Ogłoszenie nr 49456 - 2017 z dnia 2017-03-22 r.
Puszcza Mariańska: Wykonanie remontów dróg gminnych w miejscowościach: Grabina Radziwiłłowska, Radziwiłłów, Bartniki, Niemieryczew, Budy Zaklasztorne, Nowa Huta, Michałów, Wygoda, Długokąty, Bednary, Puszcza Mariańska w gminie Puszcza Mariańska
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do
jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie
mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub
wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Informacje
na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie
postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają
postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz
osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku
przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień
publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Puszcza Mariańska, krajowy
numer identyfikacyjny 750148390, ul. Stanisława Papczyńskiego 1, 96-330
Puszcza Mariańska, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. +48(46)8318151,
e-mail inwestycje@puszcza-marianska.pl, faks +48(46)8318118.
Adres strony internetowej (URL): www.puszcza-marianska.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4)
KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania
można uzyskać pod adresem (URL)
nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja
istotnych warunków zamówienia
tak
www.puszcza-marianska.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji
można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy
przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone
jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w
inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
nie
Adres:
96-330 Puszcza Mariańska, ul. Stanisława Papczyńskieo 1 - pkój nr 8
(sekretarat)
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub
formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można
uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie remontów
dróg gminnych w miejscowościach: Grabina Radziwiłłowska, Radziwiłłów, Bartniki,
Niemieryczew, Budy Zaklasztorne, Nowa Huta, Michałów, Wygoda, Długokąty,
Bednary, Puszcza Mariańska w gminie Puszcza Mariańska
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog
techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i
ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i
wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie
zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zakres
rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie następujących prac
budowlanych: a) W miejscowości Grabina Radziwiłłowska – ul. Konwaliowa (dz. nr
ewid. 417): - profilowanie i zagęszczenie istniejącego podłoża na odcinku 350
mb przy szerokości 3,0 m, - wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego
0/12,5 dla kategorii ruchu KR-2, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm na
odcinku 350 mb przy szerokości 3,0 m. b) W miejscowości Grabina Radziwiłłowska
– ul. Mała (dz. nr ewid. 144): - profilowanie i zagęszczenie istniejącego
podłoża na odcinku 595 mb przy szerokości 3,0 m, - wykonanie warstwy wiążącej z
betonu asfaltowego 0/12,5 dla kategorii ruchu KR-2, grubość warstwy po
zagęszczeniu 4 cm na odcinku 595 mb przy szerokości 3,0 m, - regulacja pionowa
włazów studzienek kanalizacyjnych w ilości 12 szt. c) W miejscowości Grabina
Radziwiłłowska – ul. Wschodnia (dz. nr ewid. 179): - profilowanie i
zagęszczenie istniejącego podłoża na odcinku 125 mb przy szerokości 3,5 m, -
wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego 0/12,5 dla kategorii ruchu
KR-2, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm na odcinku 125 mb przy szerokości
3,5 m, - regulacja pionowa włazów studzienek kanalizacyjnych w ilości 2 szt. d)
W miejscowości Budy Zaklasztorne – ul. Lipowa (dz. nr ewid. 168): -
profilowanie i zagęszczenie istniejącego podłoża na odcinku 550 mb przy
szerokości 3,0 m, - wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego 0/12,5 dla
kategorii ruchu KR-2, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm na odcinku 550 mb
przy szerokości 3,0 m, - regulacja pionowa włazów studzienek kanalizacyjnych w
ilości 8 szt. e) W miejscowości Niemieryczew – droga wewnętrzna (dz. nr ewid.
48): - profilowanie i zagęszczenie istniejącego podłoża na odcinku 950 mb przy
szerokości 3,0 m, - wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego 0/12,5 dla
kategorii ruchu KR-2, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm na odcinku 950 mb
przy szerokości 3,0 m. f) W miejscowości Nowa Huta – droga wewnętrzna (dz. nr
ewid. 235): - profilowanie i zagęszczenie istniejącego podłoża na odcinku 350
mb przy szerokości 3,0 m, - wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego
0/12,5 dla kategorii ruchu KR-2, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm na
odcinku 350 mb przy szerokości 3,0 m. g) W miejscowości Wygoda – ul. Marianów
(dz. nr ewid. 50, 52 i 55) i w miejscowości Michałów – droga wewnętrzna (dz. nr
ewid. 76): - profilowanie i zagęszczenie istniejącego podłoża na odcinku 340 mb
przy szerokości 2,0 m oraz na odcinku 930 mb przy szerokości 3,0 m, - wykonanie
warstwy wiążącej z betonu asfaltowego 0/12,5 dla kategorii ruchu KR-2, grubość
warstwy po zagęszczeniu 4 cm na odcinku 340 mb przy szerokości 2,0 m oraz na
odcinku 930 mb przy szerokości 3,0 m, - regulacja pionowa włazów studzienek
kanalizacyjnych w ilości 11 szt. h) W miejscowościach Bartniki i Grabina
Radziwiłłowska – droga gminna nr 470201W (ul. Turystyczna w m. Bartniki - dz.
nr ewid. 669 i ul. Duża w m. Grabina radziwiłłowska - dz. nr ewid. 179): -
oczyszczenie mechaniczne nawierzchni bitumicznej na odcinku 675 mb i szerokości
4,2 m, - skropienie nawierzchni emulsją asfaltową, na odcinku 675 mb i szerokości
4,2 m - wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego 0/1,25 dla kategorii
ruchu kr-2, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm, na odcinku 675 mb i
szerokości 4,2 m. i) W miejscowościach Radziwiłłów i Bartniki – ul. Graniczna(w
m. Radziwiłłów - dz. nr ewid. 1 i w m. Bartniki - dz. nr ewid. 670): -
oczyszczenie mechaniczne nawierzchni bitumicznej na odcinku 415 mb i szerokości
4,0 m, - skropienie nawierzchni emulsją asfaltową, na odcinku 415 mb i
szerokości 4,0 m, - wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego 0/1,25
dla kategorii ruchu kr-2, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm, na odcinku 415
mb i szerokości 4,0 m, - regulacja pionowa włazów studzienek kanalizacyjnych w
ilości 9 szt. j) W miejscowości Długokąty – droga wewnętrzna (dz. nr ewid.
239): - oczyszczenie mechaniczne nawierzchni bitumicznej na odcinku 450 mb i
szerokości 3,5 m, - skropienie nawierzchni emulsją asfaltową, na odcinku 450 mb
i szerokości 3,5 m, - wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego 0/1,25
dla kategorii ruchu kr-2, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm, na odcinku 450
mb i szerokości 3,5 m. k) W miejscowościach Radziwiłłów i Grabina
Radziwiłłowska - droga gminna nr 470228W (ul. Kolejowa w m. Radziwiłłów - dz.
nr ewid. 14 i ul. Kolejowa w m. Grabina Radziwiłłowska – dz. nr ewid. 550): -
oczyszczenie mechaniczne nawierzchni bitumicznej na odcinku 160 mb i szerokości
4,5 m oraz na odcinku 285 mb przy szerokości 3,6 m, - skropienie nawierzchni
emulsją asfaltową, na odcinku 160 mb i szerokości 4,5 m oraz na odcinku 285 mb
przy szerokości 3,6 m, - wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego
0/1,25 dla kategorii ruchu kr-2, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm, na
odcinku 160 mb i szerokości 4,5 m oraz na odcinku 285 mb przy szerokości 3,6 m,
- regulacja pionowa włazów studzienek kanalizacyjnych w ilości 11 szt. l) W
miejscowościach Radziwiłłów i Grabina Radziwiłłowska - droga gminna nr 470202W
(ul. Przejazdowa w m. Radziwiłłów - dz. nr ewid. 12 i ul. Leśna w m. Grabina
Radziwiłłowska - dz. nr ewid. 393): - oczyszczenie mechaniczne nawierzchni
bitumicznej na odcinku 192 mb i szerokości 5,0 m oraz na odcinku 850 mb przy
szerokości 4,0 m, - skropienie nawierzchni emulsją asfaltową, na odcinku 192 mb
i szerokości 5,0 m oraz na odcinku 850 mb przy szerokości 4,0 m, - wykonanie
warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego 0/1,25 dla kategorii ruchu kr-2,
grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm, na odcinku 192 mb i szerokości 5,0 m oraz
na odcinku 850 mb przy szerokości 4,0 m, - regulacja pionowa włazów studzienek
kanalizacyjnych w ilości 22 szt. ł) W miejscowości Bednary – droga wewnętrzna
(dz. nr ewid. 36): - oczyszczenie mechaniczne nawierzchni bitumicznej na
odcinku 760 mb i szerokości 3,5 m, - skropienie nawierzchni emulsją asfaltową,
na odcinku 760 mb i szerokości 3,5 m, - mechaniczne wyrównanie istniejącej
podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową w ilości 43,75 t, - wykonanie warstwy
ścieralnej z betonu asfaltowego 0/1,25 dla kategorii ruchu kr-2, grubość
warstwy po zagęszczeniu 4 cm, na odcinku 760 mb i szerokości 3,5 m. m) W
miejscowości Puszcza Mariańska - ul. Stanisława Papczyńskiego (dz. nr ewid.
116) i Pl. Tadeusza Kościuszki (dz. nr ewid. 210): - oczyszczenie mechaniczne
nawierzchni bitumicznej na odcinku 196,4 mb i szerokości 6,1-9,2 m, -
skropienie nawierzchni emulsją asfaltową, na odcinku 196,4 mb i szerokości
6,1-9,2 m, - mechaniczne wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką
mineralno-asfaltową w ilości 5,0 t, - wykonanie warstwy ścieralnej z betonu
asfaltowego 0/1,25 dla kategorii ruchu kr-2, grubość warstwy po zagęszczeniu 4
cm, na odcinku 195,4 mb i szerokości 6,1-9,2 m, - regulacja pionowa kratek
ściekowych wpustów ulicznych w ilości 6 szt. Szczegółowy zakres przedmiotu
zamówienia określa przedmiar robót - stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ oraz
Szczegółowe Specyfikacje Techniczne, stanowiące załącznik nr 8 do SIWZ.
II.5) Główny kod CPV: 45233220-7
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje
informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa
całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub
dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust.
1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną
udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust.
6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiuje możliwość udzielenia zamówienia z
wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt6 ustawy Pzp
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który
została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny
system zakupów:
data zakończenia: 31/10/2017
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1)
Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o
ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: W celu wykazania spełniania powyższego warunku Wykonawca
składa wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich
pięciu lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i
wartości oraz daty i miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te
zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane
zostały wykonane należycie w szczególności czy zostały wykonane zgodnie z
przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Dowodami taki mogą być np.
referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego roboty
budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o charakterze
obiektywnym Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- inne
dokumenty. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, w przypadku
przedstawienia minimum dwóch takich dowodów (np. referencje, protokoły odbioru
robót ) o minimalnej wartości wykonanych robót w wysokości 500 000 zł każda.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących
czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach
zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1)
Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24
ust. 5 ustawy Pzp nie
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie
o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W
ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
7.2. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca,
którego oferta została najwyżej oceniona zobowiązany jest na wezwanie
Zamawiającego złożyć następujące dokumenty: a) W celu wykazania spełniania
powyższego warunku Wykonawca składa wykaz robót budowlanych wykonanych nie
wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania
ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
wraz z podaniem ich rodzaju i wartości oraz daty i miejsca wykonania i
podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz załączeniem minimum
dwóch dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie
w szczególności czy zostały wykonane z przepisami prawa budowlanego i
prawidłowo ukończone. Dokumentami taki mogą być np. referencje bądź inne
dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego roboty budowlane były
wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o charakterze obiektywnym
Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty.
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, w przypadku przedstawienia minimum
dwóch takich dowodów (np. referencje, protokoły odbioru robót ) o minimalnej
wartości wykonanych robót w wysokości 500 000 zł każda.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub
dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia
do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty
zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału
w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny,
partnerstwo innowacyjne)
Liczba
wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa
będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie
ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji
potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu
zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji
elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z
opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji
elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie
będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości
postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i
specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji
elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr |
czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60 |
okres gwarancji |
20 |
termin wykonania |
20 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg
nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo
innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie
ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego
opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu
konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania
ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym
muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających
negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w
specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr |
czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu: nie
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej
umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór
umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA
UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w następujących przypadkach: a)zmiana
terminu zakończenia robót w przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych
– termin zakończenia robót ulegnie przesunięciu o okres wykonywania robót
dodatkowych ustalony odrębną umową ; b)w przypadku wcześniejszego wykonania
przedmiotu zamówienia – termin wykonania robót ulega skróceniu ; c)zmiana
wynagrodzenia wykonawcy – w przypadku ograniczenia zakresu robót przez
Zamawiającego – wynagrodzenie zostanie zmniejszone o wartość robót, których
zakres zmniejszono, a ustalenie wysokości zmniejszonego wynagrodzenia nastąpi w
oparciu o kosztorys ofertowy Wykonawcy ; d)w zakresie podwykonawstwa (o ile
zostanie przewidziane w ofercie Wykonawcy)– w uzasadnionych przypadkach
powierzenie Podwykonawcom innej części prac niż wskazana w ofercie Wykonawcy za
uprzednią zgodą Zamawiającego lub powierzenie z ważnych przyczyn robót innemu
podwykonawcy niż wskazany w umowie . Zmiana umowy wymaga formy pisemnej pod
rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli
dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu:
Data: 06/04/2017, godzina: 9:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia
zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z
ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace
rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub
części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kuźma Beata
- Data udostępnienia w BIP: 2017-03-22
- Informacja zaktualizowana przez: Kuźma Beata
- Data ostatniej aktualizacji: 2017-03-22 15:39:14
- Liczba odsłon: 182