Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.puszcza-marianska.pl


Puszcza Mariańska: dostawa energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego oraz jednostek organizacyjnych w okresie od 01.01.2017 r. do 31.12.2017 r.
Numer ogłoszenia: 130551 - 2016; data zamieszczenia: 12.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V

zamówienia publicznego


zawarcia umowy ramowej


ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Puszcza Mariańska , ul. Stanisława Papczyńskiego 1, 96-330 Puszcza Mariańska, woj. mazowieckie, tel. 046 831-81-69, faks 046 831-81-18.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.puszcza-marianska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego oraz jednostek organizacyjnych w okresie od 01.01.2017 r. do 31.12.2017 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego oraz jednostek organizacyjnych w okresie od 01.01.2017 r. do 31.12.2017 r. Szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną do obiektów Zamawiającego w okresie od 01.01.2017 r. do 31.12.2017 r. wynosi 1 246 131 kWh. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ.

II.1.5)

V

przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego na podstawie odrębnej umowy w trybie zamówienia z wolnej ręki, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy. Maksymalny zakres zamówień uzupełniających wynosi 20 % zamówienia podstawowego. Zamówienia uzupełniające dotyczą zwiększenia zakresu dostawy energii elektrycznej objętej niniejszym zamówieniem

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.00.00.00-3, 09.30.00.00-2, 09.31.00.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że posiada aktualnie obowiązującą koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - termin płatności - 10

IV.2.2)

 

przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, które są korzystne dla Zamawiającego: - Cena określona w ust. 1 ulega zmianie wyłącznie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT lub ustawowej zmianie opodatkowania energii elektrycznej podatkiem akcyzowym

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.puszcza-marianska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Puszcza Mariańska 96-330 Puszcza Mariańska ul. Stanisława Papczyńskiego 1 - pokój nr 21.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2016 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Puszcza Mariańska 96-330 Puszcza Mariańska ul. Stanisława Papczyńskiego 1 - pokój nr 8 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

                                                                                    Wójt Gminy Puszcza Mariańska

                                                                                                  Michał Staniak

 





Puszcza Mariańska dnia 27.07.2016r.

Nasz znak: L.271.1.2016

 

 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

Dotyczy: ogłoszonego  w dniu 12 lipca 2016r. przetargu nieograniczonego na dostawę energii

                elektrycznej do obiektów Zamawiającego oraz jednostek organizacyjnych w okresie

                od 01.01.2017 r. do 31.12.2017 r.

 

 

 

    Na podstawie Art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2015r., poz. 2164)  Gmina  Puszcza  Mariańska  zawiadamia,  że w postępowaniu o  zamówienie  publiczne  na  dostawę  energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego oraz jednostek  organizacyjnych  w  okresie  od  01.01.2017 r.  do  31.12.2017 r.,  wybrana  została  oferta  Firmy:

Technika Energetyczna Sp. z o.o. 05-532 Łubna, ul. Łubna 38C.

Oferta  wybranej  przez  komisję  Firmy,  w  oparciu  o  kryteria  oceny ofert (cena - 90% oraz termin płatności -10%) otrzymała największą ilość tj.100,00 punktów  oraz  spełnia wszystkie  warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Podstawą dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

uzasadnienie

 

W  terminie wyznaczonym przez zamawiającego do składania ofert  tj. do dnia  20. 07. 2016r. do godz. 9°° wpłynęło dziesięć ofert.

 

Na  podstawie streszczenia  i  porównania złożonych ofert, w oparciu o kryteria oceny ofert:   - cena: 90%

- termin płatności: 10%

ocena ofert przedstawia się następująco:

 

Oferta nr 1 - złożona przez Firmę:

GOEE ENERGIA Sp. z o.o. ul. Gwiaździsta 7C/2, 01-651 Warszawa

Cena: 337 203,05 zł, termin płatności: 30 dni, ilość uzyskanych punktów: 86,27 + 10,00 =

= 96,27 pkt

 

Oferta nr 2 - złożona przez Firmę:

BARTON ENERGIA Sp. z o.o. Janki, Al. Krakowska 48, 05-090 Raszyn

Cena: 334 087,72 zł, termin płatności: 30 dni, ilość uzyskanych punktów: 87,08 + 10,00 =

= 97,08 pkt

 

Oferta nr 3 - złożona przez Firmę:

Technika Energetyczna Sp. z o.o. 05-532 Łubna, ul. Łubna 38C

Cena: 323 246,38 zł, termin płatności: 30 dni, ilość uzyskanych punktów: 90,00 + 10,00 =

= 100,00 pkt

 

Oferta nr 4 - złożona przez Firmę:

PGE Obrót Spółka Akcyjna, ul. 8-go Marca 6, 35-959 Rzeszów

Cena: 326 486,32 zł, termin płatności: 22 dni, ilość uzyskanych punktów: 89,11 + 5,00 =

= 94,11 pkt

 

Oferta nr 5 - złożona przez Firmę:

Multimedia Polska Energia Sp. z o.o. ul. T. Wendy 7/9, 81-341 Gdynia

Cena: 344 056,77 zł, termin płatności: 30 dni, ilość uzyskanych punktów: 84,56 + 10,00 =

= 94,56 pkt

 

Oferta nr 6 - złożona przez Firmę:

DUON Marketing and Trading Spółka Akcyjna, ul. Heweliusza 9, 80-890 Gdańsk

Cena: 352 530,46  zł, termin płatności: 21 dni, ilość uzyskanych punktów: 82,52 + 5,00 =

= 87,52 pkt

 

Oferta nr 7 - złożona przez Firmę:

RWE Polska Spółka Akcyjna, ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 41, 00-347 Warszawa

Cena: 324 617,13 zł, termin płatności: 30 dni, ilość uzyskanych punktów: 89,62 + 10,00 =

= 99,62 pkt

 

Oferta nr 8 - złożona przez Firmę:

“CORRENTE” Sp. z o.o. ul. Konotopska 4, 05-850 Ożarów Mazowiecki

Cena: 343 309,09 zł, termin płatności: 30 dni, ilość uzyskanych punktów: 84,74 + 10,00 =

= 94,74 pkt

 

Oferta nr 9 - złożona przez Firmę:

NOVUM Spółka Akcyjna, ul. Racławicka 146, 02-117 Warszawa

Cena: 325 115,58  zł, termin płatności: 30 dni, ilość uzyskanych punktów: 89,48 + 10,00 =

= 99,48 pkt

 

Oferta nr 10 - złożona przez Firmę:

ENERGA – OBRÓT Spółka Akcyjna, Aleja Grunwaldzka 472, 80-309 Gdańsk

Cena: 349 415,13 zł, termin płatności: 30 dni, ilość uzyskanych punktów: 83,26 + 10,00 =

= 93,26 pkt

 

Umowa  w  sprawie  zamówienia  publicznego  może  być  zawarta  w  terminie  nie krótszym niż  5  dni  od  dnia  ogłoszenia  wyniku  przetargu.

 

 

                                                                                                             Wójt Gminy

                                                                                                        Puszcza Mariańska

                                                                                                            Michał Staniak

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Kuźma Beata
  • Data udostępnienia w BIP: 2016-07-27
  • Informacja zaktualizowana przez: Kuźma Beata
  • Data ostatniej aktualizacji: 2016-07-27 12:22:45
  • Liczba odsłon: 748
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 1292582]

przewiń do góry