GMINA  PUSZCZA  MARIAŃSKA

96-330 PUSZCZA MARIAŃSKA UL. STANISŁAWA PAPCZYŃSKIEGO 1

tel. /046/  831-81-69  lub  831-81-51  fax.  /046/   831-81-18

www.puszcza-marianska.pl e-mail: urzad@puszcza-marianska.pl

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Tytuł postępowania

Dostawa kostki brukowej betonowej oraz krawężników, oporników i obrzeży betonowych

Opis

Przedmiotem zamówienia jest dostawa kostki brukowej, krawężników, oporników i obrzeży w następującym asortymencie:

1. Kostka brukowa betonowa prostokątna (10cmx20cm) szara o grubości 8 cm - 42 m2

2. Kostka brukowa betonowa prostokątna (10cmx20cm) czerwona o grubości 6 cm - 162 m2

3. Krawężniki betonowe szare 15x30x100 cm - 130 sztuk

4. Oporniki betonowe szare 12x25x100 cm - 30 sztuk

5. Obrzeża betonowe szare 8x30x100 cm - 108 sztuk

Zamawiający  na  podstawie art. 67 ust. 1 pkt.6 ustawy Prawo zamówień publicznych przewi-duje zamówienie uzupełniające.

Rodzaj zamówienia : dostawy

Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

Wspólny słownik zamówień (CPV):  

Dział:  ; Grupa:  ; Klasa:  ; Kategoria: 28813100-5.

Termin wykonania:  od daty zawarcia umowy do 16.10.2012 r.

Data przekazania ogłoszenia do biuletynu: 24.09.2012 r.

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków

   

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy złożą ofertę  ze  wszystkimi załącznikami wymienionymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz spełnią wszystkie wymagane przez ustawę Prawo zamówień publicznych warunki tj.

 1/ posiadają  uprawnienia  do  wykonywania określonej działalności lub czynności,  jeżeli   

     przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

 2/ posiadają niezbędną wiedzę  i doświadczenie,

 3/ dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania

     Zamówienia,

 4/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

Ocena  spełnienia  warunków  udziału  w  postępowaniu  zostanie  dokonana  na  podstawie przedłożonych dokumentów wymaganych postanowieniami specyfikacji istotnych warunków  zamówienia,  wg  formuły  „ spełnia  -  nie spełnia ”.

Nie  spełnianie chociażby  jednego  warunku  skutkować  będzie  wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 

       

Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu i wymagań dla oferowanych materiałów budowlanych.

1.   W   celu   wykazania   braku   podstaw   do   wykluczenia   z  postępowania  o  udzielenie

      zamówienia  Wykonawcy  obowiązani  załączyć do  oferty  następując  oświadczenia

      i  dokumenty:

1.1   aktualny odpis  z  właściwego rejestru,  jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, 

        w  celu  wykazania  braku  podstaw  do  wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt  2 ustawy

        wystawiony   nie  wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,  a w sto-

        sunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie  art.2 4 ust. 1 pkt 2 ustawy ,

1.2.  aktualną  informację  z  Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1

        pkt. 9 wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

1.3.  aktualną   informację   z   Krajowego  Rejestru  Karnego  albo  równoważne   zaświadczenie

        właściwego  organu  sądowego  lub  administracyjnego  kraju pochodzenia osoby w zakresie

       określonym  art.24  ust.1  pkt 4-8 ustawy,  wystawione  nie  wcześniej  niż  6  miesięcy przed

       upływem terminu składania ofert,

1.4.  aktualne  zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające,  że Wy-

        konawca  nie  zalega  z  opłacaniem  podatków  opłat  lub,  że uzyskał przewidziane prawem

        zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości

        wykonania  decyzji  -  wystawione  nie  wcześniej  niż  3  miesiące  przed  upływem terminu

        składania ofert,

1.5.  aktualne  zaświadczenie  właściwego  oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy

        Rolniczego  Ubezpieczenia  Społecznego potwierdzające odpowiednio,  że  Wykonawca  nie

        zalega  z  opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie,

        że  uzyskał  przewidziane  prawem  zwolnienie,  odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych

        płatności  lub  wstrzymanie  w  całości wykonania decyzji – wystawione nie wcześniej niż 3

        miesiące przed  upływem terminu składania ofert,

1.6. oświadczenie  o  niepodleganiu  wykluczeniu  z  udziału  w  postępowaniu    załącznik  nr  3

       do SIWZ

2.   W celu  wykazania  spełniania  warunków  udziału w postępowaniu wykonawcy obowią-

       zani    załączyć do  oferty  następujące  oświadczenia  i  dokumenty:

2.1. oświadczenie  o  spełnianiu warunków  z  art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych

       -  załącznik nr 4 do SIWZ

2.2. wykaz  niezbędnych  do  wykonania  zamówienia  narzędzi  i  urządzeń,   którymi  dysponuje 

       lub będzie dysponował Wykonawca ,  wraz  z  informacją  o  podstawie  dysponowania  tymi

       zasobami – załącznik nr 5 do SIWZ ,

Wykonawca  może polegać  na  wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym,  osobach zdolnych do  wykonania  zamówienia  lub  zdolnościach  finansowych innych   podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.    Wykonawca w takiej sytuacji  zobowiązany  jest  udowodnić  Zamawiającemu,    będzie dysponował  zasobami niezbędnymi  do  realizacji  zamówienia,  a  w szczególności  przedstawiając  w  tym  celu  pisemne  zobowiązanie   tych   podmiotów do  oddania   mu   do  dyspozycji  niezbędnych  zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

2.3. wykaz   wykonanych  w  okresie  ostatnich  trzech  lat  dostaw,  a   jeżeli  okres  prowadzenia

       działalności  jest  krótszy – w tym okresie ,  odpowiadających  swoim  rodzajem  i  wartością

       dostawom    stanowiącym    przedmiot    zamówienia,   z  podaniem  ich  wartości  oraz  daty

       i  miejsca  wykonania  oraz  załączeniem dokumentów potwierdzajacych należyte wykonanie

       tych  dostaw,  wystawionych  przez  podmioty,  na rzecz których dostawy były wykonywane.

       - załącznik nr 6 do SIWZ.

3.  Jeżeli,  w  przypadku Wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,

     osoby,  o  których  mowa  w  art. 24 ust.  1 pkt 58 ustawy,  mają miejsce zamieszkania poza

      terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,  Wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadcze-

      nie  właściwego  organu  sądowego  albo  administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące

      niekaralności  tych osób  w  zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy,  wystawione

      nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

4.  Jeżeli  Wykonawca  ma  siedzibę  lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej

     Polskiej zamiast dokumentów wymienionych w ust. 1:

1)      pkt 1.1 ; 1.2; 1.4 i 1.5 -  składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że:

a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,

b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.

Uwaga:  Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

c) nie  zalega  z  uiszczaniem  podatków,  opłat  lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdro-wotne  albo  że  uzyskał  przewidziane  prawem  zwolnienie,  odroczenie  lub  rozłożenie  na  raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

Uwaga: Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

    2) pkt 1.3 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania  albo  zamieszkania  osoby,   której   dokumenty   dotyczą  w  zakresie  określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy,  wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

5.  Jeżeli   w  miejscu  zamieszkania  osoby  lub  w  kraju,   w  którym  Wykonawca  ma  siedzibę lub  miejsce  zamieszkania  nie  wydaje  się  dokumentów,   o  których  mowa w ust. 3-4 powyżej

zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym,  administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju,  w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Uwaga:  Powyższe dokumenty muszą być wystawione z zachowaniem terminów,  o których mowa odpowiednio w ust.3-4 powyżej.

6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

- dokumenty  wymienione  w  ust. 1  podpunktach 1.1 ; 1.2 ; 1.3 , 1.4 , 1.6  składa każdy z Wyko-

   nawców oddzielnie;

- pozostałe dokumenty mogą być złożone wspólnie przez wszystkich Wykonawców.

7. Dokumenty  żądane  przez Zamawiającego w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w  postępowaniu  należy  składać  w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z  oryginałem  przez  Wykonawcę.   Dokumenty  sporządzone  w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

Składanie ofert częściowych:     nie

Składanie ofert wariantowych:   nie

Warunki dotyczące wadium:    nie dotyczy

Kryteria oceny ofert:        cena – 100%

Termin związania z ofertą:  30 dni

Adres strony internetowej, na której jest dostępna SIWZ:  www.puszcza-marianska.pl

Miejsce otrzymania SIWZ:   w siedzibie Zamawiającego pokój Nr.10

Termin składania ofert:   do dnia 03.10.2012 r. do godz. 9:00

Miejsce składania ofert: Urząd Gminy w Puszczy Mariańskiej pokój Nr. 8

                                           96-330 Puszcza Mariańska ul. Stanisława Papczyńskiego 1.

                                                                                                    Wójt Gminy Puszcza Mariańska

                                                                                                                    Michał Staniak

 

Puszcza Mariańska dnia 03.10.2012r.

Nasz znak: GK.271/3/2012

 

  

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

              

Dotyczy:   ogłoszonego  w  dniu  24 września 2012r.  przetargu nieograniczonego na dostawę

                  kostki brukowej betonowej oraz krawężników, oporników i obrzeży betonowych.         

 

 

                 Na podstawie Art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz.759 z późn.zmianami) Gmina Puszcza Mariańska zawiadamia, że w postępowaniu o zamówienie publiczne na dostawę kostki brukowej betonowej oraz krawężników, oporników i obrzeży betonowych, wybrana została oferta Wykonawcy:

P.P.H.  „ POMTECH ”  Janusz Czapka,  z siedzibą: 26-700 Zwoleń,  ul. Doktora Perzyny 116 lok. 118.

Oferta  wybranego  przez  komisję  Wykonawcy,  w  oparciu  o  kryterium  oceny  ofert  (cena - 100%)  otrzymała  największą  ilość  tj.  300,00  punktów   oraz  spełnia  wszystkie  warunki określone  w  Specyfikacji  Istotnych  Warunków  Zamówienia.

Podstawą dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

uzasadnienie

 

W  terminie wyznaczonym przez zamawiającego do składania ofert  tj. do dnia  03. 10. 2012r. do godz. 9°° wpłynęły dwie oferty.

 

Na  podstawie streszczenia  i  porównania złożonych ofert, w oparciu o kryterium oceny ofert:   cena (100%), ocena ofert przedstawia się następująco:

 

Oferta nr 1 - złożona przez Firmę:

BRUKLAND Spółka Jawna M. i D. Rusztewscy, 05-220 Zielonka, ul. Marecka 48.

Cena oferty: 12 011,52 złotych, liczba punktów: 260,46

 

Oferta nr 2 - złożona przez Firmę:

P.P.H. „POMTECH” Janusz Czapka, 26-700 Zwoleń, ul. Doktora Perzyny 116 lok. 118.

Cena oferty: 10 428,19 złotych, liczba punktów: 300,00

 

Umowa  w  sprawie  zamówienia  publicznego  może  być  zawarta  w  terminie  nie krótszym niż  5  dni  od  dnia  ogłoszenia  wyniku  przetargu.

 

 

                                                                                         Wójt Gminy Puszcza Mariańska

                                                                                                          Michał Staniak

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Kuźma Beata
  • Data udostępnienia w BIP: 2012-10-03
  • Informacja zaktualizowana przez: Kuźma Beata
  • Data ostatniej aktualizacji: 2012-10-03 15:30:15
  • Liczba odsłon: 470
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 1277051]

przewiń do góry