GMINA PUSZCZA MARIAŃSKA
96-330 PUSZCZA MARIAŃSKA UL. STANISŁAWA PAPCZYŃSKIEGO 1
tel. /046/ 831-81-69 lub 831-81-51 fax. /046/ 831-81-18
www.puszcza-marianska.pl e-mail: urzad@puszcza-marianska.pl
Nasz znak: I.271.4.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Tytuł postępowania
Wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji i rozbudowie oczyszczalni ścieków w miejscowości Bartniki.
Opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji i rozbudowie oczyszczalni ścieków o przepustowości Qdśr=480 m3/d w miejscowości Bartniki.
Zakres rzeczowy zadania obejmuje:
1.Modernizacja istniejącego reaktora typu Hydrocentrum (obiekt Nr.1)
- częściowa wymiana instalacji technologicznej
2.budowa wielofunkcyjnego reaktora typu Hydrocentrum (obiekt Nr.2)
- o średnicy wewnętrznej 1500 cm i głębokości 500 cm, wyniesionym 300 cm ponad
powierzchnię terenu. W skład reaktora wchodzi komora rozdzielcza oraz dwa ciągi
komór oczyszczania, które składają się ze zbiorników ciśnieniowych i
bezciśnieniowych (otwartych).
- komora rozdzielcza o powierzchni 11,5 m2 przy głębokości 500 cm.
- komora oczyszczania wielofunkcyjnego reaktora osadu czynnego w postaci dwu
ciągów technologicznych, z których każdy składa się z komory ciśnieniowej i komory
bezciśnieniowej (otwartej).
3.Stacja dmuchaw w reaktorze istniejącym (obiekt nr.3)
- demontaż i montaż wyposażenia technologicznego
4.Stacja dmuchaw – nowy obiekt (obiekt Nr.4)
- o konstrukcji drewnianej obłożona blachą trapezową z dachem drewnianym dwuspadowym kryty blacha, powierzchnia zabudowy 10,08 m3, pow. użytkowa -8,35 m2, kubatura 38,9 m3
- montaż wyposażenia technologicznego
5.Budynek wielofunkcyjny, techniczno-socjalny (obiekt nr.6 i 13)
Nowy budynek wolnostojący parterowy niepodpiwniczony murowany, powierzchnia
zabudowy – 120,93 m2, powierzchnia użytkowa -66,93 m2, kubatura 455,20 m3.
6.Punkt zlewny ścieków dowożonych (obiekt nr.7)
- demontaż istniejącej pompy i zamontowanie nowej pompy.
7.Zbiornik retencyjno-uśredniający (obiekt nr.9)
- zbiornik w postaci żelbetowej studni o średnicy wewnętrznej 500 cm i głębokości 630 cm
wraz z montażem wyposażenia technologicznego.
8.Zbiornik osadu nadmiernego (obiekt nr.10)
- konstrukcja zbiornika w postaci żelbetowej studni o średnicy wewnętrznej 500 cm i
głębokości 630 cm wraz z montażem wyposażenia technologicznego.
9.Filtr powietrza (obiekt nr.12)
- w formie studni kanalizacyjnej z kręgów o średnicy 150 cm i głębokości 195 cm.
10. Budynek techniczny (obiekt nr.14)
- budynek wolnostojący parterowy murowany, pow. zabudowy - 16,02 m2, pow. użytkowa -
11,25m2, kubatura -54,1 m3.
10. Przewody między obiektowe
11.Instalacje wewnętrzne wod- kan oraz wentylacji
12 Instalacje elektryczne
13.Drogi i zieleń
- chodniki – 225 m2
- dojazdy – 571,55 m2
- zieleńce – 2435,0 m2
Rodzaj zamówienia : roboty budowlane
Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.23.24.21-9, 45.26.28.00-9, 45.23.24.22-6,
45.23.13.00-8, 45.31.51.00-9, 45.23.31.40-2, 45.11.27.00-2
Termin wykonania: od daty zawarcia umowy do dnia 15.09.2013r
Data przekazania ogłoszenia 30.05.2012r.
Zamawiający na podstawie art. 67 ust. 1 pkt.6 ustawy Prawo zamówień publicznych
przewiduje zamówienie uzupełniające.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy złożą ofertę ze wszystkimi załącznikami wymienionymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz spełnią wszystkie wymagane przez ustawę Prawo zamówień publicznych warunki tj.:
1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli
przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
2) posiadają wiedzę i doświadczenie oraz dysponują odpowiednim potencjałem
technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie przedłożonych dokumentów, oświadczeń i zaświadczeń wymaganych postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia wg formuły – spełnia/ nie spełnia.
Nie spełnianie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu i wymagań dla oferowanych robót budowlanych.
1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie
zamówienia wykonawcy obowiązani są załączyć do oferty następujące
oświadczenia i dokumenty:
1.1 aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru , w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.1
pkt 2 ustawy wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert , a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art.24
ust.1 pkt 2 ustawy ,
1.2. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1
pkt.9 wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
1.3. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne
zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia
osoby w zakresie określonym art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
1.4. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że
wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków opłat lub, że uzyskał przewidziane
prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące
przed upływem terminu składania ofert,
1.5. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub
Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio,
że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub
społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie
lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
– wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
1.6.oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu – załącznik nr 7
do SIWZ
2.W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawcy
obowiązani są załączyć do oferty następujące oświadczenia i dokumenty:
2.1.oświadczenie o spełnianiu warunków z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień
publicznych - załącznik nr 8 do SIWZ
2.2.dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają
uprawnienia budowlane, uprawnienia z każdej branży bez ograniczeń , które zgodnie
projektami technicznymi będą przedmiotem robót oraz dokumenty potwierdzające wpis
na listę właściwej okręgowej izby samorządu zawodowego,
2.3. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności
odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat
ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla
wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz
informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami i oświadczeniem, że osoby te
posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
uprawnień – załącznik nr 9 do SIWZ ,
2.4. aktualne uprawnienia kierownika budowy do wykonywania samodzielnych funkcji w
budownictwie o specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń. Kierownik musi
również posiadać stwierdzenie przygotowania zawodowego do wykonywania
samodzielnych funkcji w budownictwie (wpis na listę właściwej okręgowej izby
samorządu zawodowego).
2.5.kopię opłaconej polisy , a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego ,
że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą
niż 2.000.000 złotych. (słownie: dwa miliony złotych).
2.6. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje
lub będzie dysponował Wykonawca , wraz z informacją o podstawie dysponowania
tymi zasobami – załącznik nr 10 do SIWZ ,
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, a w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
2.7. wykaz robot budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku
wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem
terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy —w tym okresie, z podaniem ich
rodzaju i wartości,daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu
potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i
prawidłowo ukończone - oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty
wskazane w wykazie zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i
prawidłowo ukończone - załącznik nr 11 do SIWZ.
Zamawiający żąda przedłożenia co najmniej jednej referencji, której przedmiotem była budowa, przebudowa lub rozbudowa oczyszczalni ścieków o przepustowości średniej dobowej co najmniej 480 m3/d i wartości nie mniejszej niż przedmiot zamówienia.
2.8. wypełniony kosztorys ofertowy wg wzoru - załącznik Nr.3 do SIWZ.
3.Jeżeli, w przypadku wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5—8 ustawy, mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 5—8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów wymienionych w ust. 1:
1) pkt 1.1 ; 1.2; 1.4 i 1.5 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.
Uwaga: Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed upływem terminu składania ofert.
c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub
zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie
na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego
organu.
Uwaga: Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące
przed upływem terminu składania ofert.
2) pkt 1.3 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 3-4 powyżej
zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem,
właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub
gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Uwaga: Powyższe dokumenty muszą być wystawione z zachowaniem terminów, o których
mowa odpowiednio w ust.3-4 powyżej.
5. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
- dokumenty wymienione w ust. 1 podpunktach 1.1 ; 1.2 ; 1.3 , 1.4 , 1.6 składa każdy z wykonawców oddzielnie;
- pozostałe dokumenty mogą być złożone wspólnie przez wszystkich wykonawców.
6. Dokumenty żądane przez Zamawiającego w celu potwierdzenia spełniania warunków
udziału w postępowaniu należy składać w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej
za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są
składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
Składanie ofert częściowych: nie
Składanie ofert wariantowych: nie
Warunki dotyczące wadium:
Ustala się wadium w wysokości 75 000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt pięć tysięcy złotych).
Wadium należy wnieść do Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r Nr.42,poz.275,z 2008r Nr.116,poz.730 i 732 i Nr.227, poz.1505 oraz z 2010r Nr.96 poz.620).
Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania z ofertą , zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust 4a, oraz art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy:
Bank Spółdzielczy w Skierniewicach 21929700050300078120120043
Kserokopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy załączyć do oferty.
Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania rachunku Zamawiającego. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę.
W przypadku wniesienia wadium w innej niż pieniądz formie dokument obejmujący wadium należy przekazać w oryginale w kasie Urzędu Gminy Puszcza Mariańska Referat Finansowy pokój nr.17 przed upływem terminu składania ofert , do oferty dołączyć kopię dokumentu obejmującego wadium , potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
Zasady zwrotu i zatrzymania wadium określa art. 46 ustawy.
Kryteria oceny ofert: cena – 100%
Termin związania z ofertą: 30 dni
Adres strony internetowej, na której jest dostępna SIWZ: www.puszcza-marianska.pl
Miejsce otrzymania SIWZ: w siedzibie Zamawiającego pokój Nr.21
Termin składania ofert: do dnia 14.06.2012 r. do godz. 10:00
Termin otwarcia ofert: dnia 14.06.2012r godz.10:20
Miejsce składania ofert: Urząd Gminy w Puszczy Mariańskiej pokój Nr. 8
96-330 Puszcza Mariańska ul. Stanisława Papczyńskiego 1.
Michał Staniak
Wójt Gminy
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kuźma Beata
- Data udostępnienia w BIP: 2012-05-30
- Informacja zaktualizowana przez: Kuźma Beata
- Data ostatniej aktualizacji: 2021-11-04 15:00:08
- Liczba odsłon: 308
- Historia dokumentu: