Ogłoszenie nr 523881-N-2018 z dnia 2018-02-27 r.
Gmina Puszcza Mariańska: BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ Z ODCINKAMI
SIECI W MIEJSCOWOŚCI RADZIWIŁŁÓW, W OBRĘBIE ULIC: DWORCOWEJ, CICHEJ,
DZIAŁKOWEJ, ŚRODKOWEJ, MAZOWIECKIEJ PODLEŚNEJ TOPOLOWEJ, SOBAŃSKIEGO,
SŁONECZNEJ ORAZ NA TERENIE DZIAŁEK PRZY UL. WARSZAWSKIEJ
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do
jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie
mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub
wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje
na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie
postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają
postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz
osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich
Unii Europejskiej
Nie
W przypadku
przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień
publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA
I ADRES: Gmina
Puszcza Mariańska, krajowy numer identyfikacyjny 750148390, ul. Stanisława
Papczyńskiego 1 , 96-330 Puszcza Mariańska, woj. mazowieckie,
państwo Polska, tel. +48(46)8318151, e-mail zam.publiczne@puszcza-marianska.pl,
urzad@puszcza-marianska.pl, faks +48(46)8318118.
Adres strony internetowej (URL): www.puszcza-marianska.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i
urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja
samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział
obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania
postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z
zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z
zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w
jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali
zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających
indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych
zamawiających):
I.4)
KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania
można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.puszcza-marianska.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja
istotnych warunków zamówienia
Tak
www.puszcza-marianska.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji
można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy
przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone
jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w
inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy przesyłać w wersji papierowej na adres Zamawiającego - (pokój nr
8 - Sekretariat) w sposób opisany w pkt. 11, ppkt. 11.7 SIWZ
Adres:
Urząd Gminy Puszcza Mariańska, ul. Stanisława Papczyńskiego 1, 96-330 Puszcza
Mariańska, pokój nr 8 (sekretariat)
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub
formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można
uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA SIECI
KANALIZACJI SANITARNEJ Z ODCINKAMI SIECI W MIEJSCOWOŚCI RADZIWIŁŁÓW, W OBRĘBIE
ULIC: DWORCOWEJ, CICHEJ, DZIAŁKOWEJ, ŚRODKOWEJ, MAZOWIECKIEJ PODLEŚNEJ
TOPOLOWEJ, SOBAŃSKIEGO, SŁONECZNEJ ORAZ NA TERENIE DZIAŁEK PRZY UL.
WARSZAWSKIEJ
Numer referencyjny: Z.271.8.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog
techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w
odniesieniu do:
Zamawiający
zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup
części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone
zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i
ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i
wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie
zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem
zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej z odcinkami sieci, o
łącznej długości 7 879,0 m w miejscowości Radziwiłłów, w obrębie ulic:
Dworcowej, Cichej, Działkowej, Środkowej, Mazowieckiej, Podleśnej, Topolowej,
Sobańskiego, Słonecznej oraz na terenie działek przy ul. Warszawskiej,
stanowiąca realizację pierwszego etapu drugiej części projektu związanego z
planowaną na lata 2017-2019 rozbudową sieci kanalizacji sanitarnej w gminie
Puszcza Mariańska. Opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w projekcie
budowlanym, stanowiącym załączniki nr 7.01, 7.02, 7.03, 7.04, 7.05, 7.06, 7.07,
7.08, 7.09, 7.10, 7.11, 7.12, 7.13, 7.14, 7.15, 7.16, 7.17, 7.18, 7.19, 7.20,
7.21, 7.22, 7.23, 7.24, 7.25, 7.26, 7.27 i 7a do SIWZ oraz w Specyfikacji
Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ.
Zastosowanie wskazanych w dokumentacji Zamawiającego preferencji opisujących
wymagania odnoszące się do cech jakościowych przedmiotu zamówienia –
podyktowane jest zapewnieniem preferowanej dla przedmiotu zamówienia najwyższej
jakości (dot. przedmiotu zamówienia – art. 29 ustawy Pzp). 3.1. Przedmiot
zamówienia obejmuje wykonanie prac w następującym podstawowym zakresie
rzeczowym: - budowa sieci kanalizacji sanitarnej z rur PVC śr. 200 mm, o
długości 6 389,0 m, - budowa sieci kanalizacji sanitarnej z rur PVC śr. 160 mm,
o długości 1 034,0 m, - budowa sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej z rur
PVC śr. 110 mm, o długości 80,0 m, - przecisk system TS z rur PE Dz 160, o
długości 104,0 m, - przecisk system TS z rur PE fi 200, o długości 272,0 m -
przecisk pod rzeką z rur stalowych o średnicy 273/10 mm, o długości 12,24 m -
budowa studni rewizyjnych PE/PP śr. 1000 mm, w ilości 106 szt, - budowa studni
rewizyjnych PE/PP śr. 400 mm, w ilości 66 szt, - budowa studni rewizyjnych
PE/PP śr. 200 mm, w ilości 234 szt, - budowa przepompowni ścieków śr. 1200 mm,
w ilości 12 szt. W zakres i koszt inwestycji wchodzi również wykonanie
wszelkich prób i rozruchu instalacji, a także obsługi geodezyjnej zamówienia, w
tym dostarczenie Zamawiającemu inwentaryzacji geodezyjnej robót, w ilości 3
egz. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają: przedmiar robót -
stanowiący załącznik nr 9, do SIWZ, projekt budowlany - stanowiący załączniki
nr 7.01, 7.02, 7.03, 7.04, 7.05, 7.06, 7.07, 7.08, 7.09, 7.10, 7.11, 7.12,
7.13, 7.14, 7.15, 7.16, 7.17, 7.18, 7.19, 7.20, 7.21, 7.22, 7.23, 7.24, 7.25,
7.26, 7.27 i 7a do SIWZ oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót,
stanowiąca załącznik nr 8 do SIWZ. 3.2. Wymagania stawiane Wykonawcy: a)
Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność odszkodowawczą wg zasad określonych
kodeksem cywilnym oraz w postanowieniach umowy za roboty budowlane, które
wykonuje, b) Wykonawca jest odpowiedzialny za wykonanie przedmiotu umowy
zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa, w tym za przebieg oraz
terminowe wykonanie zamówienia do czasu wygaśnięcia zobowiązań Wykonawcy wobec
Zamawiającego, c) wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań
umowy, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej
przedmiotem niniejszego zamówienia, d) ustalenia i decyzje dotyczące
wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym
przedstawicielem Wykonawcy, e) Wykonawca określa telefony kontaktowe i numery
faksów oraz dokonuje innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego
wykonania zamówienia, f) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody
wyrządzone przez Wykonawcę (w tym również przez Podwykonawców) podczas
wykonywania przedmiotu zamówienia. 3.3. Postanowienia dot. Podwykonawców: a)
Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego
wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może
powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy. W takim przypadku Wykonawca
zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie zakresu zamówienia, którego
wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom oraz wskazać Podwykonawcę b) Jeżeli
zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby
Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w pkt 5.3. niniejszej
Specyfikacji (art. 22a ust. 1 ustawy Pzp.), w celu wykazania spełniania
warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest zobowiązany wykazać
Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie
spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby
Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. c)
Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego Podwykonawcy zachodzą podstawy
wykluczenia, Wykonawca obowiązany jest zastąpić tego Podwykonawcę lub
zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia Podwykonawcy. d)
Powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z
odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 3.4. Postanowienia
ogólne dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Zamawiający nie dopuszcza składania
ofert częściowych, b) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych c)
Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej, d)
Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej, e)
Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, f)
Zamawiający na podstawie art. 67 ust.1 pkt.6 ustawy Pzp przewiduje zamówienie
polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych. 3.5. Kod klasyfikacji
Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45232440-8, 45232423-3, 45111200-0,
45111240-2, 45233142-6. 3.6. Zamawiający zgodnie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp
wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę
osób, zwanych dalej pracownikami, którzy w trakcie realizacji przedmiotowego
zamówienia wykonywać będą następujące czynności: a) prace związane z montażem
wszystkich odcinków rurociągu i studni rewizyjnych, b) prace związane z
wykonaniem podsypek i obsypek ochronnych, c) prace związane z budową
przepompowni ścieków i montażem wyposażenia przepom-powni, d) wykonanie prac
pomocniczych i porządkowych. 3.7. Zgodnie z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp
Zamawiający postanawia, że: a) Wykonawca zobowiązany jest, aby Pracownicy
wykonujący czynności, o których mowa powyżej w ust 3.6., byli zatrudnieni do
realizacji umowy o zamówienie publiczne, na podstawie umowy o pracę w
rozumieniu przepisów Kodeksu pracy; b) Wykonawca zobowiązany jest, aby
Pracownicy byli zatrudnieni na umowę o pracę w czasie obowiązywania umowy o
zamówienie publiczne minimalnie na okres wykonywania odpowiednich czynności, o
których mowa w ust. 3.6. c) każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie
wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 7 dni roboczych, Wykonawca
przedłoży do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę lub
podwykonawcę z Pracownikami wykonującymi ww. czynności. W tym celu Wykonawca
zobowiązany jest do uzyskania od Pracowników zgody na przetwarzanie danych
osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. W przypadku braku
zgody pracowników na przetwarzanie danych osobowych w celach, o których mowa w
zdaniach poprzedzających, Wykonawca lub Podwykonawca przedłoży kopie zgłoszenia
pracowników do ubezpieczenia społecznego z tytułu wykonywania pracy na
podstawie umowy o pracę przez okres o którym mowa w ust. 3.7 lit. b SIWZ, po
zanonimizowaniu danych osobowych pracowników. d) nieprzedłożenie przez
Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę lub Podwykonawcę z Pracownikami
świadczącymi ww. czynności lub kopii zgłoszenia pracowników do ubezpieczenia
społecznego w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie traktowane jako
niewypełnienie obowiązku, o którym mowa niniejszym rozdziale SIWZ. e) za
niedopełnienie wymogu zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na
podstawie umowy o pracę osób, zwanych dalej Pracownikami, którzy w trakcie
realizacji przedmiotowego zamówienia wykonywać będą czynności o których mowa w
ust. 3.6 SIWZ, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości iloczynu
kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę zgodnie z rozporządzeniem Rady
Ministrów z dnia 12 września 2017 r. w sprawie wysokości minimalnego
wyna-grodzenia oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2018 r. (Dz. U. z
2017r. poz.1747) oraz liczby Pracowników wykonujących czynności, o których mowa
w ust. 3.6. SIWZ.
II.5) Główny kod CPV: 45232440-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45232423-3 |
45111200-0 |
45111240-2 |
45233142-6 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje
o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa
całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub
dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust.
1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną
udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust.
6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający na podstawie art. 67 ust.1 pkt.6 ustawy Pzp
przewiduje zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który
została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny
system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
Okres w miesiącach |
Okres w dniach |
Data rozpoczęcia |
Data zakończenia |
2019-09-10 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1)
Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o
ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) W celu wykazania spełniania powyższego warunku
Wykonawca składa wykaz robót budowlanych związanych z budową sieci kanalizacji
sanitarnej wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed
upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości oraz daty i
miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz
załączy dowody określające czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie w
szczególności czy zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i
prawidłowo ukończone. Dowodami taki mogą być np. referencje bądź inne dokumenty
wystawione przez podmiot na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a
jeżeli z uzasadnionej przyczyny o charakterze obiektywnym Wykonawca nie jest w
stanie uzyskać tych dokumentów- inne dokumenty. Zamawiający wymaga
przedstawienia przez Wykonawcę minimum dwóch takich dowodów (np. referencje,
protokoły odbioru robót) o minimalnej wartości wykonanych robót w wysokości 1
000 000 zł każda.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących
czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach
zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe: 3.6. Zamawiający zgodnie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp
wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę
osób, zwanych dalej pracownikami, którzy w trakcie realizacji przedmiotowego
zamówienia wykonywać będą następujące czynności: a) prace związane z montażem
wszystkich odcinków rurociągu i studni rewizyjnych, b) prace związane z
wykonaniem podsypek i obsypek ochronnych, c) prace związane z budową
przepompowni ścieków i montażem wyposażenia przepom-powni, d) wykonanie prac
pomocniczych i porządkowych. 3.7. Zgodnie z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp
Zamawiający postanawia, że: a) Wykonawca zobowiązany jest, aby Pracownicy
wykonujący czynności, o których mowa powyżej w ust 3.6., byli zatrudnieni do
realizacji umowy o zamówienie publiczne, na podstawie umowy o pracę w
rozumieniu przepisów Kodeksu pracy; b) Wykonawca zobowiązany jest, aby
Pracownicy byli zatrudnieni na umowę o pracę w czasie obowiązywania umowy o
zamówienie publiczne minimalnie na okres wykonywania odpowiednich czynności, o
których mowa w ust. 3.6. c) każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie
wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 7 dni roboczych, Wykonawca
przedłoży do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę lub
podwykonawcę z Pracownikami wykonującymi ww. czynności. W tym celu Wykonawca
zobowiązany jest do uzyskania od Pracowników zgody na przetwarzanie danych
osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. W przypadku braku
zgody pracowników na przetwarzanie danych osobowych w celach, o których mowa w
zdaniach poprzedzających, Wykonawca lub Podwykonawca przedłoży kopie zgłoszenia
pracowników do ubezpieczenia społecznego z tytułu wykonywania pracy na
podstawie umowy o pracę przez okres o którym mowa w ust. 3.7 lit. b SIWZ, po
zanonimizowaniu danych osobowych pracowników. d) nieprzedłożenie przez
Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę lub Podwykonawcę z Pracownikami
świadczącymi ww. czynności lub kopii zgłoszenia pracowników do ubezpieczenia
społecznego w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie traktowane jako
niewypełnienie obowiązku, o którym mowa niniejszym rozdziale SIWZ. e) za
niedopełnienie wymogu zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na
podstawie umowy o pracę osób, zwanych dalej Pracownikami, którzy w trakcie
realizacji przedmiotowego zamówienia wykonywać będą czynności o których mowa w
ust. 3.6 SIWZ, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości iloczynu
kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę zgodnie z rozporządzeniem Rady
Ministrów z dnia 12 września 2017 r. w sprawie wysokości minimalnego
wyna-grodzenia oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2018 r. (Dz. U. z
2017r. poz.1747) oraz liczby Pracowników wykonujących czynności, o których mowa
w ust. 3.6. SIWZ.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1)
Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24
ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne
podstawy wykluczenia:
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie
o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
b) Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W
ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) W celu wykazania spełniania powyższego warunku Wykonawca składa wykaz robót
budowlanych związanych z budową sieci kanalizacji sanitarnej wykonanych nie
wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania
ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
wraz z podaniem ich rodzaju i wartości oraz daty i miejsca wykonania i
podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz załączy dowody
określające czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie w szczególności
czy zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo
ukończone. Dowodami taki mogą być np. referencje bądź inne dokumenty wystawione
przez podmiot na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej
przyczyny o charakterze obiektywnym Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych
dokumentów- inne dokumenty. Zamawiający wymaga przedstawienia przez Wykonawcę
minimum dwóch takich dowodów (np. referencje, protokoły odbioru robót) o
minimalnej wartości wykonanych robót w wysokości 1 000 000 zł każda.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE POWINNI DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ BRAKU PODSTAW DO WYKLUCZENIA. 7.1. Każdy z Wykonawców ma obowiązek złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty stanowiące wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia. a) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ; b) Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 7.2. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona zobowiązany jest na wezwanie Zamawiającego złożyć następujące dokumenty: a) W celu wykazania spełniania powyższego warunku Wykonawca składa wykaz robót budowlanych związanych z budową sieci kanalizacji sanitarnej wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości oraz daty i miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz załączy dowody określające czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie w szczególności czy zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Dowodami taki mogą być np. referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o charakterze obiektywnym Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- inne dokumenty. Zamawiający wymaga przedstawienia przez Wykonawcę minimum dwóch takich dowodów (np. referencje, protokoły odbioru robót) o minimalnej wartości wykonanych robót w wysokości 1 000 000 zł każda. 7.3 W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania na okoliczności, o których mowa w art. 24 ust 1. Pzp Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona zobowiąza- ny jest na wezwanie Zamawiającego złożyć następujące dokumenty: a) aktualne na dzień złożenia oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ 7.4 Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej: a) oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Każdy Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu powyższe oświadczenie. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 7.5 W przypadku, kiedy ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (konsorcjum/spółka cywilna), muszą spełniać następujące warunki: a) Oferta winna być podpisana przez ustanowionego pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. b) Stosowne pełnomocnictwo/upoważnienie wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców występujących wspólnie i należy je załączyć do oferty. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. c) Oferta winna zawierać oświadczenie, o którym mowa w pkt. 7.1 ppkt. b) dla każdego z Wykonawców osobno. d) Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 7.6 Postanowienia dotyczące składanych w niniejszym postępowaniu dokumentów i oświadczeń: a) Oświadczenia Wykonawcy, podmiotów udostępniających zasoby, Podwykonawców składane są w oryginale, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania podmiotów. b) Za oryginał uważa się oświadczenia lub dokument złożony w formie pisemnej lub w formie elektronicznej podpisane odpowiednio własnoręcznym podpisem albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym. c) Dokumenty inne niż oświadczenia składane są w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania. d) Potwierdzenia za zgodność dokonuje Wykonawca, podmiot udostępniający zasoby albo Wykonawca Wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, albo Podwykonawca – odpowiedni w zakresie do dokumentów, które każdego z nich dotyczą. e) Potwierdzenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej podpisane odpowiednio własnoręcznym podpisem albo kwalifiko-wanym podpisem elektronicznym. f) Oferta oraz wymagane załączniki, składane dokumenty oraz oświadczenia podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy wymagają załączenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. g) Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski. h) Zamawiający może żądać oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu innego niż oświadczenie, wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 7.7 Postanowienia dotyczące dokumentów dot. podmiotów udostępniających zasoby: a) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku wobec nich podstaw do wykluczenia oraz spełniania w zakresie, w jakim powołuje się na zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt. 7.1. i składa wraz z ofertą dokumenty o których mowa w pkt. 5.6. b) Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował tymi zasobami w stopniu niezbędnym do należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, do oferty należy dołączyć dokumenty dotyczące: - zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonywaniu niniejszego zamówienia, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy inne podmioty, na których zdolności powołuje się Wykonawca w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizują roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 7.8 Postanowienia w sprawie dokumentów zastrzeżonych: a) wszystkie dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, zastrzeżonych przez składającego ofertę, w terminie nie późniejszym niż wyznaczony termin składania ofert, b) Wykonawca powinien w sposób nie budzący wątpliwości zastrzec, że dokumenty te nie mogą być udostępnione, oraz wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, c) wymienione powyżej dokumenty Wykonawca zobowiązany jest wydzielić w wybrany przez siebie sposób, zapewniający zachowanie tajemnicy przedsiębiorstwa. Tak wydzielonych informacji Zamawiający nie będzie ujawniał, d) udostępnienie złożonych ofert możliwe będzie na pisemny wniosek zainteresowanego, po dokonaniu przez Zamawiającego analizy, czy oferta ta nie zawiera dokumentów zastrzeżonych, niepodlegających udostępnieniu, e) Wykonawca nie może zastrzec informacji i dokumentów, których jawność wynika z innych aktów prawnych, w tym m. in. z zapisu art. 86 ust 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, f) zgodnie z art. 11. ust. 4 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji poprzez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub
dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia
do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty
zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału
w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny,
partnerstwo innowacyjne)
Liczba
wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa
będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje
dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie
ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji
potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu
zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji
elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z
opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji
elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie
będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości
postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i
specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Okres gwarancji |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg
nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo
innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie
ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego
opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu
konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania
ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym
muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających
negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w
specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas
trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Termin
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej
umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór
umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA
UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiana postanowień niniejszej umowy jest niedopuszczalna z wyjątkiem
następujących sytuacji: 1) zwiększenie zakresu robót w przypadku konieczności
wykonania robót dodatkowych, bez których niemożliwe jest prawidłowe wykonanie
przedmiotu zamówienia objętego niniejszą umową – zwiększenie zakresu robót
nastąpi na podstawie pisemnego aneksu do niniejszej umowy, a podstawą zawarcia
aneksu będzie podpisany przez strony umowy protokół konieczności wykonania
robót dodatkowych określający zakres niezbędnych robót dodatkowych i niezbędny
czas na ich wykonanie oraz wysokość wynagrodzenia za roboty dodatkowe,
potwierdzony przez Inspektora Nadzoru; 2) zmiana terminu zakończenia robót w
przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych – termin zakończenia robót
ulegnie przesunięciu o okres wykonywania robót dodatkowych ustalony w protokole
konieczności, o którym mowa w pkt 1 ; 3) w przypadku wcześniejszego wykonania
przedmiotu zamówienia – termin wykonania robót ulega skróceniu ; 4) zmiana
terminu zakończenia umowy - przesunięcie terminu wykonania zamówienia, o czas
udokumentowanych w dzienniku budowy dni wstrzymania prac budowlanych, z
przyczyn obiektywnych, nie leżących po stronie Wykonawcy. 5) zmiana
wynagrodzenia Wykonawcy poprzez jego zmniejszenie w przypadku ograniczenia
zakresu robót przez Zamawiającego - wynagrodzenie zostanie zmniejszone o
wartość robót, których zakres zmniejszono, a ustalenie wysokości zmniejszonego
wynagrodzenia nastąpi w oparciu o kosztorys ofertowy Wykonawcy ; 6) zmiana
wynagrodzenia Wykonawcy poprzez jego zwiększenie w przypadku konieczności
wykonania robót dodatkowych – wynagrodzenie zostanie zwiększone o wartość
wykonanych robót dodatkowych, określoną w protokole konieczności ich wykonania.
7) w zakresie podwykonawstwa (o ile zostanie przewidziane w ofercie Wykonawcy)
w uzasadnionych przypadkach powierzenie Podwykonawcom innej części prac niż
wskazana w ofercie Wykonawcy za uprzednią zgodą Zamawiającego lub powierzenie z
ważnych przyczyn robót innemu Podwykonawcy niż wskazany w umowie ; 8) zmiana
dotychczasowego Wykonawcy umowy w wyniku połączenia, podziału,
prze-kształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego
Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki
udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie
pociąga za sobą innych istotnych zmian umowy, zmiana polegać będzie na
zastąpieniu dotychczasowego Wykonawcy nowym Wykonawcą. 2. Zmiana umowy wymaga
formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli
dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu:
Data: 2018-03-15, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia
zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z
ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace
rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub
części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
ZATWIERDZIŁ:
Wójt Gminy Puszcza Mariańska
Michał Stania
Puszcza Mariańska, dnia 27.02.2018 r.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kuźma Beata
- Data udostępnienia w BIP: 2018-03-29
- Informacja zaktualizowana przez: Kuźma Beata
- Data ostatniej aktualizacji: 2018-02-27 13:00:51
- Liczba odsłon: 541
- Historia dokumentu: