Znak sprawy: GOPS.271.1.2014
Puszcza Mariańska 2014.12.22
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Zamawiający – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Puszczy Mariańskiej działając na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn zm.) zwanej dalej ustawą zawiadamia, że w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego, dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty do realizacji w/w zadania na wykonywanie w okresie od 01.01.2015r. do 31.12.2015r. usług opiekuńczych zwykłych z zadań własnych gminy oraz specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w tym specjalistycznych usług dla dzieci z autyzmem z zadań zleconych gminie dla podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Puszczy Mariańskiej, w miejscu zamieszkania podopiecznego.
1. Za najkorzystniejszą uznano ofertę nr 1 złożoną przez firmę:
Spółdzielnia Socjalna „WSPÓLNIE”,
96-330 Puszcza Mariańska,
ul. Króla Jana III Sobieskiego 1
Uzasadnienie wyboru oferty:
Wymieniony wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, oferta nr 1 – nie podlega odrzuceniu, jest zgodna z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia, spełnia wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, przedstawia najkorzystniejsze kryterium oceny ofert określone przez Zamawiającego.
2. Do wyznaczonego terminu składania ofert oferty złożył 1 Wykonawca.
3. Informacja o Wykonawcach, którzy złożyli oferty :
Nr oferty
Nazwa (firma) i adres wykonawcy
Cena oferty
liczba punktów w kryterium cena 50 %
Liczba punktów w kryterium doświadczenie pracowników Wykonawcy
Łączna liczba punktów
1.
Spółdzielnia Socjalna „WSPÓLNIE”,
96-330 Puszcza Mariańska,
ul. Króla Jana III Sobieskiego 1
142 450,00 zł
50,00 pkt
50,00 pkt
100 pkt
4. Informacja o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego:
Wymagane warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego spełnił jeden Wykonawca.
5. Informacja o ofertach odrzuconych w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego:
W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie odrzucono żadnej oferty.
6. Informacja o terminie zawarcia umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego:
Zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt. 2 ustawy umowa w sprawie udzielenia zamówienia publicznego może być zawarta w terminie nie krótszym niż 10 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zamieścił niniejsze informacje na swojej stronie internetowej oraz na tablicy ogłoszeń w swojej siedzibie.
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy
Społecznej w Puszczy Mariańskiej
Ewa Śledź
Nr oferty
Nazwa (firma) i adres wykonawcy
Cena oferty
liczba punktów w kryterium cena 50 %
Liczba punktów w kryterium doświadczenie pracowników Wykonawcy
Łączna liczba punktów
1.
Spółdzielnia Socjalna „WSPÓLNIE”,
96-330 Puszcza Mariańska,
ul. Króla Jana III Sobieskiego 1
142 450,00 zł
50,00 pkt
50,00 pkt
100 pkt
Znak: GOPS.231.1.2014
Puszcza Mariańska: wykonywanie w okresie od 01.01.2015r. do 31.12.2015r. usług opiekuńczych zwykłych z zadań własnych gminy oraz specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w tym specjalistycznych usług dla dzieci z autyzmem z zadań zleconych gminie dla podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Puszczy Mariańskiej, w miejscu zamieszkania podopiecznego.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Puszczy Mariańskiej, do kontaktów: Ewa Śledź, ul. Plac Tadeusza Kościuszki 2 , 96-330 Puszcza Mariańska, woj. mazowieckie, tel. 046 831-87-49, ogólny adres internetowy: www.puszcza-marianska.pl
2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„na wykonywanie w okresie od 01.01.2015r. do 31.12.2015r. usług opiekuńczych zwykłych z zadań własnych gminy na podstawie art. 50 ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2013 r. ,poz. 182 z późn. zm.) oraz specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w tym specjalistycznych usług dla dzieci z autyzmem z zadań zleconych gminie na podstawie rozporządzenia Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005r. w sprawie rodzajów specjalistycznych usług opiekuńczych oraz kwalifikacji osób świadczących takie usługi dla osób z zaburzeniami psychicznymi, zasad i trybu ustalania i pobierania opłat za te usługi , jak również warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia z opłat (Dz.U. z 2005r. Nr 189, poz. 1598 z późn. zm.) dla podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Puszczy Mariańskiej, w miejscu zamieszkania podopiecznego”.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie w okresie od 01.01.2015r. do 31.12.2015r. usług opiekuńczych zwykłych z zadań własnych gminy na podstawie art. 50 ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2013 r, poz. 182 z późn. zm.) oraz specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w tym specjalistycznych usług dla dzieci z autyzmem z zadań zleconych na podstawie rozporządzenia Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005r. w sprawie rodzajów specjalistycznych usług opiekuńczych oraz kwalifikacji osób świadczących takie usługi dla osób z zaburzeniami psychicznymi, zasad i trybu ustalania i pobierania opłat za te usługi, jak również warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia z opłat (Dz.U. z 2005r. Nr 189, poz. 1598 z późn. zm.) dla podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Puszczy Mariańskiej, w miejscu zamieszkania podopiecznego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi rozdz. I SIWZ .
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): CPV: 85312000-9 – usługi opieki społecznej nie obejmujące miejsc noclegowych.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 01.01.2015r.; data zakończenia: 31.12.2015r.
Całkowita wielkość lub zakres: wykonywanie usług opiekuńczych w rozmiarze łącznie maksymalnie 11 300 godzin w okresie trwania umowy, w tym:
-usługi zwykłe z zadań własnych gminy – max 11 000 godzin,
- specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi w tym specjalistyczne usługi dla dzieci z autyzmem z zadań zleconych gminie – max 300 godzin.
- Zamawiający przewiduje zamówienie uzupełniające maksymalnie do 1000 godzin usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM - NIE
III.2) ZALICZKI - NIE
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Opis sposobu dokonania oceny spełnienia tego warunku zawarty jest w SIWZ
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Opis sposobu dokonania oceny spełnienia tego warunku zawarty jest w SIWZ
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Opis sposobu dokonania oceny spełnienia tego warunku zawarty jest w SIWZ
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Opis sposobu dokonania oceny spełnienia tego warunku zawarty jest w SIWZ
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Opis sposobu dokonania oceny spełnienia tego warunku zawarty jest w SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składając ofertę ( na druku stanowiącym załącznik Nr 1 do specyfikacji ) dołącza do niej następujące dokumenty:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia o którym mowa w art. 24 ust. 1 Prawo zamówień publicznych. – załącznik nr 2 do SIWZ
- aktualny odpis właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ,
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatowości lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
- oświadczenie o braku przynależności do grupy kapitałowej lub o przynależności do grupy kapitałowej wraz z listą podmiotów należących do tej grupy, składane w trybie art. 26 ust. 2d ustawy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5do SIWZ.
- W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz ,że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego – Wykonawcy obowiązani są załączyć do oferty następujące oświadczenia i dokumenty:
- oświadczenie o spełnianiu warunków z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych – załącznik nr 3 do SIWZ
- Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie wraz z danymi na temat ich kwalifikacji załącznik nr 4 do SIWZ.
Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające dysponowanie przez Wykonawcę:
- co najmniej 5 pracownikami posiadającymi kwalifikacje do wykonywania usług opiekuńczych z zadań własnych gminy oraz dokumenty potwierdzające, że pracownicy ci posiadają co najmniej roczny staż pracy przy wykonywaniu usług opiekuńczych w tym minimum 3 pracowników , którzy pracowali przy wykonywaniu usług opiekuńczych przez okres co najmniej 3 lat,
- co najmniej 1 pracownikiem posiadającym kwalifikacje lub spełniającym warunki określone w § 3 rozporządzenia Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005r. w sprawie rodzajów specjalistycznych usług opiekuńczych oraz kwalifikacji osób świadczących takie usługi dla osób z zaburzeniami psychicznymi, zasad i trybu ustalania i pobierania opłat za te usługi, jak również warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia z opłat (Dz.U. z 2005r. Nr 189, poz. 1598 z późn. zm.) oraz dokumenty potwierdzające, że pracownik/cy ci posiadają co najmniej roczny staż pracy przy wykonywaniu specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi.
Za pracowników posiadających wymagane kwalifikacje do wykonywania usług opiekuńczych zwykłych z zadań własnych gminy zamawiający uważać będzie tych, którzy posiadają co najmniej przeszkolenie w zakresie wykonywania usług opiekuńczych .
Wykaz należy sporządzić według wzoru - załącznik Nr 4 do SIWZ
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, a w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Jeżeli Wykonawca będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów – Zamawiający wymaga, by podmioty uczestniczyły w wykonaniu zamówienia jako podwykonawcy. W takim przypadku Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt VII.1 od 1.1 do 1.4 SIWZ
- informację o ilości godzin wykonywanych , w ramach zamówienia publicznego, usług
opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych w okresie od 2012 , 2013 i 2014 z podaniem ich wartości dat wykonania i odbiorców, przy czym wymagane jest aby ilość ta była nie mniejsza niż 9.000 godzin usług dla każdego roku. Informację należy sporządzić według wzoru - załącznik Nr 6 do SIWZ.
III.4.2) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.2.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.2.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy zał. nr 1 do SIWZ,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena 50%.;
Doświadczenie pracowników Wykonawcy – 50%
IV.3) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy.
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:
Zgodnie z art. 144 ust. 1 zmiana postanowień umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy możliwa jest wyłącznie w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności i na warunkach określonych poniżej:
- zmiana sposobu spełnienia świadczenia;
- zmiana zakresu usług, które Wykonawca powierzył podwykonawcom, a które określone są w złożonej ofercie i niniejszej umowy;
- zmiany osobowe i dane teleadresowe.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gopspuszczamarianska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Puszczy Mariańskiej, Plac Tadeusza Kościuszki 2, 96-330 Puszcza Mariańska.
IV.4.2) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2014r. do godziny 900 Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Puszczy Mariańskiej ul. Plac Tadeusza Kościuszki 2, pokój Nr 3.
IV.4.3) Termin związania ofertą: 30 dni
IV.4.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 17.12.2014r, godzina 09 30 , Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Puszczy Mariańskiej ul. Plac Tadeusza Kościuszki 2 pokój Nr 5
IV.4.5) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 10.12.2014r.
Kierownik Gminnego Ośrodka
Pomocy Społecznej w Puszczy Mariańskiej
Ewa Śledź
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kuźma Beata
- Data udostępnienia w BIP: 2014-12-22
- Informacja zaktualizowana przez: Kuźma Beata
- Data ostatniej aktualizacji: 2014-12-22 12:55:54
- Liczba odsłon: 525
- Historia dokumentu: