GMINA PUSZCZA MARIAŃSKA
96-330 PUSZCZA MARIAŃSKA UL. STANISŁAWA PAPCZYŃSKIEGO 1
tel. /046/ 831-81-69 lub 831-81-51 fax. /046/ 831-81-18
www.puszcza-marianska.pl e-mail: urzad@puszcza-marianska.pl
Nasz znak: I.271.7.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Tytuł postępowania
Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie sieci wodociągowej w miejscowościach Górki, Nowa Huta, Stara Huta, Zator, Michałów.
Opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie sieci wodociągowej w miejscowościach Górki, Nowa Huta, Stara Huta, Zator, Michałów.
Zakres rzeczowy zadania obejmuje:
- sieć wodociągowa z rur PVC o średnicy 110 mm o długości – 95 mb
- sieć wodociągowa z rur PVC o średnicy 160 mm o długości - 5 786 mb
Rodzaj zamówienia – roboty budowlane
Tryb udzielenia zamówienia : przetarg nieograniczony
Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.23.11.00-6
Termin wykonania zamówienia: od daty zawarcia umowy do dnia 15.12.2012r.
Data przekazania ogłoszenia: 13.07.2012r
Zamawiający na podstawie art.67 ust.1 pkt.6 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje zamówienie uzupełniające.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy złożą ofertę ze wszystkimi załącznikami wymienionymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz spełnią wszystkie wymagane przez ustawę Prawo zamówień publicznych warunki tj:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie
3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów zamówienia wg formuły „spełnia – nie spełnia”.
Nie spełnienie chociażby jednego warunku udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu i wymagań dla oferowanych robót budowlanych.
1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie
zamówienia wykonawcy obowiązani są załączyć do oferty następujące
oświadczenia i dokumenty:
1.1 aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru , w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.1
pkt 2 ustawy wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert , a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art.24
ust.1 pkt 2 ustawy ,
1.2. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1
pkt.9 wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
1.3. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne
zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia
osoby w zakresie określonym art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
1.4. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że
wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków opłat lub, że uzyskał przewidziane
prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące
przed upływem terminu składania ofert,
1.5. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub
Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio,
że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub
społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie
lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
– wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
1.6.oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu – załącznik nr 6
do SIWZ
2. W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy
obowiązani są załączyć do oferty następujące oświadczenia i dokumenty:
2.1.oświadczenie o spełnianiu warunków z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień
publicznych - załącznik nr 7 do SIWZ
2.2. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności
odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat
ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania
zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją
o podstawie do dysponowania tymi osobami i oświadczeniem, że osoby te posiadają
wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
– załącznik nr 8 do SIWZ ,
2.3. aktualne uprawnienia kierownika budowy do wykonywania samodzielnych funkcji w
budownictwie o specjalności instalacyjno-inżynieryjnej bez ograniczeń. Kierownik musi
również posiadać stwierdzenie przygotowania zawodowego do wykonywania
samodzielnych funkcji w budownictwie (wpis na listę właściwej okręgowej izby
samorządu zawodowego).
2.4. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje
lub będzie dysponował Wykonawca , wraz z informacją o podstawie dysponowania
tymi zasobami – załącznik nr 9 do SIWZ ,
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, a w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
2.5. wykaz robot budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku
wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem
terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy —w tym okresie, z podaniem ich
rodzaju i wartości,daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu
potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i
prawidłowo ukończone - oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty
wskazane w wykazie zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i
prawidłowo ukończone - załącznik nr 10 do SIWZ.
Zamawiający żąda przedłożenia co najmniej dwóch referencji, której przedmiotem była
budowa sieci wodociągowej.
2.6. wypełniony kosztorys ofertowy wg wzoru - załącznik Nr.3 do SIWZ.
Kosztorys ofertowy ma na celu jedynie dokonanie prawidłowej wyceny przedmiotu
zamówienia zgodnie z przedmiarem robót, Zamawiający wymaga wypełnienia i
określenia wszystkich pozycji. Ponadto kosztorys ofertowy ma na celu ustalenia wartości
ewentualnych robót dodatkowych w przypadku, gdyby zaistniała konieczność ich
wykonania.
3.Jeżeli, w przypadku wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5—8 ustawy, mają miejsce
zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wykonawca składa w odniesieniu
do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca
zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt
5-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
ofert.
4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej zamiast dokumentów wymienionych w ust. 1:
1) pkt 1.1 ; 1.2; 1.4 i 1.5 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.
Uwaga: Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed upływem terminu składania ofert.
c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub
zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie
na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego
organu.
Uwaga: Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące
przed upływem terminu składania ofert.
2) pkt 1.3 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 3-4 powyżej
zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem,
właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub
gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Uwaga: Powyższe dokumenty muszą być wystawione z zachowaniem terminów, o których
mowa odpowiednio w ust.3-4 powyżej.
5. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
- dokumenty wymienione w ust. 1 podpunktach 1.1 ; 1.2 ; 1.3 , 1.4 , 1.6 składa każdy z wykonawców oddzielnie;
- pozostałe dokumenty mogą być złożone wspólnie przez wszystkich wykonawców.
6. Dokumenty żądane przez Zamawiającego w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy składać w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
Składanie ofert częściowych: nie
Składanie ofert wariantowych: nie
Warunki dotyczące wadium: nie
Kryteria oceny ofert: cena – 100%
Termin związania z ofertą: 30 dni
Adres strony internetowej, na której jest dostępna SIWZ: www.puszcza-marianska.pl
Miejsce otrzymania SIWZ: w siedzibie Zamawiającego pokój Nr.10
Termin składania ofert: do dnia 03.08.2012 r. do godz. 10:00
Termin otwarcia ofert: dnia 03.08.2012r godz.10:20
Miejsce składania ofert: Urząd Gminy w Puszczy Mariańskiej pokój Nr. 8
96-330 Puszcza Mariańska ul. Stanisława Papczyńskiego 1.
Michał Staniak
Wójt Gminy
Puszcza Mariańska, dnia 07.08.2012 r.
Z A W I A D O M I E N I E
o wyborze najkorzystniejszej oferty
Nasz znak:I.271.7.2012
Dotyczy : postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót
budowlanych polegających na budowie sieci wodociągowej w miejscowościach
Górki, Nowa Huta, Stara Huta, Zator, Michałów.
W związku z dokonaniem wyboru najkorzystniejszej oferty w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego o udzielenie zamówienia publicznego na: wykonanie robót budowlanych polegających na budowie sieci wodociągowej w miejscowościach Górki, Nowa Huta, Stara Huta, Zator, Michałów
Gmina Puszcza Mariańska na podstawie art.92 ustawy z dnia 29.01.2004 r –Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2010 r nr.113,poz.759) zawiadamia, że:
1.Jako najkorzystniejszą wybrano ofertę Nr 11 złożoną przez Wykonawcę :
Zakład Usługowy Wodno-Kanalizacyjny i C.O Dariusz Bartczak
88-220 Osięciny ul. Sienkiewicza 1
cena ofertowa brutto – 369 181,73 zł
słownie: trzysta sześćdziesiąt dziewięć tysięcy sto osiemdziesiąt jeden złotych
siedemdziesiąt trzy grosze
Uzasadnienie wyboru:
Oferta Nr. 11 w/w Wykonawcy przedstawia najkorzystniejsze kryterium oceny ofert określone przez Zamawiającego.
Ponadto Wykonawca spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu, a oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ.
2.W postępowaniu zostało złożonych 15 ofert nie podlegających odrzuceniu.
1. Oferta Nr.1 złożona przez Wykonawcę: P.P.H.U. „HYDROMEL” Spółka z o.o
98-200 Sieradz ul. Zakładników 17/19,cena oferty– 646 918,55 zł, w kryterium cena
otrzymała – 5,71 pkt.
2. Oferta Nr.2 złożona przez Wykonawcę: Zakład Geologiczno Wiertniczy i Wod. Kan.
KEMPEX Edmund Kępski ul. Wigury 4, 87-330 Jabłonowo Pomorskie, cena oferty –
471 161,38zł, w kryterium cena otrzymała – 7,84 pkt.
3. Oferta Nr.3 złożona przez Wykonawcę: Traffic Rafał Szczechura, 07-306 Brok
ul.Głęboka 2A, cena oferty – 492 242,82 zł, w kryterium cena otrzymała – 7,41 pkt.
4. Oferta Nr.4 złożona przez Wykonawcę: Zakład Instalacji Wodno- Kanalizacyjnych
„TOMPEX” Tomasz Strumian ul. Małczewska 101, 95-060 Brzeziny, cena oferty
– 383 533,56 zł, w kryterium cena otrzymała – 9,63 pkt.
5. Oferta Nr.5 złożona przez Wykonawcę: FRANK POL-BIS, 05-825 Grodzisk Mazowiecki
ul. Nadarzyńska 7, cena oferty – 608750,24 zł, w kryterium cena otrzymała – 6,06 pkt.
6. Oferta Nr.6 złożona przez Wykonawcę: Zakład Produkcyjno- Usługowo-Handlowy
„MELBUD” Andrzej Zieliński, 96-100 Skierniewice, Sierakowice Prawe 52a,
cena oferty – 435 978,42 zł, w kryterium cena otrzymała - 8,47 pkt.
7. Oferta Nr.7 złożona przez Wykonawcę: Zakład Usług Wodno- Kanalizacyjnych
Krzysztof Machnicki, 96-100 Skierniewice ul. Zielona 6 , cena oferty – 391 718,84 zł,
w kryterium cena otrzymała – 9,42 pkt.
8. Oferta Nr.8 złożona przez Wykonawcę: Zakład Instalacyjny i Remontowo-Budowlany
Roman Zwierzchowski Zgorzała ul. Postępu 196, 05-515 Mysiadło, cena oferty –
541 799,06 zł, w kryterium cena otrzymała – 6,81 pkt.
9. Oferta Nr.9 złożona przez Wykonawcę: „SKIS-GAZ” Jerzy Wieczorek, 05-820 Piastów
ul. Północna 8E, cena oferty – 1 129 000,68 zł, w kryterium cena otrzymała – 3,27 pkt.
10. Oferta Nr.10 złożona przez Wykonawcę: GEO- BUD s.c Anna Sabat,
Leszek Karkuciński ul. Króla Jana Sobieskiego Nr.3, 96-330 Puszcza Mariańska ,
cena oferty – 454 965,83 zł, w kryterium cena otrzymała – 8,11 pkt.
11. Oferta Nr.11 złożona przez Wykonawcę: Zakład Usługowy Wodno- Kanalizacyjny i C.O
Dariusz Bartczak ,88-220 Osięciny ul. Sienkiewicza 1, cena oferty – 369 181,73 zł,
w kryterium cena otrzymała – 10,00 pkt.
12. Oferta Nr.12 złożona przez Wykonawcę: „BATALION” Janusz Batalion 18-400 Łomża,
Stara Łomża przy szosie ul. Wiejska 56, cena oferty – 490 901,50 zł, w kryterium cena
otrzymała – 7,52 pkt.
13. Oferta Nr.13 złożona przez Wykonawcę: P.I.S.K. Dybowski – Bakart Sp. z o.o,
04-231 Warszawa ul. Goździków 25, cena oferty – 578 100,00 zł, w kryterium cena
otrzymała – 6,39 pkt.
14. Oferta Nr.14 złożona przez Wykonawcę: TYMWOD A.S. Strzeleccy Spółka jawna
96-500 Sochaczew ul. Gwardyjska 11, cena oferty – 477 663,25 zł, w kryterium cena
otrzymała – 7,73 pkt.
15. Oferta Nr.15 złożona przez Wykonawcę: WODROL Teodor Świątecki, 55-093 Kiełczów
ul. Wilczycka 14, cena oferty – 526 440,00 zł, w kryterium cena otrzymała – 7,01 pkt.
3.Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po upływie 5 dni
od dnia ogłoszenia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Z up. Wójta
mgr Wioleta Malowaniec
Sekretarz Gminy
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kuźma Beata
- Data udostępnienia w BIP: 2012-08-21
- Informacja zaktualizowana przez: Kuźma Beata
- Data ostatniej aktualizacji: 2012-08-21 13:59:25
- Liczba odsłon: 458
- Historia dokumentu: