GMINA PUSZCZA MARIAŃSKA
96-330 PUSZCZA MARIAŃSKA UL. STANISŁAWA PAPCZYŃSKIEGO 1
tel. /046/ 831-81-69 lub 831-81-51 fax. /046/ 831-81-18
www.puszcza-marianska.pl e-mail: urzad@puszcza-marianska.pl
Nasz znak: I.271.6.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Tytuł postępowania
Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie sieci kanalizacji sanitarnej w ulicach Leśna i Jagodowa w miejscowości Grabina Radziwiłłowska Gmina Puszcza Mariańska.
Opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie sieci kanalizacji sanitarnej w ulicach Leśna i Jagodowa w miejscowości Grabina Radziwiłłowska Gmina Puszcza Mariańska.
Zakres rzeczowy zadania obejmuje:
- sieć kanalizacji sanitarnej z rur PVC o średnicy 200 mm o długości – 550 mb
- przkanaliki z rur PVC o długości - 188 mb
- przepompownia ścieków – 1 szt.
Rodzaj zamówienia – roboty budowlane
Tryb udzielenia zamówienia : przetarg nieograniczony
Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.23.24.40-8, 45.23.24.23-3
Termin wykonania zamówienia: od daty zawarcia umowy do dnia 15.12.2012r.
Data przekazania ogłoszenia: 13.06.2012r
Zamawiający na podstawie art.67 ust.1 pkt.6 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje zamówienie uzupełniające.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy złożą ofertę ze wszystkimi załącznikami wymienionymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz spełnią wszystkie wymagane przez ustawę Prawo zamówień publicznych warunki tj:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie
3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów zamówienia wg formuły „spełnia – nie spełnia”.
Nie spełnienie chociażby jednego warunku udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu i wymagań dla oferowanych robót budowlanych.
1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie
zamówienia wykonawcy obowiązani są załączyć do oferty następujące
oświadczenia i dokumenty:
1.1 aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru , w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.1
pkt 2 ustawy wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert , a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art.24
ust.1 pkt 2 ustawy ,
1.2. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1
pkt.9 wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
1.3. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne
zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia
osoby w zakresie określonym art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
1.4. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że
wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków opłat lub, że uzyskał przewidziane
prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące
przed upływem terminu składania ofert,
1.5. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub
Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio,
że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub
społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie
lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
– wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
1.6.oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu – załącznik nr 6
do SIWZ
2. W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy
obowiązani są załączyć do oferty następujące oświadczenia i dokumenty:
2.1.oświadczenie o spełnianiu warunków z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień
publicznych - załącznik nr 7 do SIWZ
2.2.dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają
uprawnienia budowlane, uprawnienia z każdej branży bez ograniczeń , które zgodnie
projektami technicznymi będą przedmiotem robót oraz dokumenty potwierdzające wpis
na listę właściwej okręgowej izby samorządu zawodowego,
2.3. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności
odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat
ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania
zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją
o podstawie do dysponowania tymi osobami i oświadczeniem, że osoby te posiadają
wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
– załącznik nr 8 do SIWZ ,
2.4. aktualne uprawnienia kierownika budowy do wykonywania samodzielnych funkcji w
budownictwie o specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń. Kierownik musi
również posiadać stwierdzenie przygotowania zawodowego do wykonywania
samodzielnych funkcji w budownictwie (wpis na listę właściwej okręgowej izby
samorządu zawodowego).
2.5.kopię opłaconej polisy , a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego ,
że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą
niż 400.000 złotych. (słownie: czterysta złotych).
2.6. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje
lub będzie dysponował Wykonawca , wraz z informacją o podstawie dysponowania
tymi zasobami – załącznik nr 9 do SIWZ ,
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, a w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
2.7. wykaz robot budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku
wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem
terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy —w tym okresie, z podaniem ich
rodzaju i wartości,daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu
potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i
prawidłowo ukończone - oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty
wskazane w wykazie zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i
prawidłowo ukończone - załącznik nr 10 do SIWZ.
Zamawiający żąda przedłożenia co najmniej dwóch referencji, której przedmiotem była
budowa sieci kanalizacji sanitarnej.
2.8. wypełniony kosztorys ofertowy wg wzoru - załącznik Nr.3 do SIWZ.
Kosztorys ofertowy ma na celu jedynie dokonanie prawidłowej wyceny przedmiotu
zamówienia zgodnie z przedmiarem robót, Zamawiający wymaga wypełnienia i
określenia wszystkich pozycji. Ponadto kosztorys ofertowy ma na celu ustalenia wartości
ewentualnych robót dodatkowych w przypadku, gdyby zaistniała konieczność ich
wykonania.
3.Jeżeli, w przypadku wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5—8 ustawy, mają miejsce
zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wykonawca składa w odniesieniu
do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca
zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt
5-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
ofert.
4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej zamiast dokumentów wymienionych w ust. 1:
1) pkt 1.1 ; 1.2; 1.4 i 1.5 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.
Uwaga: Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed upływem terminu składania ofert.
c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub
zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie
na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego
organu.
Uwaga: Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące
przed upływem terminu składania ofert.
2) pkt 1.3 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 3-4 powyżej
zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem,
właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub
gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Uwaga: Powyższe dokumenty muszą być wystawione z zachowaniem terminów, o których
mowa odpowiednio w ust.3-4 powyżej.
5. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
- dokumenty wymienione w ust. 1 podpunktach 1.1 ; 1.2 ; 1.3 , 1.4 , 1.6 składa każdy z wykonawców oddzielnie;
- pozostałe dokumenty mogą być złożone wspólnie przez wszystkich wykonawców.
6. Dokumenty żądane przez Zamawiającego w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy składać w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
Składanie ofert częściowych: nie
Składanie ofert wariantowych: nie
Warunki dotyczące wadium: ustala się wadium w wysokości 12 000,00 zł
(słownie: dwanaście tysięcy złotych).
Kryteria oceny ofert: cena – 100%
Termin związania z ofertą: 30 dni
Adres strony internetowej, na której jest dostępna SIWZ: www.puszcza-marianska.pl
Miejsce otrzymania SIWZ: w siedzibie Zamawiającego pokój Nr.21
Termin składania ofert: do dnia 28.06.2012 r. do godz. 10:00
Termin otwarcia ofert: dnia 28.06.2012r godz.10:20
Miejsce składania ofert: Urząd Gminy w Puszczy Mariańskiej pokój Nr. 8
96-330 Puszcza Mariańska ul. Stanisława Papczyńskiego 1.
Michał Staniak
Wójt Gminy
Puszcza Mariańska, dnia 29.06.2012 r.
Z A W I A D O M I E N I E
o wyborze najkorzystniejszej oferty
Nasz znak:I.271.6.2012
Dotyczy : postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót
budowlanych polegających na budowie sieci kanalizacji sanitarnej w ulicach
Leśna i Jagodowa w miejscowości Grabina Radziwiłłowska
W związku z dokonaniem wyboru najkorzystniejszej oferty w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego o udzielenie zamówienia publicznego na: wykonanie robót budowlanych polegających na budowie sieci kanalizacji sanitarnej w ulicach
Leśna i Jagodowa w miejscowości Grabina Radziwiłłowska
Gmina Puszcza Mariańska na podstawie art.92 ustawy z dnia 29.01.2004 r –Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2010 r nr.113,poz.759) zawiadamia, że:
1.Jako najkorzystniejszą wybrano ofertę Nr 7 złożoną przez Wykonawcę :
GEO – BUD s.c Anna Sabat, Leszek Karkuciński
96-330 Puszcza Mariańska ul. Króla Jana Sobieskiego 3
cena ofertowa brutto – 249 889,68 zł
słownie: dwieście czterdzieści dziewięć tysięcy osiemset osiemdziesiąt dziewięć złotych
sześćdziesiąt osiem groszy
Uzasadnienie wyboru:
Oferta Nr. 7 w/w Wykonawcy przedstawia najkorzystniejsze kryterium oceny ofert określone przez Zamawiającego.
Ponadto Wykonawca spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu, a oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ.
2.W postępowaniu zostało złożonych 8 ofert nie podlegających odrzuceniu.
1. Oferta Nr.1 złożona przez Wykonawcę: ROBERT ULANICKI Łazy 28A, 07-130
Łochów, cena oferty– 362 990,28 zł, w kryterium cena otrzymała – 6,88 pkt.
2. Oferta Nr.2 złożona przez Wykonawcę: Zakład Usługowy Wodno-Kanalizacyjny i C.O.
Dariusz Bartczak, 88-220 Osięciny ul. Sienkiewicza 1, cena oferty – 279 367,93zł,
w kryterium cena otrzymała – 8,94 pkt.
3. Oferta Nr.3 złożona przez Wykonawcę: PEKUM S.A. ul. Ziejkowa 5, 09-500 Gostynin,
cena oferty - 403 222,68 zł, w kryterium cena otrzymała – 6,20 pkt.
4. Oferta Nr.4 złożona przez Wykonawcę: Zakład Produkcyjno -Usługowo-Handlowy
„MELBUD” Andrzej Zieliński, 96-100 Skierniewice, Sierakowice Prawe 52a, cena oferty
– 356 010,09 zł, w kryterium cena otrzymała – 7,02 pkt.
5. Oferta Nr.5 złożona przez Wykonawcę: „TROJACKI” Zdzisław Trojacki, Mirosław
Trojacki, 27-300 Lipsko ul. Kilińskiego 43, cena oferty - 351 985,31 zł, w kryterium cena
otrzymała – 7,10 pkt.
6. Oferta Nr.6 złożona przez Wykonawcę: FRANK POL-BIS, 05-825 Grodzisk Mazowiecki
ul. Nadarzyńska 7, cena oferty – 412 900,98 zł, w kryterium cena otrzymała - 6,05 pkt.
7. Oferta Nr.7 złożona przez Wykonawcę: GEO – BUD s.c Anna Sabat, Leszek Karkuciński
ul. Króla Jana Sobieskiego 3, 96-330 Puszcza Mariańska, cena oferty – 249 889,68 zł,
w kryterium cena otrzymała – 10,00 pkt.
8. Oferta Nr.8 złożona przez Wykonawcę: Zakład Usług Wodno- Kanalizacyjnych Krzysztof
Machnicki, 96-100 Skierniewice ul. Zielona 6, cena oferty – 271 243,78 zł, w kryterium
cena otrzymała – 9,21 pkt.
3.Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po upływie 5 dni
od dnia ogłoszenia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Michał Staniak
Wójt Gminy
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kuźma Beata
- Data udostępnienia w BIP: 2012-07-02
- Informacja zaktualizowana przez: Kuźma Beata
- Data ostatniej aktualizacji: 2012-07-02 10:48:28
- Liczba odsłon: 502
- Historia dokumentu: