Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.puszcza-marianska.pl


Puszcza Mariańska: Utwardzenie nawierzchni dróg gminnych kruszywem o frakcji 0 -31,5 mm wraz z wyrównaniem.
Numer ogłoszenia: 919 - 2015; data zamieszczenia: 05.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Puszcza Mariańska , ul. Stanisława Papczyńskiego 1, 96-330 Puszcza Mariańska, woj. mazowieckie, tel. 046 831-81-69, faks 046 831-81-18.

·         Adres strony internetowej zamawiającego: www.puszcza-marianska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utwardzenie nawierzchni dróg gminnych kruszywem o frakcji 0 -31,5 mm wraz z wyrównaniem..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Utwardzenie nawierzchni dróg gminnych kruszywem drogowym o frakcji 0 - 31,5 mm wraz z wyrównaniem, przy użyciu kruszywa drogowego dolomitowego, w ilości 4 000 ton. W przypadku wykonywania robót na drogach bez przejazdu (tzw. ślepe ulice) lub o ograniczonym tonażu, Wykonawca użyje do transportu kruszywa samochody dostosowane do ww. ograniczeń z możliwością bocznego wyładunku..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

·         Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

·         Zamawiający na podstawie art. 67 ust.1 pkt.6 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje zamówienie uzupełniające w ilości nie przekraczającej 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.00.00-8, 45.23.31.00-0, 45.23.31.42-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.05.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wpłaty wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    W celu wykazania spełnianie tego warunku Wykonawca składa oświadczenie , o którym mowa w art.22 ust.1 w zw. z art.44 ustawy

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    W celu wykazania spełnianie tego warunku Wykonawca składa oświadczenie , o którym mowa w art.22 ust.1 w zw. z art.44 ustawy oraz wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających , czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących , czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, w przypadku przedstawienia minimum dwóch takich dowodów ( np. referencje, protokoły odbioru robót) o minimalnej wartości wykonanych robót w wysokości: 350 000 zł każda.

·         III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    W celu wykazania spełnianie tego warunku Wykonawca składa oświadczenie , o którym mowa w art.22 ust.1 w zw. z art.44 ustawy

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    W celu wykazania spełnianie tego warunku Wykonawca składa oświadczenie , o którym mowa w art.22 ust.1 w zw. z art.44 ustawy

·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    W celu wykazania spełnianie tego warunku Wykonawca składa oświadczenie , o którym mowa w art.22 ust.1 w zw. z art.44 ustawy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

wzór oferty - załącznik Nr 1 do SIWZ, projekt umowy - załącznik Nr 2 do SIWZ, wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu - Załącznik Nr 3 do SIWZ, wzór oświadczenia o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 4 do SIWZ, wykaz robót - załącznik Nr 5 do SIWZ, wzór oświadczenia dot. grupy kapitałowej - załącznik Nr 6 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

·         1 - Cena - 97.0

·         2 - okres gwarancji - 3.0

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

2. Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy przewiduje możliwość dokonywania zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie: 1)zmiana terminu zakończenia robót w przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych - termin zakończenia robót ulegnie przesunięciu o okres wykonywania robót dodatkowych ustalony odrębną umową ; 2)przedłużenie terminu zakończenia robót z przyczyn wskazanych w § 4 umowy - termin ulega przedłużeniu o czas wstrzymania robót przez Zamawiającego. 3)przypadku wcześniejszego wykonania przedmiotu zamówienia - termin wykonania umowy ulega odpowiedniemu skróceniu ; 4) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy - w przypadku ograniczenia zakresu robót przez Zamawiającego - wynagrodzenie zostanie zmniejszone o wartość robót, których zakres ograniczono, zgodnie z kosztorysem ofertowym ; 5)w zakresie podwykonawstwa (o ile zostanie przewidziane w ofercie Wykonawcy) - w uzasadnionych przypadkach powierzenie Podwykonawcom innej części prac niż wskazana w ofercie Wykonawcy za uprzednią zgodą Zamawiającego lub powierzenie z ważnych przyczyn robót innemu podwykonawcy niż wskazany w umowie .

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.puszcza-marianska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
 Urząd Gminy Puszcza Mariańska ul. Stanisława Papczyńskiego 1, 96-330 Puszcza Mariańska pokój Nr 21.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.01.2015 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Puszcza Mariańska ul. Stanisława Papczyńskiego 1, 96-330 Puszcza Mariańska pokój Nr 8 /Sekretariat/..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

                                                                                          Z up. WÓJTA

                                                                                           Wioleta Malowaniec

                                                                    Sekretarz Gminy Puszcza Mariańska



Ogłoszenie powiązane:

Ogłoszenie nr 919-2015 z dnia 2015-01-05 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Puszcza Mariańska
Utwardzenie nawierzchni dróg gminnych kruszywem drogowym o frakcji 0 - 31,5 mm wraz z wyrównaniem, przy użyciu kruszywa drogowego dolomitowego, w ilości 4 000 ton. W przypadku wykonywania robót na drogach bez...
Termin składania ofert: 2015-01-20


Numer ogłoszenia: 8230 - 2015; data zamieszczenia: 13.01.2015

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 919 - 2015 data 05.01.2015 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Puszcza Mariańska, ul. Stanisława Papczyńskiego 1, 96-330 Puszcza Mariańska, woj. mazowieckie, tel. 046 831-81-69, fax. 046 831-81-18.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

·         Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.4.

·         W ogłoszeniu jest: Utwardzenie nawierzchni dróg gminnych kruszywem drogowym o frakcji 0 - 31,5 mm wraz z wyrównaniem, przy użyciu kruszywa drogowego dolomitowego, w ilości 4 000 ton. W przypadku wykonywania robót na drogach bez przejazdu (tzw. ślepe ulice) lub o ograniczonym tonażu, Wykonawca użyje do transportu kruszywa samochody dostosowane do ww. ograniczeń z możliwością bocznego wyładunku.

·         W ogłoszeniu powinno być: Utwardzenie nawierzchni dróg gminnych kruszywem drogowym o frakcji 0 - 31,5 mm wraz z wyrównaniem, przy użyciu kruszywa drogowego dolomitowego lub kruszywa drogowego kwarcytowego, w ilości 4 000 ton. W przypadku wykonywania robót na drogach bez przejazdu (tzw. ślepe ulice) lub o ograniczonym tonażu, Wykonawca użyje do transportu kruszywa samochody dostosowane do ww. ograniczeń z możliwością bocznego wyładunku.

                                                                                                               z up. WÓJTA GMINY                                                                                                               

                                                                                                                 Sekretarz Gminy Puszcza Mariańska

                                                                                                                     Wioleta Malowaniec



 

Puszcza Mariańska dnia 29.01.2015 r.

 

Nasz znak: D.271.1.2015

 

 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

 

Dotyczy:  ogłoszonego w dniu  5 stycznia  2015 r.  przetargu nieograniczonego na utwardzenie  nawierzchni dróg gminnych kruszywem o frakcji 0-31,5 mm wraz z  wyrównaniem.         

 

 1.  Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz.U. z 2013r. Nr 150, poz. 907 z późn. zm.) Gmina Puszcza Mariańska zawiadamia,                     że w postępowaniu o zamówienie publiczne na utwardzenie nawierzchni dróg gminnych kruszywem o frakcji 0-31,5 mm wraz z wyrównaniem, wybrana została oferta Firmy:

 

„GRUD-TRANS” s. c. Wielobranżowe Przedsiębiorstwo Prod.-Transp.-Usł.-Handlowe, Wojciech i Krzysztof Grudkowscy, 96-313 Jaktorów, ul. Gen. Skokowskiego 6

 

Oferta  wybranej  przez  komisję  Firmy,  w  oparciu  o  kryterium  oceny  ofert (cena - 97%, gwarancja-3%) otrzymała największą  ilość tj. 99,00 punktów oraz  spełnia wszystkie warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Podstawą dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

uzasadnienie

 

W  terminie wyznaczonym przez zamawiającego do składania ofert  tj. do dnia  20.01.2015 r. do godz. 9°° wpłynęło dziesięć ofert.

 

Na  podstawie streszczenia  i  porównania złożonych ofert, w oparciu o kryterium oceny ofert:   cena (97%) i gwarancja (3%) , ocena ofert przedstawia się następująco:

 

Oferta nr 1 - złożona przez Firmę:

KRUSZYWOSORT PPHU, Wiktor Siadaczka,

 26-600 Radom, ul. Marglowa 83

cena: 269 080,00 złote - ilość uzyskanych punktów: 93,11  

okres gwarancji: 30 miesięcy- ilość uzyskanych punktów: 3,00

 Łączna ilość uzyskanych punktów: 96,11

Oferta nr 2 - złożona przez Firmę:

F.H.U.T. – AGAR SERWIS, 96-300 Żyrardów, ul. Ks. Skargi 29A

cena: 282 900,00 złote - ilość uzyskanych punktów: 88,56

okres  gwarancji – 12 miesięcy - ilość uzyskanych punktów: 0,00  

 Łączna ilość uzyskanych punktów:88,56

Oferta nr 4 - złożona przez Firmę:

F.H.U. „BRUK-BUD” Piotr Skoczek, 05-430 Celestynów, Pogorzel, ul. Świerkowa 31

cena: 269 200,00 złotych- ilość uzyskanych punktów:93,06,

okres gwarancji – 30 miesięcy, ilość uzyskanych punktów:3,00

 Łączna ilość uzyskanych punktów:96,06

Oferta nr 5 - złożona przez Firmę:

P.H.U. „PRIMA” Bogdan Głuchowski, Karwowo 8, 96-500 Sochaczew

cena: 260 760,00 złotych- ilość uzyskanych punktów:96,08

okres gwarancji – 12 miesięcy, ilość uzyskanych punktów: 0,00

 Łączna ilość uzyskanych punktów:96,08

Oferta nr 6  - złożona przez Firmę:

„GRUD-TRANS” s. c. Wielobranżowe Przedsiębiorstwo Prod.-Transp.-Usł.-Handlowe, Wojciech              i Krzysztof Grudkowscy, 96-313 Jaktorów, ul. Gen. Skokowskiego 6

cena: 258 280,00 złotych- ilość uzyskanych punktów: 97,00,

okres gwarancji  – 25 miesięcy, ilość uzyskanych punktów:2,00

 Łączna ilość uzyskanych punktów:99,00 

Oferta nr 7 - złożona przez Firmę:

P.P.H.U. „BETO-TRANS” Józef Piejak, 96-332 Radziwiłłów, ul. Środkowa 38

cena: 275 520,00 złotych- ilość uzyskanych punktów:90,93 

okres gwarancji – 36 miesięcy, ilość uzyskanych punktów:3,00

  Łączna ilość uzyskanych punktów:93,93

Oferta nr 9  - złożona przez Firmę:

ZWK Józef Siekierski, 96-500 Sochaczew, ul. Planowa 11

cena: 368 000,00 złotych- ilość uzyskanych punktów:68,08

 okres gwarancji – 36 miesięcy, ilość uzyskanych punktów:3,00

 Łączna ilość uzyskanych punktów: 71,08

Oferta nr 10  - złożona przez Firmę:

P.P.U.H. EFEKT Sp. z o.o. Budowa i Naprawa Dróg, 02-495 Warszawa, ul. Szomańskiego 8

cena: 309 960,00 złotych- ilość uzyskanych punktów:80,83

okres gwarancji: 18 miesięcy, ilość uzyskanych punktów:1,00

 Łączna ilość uzyskanych punktów: 81,83

 

2.  Na podstawie Art. 24, ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych  (t.j.

     Dz. U. z 2013 r. Nr 150, poz.907 j. t. z późn. zmianami), z postępowania o zamówienie publiczne

     wykluczono  Wykonawców:

 

Oferta nr 3 - złożona przez Firmę:

JKM  MIREX Sp. z o. o., 96-100 Skierniewice, ul. Czerwona 9

Zamawiający na podstawie art. 26 ust.3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych  wezwał w/w Firmę do złożenia następujących dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu:

 - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie  określonym w art.24  ust.1  pkt 4-8 ustawy,  wystawioną  nie  wcześniej  niż  6  miesięcy  przed   upływem terminu składania ofert;

- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie  określonym  art.24  ust.1 pkt 9 ustawy,  wystawioną  nie  wcześniej  niż  6  miesięcy  przed   upływem terminu składania ofert.

Wykonawca w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego tj. do dnia 26 stycznia 2015 r. nie złożył  w/w dokumentów.

Zgodnie z art.24 ust.2 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych -  z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy nie wykazali spełniania warunków udziału              w postępowaniu.

Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą (vide: art.24 ust.4 ustawy jw.).

Ponieważ Wykonawca JKM  MIREX Sp. z o. o. nie wykazał spełniania warunków udziału                         w postępowaniu nie dołączając do oferty wymaganych w tym zakresie dokumentów , jak również nie przedłożył tych dokumentów na wezwanie Zamawiającego – Wykonawcę należało  wykluczyć                    z udziału w postępowaniu , a złożona przez niego oferta podlega odrzuceniu.

 

Oferta nr 8 - złożona przez Firmę:

JAKOŚĆ BIS Sp. z o.o. , ul. Piłsudskiego 42, 05-091 Ząbki

Zamawiający na podstawie art. 26 ust.3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych  wezwał w/w Firmę do złożenia następujących dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu:

- aktualny odpis  z  właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej ,  jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji ,  w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt  2 ustawy wystawiony  nie  wcześniej  niż  6 miesięcy  przed  upływem  terminu  składania  ofert;

- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie  określonym w art.24  ust.1  pkt 4-8 ustawy,  wystawioną  nie  wcześniej  niż  6  miesięcy  przed   upływem terminu składania ofert;

- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie  określonym  art.24  ust.1  pkt 9 ustawy,  wystawioną  nie  wcześniej  niż  6  miesięcy  przed   upływem terminu składania ofert;

- aktualne  zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające,  że Wykonawca  nie  zalega  z  opłacaniem  podatków  lub zaświadczenia ,  że uzyskał przewidziane prawem  zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości  wykonania  decyzji właściwego organu  -  wystawione  nie  wcześniej  niż  3  miesiące  przed  upływem terminu  składania ofert.

Wykonawca w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego tj. do dnia 26 stycznia 2015 r. nie złożył  w/w dokumentów.

Zgodnie z art.24 ust.2 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych -  z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy nie wykazali spełniania warunków udziału            w postępowaniu.

Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą (vide: art.24 ust.4 ustawy jw.).

Ponieważ Wykonawca  JAKOŚĆ BIS Sp. z o.o.  nie wykazał spełniania warunków udziału                         w postępowaniu nie dołączając do oferty wymaganych w tym zakresie dokumentów , jak również nie przedłożył tych dokumentów na wezwanie Zamawiającego – Wykonawcę należało  wykluczyć   z udziału w postępowaniu , a złożona przez niego oferta podlega odrzuceniu.

 

 

3.  Na podstawie art. 89  ust.1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień  publicznych  (t.j. Dz.U. z 2013r. Nr 150, poz.907  z  późn. zmianami) w postępowaniu o zamówienie publiczne odrzucono oferty  Wykonawców:

 

Oferta nr 3 - złożona przez Firmę:

JKM  MIREX Sp. z o. o., 96-100 Skierniewice, ul. Czerwona 9

 

Na podstawie art. 89  ust. 1  pkt 5 oferta złożona przez Wykonawcę wykluczonego z  postę-powania  o  udzielenie  zamówienia  została  odrzucona.

Oferta nr 8 - złożona przez Firmę:

JAKOŚĆ BIS Sp. z o.o. , ul. Piłsudskiego 42, 05-091 Ząbki

 

Na podstawie art. 89  ust. 1  pkt 5 oferta złożona przez Wykonawcę wykluczonego z  postępowania  o  udzielenie  zamówienia została  odrzucona.

 

4.Umowa  w  sprawie  zamówienia  publicznego  może  być  zawarta  w  terminie  nie krótszym

   niż  5  dni  od  dnia ogłoszenia  wyniku  przetargu.

 

                                                                                     

                                                                                         Wójt Gminy Puszcza Mariańska

                                                                                                      Michał Staniak

 

                                                                                                                         

 

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Kuźma Beata
  • Data udostępnienia w BIP: 2015-01-30
  • Informacja zaktualizowana przez: Kuźma Beata
  • Data ostatniej aktualizacji: 2015-01-30 09:14:04
  • Liczba odsłon: 727
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 1292804]

przewiń do góry