GMINA  PUSZCZA  MARIAŃSKA

96-330 PUSZCZA MARIAŃSKA UL. STANISŁAWA PAPCZYŃSKIEGO 1

tel. /046/  831-81-69  lub  831-81-51  fax.  /046/   831-81-18

www.puszcza-marianska.pl e-mail: urzad@puszcza-marianska.pl

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Tytuł postępowania

Wykonanie prac remontowo-budowlanych w budynku OSP Waleriany.

Opis

Wykonanie prac remontowo-budowlanych w budynku OSP Waleriany w następującym zakresie:

1. Wykonanie  robót  blacharsko  dekarskich  w  zakresie  wymiany obróbek blacharskich,

    rynien i rur spustowych,  naprawy pokrycia papowego oraz jednokrotne pokrycie dachu 

    papą termozgrzewalną.

2. Wykonanie prac murarsko tynkarskich oraz prac w zakresie wymiany stolarki okiennej

    i drzwiowej

3. Wymiana zwodów instalacji odgromowej.

Pełny  zakres rzeczowy zadania zawarty w przedmiarze robót,  stanowiącym załącznik nr 2  do  SIWZ

Zamawiający  na podstawie  art. 67 ust. 1 pkt.6 ustawy Prawo zamówień publicznych przewi-duje zamówienie uzupełniające.

Rodzaj zamówienia : roboty budowlane

Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

Wspólny słownik zamówień (CPV):   45261910-6;  45262522-6;  45410000-4;  45421125-6; 45421134-2;  45421146-9;  45311100-1.

Termin wykonania:  od daty zawarcia umowy do dnia 30.11.2012 r.

Data przekazania ogłoszenia do biuletynu: 16.08.2012 r.

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy złożą ofertę  ze  wszystkimi załącznikami wymienionymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz spełnią wszystkie wymagane przez ustawę Prawo zamówień publicznych warunki tj.

 1/ posiadają  uprawnienia  do  wykonywania określonej działalności lub czynności,  jeżeli   

     przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

 2/ posiadają niezbędną wiedzę  i doświadczenie,

 3/ dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania

     Zamówienia,

 4/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

Ocena  spełnienia  warunków  udziału  w  postępowaniu  zostanie  dokonana  na  podstawie przedłożonych dokumentów wymaganych postanowieniami specyfikacji istotnych warunków  zamówienia,  wg  formuły  „ spełnia  -  nie spełnia ”.

Nie  spełnianie chociażby  jednego  warunku  skutkować  będzie  wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 

Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdze-nia spełnienia warunków udziału w postępowaniu i wymagań dla oferowanych robót budowlanych.

1.   W   celu   wykazania   braku   podstaw   do   wykluczenia   z  postępowania  o  udzielenie

      zamówienia  Wykonawcy  obowiązani  załączyć do  oferty  następując  oświadczenia

      i  dokumenty:

1.1   aktualny odpis  z  właściwego rejestru,  jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, 

        w  celu  wykazania  braku  podstaw  do  wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt  2 ustawy

        wystawiony   nie  wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,  a w sto-

        sunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie  art.2 4 ust. 1 pkt 2 ustawy ,

1.2.  aktualną  informację  z  Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1

        pkt. 9 wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

1.3.  aktualną   informację   z   Krajowego  Rejestru  Karnego  albo  równoważne   zaświadczenie

        właściwego  organu  sądowego  lub  administracyjnego  kraju pochodzenia osoby w zakresie

       określonym  art.24  ust.1  pkt 4-8 ustawy,  wystawione  nie  wcześniej  niż  6  miesięcy przed

       upływem terminu składania ofert,

1.4.  aktualne  zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające,  że Wy-

        konawca  nie  zalega  z  opłacaniem  podatków  opłat  lub,  że uzyskał przewidziane prawem

        zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości

        wykonania  decyzji  -  wystawione  nie  wcześniej  niż  3  miesiące  przed  upływem terminu

        składania ofert,

1.5.  aktualne  zaświadczenie  właściwego  oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy

        Rolniczego  Ubezpieczenia  Społecznego potwierdzające odpowiednio,  że  Wykonawca  nie

        zalega  z  opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie,

        że  uzyskał  przewidziane  prawem  zwolnienie,  odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych

        płatności  lub  wstrzymanie  w  całości wykonania decyzji – wystawione nie wcześniej niż 3

        miesiące przed  upływem terminu składania ofert,

1.6. oświadczenie  o  niepodleganiu  wykluczeniu  z  udziału  w  postępowaniu    załącznik  nr  5

       do SIWZ

2.   W celu  wykazania  spełniania  warunków  udziału w postępowaniu wykonawcy obowią-

       zani    załączyć do  oferty  następujące  oświadczenia  i  dokumenty:

2.1. oświadczenie  o  spełnianiu warunków  z  art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych

       -  załącznik nr 6 do SIWZ

2.2. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają uprawnie-

       nia budowlane,  które zgodnie z przedmiarem robót, będą przedmiotem prac oraz dokumenty

       potwierdzające wpis na listę właściwej okręgowej izby samorządu zawodowego,

2.3. wykaz   osób,   które   będą   uczestniczyć   w  wykonywaniu  zamówienia,  w  szczególności

       odpowiedzialnych  za  kierowanie robotami budowlanymi,  wraz z informacjami na temat ich

       kwalifikacji   zawodowych,   doświadczenia   i   wykształcenia  niezbędnych  dla  wykonania

     zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie

      do dysponowania tymi osobami i oświadczeniem, że osoby te posiadają wymagane uprawnie-

      nia,   jeżeli   ustawy   nakładają   obowiązek  posiadania  takich  uprawnień    załącznik  nr  7

      do  SIWZ ,

2.4. wykaz  niezbędnych  do  wykonania  zamówienia  narzędzi  i  urządzeń,   którymi  dysponuje 

       lub będzie dysponował Wykonawca ,  wraz  z  informacją  o  podstawie  dysponowania  tymi

       zasobami – załącznik nr 8 do SIWZ ,

Wykonawca  może polegać  na  wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym,  osobach zdolnych do  wykonania  zamówienia  lub  zdolnościach  finansowych innych   podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.    Wykonawca w takiej sytuacji  zobowiązany  jest  udowodnić  Zamawiającemu,    będzie dysponował  zasobami niezbędnymi  do  realizacji  zamówienia,  a  w szczególności  przedstawiając  w  tym  celu  pisemne  zobowiązanie   tych   podmiotów do  oddania   mu   do  dyspozycji  niezbędnych  zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

2.5. wykaz robot budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy

       i  doświadczenia,  wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składa-

       nia  ofert  albo  wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,  a  jeżeli okres prowa-  

       dzenia  działalności  jest krótszy w  tym  okresie, z  podaniem  ich  rodzaju  i wartości, daty

       i  miejsca  wykonania  oraz  załączeniem  dokumentu  potwierdzającego,   że  roboty  zostały

       wykonane  zgodnie  z  zasadami  sztuki  budowlanej i prawidłowo ukończoneoraz załącze-

       niem  dokumentów  potwierdzających,  że  roboty  wskazane  w  wykazie  zostały  wykonane

       zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - załącznik nr 9 do SIWZ.

       Zamawiający   żąda   przedłożenia   co   najmniej  dwóch  robót  budowlanych  spełniających

       warunki doświadczenia.

 2.6. wypełniony kosztorys ofertowy wg wzoru - załącznik Nr. 3 do SIWZ.

      Kosztorys  ofertowy  ma  na  celu  jedynie dokonanie prawidłowej wyceny przedmiotu zamó-

      wienia   zgodnie  z  przedmiarem  robót,     Zamawiający  wymaga  wypełnienia  i  określenia

      wszystkich pozycji.  Ponadto kosztorys ofertowy ma na celu ustalenia wartości ewentualnych

      robót dodatkowych w przypadku, gdyby zaistniała konieczność ich wykonania.

3.  Jeżeli,  w  przypadku Wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,

     osoby,  o  których  mowa  w  art. 24 ust.  1 pkt 58 ustawy,  mają miejsce zamieszkania poza

      terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,  Wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadcze-

      nie  właściwego  organu  sądowego  albo  administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące

      niekaralności  tych osób  w  zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy,  wystawione

      nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

4.  Jeżeli  Wykonawca  ma  siedzibę  lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej

     Polskiej zamiast dokumentów wymienionych w ust. 1:

1)      pkt 1.1 ; 1.2; 1.4 i 1.5 -  składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że:

a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,

b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.

Uwaga:  Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

c) nie  zalega  z  uiszczaniem  podatków,  opłat  lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdro-wotne  albo  że  uzyskał  przewidziane  prawem  zwolnienie,  odroczenie  lub  rozłożenie  na  raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

Uwaga: Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

    2) pkt 1.3 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania  albo  zamieszkania  osoby,   której   dokumenty   dotyczą  w  zakresie  określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy,  wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

4.  Jeżeli   w  miejscu  zamieszkania  osoby  lub  w  kraju,   w  którym  Wykonawca  ma  siedzibę lub  miejsce  zamieszkania  nie  wydaje  się  dokumentów,   o  których  mowa w ust. 3-4 powyżej

zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym,  administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju,  w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Uwaga:  Powyższe dokumenty muszą być wystawione z zachowaniem terminów,  o których mowa odpowiednio w ust.3-4 powyżej.

5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

- dokumenty  wymienione  w  ust. 1  podpunktach 1.1 ; 1.2 ; 1.3 , 1.4 , 1.6  składa każdy z Wyko-

   nawców oddzielnie;

- pozostałe dokumenty mogą być złożone wspólnie przez wszystkich Wykonawców.

6. Dokumenty  żądane  przez Zamawiającego w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w  postępowaniu  należy  składać  w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z  oryginałem  przez  Wykonawcę.   Dokumenty  sporządzone  w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

Składanie ofert częściowych:     nie

Składanie ofert wariantowych:   nie

Warunki dotyczące wadium:    nie dotyczy

Kryteria oceny ofert:        cena – 100%

Termin związania z ofertą:  30 dni

Adres strony internetowej, na której jest dostępna SIWZ:  www.puszcza-marianska.pl

Miejsce otrzymania SIWZ:   w siedzibie Zamawiającego pokój Nr.10

Termin składania ofert:   do dnia 04.09.2012 r. do godz. 9:00

Miejsce składania ofert: Urząd Gminy w Puszczy Mariańskiej pokój Nr. 8

                                           96-330 Puszcza Mariańska ul. Stanisława Papczyńskiego 1.

                                                                                                    Wójt Gminy Puszcza Mariańska

                                                                                                                    Michał Staniak

 

 

Puszcza Mariańska dnia 05.09.2012r.

Nasz znak: GK.271/2/2012

 

 

 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

 

             

Dotyczy:   ogłoszonego  w dniu 16 sierpnia 2012r. przetargu nieograniczonego na wykonanie  

                  prac remontowo-budowlanych w budynku OSP Waleriany.         

 

 

                 Na podstawie Art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz.759 z późn.zmianami) Gmina Puszcza Mariańska zawiadamia, że w postępowaniu o zamówienie publiczne na wykonanie prac remontowo-budowlanych w budynku OSP Waleriany, wybrana została oferta Wykonawcy:

Przedsiębiorstwo  Produkcyjno – Usługowo – Handlowe  EKOR - POL  Bożena  Szuplewska, z siedzibą:  96-100 Skierniewice, ul.  Senatorska 6.

Oferta  wybranego  przez  komisję  Wykonawcy,  w  oparciu  o  kryterium  oceny  ofert  (cena - 100%)  otrzymała  największą  ilość  tj.  300,00  punktów   oraz  spełnia  wszystkie  warunki określone  w  Specyfikacji  Istotnych  Warunków  Zamówienia.

Podstawą dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

uzasadnienie

 

W  terminie wyznaczonym przez zamawiającego do składania ofert  tj. do dnia  04. 09. 2012r. do godz. 9°° wpłynęła jedna oferta.

 

Na  podstawie streszczenia  i  porównania złożonych ofert, w oparciu o kryterium oceny ofert:   cena (100%), ocena ofert przedstawia się następująco:

 

Oferta nr 1 - złożona przez Firmę:

Przedsiębiorstwo  Produkcyjno – Usługowo – Handlowe  EKOR - POL  Bożena  Szuplewska, 96-100 Skierniewice, ul.  Senatorska 6.

Cena oferty: 38 638,62 złotych, liczba punktów: 300,00

 

Umowa   w   sprawie   zamówienia   publicznego  może  być  zawarta  na  podstawie  Art.  94, ust. 2  pkt  1a  ustawy  z  dnia  29  stycznia 2004r.  Prawo  zamówień  publicznych  (t.j. Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz.759 z późn.zmianami) przed  upływem  terminu 5 dni od dnia ogłoszenia  wyniku przetargu.

 

 

 

                                                                                         Wójt Gminy Puszcza Mariańska

                                                                                                          Michał Staniak

 

 

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Kuźma Beata
  • Data udostępnienia w BIP: 2012-09-05
  • Informacja zaktualizowana przez: Kuźma Beata
  • Data ostatniej aktualizacji: 2012-09-05 15:55:12
  • Liczba odsłon: 460
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 1277052]

przewiń do góry