudowanej bieżni, - montaż bloków startowych, progu odbicia do
skoku w dal oraz stanowiska do pchnięcia kulą. W zakres i koszt inwestycji
wchodzi również wykonanie prac pomiarowych i obsługi geodezyjnej zamówienia, w
tym dostarczenie Zamawiającemu inwentaryzacji geodezyjnej robót w ilości 2 egz.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają: przedmiar robót -
stanowiący załącznik nr 9, do SIWZ, projekt budowlany - stanowiący załączniki
nr 7a, 7b, 7c, 7d, 7e i 7f, do SIWZ oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i
Odbioru Robót, stanowiąca załącznik nr 8 do SIWZ.
II.5) Główny kod CPV: 45111100-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45111213-4 |
45100000-8 |
45212221-1 |
45112723-9 |
45223800-4 |
45212221-1 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje
informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa
całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub
dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust.
1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną
udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust.
6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który
została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny
system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
Okres w miesiącach |
Okres w dniach |
Data rozpoczęcia |
Data zakończenia |
2019-08-30 |
II.9) Informacje dodatkowe: Wymagany termin wykonania zamówienia od dnia
podpisania umowy maksymalnie do dnia 30.08.2019 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1)
Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o
ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunki udziału w postępowaniu dotyczą: a) zdolności
technicznej lub zawodowej Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, w
przypadku gdy Wykonawca wykaże, że wykonał roboty budowlane w zakresie budowy
co najmniej dwóch obiektów sportowych, o wartości co najmniej 150 000 zł każda
z nich i przedstawi minimum dwa dowody że roboty te zostały wykonane należycie
(np. referencje, protokoły odbioru robót) o minimalnej wartości wykonanych
robót w wysokości 150 000 zł każda. W celu wykazania spełniania powyższego
warunku Wykonawca składa wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w
okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem
ich rodzaju i wartości oraz daty i miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz
których roboty te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy
te roboty budowlane zostały wykonane należycie w szczególności czy zostały
wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.
Dowodami taki mogą być np. referencje bądź inne dokumenty wystawione przez
podmiot na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z
uzasadnionej przyczyny o charakterze obiektywnym Wykonawca nie jest w stanie
uzyskać tych dokumentów- inne dokumenty.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących
czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach
zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1)
Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24
ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne
podstawy wykluczenia:
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie
o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania na okoliczności, o których mowa w art. 24 ust 1. Pzp Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona zobowiązany jest na wezwanie Zamawiającego złożyć następujące dokumenty: a) aktualne na dzień złożenia oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W
ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca,
którego oferta została najwyżej oceniona zobowiązany jest na wezwanie
Zamawiającego złożyć następujące dokumenty: a) W celu wykazania spełniania
powyższego warunku Wykonawca składa wykaz robót budowlanych związanych z budową
obiektów sportowych, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu
lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i
wartości oraz daty i miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te
zostały wykonane oraz załączeniem minimum dwóch dowodów określających czy te
roboty budowlane zostały wykonane należycie w szczególności czy zostały
wykonane z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Dokumentami
taki mogą być np. referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na
rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny
o charakterze obiektywnym Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów -
inne dokumenty. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, w przypadku
przedstawienia minimum dwóch takich dowodów (np. referencje, protokoły odbioru
robót ) o minimalnej wartości wykonanych robót w wysokości 150 000 zł każda. b)
Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału, aktualne na dzień
złożenia oświadczenia, wg art. 26 ustawy Pzp w postępowaniu, sporządzone według
wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do Specyfikacji.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej: a) oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Każdy Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu powyższe oświadczenie. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku, kiedy ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (konsorcjum/spółka cywilna), muszą spełniać następujące warunki: a) Oferta winna być podpisana przez ustanowionego pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. b) Stosowne pełnomocnictwo/upoważnienie wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców występujących wspólnie i należy je załączyć do oferty. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. c) Oferta winna zawierać oświadczenie, o którym mowa w pkt. 7.1 ppkt. b) dla każdego z Wykonawców osobno. d) Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Postanowienia dotyczące dokumentów dot. podmiotów udostępniających zasoby: a) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku wobec nich podstaw do wykluczenia oraz spełniania w zakresie, w jakim powołuje się na zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt. 7.1. i składa dokumenty o których mowa w pkt. 5.6.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub
dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia
do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty
zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału
w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny,
partnerstwo innowacyjne)
Liczba
wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa
będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje
dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie
ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji
potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu
zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji
elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z
opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji
elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie
będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości
postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i
specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji
elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Okres gwarancji |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg
nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo
innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie
ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego
opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu
konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania
ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym
muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających
negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w
specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas
trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Termin
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej
umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór
umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA
UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiana postanowień niniejszej umowy jest niedopuszczalna z wyjątkiem
następujących sytuacji: 1) zwiększenie zakresu robót w przypadku konieczności
wykonania robót dodatkowych, bez których niemożliwe jest prawidłowe wykonanie
przedmiotu zamówienia objętego niniejszą umową – zwiększenie zakresu robót
nastąpi na podstawie pisemnego aneksu do niniejszej umowy, a podstawą zawarcia
aneksu będzie podpisany przez strony umowy protokół konieczności wykonania
robót dodatkowych określający zakres niezbędnych robót dodatkowych i niezbędny
czas na ich wykonanie oraz wysokość wynagrodzenia za roboty dodatkowe,
potwierdzony przez Inspektora Nadzoru; 2) zmiana terminu zakończenia robót w
przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych – termin zakończenia robót
ulegnie przesunięciu o okres wykonywania robót dodatkowych ustalony w protokole
konieczności, o którym mowa w pkt 1 ; 3) w przypadku wcześniejszego wykonania
przedmiotu zamówienia – termin wykonania robót ulega skróceniu ; 4) zmiana
terminu zakończenia umowy - przesunięcie terminu wykonania zamówienia, o czas
udokumentowanych w dzienniku budowy dni wstrzymania prac budowlanych, z
przyczyn obiektywnych, nie leżących po stronie Wykonawcy: 5) zmiana
wynagrodzenia Wykonawcy poprzez jego zmniejszenie w przypadku ograniczenia
zakresu robót przez Zamawiającego - wynagrodzenie zostanie zmniejszone o
wartość robót, których zakres zmniejszono, a ustalenie wysokości zmniejszonego
wynagrodzenia nastąpi w oparciu o kosztorys ofertowy Wykonawcy ; 6) zmiana
wynagrodzenia Wykonawcy poprzez jego zwiększenie w przypadku konieczności
wykonania robót dodatkowych – wynagrodzenie zostanie zwiększone o wartość
wykonanych robót dodatkowych, określoną w protokole konieczności ich wykonania;
7) zmiana dotychczasowego Wykonawcy umowy w wyniku połączenia, podziału,
przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego
Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki
udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie
pociąga za sobą innych istotnych zmian umowy, zmiana polegać będzie na
zastąpieniu dotychczasowego Wykonawcy nowym Wykonawcą. 8) zmiany, niezależnie
od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust 1e ustawy Prawo
zamówień publicznych; 9) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone
w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust 8 ustawy Prawo zamówień
publicznych i jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w
umowie 2. Zmiana umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli
dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
Postanowienia w sprawie dokumentów zastrzeżonych: a) wszystkie dokumenty
złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne z wyjątkiem informacji stanowiących
tajemnicę przedsiębiorstwa, zastrzeżonych przez składającego ofertę, w terminie
nie późniejszym niż wyznaczony termin składania ofert, b) Wykonawca powinien w
sposób nie budzący wątpliwości zastrzec, że dokumenty te nie mogą być
udostępnione, oraz wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę
przedsiębiorstwa, c) wymienione powyżej dokumenty Wykonawca zobowiązany jest
wydzielić w wybrany przez siebie sposób, zapewniający zachowanie tajemnicy
przedsiębiorstwa. Tak wydzielonych informacji Zamawiający nie będzie ujawniał,
d) udostępnienie złożonych ofert możliwe będzie na pisemny wniosek
zainteresowanego, po dokonaniu przez Zamawiającego analizy, czy oferta ta nie
zawiera dokumentów zastrzeżonych, niepodlegających udostępnieniu, e) Wykonawca
nie może zastrzec informacji i dokumentów, których jawność wynika z innych
aktów prawnych, w tym m. in. z zapisu art. 86 ust 4 ustawy Prawo zamówień
publicznych, f) zgodnie z art. 11. ust. 4 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej
konkurencji poprzez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się nieujawnione do
wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne
przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą co do
których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich
poufności.
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu:
Data: 2019-05-15, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia
zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z
ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace
rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub
części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Zatwierdził :
Wójt Gminy Puszcza Mariańska
Michał Staniak
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kuźma Beata
- Data udostępnienia w BIP: 2019-05-28
- Informacja zaktualizowana przez: Kuźma Beata
- Data ostatniej aktualizacji: 2019-04-30 12:36:49
- Liczba odsłon: 581
- Historia dokumentu: