GMINA PUSZCZA MARIAŃSKA
96-330 PUSZCZA MARIAŃSKA UL. STANISŁAWA PAPCZYŃSKIEGO 1
tel. /046/ 831-81-69 lub 831-81-51 fax. /046/ 831-81-18
www.puszcza-marianska.pl e-mail: urzad@puszcza-marianska.pl
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Tytuł postępowania
Dostawa kostki brukowej betonowej oraz krawężników, oporników i obrzeży betonowych |
Opis
Przedmiotem zamówienia jest dostawa kostki brukowej, krawężników, oporników i obrzeży w następującym asortymencie: 1. Kostka brukowa betonowa prostokątna (10cmx20cm) szara o grubości 8 cm - 42 m2 2. Kostka brukowa betonowa prostokątna (10cmx20cm) czerwona o grubości 6 cm - 162 m2 3. Krawężniki betonowe szare 15x30x100 cm - 130 sztuk 4. Oporniki betonowe szare 12x25x100 cm - 30 sztuk 5. Obrzeża betonowe szare 8x30x100 cm - 108 sztuk Zamawiający na podstawie art. 67 ust. 1 pkt.6 ustawy Prawo zamówień publicznych przewi-duje zamówienie uzupełniające. |
Rodzaj zamówienia : dostawy
Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Dział: ; Grupa: ; Klasa: ; Kategoria: 28813100-5.
Termin wykonania: od daty zawarcia umowy do 16.10.2012 r.
Data przekazania ogłoszenia do biuletynu: 24.09.2012 r.
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy złożą ofertę ze wszystkimi załącznikami wymienionymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz spełnią wszystkie wymagane przez ustawę Prawo zamówień publicznych warunki tj. 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, 3/ dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia, 4/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów wymaganych postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wg formuły „ spełnia - nie spełnia ”. Nie spełnianie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. |
Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu i wymagań dla oferowanych materiałów budowlanych.
1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie
zamówienia Wykonawcy obowiązani są załączyć do oferty następując oświadczenia
i dokumenty:
1.1 aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru,
w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w sto-
sunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art.2 4 ust. 1 pkt 2 ustawy ,
1.2. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1
pkt. 9 wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
1.3. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie
właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie
określonym art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert,
1.4. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wy-
konawca nie zalega z opłacaniem podatków opłat lub, że uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania ofert,
1.5. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy
Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie
zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie,
że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych
płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji – wystawione nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania ofert,
1.6. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu – załącznik nr 3
do SIWZ
2. W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy obowią-
zani są załączyć do oferty następujące oświadczenia i dokumenty:
2.1. oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
- załącznik nr 4 do SIWZ
2.2. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje
lub będzie dysponował Wykonawca , wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi
zasobami – załącznik nr 5 do SIWZ ,
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, a w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
2.3. wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i wartością
dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty
i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzajacych należyte wykonanie
tych dostaw, wystawionych przez podmioty, na rzecz których dostawy były wykonywane.
- załącznik nr 6 do SIWZ.
3. Jeżeli, w przypadku Wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5—8 ustawy, mają miejsce zamieszkania poza
terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadcze-
nie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące
niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy, wystawione
nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej zamiast dokumentów wymienionych w ust. 1:
1) pkt 1.1 ; 1.2; 1.4 i 1.5 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.
Uwaga: Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdro-wotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Uwaga: Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
2) pkt 1.3 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 3-4 powyżej
zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Uwaga: Powyższe dokumenty muszą być wystawione z zachowaniem terminów, o których mowa odpowiednio w ust.3-4 powyżej.
6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
- dokumenty wymienione w ust. 1 podpunktach 1.1 ; 1.2 ; 1.3 , 1.4 , 1.6 składa każdy z Wyko-
nawców oddzielnie;
- pozostałe dokumenty mogą być złożone wspólnie przez wszystkich Wykonawców.
7. Dokumenty żądane przez Zamawiającego w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy składać w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
Składanie ofert częściowych: nie
Składanie ofert wariantowych: nie
Warunki dotyczące wadium: nie dotyczy
Kryteria oceny ofert: cena – 100%
Termin związania z ofertą: 30 dni
Adres strony internetowej, na której jest dostępna SIWZ: www.puszcza-marianska.pl
Miejsce otrzymania SIWZ: w siedzibie Zamawiającego pokój Nr.10
Termin składania ofert: do dnia 03.10.2012 r. do godz. 9:00
Miejsce składania ofert: Urząd Gminy w Puszczy Mariańskiej pokój Nr. 8
96-330 Puszcza Mariańska ul. Stanisława Papczyńskiego 1.
Wójt Gminy Puszcza Mariańska
Michał Staniak
Puszcza Mariańska dnia 03.10.2012r.
Nasz znak: GK.271/3/2012
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dotyczy: ogłoszonego w dniu 24 września 2012r. przetargu nieograniczonego na dostawę
kostki brukowej betonowej oraz krawężników, oporników i obrzeży betonowych.
Na podstawie Art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz.759 z późn.zmianami) Gmina Puszcza Mariańska zawiadamia, że w postępowaniu o zamówienie publiczne na dostawę kostki brukowej betonowej oraz krawężników, oporników i obrzeży betonowych, wybrana została oferta Wykonawcy:
P.P.H. „ POMTECH ” Janusz Czapka, z siedzibą: 26-700 Zwoleń, ul. Doktora Perzyny 116 lok. 118.
Oferta wybranego przez komisję Wykonawcy, w oparciu o kryterium oceny ofert (cena - 100%) otrzymała największą ilość tj. 300,00 punktów oraz spełnia wszystkie warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Podstawą dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
uzasadnienie
W terminie wyznaczonym przez zamawiającego do składania ofert tj. do dnia 03. 10. 2012r. do godz. 9°° wpłynęły dwie oferty.
Na podstawie streszczenia i porównania złożonych ofert, w oparciu o kryterium oceny ofert: cena (100%), ocena ofert przedstawia się następująco:
Oferta nr 1 - złożona przez Firmę:
BRUKLAND Spółka Jawna M. i D. Rusztewscy, 05-220 Zielonka, ul. Marecka 48.
Cena oferty: 12 011,52 złotych, liczba punktów: 260,46
Oferta nr 2 - złożona przez Firmę:
P.P.H. „POMTECH” Janusz Czapka, 26-700 Zwoleń, ul. Doktora Perzyny 116 lok. 118.
Cena oferty: 10 428,19 złotych, liczba punktów: 300,00
Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia ogłoszenia wyniku przetargu.
Wójt Gminy Puszcza Mariańska
Michał Staniak
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kuźma Beata
- Data udostępnienia w BIP: 2012-10-03
- Informacja zaktualizowana przez: Kuźma Beata
- Data ostatniej aktualizacji: 2012-10-03 15:30:15
- Liczba odsłon: 470
- Historia dokumentu: