Puszcza Mariańska dnia 04.04.2016r.
Nasz znak: I.271.1.2016
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dotyczy: ogłoszonego w dniu16.03.2016r. przetargu nieograniczonego na wykonanie robót
budowlanych polegających na rozbudowie stacji uzdatniania wody w miejscowości
Mrozy, na działkach o nr ewid. 218/19 i 195/31.
Na podstawie Art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2015r., poz. 2164) Gmina Puszcza Mariańska zawiadamia, że w postępowaniu o zamówienie publiczne na wykonanie robót budowlanych polegających na rozbudowie stacji uzdatniania wody w miejscowości Mrozy, na działkach o nr ewid. 218/19 i 195/31, wybrana została oferta Firmy:
HYDRO-MARKO Sp. z o.o. Sp. k. 63-200 Jarocin. ul. Wojska Polskiego 139.
Oferta wybranej przez komisję Firmy, w oparciu o kryteria oceny ofert (cena - 97% oraz warunki gwarancji -3%) otrzymała największą ilość tj.100,00 punktów oraz spełnia wszystkie warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Podstawą dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
uzasadnienie
W terminie wyznaczonym przez zamawiającego do składania ofert tj. do dnia 31. 03. 2016r. do godz. 9°° wpłynęło dwanaście ofert.
Na podstawie streszczenia i porównania złożonych ofert, w oparciu o kryteria oceny ofert: - cena: 97%
- okres gwarancji: 3%
ocena ofert przedstawia się następująco:
Oferta nr 1 - złożona przez Firmę:
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe PRO-MET H. Kobusiński i wspólnicy Spółka Jawna
63-720 Koźmin Wlpk. ul. Borecka 29a
Cena: 377 223,66 zł, okres gwarancji: 60 miesięcy, ilość uzyskanych punktów: 91,72 + 3,00 = 94,72 pkt
Oferta nr 2 - złożona przez Firmę:
HYDRO-MARKO Sp. z o.o. Sp. k.
63-200 Jarocin. ul. Wojska Polskiego 139
Cena: 356 700,00 zł, okres gwarancji: 60 miesięcy, ilość uzyskanych punktów: 97,00 + 3,00 = 100,00 pkt
Oferta nr 3 - złożona przez Firmę:
BENERAT i SYN Przedsiębiorstwo Usługowo-Produkcyjno-Handlowe s.c.
26-600 Radom. ul. Żytnia 4
Cena: 389 049,00 zł, okres gwarancji: 36 miesiecy, ilość uzyskanych punktów: 88,93 + 1,00 = 89,93 pkt
Oferta nr 4 - złożona przez Firmę:
EKOIDEA Tomasz Olek
26-605 Radom, ul. Warszawska 187
Cena: 466 908,00 zł, okres gwarancji: 36 miesięcy, ilość uzyskanych punktów: 74,10 + 1,00 = 75,10 pkt
Oferta nr 5 - złożona przez Firmę:
BLANCA PLUS Sp. z o.o.
05-552 Wólka Kosowska, Wola Mrokowska, ul. Wąska 1
Cena: 404 513,48 zł, okres gwarancji: 48 miesięcy, ilość uzyskanych punktów: 85,53 + 2,00 = 87,53 pkt
Oferta nr 6 - złożona przez Firmę:
Firma BARTOSZ Spółka Jawna Bujwicki, Sobiech
15-399 Białystok, ul. Sejneńska 7
Cena: 459 405,00 zł, okres gwarancji: 60 miesięcy, ilość uzyskanych punktów: 75,31 + 3,00 = 78,31 pkt
Oferta nr 7 - złożona przez Firmę:
TECHWATER Marek Jarosz
85-240 Bydgoszcz, ul. Kraszewskiego 16
Cena: 392 376,15 zł, okres gwarancji: 36 miesięcy, ilość uzyskanych punktów: 88,18 + 1,00 = 89,18 pkt
Oferta nr 8 - złożona przez Firmę:
WATERTECH Dorota Grzelak-Kowalczyk
91-496 Łódź, ul. Świtezianki 16
Cena: 463 000,00 zł, okres gwarancji: 60 miesięcy, ilość uzyskanych punktów: 74,73 + 3,00 = 77,73 pkt
Oferta nr 9 - złożona przez Firmę:
HYDRO-PARTNER Sp. z o.o.
64-100 Leszno, ul. Gronowska 4a
Cena: 408 951,72 zł, okres gwarancji: 60 miesięcy, ilość uzyskanych punktów: 84,61 + 3,00 = 87,61 pkt
Oferta nr 10 - złożona przez Firmę:
H2Optim Sp. z o.o. Sp. k.
62-081 Przeźmierowo, Baranowo, ul. Poznańska 40
Cena: 485 937,00 zł, okres gwarancji: 36 miesięcy, ilość uzyskanych punktów: 71,20 + 1,00 = 72,20 pkt
Oferta nr 11 - złożona przez Firmę:
Firma GUTKOWSKI Jan Gutkowski
64-100 Leszno, ul. 17 Stycznia 92
Cena: 491 569,25 zł, okres gwarancji: 36 miesięcy, ilość uzyskanych punktów: 70,39 + 1,00 = 71,39 pkt
Oferta nr 12 - złożona przez Firmę:
DELTA mgr inż. Rafał Stępiński
42-400 Zawiercie, ul. Pomorska 37 lok. 25
Cena: 432 014,28 zł, okres gwarancji: 48 miesięcy, ilość uzyskanych punktów: 80,09 + 2,00 = 82,09 pkt
Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia ogłoszenia wyniku przetargu.
z up. Wójta Gminy
Puszcza Mariańska
Wioleta Malowaniec
Sekretarz Gminy
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
Puszcza Mariańska: Wykonanie robót budowlanych,
polegających na rozbudowie stacji uzdatniania wody w miejscowości Mrozy, na
działkach o nr ewid. 218/19 i 195/31
Numer ogłoszenia: 59004 - 2016; data zamieszczenia: 16.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V |
zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej |
|
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Puszcza Mariańska , ul. Stanisława Papczyńskiego 1, 96-330 Puszcza Mariańska, woj. mazowieckie, tel. 046 831-81-69, faks 046 831-81-18.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.puszcza-marianska.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych, polegających na rozbudowie stacji uzdatniania wody w miejscowości Mrozy, na działkach o nr ewid. 218/19 i 195/31.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót budowlanych, polegających na rozbudowie stacji uzdatniania wody w miejscowości Mrozy, na działkach o nr ewid. 218/19 i 195/31. Zakres rzeczowy zadania obejmuje: 1. Rozbudowę istniejącego budynku kontenerowego o konstrukcji stalowej wraz z wyposażeniem części dobudowanej obiektu w instalacje: wodociągową, kanalizacyjną, elektryczną, wentylacyjną i odgromową. 2. Rozbudowę urządzeń technologicznych wraz z automatyką sterowniczą. 3. Budowę zbiornika wyrównawczego, stalowego o pojemności 100 m3. 4. Budowę rurociągów technologicznych. W zakres i koszt inwestycji wchodzi również wykonanie wszelkich wymaganych badań i prób oraz obsługa geodezyjna zamówienia, w tym dostarczenie Zamawiającemu inwentaryzacji geodezyjnej robót, w ilości 2 egz. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają: - przedmiary robót - stanowiące załączniki nr 7a i 7b do SIWZ , - projekty techniczne - stanowiące załączniki nr 8 i 9 do SIWZ - Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - stanowiące załączniki nr 10 i 11 do SIWZ.
II.1.5)
V |
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: |
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje zamówienie uzupełniające.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.50-5, 45.31.10.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.07.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- nie dotyczy
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił ten warunek jeżeli złoży oświadczenie, z treści którego wynikać będzie, że posiadania wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, zgodne z treścią załącznika nr 4 do SIWZ oraz jeśli Wykonawca wykaże się za wykonaniem 2 robót polegających na budowie lub rozbudowie stacji uzdatniania wody o wartości minimum 400 000,00 zł każda.
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- nie dotyczy
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- nie dotyczy
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 97
- 2 - okres gwarancji - 3
IV.2.2)
|
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.zmiana terminu zakończenia robót w przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych lub uzupełniających - termin zakończenia robót ulegnie przesunięciu o okres wykonywania robót dodatkowych lub uzupełniających ustalony odrębną umową; 2. w przypadku wcześniejszego wykonania przedmiotu zamówienia - skrócenie terminu zakończenia robót; 3. zmiana wynagrodzenia Wykonawcy - w przypadku ograniczenia zakresu robót przez Zamawiającego - wynagrodzenie zostanie zmniejszone o wartość robót, których zakres ograniczono, zgodnie z kosztorysem ofertowym. W przypadku zmiany stawki podatku Vat, koszty związane ze zmianą podatku ponosi Wykonawca; 4. w zakresie podwykonawstwa - w uzasadnionych przypadkach powierzenie Podwykonawcom innej części prac niż wskazana w ofercie Wykonawcy za uprzednią zgodą Zamawiającego lub powierzenie z ważnych przyczyn robót innemu Podwykonawcy niż wskazany w umowie ; 5. zmiana terminu zakończenia umowy - przesunięcie terminu wykonania zamówienia, o czas udokumentowanych w dzienniku budowy dni wstrzymania prac budowlanych, z przyczyn obiektywnych, nie leżących po stronie Wykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której
jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.puszcza-marianska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy Puszcza Mariańska 96-330 Puszcza Mariańska, ul. Stanisława
Papczyńskiego 1, pokój nr 21.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2016 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Puszcza Mariańska 96-330 Puszcza Mariańska, ul. Stanisława Papczyńskiego 1, pokój nr 8 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Wójt Gminy Puszcza Mariańska
Michał Staniak
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kuźma Beata
- Data udostępnienia w BIP: 2016-04-04
- Informacja zaktualizowana przez: Kuźma Beata
- Data ostatniej aktualizacji: 2016-04-04 11:56:00
- Liczba odsłon: 509
- Historia dokumentu: