Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
Puszcza
Mariańska: dostawa energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego oraz
jednostek organizacyjnych w okresie od 01.01.2017 r. do 31.12.2017 r.
Numer ogłoszenia: 130551 - 2016; data zamieszczenia: 12.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V |
zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej |
|
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Puszcza Mariańska , ul. Stanisława Papczyńskiego 1, 96-330 Puszcza Mariańska, woj. mazowieckie, tel. 046 831-81-69, faks 046 831-81-18.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.puszcza-marianska.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego oraz jednostek organizacyjnych w okresie od 01.01.2017 r. do 31.12.2017 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego oraz jednostek organizacyjnych w okresie od 01.01.2017 r. do 31.12.2017 r. Szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną do obiektów Zamawiającego w okresie od 01.01.2017 r. do 31.12.2017 r. wynosi 1 246 131 kWh. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ.
II.1.5)
V |
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: |
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego na podstawie odrębnej umowy w trybie zamówienia z wolnej ręki, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy. Maksymalny zakres zamówień uzupełniających wynosi 20 % zamówienia podstawowego. Zamówienia uzupełniające dotyczą zwiększenia zakresu dostawy energii elektrycznej objętej niniejszym zamówieniem
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.00.00.00-3, 09.30.00.00-2, 09.31.00.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2017.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że posiada aktualnie obowiązującą koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - termin płatności - 10
IV.2.2)
|
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, które są korzystne dla Zamawiającego: - Cena określona w ust. 1 ulega zmianie wyłącznie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT lub ustawowej zmianie opodatkowania energii elektrycznej podatkiem akcyzowym
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej,
na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.puszcza-marianska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy Puszcza Mariańska 96-330 Puszcza Mariańska ul. Stanisława
Papczyńskiego 1 - pokój nr 21.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2016 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Puszcza Mariańska 96-330 Puszcza Mariańska ul. Stanisława Papczyńskiego 1 - pokój nr 8 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Wójt Gminy Puszcza Mariańska
Michał Staniak
Puszcza Mariańska dnia 27.07.2016r.
Nasz znak: L.271.1.2016
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ
OFERTY
Dotyczy: ogłoszonego
w dniu 12 lipca 2016r. przetargu nieograniczonego na dostawę
energii
elektrycznej do obiektów
Zamawiającego oraz jednostek organizacyjnych w okresie
od 01.01.2017 r. do 31.12.2017 r.
Na podstawie Art. 92 ust. 2 ustawy z dnia
29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j.
Dz.U. z 2015r., poz. 2164)
Gmina Puszcza Mariańska
zawiadamia, że w postępowaniu o zamówienie publiczne na dostawę
energii elektrycznej do obiektów
Zamawiającego oraz jednostek organizacyjnych
w okresie od 01.01.2017
r. do 31.12.2017 r., wybrana została
oferta Firmy:
Technika Energetyczna
Sp. z o.o. 05-532 Łubna, ul. Łubna 38C.
Oferta wybranej
przez komisję Firmy,
w oparciu o
kryteria oceny ofert (cena - 90%
oraz termin płatności -10%) otrzymała największą ilość tj.100,00 punktów oraz spełnia wszystkie warunki określone w Specyfikacji Istotnych
Warunków Zamówienia.
Podstawą dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 ustawy Prawo
zamówień publicznych.
uzasadnienie
W terminie wyznaczonym przez zamawiającego do składania
ofert tj. do dnia 20. 07. 2016r. do godz. 9°° wpłynęło dziesięć
ofert.
Na podstawie streszczenia i
porównania złożonych ofert, w oparciu o kryteria oceny ofert: - cena: 90%
- termin płatności:
10%
ocena ofert
przedstawia się następująco:
Oferta nr 1 - złożona przez Firmę:
GOEE ENERGIA Sp. z
o.o. ul. Gwiaździsta 7C/2, 01-651 Warszawa
Cena:
337 203,05 zł, termin płatności: 30 dni, ilość uzyskanych
punktów: 86,27
+ 10,00 =
= 96,27 pkt
Oferta nr 2 - złożona przez Firmę:
BARTON ENERGIA Sp. z
o.o. Janki, Al. Krakowska 48, 05-090 Raszyn
Cena:
334 087,72 zł, termin
płatności:
30
dni, ilość
uzyskanych punktów: 87,08 + 10,00
=
= 97,08 pkt
Oferta nr 3 - złożona przez Firmę:
Technika Energetyczna
Sp. z o.o. 05-532 Łubna, ul. Łubna 38C
Cena:
323 246,38 zł, termin
płatności:
30
dni, ilość
uzyskanych punktów: 90,00 + 10,00
=
= 100,00 pkt
Oferta nr 4 - złożona przez Firmę:
PGE Obrót Spółka
Akcyjna, ul. 8-go Marca 6, 35-959 Rzeszów
Cena:
326 486,32 zł, termin
płatności:
22
dni, ilość
uzyskanych punktów: 89,11 + 5,00
=
= 94,11 pkt
Oferta nr 5 - złożona przez Firmę:
Multimedia Polska
Energia Sp. z o.o. ul. T. Wendy 7/9, 81-341 Gdynia
Cena:
344 056,77 zł, termin
płatności:
30
dni, ilość
uzyskanych punktów: 84,56 + 10,00
=
= 94,56 pkt
Oferta nr 6 - złożona przez Firmę:
DUON Marketing and
Trading Spółka Akcyjna, ul. Heweliusza 9, 80-890 Gdańsk
Cena:
352 530,46 zł, termin płatności: 21 dni, ilość uzyskanych
punktów: 82,52
+ 5,00 =
= 87,52 pkt
Oferta nr 7 - złożona przez Firmę:
RWE Polska Spółka
Akcyjna, ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 41, 00-347 Warszawa
Cena:
324 617,13 zł, termin płatności: 30 dni, ilość uzyskanych
punktów: 89,62 + 10,00
=
= 99,62 pkt
Oferta nr 8 - złożona przez Firmę:
“CORRENTE” Sp. z o.o.
ul. Konotopska 4, 05-850 Ożarów Mazowiecki
Cena:
343 309,09 zł, termin płatności: 30 dni, ilość uzyskanych
punktów: 84,74
+ 10,00 =
= 94,74 pkt
Oferta nr 9 - złożona przez Firmę:
NOVUM Spółka Akcyjna,
ul. Racławicka 146, 02-117 Warszawa
Cena:
325 115,58 zł, termin płatności: 30 dni, ilość uzyskanych
punktów: 89,48
+ 10,00 =
= 99,48 pkt
Oferta nr 10 - złożona przez Firmę:
ENERGA – OBRÓT Spółka
Akcyjna, Aleja Grunwaldzka 472, 80-309 Gdańsk
Cena:
349 415,13 zł, termin płatności: 30 dni, ilość uzyskanych
punktów: 83,26
+ 10,00 =
= 93,26 pkt
Umowa w
sprawie zamówienia publicznego może
być zawarta w terminie
nie krótszym niż 5 dni od dnia ogłoszenia
wyniku przetargu.
Wójt Gminy
Puszcza
Mariańska
Michał Staniak
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kuźma Beata
- Data udostępnienia w BIP: 2016-07-27
- Informacja zaktualizowana przez: Kuźma Beata
- Data ostatniej aktualizacji: 2016-07-27 12:23:25
- Liczba odsłon: 750
- Historia dokumentu: