Ogłoszenie nr 590872-N-2018 z dnia 2018-07-18 r.
Gmina Puszcza Mariańska: Budowa linii napowietrznych oświetlenia ulicznego
w miejscowościach: Wygoda, Puszcza Mariańska, Olszanka, Budy Kałki, Mrozy,
Wilczynek i Bartniki
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do
jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie
mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub
wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje
na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie
postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają
postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz
osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku
przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień
publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA
I ADRES: Gmina
Puszcza Mariańska, krajowy numer identyfikacyjny 750148390, ul. Stanisława
Papczyńskiego 1 , 96-330 Puszcza Mariańska, woj. mazowieckie,
państwo Polska, tel. +48(46)8318151, e-mail zam.publiczne@puszcza-marianska.pl,
urzad@puszcza-marianska.pl, faks +48(46)8318118.
Adres strony internetowej (URL): www.puszcza-marianska.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i
urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja
samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział
obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania
postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z
zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z
zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w
jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali
zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających
indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych
zamawiających):
I.4)
KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania
można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.puszcza-marianska.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych
warunków zamówienia
Tak
www.puszcza-marianska.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji
można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy
przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone
jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w
inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy przesyłać w wersji papierowej na adres Zamawiającego - (pokój nr
8 - Sekretariat) w sposób opisany w pkt. 11, ppkt. 11.7 SIWZ
Adres:
Urząd Gminy Puszcza Mariańska, ul. Stanisława Papczyńskiego 1, 96-330 Puszcza
Mariańska, pokój nr 8 (sekretariat)
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub
formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można
uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa linii
napowietrznych oświetlenia ulicznego w miejscowościach: Wygoda, Puszcza
Mariańska, Olszanka, Budy Kałki, Mrozy, Wilczynek i Bartniki
Numer referencyjny: Z.271.18.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog
techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w
odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający
zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup
części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone
zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i
ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i
wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie
zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem
zamówienia jest budowa linii napowietrznych oświetlenia ulicznego w
miejscowościach: Wygoda, Puszcza Mariańska, Olszanka, Budy Kałki, Mrozy,
Wilczynek i Bartniki. Opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w projektach
budowlanych, stanowiących załączniki nr 13, 14, 15, 16, 17 i 18 do SIWZ oraz w
Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, stanowiących załączniki
nr 19, 20, 21, 22, 23 i 24 do SIWZ. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia
obejmuje wykonanie następujących prac budowlanych : a) Budowa linii
napowietrznej oświetlenia ulicznego na działce nr ew. 159/2, 125/3, 122, 63,
64/2, 60/11, 60/13, 60/14 w miejscowości Wygoda, na działce nr ew. 301 w
miejscowości Puszcza Mariańska i na działce nr ew. 70 w miejscowości Olszanka.
Zakres prac podstawowych obejmuje montaż 13 szt słupów z oprawami
oświetleniowymi na wysięgnikach, montaż przewodów izolowanych linii
napowietrznej nn w ilości 0,68 km montaż ograniczników przepięć, bezpieczników,
wykonanie uziomów oraz montaż szafki oświetleniowej typu SON z tablicą
bezpiecznikową. b) Budowa linii napowietrznej oświetlenia ulicznego na działce
nr ew. 13, 14/4, 14/2, 14/1, 14/6, 18/4, 18/6, 18/1, 18/7, 19 w miejscowości
Budy Kałki. Zakres prac podstawowych obejmuje montaż 7 szt słupów i 4 szt opraw
oświetleniowych na wysięgnikach, montaż przewodów izolowanych linii
napowietrznej nn w ilości 0,33 km montaż ograniczników przepięć, bezpieczników,
wykonanie uziomów oraz montaż kompletnie wyposażonej skrzynki rozdzielczej SON.
c) Budowa linii napowietrznej oświetlenia ulicznego na działce nr ew. 145/1,
144/1, 211/1 w obrębie ulicy Spokojnej miejscowości Mrozy. Zakres prac
podstawowych obejmuje montaż 15 szt słupów i 8 szt opraw oświetleniowych na
wysięgnikach, montaż przewodów izolowanych linii napowietrznej nn w ilości
0,755 km montaż ograniczników przepięć, bezpieczników, wykonanie uziomów oraz
montaż kompletnie wyposażonej skrzynki rozdzielczej SON. d) Budowa linii
napowietrznej oświetlenia ulicznego na działce nr ew. 152/3, 146/31, 151/4,
105, 84 w obrębie ulicy Klonowej i ulicy Wrzosowej miejscowości Mrozy. Zakres
prac podstawowych obejmuje montaż 16 szt słupów i 9 szt opraw oświetleniowych
na wysięgnikach, montaż przewodów izolowanych linii napowietrznej nn w ilości
0,866 km montaż ograniczników przepięć, bezpieczników, wykonanie uziomów oraz
montaż kompletnie wyposażonej skrzynki rozdzielczej SON. e) Budowa linii
napowietrznej oświetlenia ulicznego na działce nr ew. 40/1, 41/1, 42/1, 51, 21,
22, 23/1, 23/2, 24/1, 24/2, 25/1 w miejscowości Wilczynek. Zakres prac
podstawowych obejmuje montaż 5 szt opraw oświetleniowych na wysięgnikach na
istniejących słupach, montaż przewodów izolowanych linii napowietrznej nn w
ilości 0,405 km, montaż ograniczników przepięć, bezpieczników, wykonanie
uziomów oraz montaż kompletnie wyposażonej skrzynki rozdzielczej SON. f) Budowa
linii napowietrznej oświetlenia ulicznego na działce nr ew. 1201 w miejscowości
Bartniki - Grabie. Zakres prac podstawowych obejmuje montaż 5 szt opraw
oświetleniowych na wysięgnikach na istniejących słupach, montaż przewodów
izolowanych linii napowietrznej nn w ilości 0,414 km, montaż ograniczników
przepięć, bezpieczników, wykonanie uziomów oraz montaż kompletnie wyposażonej skrzynki
rozdzielczej SON. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają przedmiary
robót - stanowiące załączniki nr 7, 8, 9, 10, 11 i 12 do SIWZ, projekty
budowlane - stanowiące załączniki nr 13, 14, 15, 16, 17 i 18 do SIWZ oraz
Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót, stanowiące załączniki nr 19,
20, 21, 22, 23 i 24 do SIWZ. W zakres i koszt inwestycji wchodzi również
wykonanie: badań, pomiarów i sprawdzeń elektrycznych oraz obsługi geodezyjnej
zamówienia, w tym dostarczenie Zamawiającemu inwentaryzacji geode-zyjnej
wykonanych robót w ilości 3 egz.
II.5) Główny kod CPV: 45231400-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45232200-4 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje
informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa
całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub
dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust.
1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną
udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust.
6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który
została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny
system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
Okres w miesiącach |
Okres w dniach |
Data rozpoczęcia |
Data zakończenia |
2018-10-10 |
II.9) Informacje dodatkowe: Wymagany termin wykonania zamówienia od dnia
podpisania umowy maksymalnie do dnia 10.10.2018r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1)
Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o
ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się
Wykonawcy, którzy: a) nie podlegają wykluczeniu b) spełniają warunki udziału w
postępowaniu, określone w ogłoszeniu o zamówieniu oraz niniejszej Specyfikacji
Istotnych Warunków Zamówienia.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunki udziału w postępowaniu dotyczą: 1) zdolności
technicznej lub zawodowej. a) CZĘŚĆ I: - Budowa linii napowietrznej oświetlenia
ulicznego na działce nr ew. 159/2, 125/3, 122, 63, 64/2, 60/11, 60/13, 60/14 w
miejscowości Wygoda, na działce nr ew. 301 w miejscowości Puszcza Mariańska i
na działce nr ew. 70 w miejscowości Olszanka. - Budowa linii napowietrznej
oświetlenia ulicznego na działce nr ew. 13, 14/4, 14/2, 14/1, 14/6, 18/4, 18/6,
18/1, 18/7, 19 w miejscowości Budy Kałki. Zamawiający uzna ten warunek za
spełniony, w przypadku gdy Wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej dwie roboty
budowlane polegające na budowie oświetlenia ulicznego, o wartości co najmniej
30 000 złotych każda z nich i przedstawi minimum dwa dowody, że roboty te
zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru robót) o
minimalnej wartości wykonanych robót w wysokości 30 000 zł każda. W celu
wykazania spełniania powyższego warunku Wykonawca składa wykaz robót
budowlanych związanych z budową oświetlenia ulicznego, wykonanych nie wcześniej
niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z
podaniem ich rodzaju i wartości oraz daty i miejsca wykonania i podmiotów, na
rzecz których roboty te zostały wykonane oraz załączy dowody określające czy te
roboty budowlane zostały wykonane należycie w szczególności czy zostały
wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.
Dowodami taki mogą być np. referencje bądź inne dokumenty wystawione przez
podmiot na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z
uzasadnionej przyczyny o charakterze obiektywnym Wykonawca nie jest w stanie
uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. b) CZĘŚĆ II: - Budowa linii
napowietrznej oświetlenia ulicznego na działce nr ew. 145/1, 144/1, 211/1 w obrębie
ulicy Spokojnej miejscowości Mrozy. - Budowa linii napowietrznej oświetlenia
ulicznego na działce nr ew. 152/3, 146/31, 151/4, 105, 84 w obrębie ulicy
Klonowej i ulicy Wrzosowej miejscowości Mrozy. Zamawiający uzna ten warunek za
spełniony, w przypadku gdy Wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej dwie roboty
budowlane polegające na budowie oświetlenia ulicznego, o wartości co najmniej
30 000 złotych każda z nich i przedstawi minimum dwa dowody, że roboty te
zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru robót) o
minimalnej wartości wykonanych robót w wysokości 30 000 zł każda. W celu
wykazania spełniania powyższego warunku Wykonawca składa wykaz robót
budowlanych związanych z budową oświetlenia ulicznego, wykonanych nie wcześniej
niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z
podaniem ich rodzaju i wartości oraz daty i miejsca wykonania i podmiotów, na
rzecz których roboty te zostały wykonane oraz załączy dowody określające czy te
roboty budowlane zostały wykonane należycie w szczególności czy zostały
wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.
Dowodami taki mogą być np. referencje bądź inne dokumenty wystawione przez
podmiot na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z
uzasadnionej przyczyny o charakterze obiektywnym Wykonawca nie jest w stanie
uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. c) CZĘŚĆ III: - Budowa linii
napowietrznej oświetlenia ulicznego na działce nr ew. 40/1, 41/1, 42/1, 51, 21,
22, 23/1, 23/2, 24/1, 24/2, 25/1 w miejscowości Wilczynek. kompletnie
wyposażonej skrzynki rozdzielczej SON. - Budowa linii napowietrznej oświetlenia
ulicznego na działce nr ew. 1201 w miejscowości Bartniki - Grabie. Zamawiający
uzna ten warunek za spełniony, w przypadku gdy Wykonawca wykaże, że wykonał co
najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie oświetlenia ulicznego, o
wartości co najmniej 30 000 złotych każda z nich i przedstawi minimum dwa dowody,
że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru
robót) o minimalnej wartości wykonanych robót w wysokości 30 000 zł każda. W
celu wykazania spełniania powyższego warunku Wykonawca składa wykaz robót
budowlanych związanych z budową oświetlenia ulicznego, wykonanych nie wcześniej
niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z
podaniem ich rodzaju i wartości oraz daty i miejsca wykonania i podmiotów, na
rzecz których roboty te zostały wykonane oraz załączy dowody określające czy te
roboty budowlane zostały wykonane należycie w szczególności czy zostały
wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Dowodami
taki mogą być np. referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na
rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej
przyczyny o charakterze obiektywnym Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych
dokumentów - inne dokumenty.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących
czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach
zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe: Uwaga : Wykonawca , który złoży ofertę na każdą część
zamówienia może posługiwać się tymi samymi referencjami ( protokołami odbioru
itp.) w odniesieniu do każdej z części zamówienia , o ile dokumenty te
potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1)
Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24
ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne
podstawy wykluczenia:
III.3) WYKAZ
OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE
PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA
KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie
o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania na okoliczności, o których mowa w art. 24 ust 1. Pzp Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona zobowiąza- ny jest na wezwanie Zamawiającego złożyć następujące dokumenty: a) aktualne na dzień złożenia oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W
ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca,
którego oferta została najwyżej oceniona zobowiązany jest na wezwanie
Zamawiającego złożyć następujące dokumenty: a) Wykaz robót budowlanych
związanych z budową oświetlenia ulicznego, wykonanych nie wcześniej niż w
okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem
ich rodzaju i wartości oraz daty i miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz
których roboty te zostały wykonane oraz załączeniem minimum dwóch dowodów
określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie w
szczególności czy zostały wykonane z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo
ukończone. Dokumentami taki mogą być np. referencje bądź inne dokumenty
wystawione przez podmiot na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a
jeżeli z uzasadnionej przyczyny o charakterze obiektywnym Wykonawca nie jest w
stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. Zamawiający uzna ten warunek
za spełniony, w przypadku przedstawienia minimum dwóch takich dowodów (np.
referencje, protokoły odbioru robót ) o minimalnej wartości wykonanych robót w
wysokości 30 000 zł każda.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej: a) oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Każdy Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu powyższe oświadczenie. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku, kiedy ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (konsorcjum/spółka cywilna), muszą spełniać następujące warunki: a) Oferta winna być podpisana przez ustanowionego pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. b) Stosowne pełnomocnictwo/upoważnienie wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców występujących wspólnie i należy je załączyć do oferty. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. c) Oferta winna zawierać oświadczenie, o którym mowa w pkt. 7.1 ppkt. b) dla każdego z Wykonawców osobno. d) Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów niżej wymienionych dokumentów: 1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp oraz odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wyko-nawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w pos-tępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykona-nia decyzji właściwego organu; 3) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia spo-łeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szcze-gólności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 5) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 6) oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobie-gawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; 7) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Pzp; 8) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji admini-stracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp; 9) oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1785);
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub
dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia
do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty
zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału
w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny,
partnerstwo innowacyjne)
Liczba
wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa
będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje
dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie
ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji
potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu
zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z
opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji
elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie
będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości
postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i
specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji
elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Okres gwarancji |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg
nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo
innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie
ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego
opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu
konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania
ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym
muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających
negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w
specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas
trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Termin
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej
umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór
umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA
UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiana postanowień niniejszej umowy jest niedopuszczalna z wyjątkiem
następujących sytuacji: 1) zwiększenie zakresu robót w przypadku konieczności
wykonania robót dodatkowych, bez których niemożliwe jest prawidłowe wykonanie
przedmiotu zamówienia objętego niniejszą umową – zwiększenie zakresu robót
nastąpi na podstawie pisemnego aneksu do niniejszej umowy, a podstawą zawarcia
aneksu będzie podpisany przez strony umowy protokół konieczności wykonania
robót dodatkowych określający zakres niezbędnych robót dodatkowych i niezbędny
czas na ich wykonanie oraz wysokość wynagrodzenia za roboty dodatkowe,
potwierdzony przez Inspektora Nadzoru; 2) zmiana terminu zakończenia robót w
przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych – termin zakończenia robót
ulegnie przesunięciu o okres wykonywania robót dodatkowych ustalony w protokole
konieczności, o którym mowa w pkt 1 ; 3) w przypadku wcześniejszego wykonania
przedmiotu zamówienia – termin wykonania robót ulega skróceniu ; 4) zmiana
terminu zakończenia umowy - przesunięcie terminu wykonania zamówienia, o czas
udokumentowanych w dzienniku budowy dni wstrzymania prac budowlanych, z
przyczyn obiektywnych, nie leżących po stronie Wykonawcy. 5) zmiana wynagrodzenia
Wykonawcy poprzez jego zmniejszenie w przypadku ograniczenia zakresu robót
przez Zamawiającego - wynagrodzenie zostanie zmniejszone o wartość robót,
których zakres zmniejszono, a ustalenie wysokości zmniejszonego wynagrodzenia
nastąpi w oparciu o kosztorys ofertowy Wykonawcy ; 6) zmiana wynagrodzenia
Wykonawcy poprzez jego zwiększenie w przypadku konieczności wykonania robót
dodatkowych – wynagrodzenie zostanie zwiększone o wartość wykonanych robót
dodatkowych, określoną w protokole konieczności ich wykonania; 7) zmiana
wykonawcy w przypadku, gdy Wykonawcę zastąpił inny wykonawca w wyniku
połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia
dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca
spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy
wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, łączna
wartość zmian jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w
umowie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli
dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
Postanowienia w sprawie dokumentów zastrzeżonych: a) wszystkie dokumenty
złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne z wyjątkiem informacji stanowiących
tajemnicę przedsiębiorstwa, zastrzeżonych przez składają-cego ofertę, w
terminie nie późniejszym niż wyznaczony termin składania ofert. b) Wykonawca
powinien w sposób nie budzący wątpliwości zastrzec, że dokumenty te nie mogą
być udostępnione, oraz wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę
przedsiębiorstwa. c) Wymienione powyżej dokumenty Wykonawca zobowiązany jest
wydzielić w wybrany przez siebie sposób, zapewniający zachowanie tajemnicy
przedsiębiorstwa. Tak wydzielonych informacji Zamawiający nie będzie ujawniał.
d) Udostępnienie złożonych ofert możliwe będzie na pisemny wniosek
zainteresowanego, po dokonaniu przez Zamawiającego analizy, czy oferta ta nie
zawiera dokumentów zastrzeżonych, niepodlegających udostępnieniu. e) Wykonawca
nie może zastrzec informacji i dokumentów, których jawność wynika z innych
aktów prawnych, w tym m. in. z zapisu art. 86 ust 4 ustawy Prawo zamówień
publicznych. f) Zgodnie z art. 11. ust. 4 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
poprzez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się nieujawnione do wiadomości
publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne
przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą co do
których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich
poufności.
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu:
Data: 2018-08-02, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia
zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z
ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace
rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub
części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
A. CZĘŚĆ I: - Budowa linii napowietrznej oświetlenia ulicznego na działce nr ew. 159/2, 125/3, 122, 63, 64/2, 60/11, 60/13, 60/14 w miejscowości Wygoda, na działce nr ew. 301 w miejscowości Puszcza Mariańska i na działce nr ew. 70 w miejscowości Olszanka. - Budowa linii napowietrznej oświetlenia ulicznego na działce nr ew. 13, 14/4, 14/2, 14/1, 14/6, 18/4, 18/6, 18/1, 18/7, 19 w miejscowości Budy Kałki. |
1) Krótki
opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub
robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub
roboty budowlane:Szczegółowy
zakres przedmiotu zamówienia określają przedmiary robót - stanowiące załączniki
nr 7 i 8 do SIWZ, projekty budowlane - stanowiące załączniki nr 13 i 14 do SIWZ
oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót – stanowiące załączniki
nr: 19 i 20 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45231400-9, 45232200-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
B. CZĘŚĆ II: - Budowa linii napowietrznej oświetlenia ulicznego na działce nr ew. 145/1, 144/1, 211/1 w obrębie ulicy Spokojnej miejscowości Mrozy. - Budowa linii napowietrznej oświetlenia ulicznego na działce nr ew. 152/3, 146/31, 151/4, 105, 84 w obrębie ulicy Klonowej i ulicy Wrzosowej miejscowości Mrozy. |
1) Krótki
opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub
robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub
roboty budowlane:Szczegółowy
zakres przedmiotu zamówienia określają przedmiary robót - stanowiące załączniki
nr 9 i 10 do SIWZ, projekty budowlane - stanowiące załączniki nr 15 i 16 do
SIWZ oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót – stanowiące załączniki
nr: 21 i 22 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45231400-9, 45232200-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
C. CZĘŚĆ III: - Budowa linii napowietrznej oświetlenia ulicznego na działce nr ew. 40/1, 41/1, 42/1, 51, 21, 22, 23/1, 23/2, 24/1, 24/2, 25/1 w miejscowości Wilczynek. - Budowa linii napowietrznej oświetlenia ulicznego na działce nr ew. 1201 w miejscowości Bartniki - Grabie. |
1) Krótki
opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub
robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub
roboty budowlane:Szczegółowy
zakres przedmiotu zamówienia określają przedmiary robót - stanowiące załączniki
nr 11 i 12 do SIWZ, projekty budowlane - stanowiące załączniki nr 17 i 18 do
SIWZ oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót – stanowiące
załączniki nr: 23 i 24 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45231400-9, 45232200-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Puszcza Mariańska, dnia 18.07.2018 r.
Zatwierdził :
Wójt Gminy Puszcza Mariańska
Michał Staniak
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kuźma Beata
- Data udostępnienia w BIP: 2018-08-14
- Informacja zaktualizowana przez: Kuźma Beata
- Data ostatniej aktualizacji: 2018-07-18 13:09:57
- Liczba odsłon: 537
- Historia dokumentu: