GMINA  PUSZCZA  MARIAŃSKA

96-330 PUSZCZA MARIAŃSKA UL. STANISŁAWA PAPCZYŃSKIEGO 1

tel. /046/  831-81-69  lub  831-81-51  fax.  /046/   831-81-18

www.puszcza-marianska.pl e-mail: urzad@puszcza-marianska.pl

Nasz znak: I.271.6.2012                                                                  

OGŁOSZENIE  O  ZAMÓWIENIU  
Tytuł postępowania 

Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie sieci kanalizacji sanitarnej w ulicach Leśna i Jagodowa w miejscowości Grabina Radziwiłłowska Gmina Puszcza Mariańska.

Opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie sieci kanalizacji sanitarnej w ulicach Leśna i Jagodowa w miejscowości Grabina Radziwiłłowska Gmina Puszcza Mariańska.

Zakres rzeczowy zadania obejmuje:

-  sieć kanalizacji sanitarnej z rur PVC o średnicy 200 mm o długości – 550 mb      

- przkanaliki z rur PVC o długości  - 188 mb

- przepompownia ścieków – 1 szt.                                                                                                                                                                                        

Rodzaj zamówienia – roboty budowlane

Tryb udzielenia zamówienia : przetarg nieograniczony

Wspólny słownik zamówień (CPV):  45.23.24.40-8,  45.23.24.23-3

Termin wykonania zamówienia: od daty zawarcia umowy do dnia 15.12.2012r.

Data przekazania ogłoszenia: 13.06.2012r

Zamawiający na podstawie art.67 ust.1 pkt.6 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje zamówienie uzupełniające.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy złożą ofertę ze wszystkimi załącznikami wymienionymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz spełnią wszystkie wymagane przez ustawę Prawo zamówień publicznych warunki tj:

1)      posiadają uprawnienia  do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

2)      posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie

3)      dysponują odpowiednim  potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

4)      znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów zamówienia wg formuły „spełnia – nie spełnia”.

Nie spełnienie chociażby jednego warunku udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu i wymagań dla oferowanych robót budowlanych.

1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie

zamówienia wykonawcy obowiązani są załączyć do oferty następujące

oświadczenia i dokumenty:

1.1   aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do

         rejestru ,  w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia  w oparciu o art.24 ust.1

         pkt 2 ustawy wystawiony  nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu

        składania ofert ,      a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie  art.24

        ust.1 pkt 2 ustawy ,

1.2.  aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1

        pkt.9 wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

1.3.  aktualną   informację   z  Krajowego  Rejestru  Karnego  albo  równoważne  

    zaświadczenie właściwego  organu  sądowego  lub administracyjnego kraju pochodzenia

    osoby w zakresie określonym  art.24  ust.1  pkt 4-8 ustawy,  wystawione  nie  wcześniej 

    niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

1.4.  aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że

        wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków opłat lub, że uzyskał przewidziane

        prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub

        wstrzymanie w  całości wykonania decyzji  - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące

        przed upływem  terminu składania ofert,

1.5.  aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub

        Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio,

        że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub

        społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie

        lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji

        – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed  upływem terminu składania ofert,

1.6.oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu – załącznik nr 6

      do SIWZ

2. W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy

    obowiązani są załączyć do oferty następujące oświadczenia i dokumenty:

2.1.oświadczenie o spełnianiu warunków z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień  

      publicznych - załącznik nr 7 do SIWZ

2.2.dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają

      uprawnienia budowlane, uprawnienia z każdej branży bez ograniczeń , które zgodnie

      projektami technicznymi będą przedmiotem robót oraz dokumenty potwierdzające wpis

      na listę właściwej okręgowej izby samorządu zawodowego,

2.3. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności

      odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat

      ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania

      zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją

      o podstawie do dysponowania tymi osobami i oświadczeniem, że osoby te posiadają

      wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień  

       załącznik nr 8 do SIWZ ,

2.4.  aktualne uprawnienia kierownika budowy do wykonywania samodzielnych funkcji w

       budownictwie o specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń. Kierownik musi

       również posiadać stwierdzenie przygotowania zawodowego do wykonywania

       samodzielnych funkcji w budownictwie (wpis na listę właściwej okręgowej izby

       samorządu zawodowego).

2.5.kopię opłaconej polisy , a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego  ,

      że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie

      prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą

      niż 400.000 złotych. (słownie: czterysta złotych).

2.6. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i   urządzeń, którymi dysponuje 

       lub będzie dysponował Wykonawca , wraz z informacją o podstawie dysponowania

       tymi zasobami – załącznik nr 9 do SIWZ ,

Wykonawca  może polegać  na  wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym,  osobach zdolnych do  wykonania  zamówienia  lub  zdolnościach  finansowych innych   podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.    Wykonawca w takiej sytuacji  zobowiązany  jest  udowodnić  Zamawiającemu,    będzie dysponował  zasobami niezbędnymi  do  realizacji  zamówienia,  a  w szczególności  przedstawiając  w  tym  celu  pisemne  zobowiązanie   tych   podmiotów do  oddania   mu   do  dyspozycji  niezbędnych  zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

2.7. wykaz robot budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku 

       wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem

       terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a

       jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich

       rodzaju i wartości,daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu 

       potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i 

       prawidłowo ukończone - oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty

       wskazane w wykazie zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i 

       prawidłowo ukończone - załącznik nr 10 do SIWZ.

Zamawiający żąda przedłożenia co najmniej dwóch referencji, której przedmiotem była

budowa sieci kanalizacji sanitarnej.

 2.8. wypełniony kosztorys ofertowy wg wzoru - załącznik Nr.3 do SIWZ.

      Kosztorys ofertowy ma na celu jedynie dokonanie prawidłowej wyceny przedmiotu 

      zamówienia zgodnie z przedmiarem robót, Zamawiający wymaga wypełnienia i

      określenia wszystkich pozycji. Ponadto  kosztorys ofertowy ma na celu ustalenia wartości

      ewentualnych robót dodatkowych w przypadku, gdyby zaistniała konieczność ich

      wykonania.

3.Jeżeli, w przypadku wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej

   Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 58 ustawy, mają miejsce

   zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wykonawca składa w odniesieniu

   do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca

   zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt

   5-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania  

   ofert.

4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej

   Polskiej zamiast dokumentów wymienionych w ust. 1:

1)      pkt 1.1 ; 1.2; 1.4 i 1.5 -  składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym   ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że:

a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,

b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.

Uwaga: Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy

przed upływem terminu składania ofert.

c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub

zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie

na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego

organu.

Uwaga: Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące

przed upływem terminu składania ofert.

2) pkt 1.3 -  składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

4. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub

miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 3-4 powyżej

zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem,

właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub

gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma

siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Uwaga: Powyższe dokumenty muszą być wystawione z zachowaniem terminów, o których

mowa odpowiednio w ust.3-4 powyżej.

5. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

- dokumenty wymienione w ust. 1  podpunktach 1.1 ; 1.2 ; 1.3 , 1.4 , 1.6  składa każdy z wykonawców oddzielnie;

- pozostałe dokumenty mogą być złożone wspólnie przez wszystkich wykonawców.

6. Dokumenty żądane przez Zamawiającego w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy składać w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

Składanie ofert częściowych: nie

Składanie ofert wariantowych: nie

Warunki dotyczące wadium: ustala się wadium w wysokości 12 000,00 zł

(słownie: dwanaście tysięcy złotych).

Kryteria oceny ofert:        cena – 100%

Termin związania z ofertą:  30 dni

Adres strony internetowej, na której jest dostępna SIWZ:  www.puszcza-marianska.pl

Miejsce otrzymania SIWZ:   w siedzibie Zamawiającego pokój Nr.21

Termin składania ofert:   do dnia 28.06.2012 r. do godz. 10:00

Termin otwarcia ofert: dnia 28.06.2012r  godz.10:20

Miejsce składania ofert: Urząd Gminy w Puszczy Mariańskiej pokój Nr. 8

                                           96-330 Puszcza Mariańska ul. Stanisława Papczyńskiego 1.

Michał Staniak

Wójt Gminy

 

Puszcza Mariańska, dnia 29.06.2012 r.

Z A W I A D O M I E N I E

o wyborze najkorzystniejszej oferty

Nasz znak:I.271.6.2012

Dotyczy : postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót 

                 budowlanych polegających na budowie sieci kanalizacji sanitarnej w ulicach

                 Leśna i Jagodowa w miejscowości Grabina Radziwiłłowska

 

          W związku z dokonaniem wyboru najkorzystniejszej oferty w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego o udzielenie zamówienia publicznego na:   wykonanie robót budowlanych polegających na budowie sieci kanalizacji sanitarnej w ulicach

Leśna i Jagodowa w miejscowości Grabina Radziwiłłowska

Gmina Puszcza Mariańska na podstawie art.92 ustawy z dnia 29.01.2004 r –Prawo zamówień publicznych  ( Dz. U. z 2010 r nr.113,poz.759) zawiadamia, że:

1.Jako najkorzystniejszą wybrano ofertę Nr 7 złożoną przez Wykonawcę :

 

                  GEO – BUD s.c Anna Sabat, Leszek Karkuciński

                         96-330 Puszcza Mariańska ul. Króla Jana Sobieskiego 3

                      

   cena ofertowa brutto – 249 889,68 zł

słownie: dwieście czterdzieści dziewięć tysięcy osiemset osiemdziesiąt dziewięć złotych  

               sześćdziesiąt osiem groszy

 

Uzasadnienie wyboru:

Oferta Nr. 7 w/w Wykonawcy przedstawia najkorzystniejsze kryterium oceny ofert określone przez Zamawiającego.

Ponadto Wykonawca spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu, a oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ.

 

2.W postępowaniu zostało złożonych 8 ofert nie  podlegających odrzuceniu.

1. Oferta Nr.1 złożona przez Wykonawcę: ROBERT ULANICKI Łazy 28A, 07-130

     Łochów, cena oferty– 362 990,28 zł, w kryterium cena otrzymała – 6,88 pkt.

2. Oferta Nr.2 złożona przez Wykonawcę: Zakład Usługowy Wodno-Kanalizacyjny i C.O.   

    Dariusz Bartczak, 88-220 Osięciny ul. Sienkiewicza 1, cena oferty – 279 367,93zł,

 w kryterium cena otrzymała – 8,94 pkt.

3. Oferta Nr.3 złożona przez Wykonawcę: PEKUM S.A. ul. Ziejkowa 5, 09-500 Gostynin, 

    cena oferty - 403 222,68 zł, w kryterium cena otrzymała – 6,20 pkt.

4. Oferta Nr.4 złożona przez Wykonawcę: Zakład Produkcyjno -Usługowo-Handlowy

    „MELBUD” Andrzej Zieliński, 96-100 Skierniewice, Sierakowice Prawe 52a, cena oferty

    – 356 010,09 zł, w kryterium cena otrzymała – 7,02 pkt.

5. Oferta Nr.5 złożona przez Wykonawcę: „TROJACKI” Zdzisław Trojacki, Mirosław

    Trojacki, 27-300 Lipsko ul. Kilińskiego 43, cena oferty - 351 985,31 zł, w kryterium cena

    otrzymała – 7,10 pkt.

6. Oferta Nr.6 złożona przez Wykonawcę: FRANK POL-BIS, 05-825 Grodzisk Mazowiecki

    ul. Nadarzyńska 7, cena oferty – 412 900,98 zł, w kryterium cena otrzymała -  6,05 pkt.

7. Oferta Nr.7 złożona przez Wykonawcę: GEO – BUD s.c Anna Sabat, Leszek Karkuciński

    ul. Króla Jana Sobieskiego 3, 96-330 Puszcza Mariańska, cena oferty – 249 889,68 zł,

    w kryterium cena otrzymała – 10,00 pkt.

8. Oferta Nr.8 złożona przez Wykonawcę: Zakład Usług Wodno- Kanalizacyjnych Krzysztof

    Machnicki, 96-100 Skierniewice ul. Zielona 6, cena oferty – 271 243,78 zł, w kryterium

    cena otrzymała – 9,21 pkt.

 

 3.Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po upływie 5 dni

    od dnia ogłoszenia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

 

                                                                                                                                     Michał Staniak

                                                                                                                           Wójt Gminy

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Kuźma Beata
  • Data udostępnienia w BIP: 2012-07-02
  • Informacja zaktualizowana przez: Kuźma Beata
  • Data ostatniej aktualizacji: 2012-07-02 10:48:28
  • Liczba odsłon: 502
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 1292784]

przewiń do góry