GMINA PUSZCZA MARIAŃSKA
96-330 PUSZCZA MARIAŃSKA UL. STANISŁAWA PAPCZYŃSKIEGO 1
tel. /046/ 831-81-69 lub 831-81-51 fax. /046/ 831-81-18
www.puszcza-marianska.pl e-mail: urzad@puszcza-marianska.pl
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Tytuł postępowania
Wykonanie prac remontowo-budowlanych w budynku OSP Waleriany. |
Opis
Wykonanie prac remontowo-budowlanych w budynku OSP Waleriany w następującym zakresie: 1. Wykonanie robót blacharsko dekarskich w zakresie wymiany obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, naprawy pokrycia papowego oraz jednokrotne pokrycie dachu papą termozgrzewalną. 2. Wykonanie prac murarsko tynkarskich oraz prac w zakresie wymiany stolarki okiennej i drzwiowej 3. Wymiana zwodów instalacji odgromowej. Pełny zakres rzeczowy zadania zawarty w przedmiarze robót, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ Zamawiający na podstawie art. 67 ust. 1 pkt.6 ustawy Prawo zamówień publicznych przewi-duje zamówienie uzupełniające. |
Rodzaj zamówienia : roboty budowlane
Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
Wspólny słownik zamówień (CPV): 45261910-6; 45262522-6; 45410000-4; 45421125-6; 45421134-2; 45421146-9; 45311100-1.
Termin wykonania: od daty zawarcia umowy do dnia 30.11.2012 r.
Data przekazania ogłoszenia do biuletynu: 16.08.2012 r.
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy złożą ofertę ze wszystkimi załącznikami wymienionymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz spełnią wszystkie wymagane przez ustawę Prawo zamówień publicznych warunki tj. 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, 3/ dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia, 4/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów wymaganych postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wg formuły „ spełnia - nie spełnia ”. Nie spełnianie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. |
Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdze-nia spełnienia warunków udziału w postępowaniu i wymagań dla oferowanych robót budowlanych.
1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie
zamówienia Wykonawcy obowiązani są załączyć do oferty następując oświadczenia
i dokumenty:
1.1 aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru,
w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w sto-
sunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art.2 4 ust. 1 pkt 2 ustawy ,
1.2. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1
pkt. 9 wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
1.3. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie
właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie
określonym art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert,
1.4. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wy-
konawca nie zalega z opłacaniem podatków opłat lub, że uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania ofert,
1.5. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy
Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie
zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie,
że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych
płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji – wystawione nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania ofert,
1.6. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu – załącznik nr 5
do SIWZ
2. W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy obowią-
zani są załączyć do oferty następujące oświadczenia i dokumenty:
2.1. oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
- załącznik nr 6 do SIWZ
2.2. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają uprawnie-
nia budowlane, które zgodnie z przedmiarem robót, będą przedmiotem prac oraz dokumenty
potwierdzające wpis na listę właściwej okręgowej izby samorządu zawodowego,
2.3. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności
odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich
kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania
zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie
do dysponowania tymi osobami i oświadczeniem, że osoby te posiadają wymagane uprawnie-
nia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień – załącznik nr 7
do SIWZ ,
2.4. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje
lub będzie dysponował Wykonawca , wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi
zasobami – załącznik nr 8 do SIWZ ,
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, a w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
2.5. wykaz robot budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy
i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składa-
nia ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowa-
dzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty
i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały
wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone – oraz załącze-
niem dokumentów potwierdzających, że roboty wskazane w wykazie zostały wykonane
zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - załącznik nr 9 do SIWZ.
Zamawiający żąda przedłożenia co najmniej dwóch robót budowlanych spełniających
warunki doświadczenia.
2.6. wypełniony kosztorys ofertowy wg wzoru - załącznik Nr. 3 do SIWZ.
Kosztorys ofertowy ma na celu jedynie dokonanie prawidłowej wyceny przedmiotu zamó-
wienia zgodnie z przedmiarem robót, Zamawiający wymaga wypełnienia i określenia
wszystkich pozycji. Ponadto kosztorys ofertowy ma na celu ustalenia wartości ewentualnych
robót dodatkowych w przypadku, gdyby zaistniała konieczność ich wykonania.
3. Jeżeli, w przypadku Wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5—8 ustawy, mają miejsce zamieszkania poza
terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadcze-
nie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące
niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy, wystawione
nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej zamiast dokumentów wymienionych w ust. 1:
1) pkt 1.1 ; 1.2; 1.4 i 1.5 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.
Uwaga: Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdro-wotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Uwaga: Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
2) pkt 1.3 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 3-4 powyżej
zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Uwaga: Powyższe dokumenty muszą być wystawione z zachowaniem terminów, o których mowa odpowiednio w ust.3-4 powyżej.
5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
- dokumenty wymienione w ust. 1 podpunktach 1.1 ; 1.2 ; 1.3 , 1.4 , 1.6 składa każdy z Wyko-
nawców oddzielnie;
- pozostałe dokumenty mogą być złożone wspólnie przez wszystkich Wykonawców.
6. Dokumenty żądane przez Zamawiającego w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy składać w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
Składanie ofert częściowych: nie
Składanie ofert wariantowych: nie
Warunki dotyczące wadium: nie dotyczy
Kryteria oceny ofert: cena – 100%
Termin związania z ofertą: 30 dni
Adres strony internetowej, na której jest dostępna SIWZ: www.puszcza-marianska.pl
Miejsce otrzymania SIWZ: w siedzibie Zamawiającego pokój Nr.10
Termin składania ofert: do dnia 04.09.2012 r. do godz. 9:00
Miejsce składania ofert: Urząd Gminy w Puszczy Mariańskiej pokój Nr. 8
96-330 Puszcza Mariańska ul. Stanisława Papczyńskiego 1.
Wójt Gminy Puszcza Mariańska
Michał Staniak
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kuźma Beata
- Data udostępnienia w BIP: 2012-09-05
- Informacja zaktualizowana przez: Kuźma Beata
- Data ostatniej aktualizacji: 2012-08-16 11:56:30
- Liczba odsłon: 488
- Historia dokumentu: