Ogłoszenie nr 505957-N-2017 z dnia 2017-05-11 r.
Gmina Puszcza Mariańska: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych
od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Puszcza Mariańska
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do
jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie
mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub
wykonawców albo ich jednostki (w %)
0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje
na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie
postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają
postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz
osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku
przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich
Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA
I ADRES: Gmina
Puszcza Mariańska, krajowy numer identyfikacyjny 750148390, ul. Stanisława
Papczyńskiego 1 , 96-330 Puszcza Mariańska, woj. mazowieckie,
państwo Polska, tel. +48(46)8318151, e-mail inwestycje@puszcza-marianska.pl,
faks +48(46)8318118.
Adres strony internetowej (URL): www.puszcza-marianska.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i
urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja
samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział
obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania
postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z
zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z
zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w
jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali
zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających
indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych
zamawiających):
I.4)
KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania
można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja
istotnych warunków zamówienia
Nie
www.puszcza-marianska.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji
można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy
przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone
jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w
inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
oferty należy przesyłać w wersji papierowej, w sposób opisany w pkt X SIWZ
Adres:
Urząd Gminy Puszcza Mariańska, ul. Stanisława Papczyńskiego 1, 96-330 Puszcza
Mariańska, pokój nr 8 (sekretariat)
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub
formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można
uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbieranie i
zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych
na terenie gminy Puszcza Mariańska
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog
techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w
odniesieniu do:
Zamawiający
zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup
części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone
zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i
ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i
wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie
zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.
Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie odbioru, transportu i
zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych
na terenie Gminy Puszcza Mariańska w sposób zapewniający osiągnięcie
odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku
innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów ulegających biodegradacji
przekazywanych do składowania zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września
1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2016r. poz. 250 ze
zm.), z zapisami Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami, przyjętego uchwałą
Sejmiku Województwa Mazowieckiego nr 211/12 z dnia 22.10.2012 roku w sprawie
uchwalenia Wojewódzkiego Planu Gospodarki odpadami dla Mazowsza na lata 2012-2017
z uwzględnieniem lat 2018-2023 z załącznikami, oraz przepisami Regulaminu
utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Puszcza Mariańska
zatwierdzonym uchwałą Rady Gminy w Puszczy Mariańskiej Nr VIII/39/2015 z dnia
11.05.2015 roku.
II.5) Główny kod CPV: 90500000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
90512000-9 |
90513100-7 |
90533000-2 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje
informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa
całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub
dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust.
1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną
udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust.
6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który
została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny
system zakupów:
lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2018-06-30
00:00:00
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1)
Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o
ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Posiadania uprawnienia do wykonywania określonej
działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich
posiadania; - działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu
zamówienia wymaga posiadania przez Wykonawcę wpisu do rejestru działalności
regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli
nieruchomości z terenu gminy Puszcza Mariańska, zgodnie z wymogami ustawy z
dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z
2016r. poz. 250)
Informacje dodatkowe Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu,
potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach
finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru
prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany
jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie
realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne
zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na
potrzeby wykonania zamówienia.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Warunek zostanie spełniony, jeżeli: a) Wykonawca wykaże,
że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej
niż 600 000 zł (słownie: sześćset tysięcy złotych), b) posiada ubezpieczenie od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnie z
przedmiotem niniejszego zamówienia w wysokości nie mniejszej niż 1.000 000,00
zł (słownie: jeden milion złotych).
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca musi dysponować odpowiednim potencjałem
technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, warunek zostanie
spełniony jeżeli Wykonawca: a) będzie dysponował co najmniej 4 osobami do
realizacji niniejszego zamówienia (2kierowców+2 ładowaczy) , b) będzie
dysponował bazą magazynowo – transportową, której wyposażenie oraz sposób
funkcjonowania będzie zgodny z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11
stycznia 2013r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów
komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013r. poz. 122). Baza musi
być usytuowana w odległości nie większej niż 60 km od granicy Gminy Puszcza
Mariańska. Baza powinna być usytuowana na terenie, do którego Wykonawca posiada
tytuł prawny. Teren bazy musi być zabezpieczony w sposób uniemożliwiający wstęp
osobom nieupoważnionym. Miejsce do parkowania pojazdów na bazie powinno być
zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu. Miejsca do magazynowania
selektywnie zebranych odpadów komunalnych zlokalizowane na terenie bazy, muszą
być zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu oraz zabezpieczone
przed działaniem czynników atmosferycznych. Teren bazy magazynowo –
transportowej musi być wyposażony w urządzenia lub systemy zapewniające
zagospodarowanie wód opadowych i ścieków przemysłowych, pochodzących z terenu
bazy zgodnie z wymaganiami określonymi w przepisach ustawy Prawo wodne. Baza magazynowo
– transportowa musi być wyposażona w: miejsca przeznaczone do parkowania
pojazdów, pomieszczenie socjalne dla pracowników odpowiadające ilości
zatrudnionych osób, miejsca do magazynowania selektywnie zebranych odpadów z
grupy odpadów komunalnych, legalizowaną samochodową wagę najazdową – w
przypadku gdy na terenie bazy następuje magazynowanie odpadów. Na terenie bazy
powinny znajdować się także: punkt bieżącej konserwacji i naprawy pojazdów,
miejsce do mycia i dezynfekcji pojazdów (o ile czynności te nie będą wykonywane
przez uprawnione podmioty zewnętrzne poza terenem bazy). Na terenie bazy muszą
znajdować się urządzenia do selektywnego gromadzenia odpadów komunalnych przed
ich transportem do miejsc przetwarzania. c) co najmniej dwoma pojazdami przystosowanymi
do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych oraz co najmniej dwoma pojazdami
przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, a
także co najmniej jednym pojazdem do odbierania odpadów bez funkcji
kompaktującej, oraz pojazdem specjalnym, służącym jako mobilny punkt zbierania
odpadów komunalnych.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących
czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach
zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: Informacja zawarta w załączniku nr 10 do SIWZ.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1)
Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24
ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne
podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt
1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie
o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W
ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 12 000 zł
słownie: dwanaście tysięcy zł. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie,
wymienionej poniżej formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: –
Urząd Gminy Puszcza Mariańska– Bank Spółdzielczy w Skierniewicach, oddział w
Puszczy Mariańskiej nr konta: 21929700050300078120120043 z adnotacją „wadium”
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Puszcza Mariańska,
2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo
– kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w
gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach
udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia
9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
(Dz. U. z 2016 r. poz. 359 ze zm.), Dowód wniesienia wadium ( oryginał ) należy
załączyć do oferty. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego
przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. W zakresie wadium
obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46
ustawy Pzp. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w
niniejszej specyfikacji form wadium oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu. Zwrot
wadium: 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po
wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem
Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z
zastrzeżeniem pkt 6, 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako
najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w
sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego
wykonania umowy, 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy,
który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 4) Zamawiający żąda
ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na
podstawie pkt. 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego
oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w
terminie określonym przez Zamawiającego, 5) Jeżeli wadium wniesiono w
pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku
bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia
rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek
bankowy wskazany przez Wykonawcę, 6) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z
odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26
ust. 3 i ust. 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył
oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art.
25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, oświadczeń, o których mowa w art. 25a ust.
1 ustawy Pzp lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie
wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co
powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako
najkorzystniejszej, 7) Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana,
zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca: ● odmówi
podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, ● nie wniesie
zabezpieczenia należytego wykonania umowy, ● zawarcie umowy stanie się
niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub
dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia
do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty
zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału
w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny,
partnerstwo innowacyjne)
Liczba
wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa
będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje
dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert
w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji
potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu
zakupów:
Nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji
elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z
opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji
elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie
będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości
postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i
specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji
elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu: Nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena oferty brutto w PLN |
60 |
Termin płatności faktury |
20 |
Aspekt środowiskowy |
20 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg
nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo
innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie
ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego
opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu
konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania
ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym
muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających
negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w
specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
licytacja wieloetapowa
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu: Nie
Termin
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej
umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór
umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA
UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej
umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionej
poniżej: 1) zmiana wynagrodzenia jeśli nastąpi znacząca zmiana kosztów
zewnętrznych będących podstawa kalkulacji ceny ofertowej tj: a) nastąpi
znacząca zmiana liczby nieruchomości zamieszkałych względem liczby
nieruchomości zamieszkałych wykazanych w wykazie przez Zamawiającego z tym, że
zmiana powinna przekroczyć co najmniej 5% nieruchomości zamieszkałych, b)
nastąpi zmiana stawki podatku VAT.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli
dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu:
Data: 2017-05-19 , godzina: 9:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia
zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z
ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace
rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub
części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU
POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ BRAKU PODSTAW DO
WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA 1. Każdy z Wykonawców ma obowiązek złożyć
następujące dokumenty i oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie
spełnienia warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia: 1)
wypełniony formularz ofertowy, którego wzór stanowi Załącznik nr 1, 2)
oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu, którego wzór stanowi Załącznik
nr 4, 3) odpis właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru
lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw na podstawie art. 24 ust.5
pkt 1 ustawy Pzp, 4) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego
potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie
wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny
dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem
podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub
grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie
lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu, 5) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki
organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego
Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie
zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym
organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub
grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie
lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu, 6) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie
określonym w art. 24 ust.1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp wystawionej nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7) oświadczenie Wykonawcy
o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wzór
oświadczenia stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. 8) oświadczenie Wykonawcy o
spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi Załącznik nr
3. 2. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w
art. 22 ust. 1 pkt 1 do 2 ustawy Pzp., należy złożyć następujące dokumenty: 1)
aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania
odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Puszcza
Mariańska, 2) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub
ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym
okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów,
na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów
określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o
których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na
rzecz którego usługi były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub
ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym
charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie
Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych
referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny
być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Zamawiający wymaga by wyżej wymieniony wykaz obejmował usługi odbioru
zmieszanych odpadów komunalnych oraz odbioru selektywnie zebranych odpadów
komunalnych z co najmniej 2500 nieruchomości, z podaniem wartości usługi. W
przypadku wykazania kilku usług na ilości mniejsze niż wymagane, wielkości
wynikające z tych usług będą sumowane w celu potwierdzenia spełnienia
wymaganego warunku, o ile usługi podlegające zsumowaniu wykonywane były lub są
w tym samym roku kalendarzowym. Zamawiający wymaga by Wykonawca wykazał się co
najmniej jedną usługą, o której mowa wyżej (lub kilka usług, podlegających
zsumowaniu potwierdzających odbiór odpadów komunalnych w jednym roku
kalendarzowym łącznie z co najmniej 2500 nieruchomości). 3) wykaz narzędzi,
wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usług w celu
realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi
zasobami: a) dokument potwierdzający, że baza magazynowo-transportowa, którą
dysponuje Wykonawca usytuowana jest w gminie Puszcza Mariańska lub w odległości
nie większej niż 60 km od granicy gminy Puszcza Mariańska oraz że Wykonawca posiada
do niej tytuł prawny, (odległość 60 km od granic gminy będzie mierzona zgodnie
z odległością, jaką pokona pojazd po najkrótszych drogach publicznych pomiędzy
bazą magazynowo-transportową a granicą gminy), b) wykaz posiadanych co najmniej
dwóch pojazdów przystosowanych do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych
oraz co najmniej dwóch pojazdów przystosowanych do odbierania selektywnie
zebranych odpadów komunalnych, a także co najmniej jednego pojazdu do
odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej, oraz pojazdu specjalnego,
służącego jako mobilny punkt zbierania odpadów komunalnych, 4) wykaz osób,
skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w
szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na
temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia
niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych
przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami,
5) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia
posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania
takich uprawnień. 3. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków
udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących sytuacji ekonomicznej
lub finansowej zamawiający może żądać następujących dokumentów: 1) informacji
banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej
wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w
okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert:
- dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność
kredytową w wysokości nie mniejszej niż 600 000 zł (słownie: sześćset tysięcy
złotych), 2) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument
potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w
zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem Zamówienia: - posiada
ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
zgodnie z przedmiotem niniejszego zamówienia w wysokości nie mniejszej niż
1.000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych). Z przedłożonych dokumentów
musi wynikać w sposób nie budzący wątpliwości, że polisa została opłacona. 4. W
przypadku Wykonawców którzy polegają na zdolnościach lub sytuacji innych
podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, Zamawiający żąda od
Wykonawcy przedstawiania w odniesieniu do tych podmiotów niżej wymienionych
dokumentów: 1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w
art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp wystawionej nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) zaświadczenia właściwego
naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z
opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca
zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych
należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych
płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3)
zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń
Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu
potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia
społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że
Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych
należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych
płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4)
odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru
lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.
24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 5) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec
niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu
z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub
zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów
potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi
odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat
tych należności; 6) oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego
tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; 7)
oświadczenia Wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za
wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym
przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Pzp; 8)
oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej
o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony
środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym
przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp; 9)
oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych,
o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach
lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716); 5. W przypadku, kiedy ofertę składają
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (konsorcjum / spółka
cywilna), musi ona spełniać następujące warunki. 1) oferta winna być podpisana
przez ustanowionego pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu lub do
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, 2) stosowne pełnomocnictwo wymaga
podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców , a
dokumenty opisane w rozdz. VI.1 pkt 1-8 winny być złożone dla każdego partnera
osobno, 3) pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 1 powinno być dołączone do
oferty. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza
terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów wymienionych w pkt VI.1
składa: 1) w przypadku pkt 3-5 składa dokument lub dokumenty wystawione w
kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające
odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
Uwaga: Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed upływem terminu składania ofert. b) nie zalega z uiszczaniem podatków,
opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych
płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, Uwaga:
Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania ofert. 2) pkt 6 – składa informację z odpowiedniego
rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument
wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju , w którym
Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy
informacja albo dokument w zakresie określonym w 24 ust.1 pkt 13, 14 i 21
ustawy Pzp. Uwaga: Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Jeżeli w miejscu
zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6 powyżej
zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze
wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentowania, lub
oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem
lub organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub
gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania
Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Uwaga: Powyższe dokumenty muszą
być wystawione z zachowaniem terminów, o których mowa odpowiednio w pkt 6
powyżej. 8. Postanowienia dotyczące składania dokumentów: 1) dokumenty w
niniejszym postępowaniu mogą być składane w oryginale lub kopii poświadczonej
za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z
dopiskiem „za zgodność z oryginałem”, z tym że pełnomocnictwo do złożenia oferty
albo do złożenia oferty i zawarcia umowy o zamówienie publiczne powinno być
złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez
notariusza, 2) oferta, wszystkie wymagane załączniki, składane dokumenty oraz
oświadczenia podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy wymagają
załączenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego, 3) dokumenty
sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, 4)
Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej
kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia jest
nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości, 5) w przypadku
wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, kopie dokumentów
dotyczących każdego z tych podmiotów winny być poświadczane za zgodność z
oryginałem przez te podmioty. 6) złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia
i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w
postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane, usługi wymagań określonych przez
Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania
oferty.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Wójt Gminy Puszcza Mariańska
Michał Staniak
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kuźma Beata
- Data udostępnienia w BIP: 2017-06-09
- Informacja zaktualizowana przez: Kuźma Beata
- Data ostatniej aktualizacji: 2017-05-11 15:27:27
- Liczba odsłon: 488
- Historia dokumentu: