GMINA  PUSZCZA  MARIAŃSKA

96-330 PUSZCZA MARIAŃSKA UL. STANISŁAWA PAPCZYŃSKIEGO 1

tel. /046/  831-81-69  lub  831-81-51  fax.  /046/   831-81-18

www.puszcza-marianska.pl e-mail: urzad@puszcza-marianska.pl

Nasz znak: I.271.4.2012                                                                  

OGŁOSZENIE  O  ZAMÓWIENIU  
Tytuł postępowania 
Wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji i rozbudowie oczyszczalni ścieków w miejscowości Bartniki.
Opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji i rozbudowie oczyszczalni ścieków o przepustowości Qdśr=480 m3/d w miejscowości Bartniki.
Zakres rzeczowy zadania obejmuje:

1.Modernizacja istniejącego reaktora typu Hydrocentrum (obiekt Nr.1)

 - częściowa wymiana instalacji technologicznej

2.budowa wielofunkcyjnego reaktora typu Hydrocentrum (obiekt Nr.2)

 - o średnicy wewnętrznej 1500 cm i głębokości 500 cm, wyniesionym 300 cm ponad 

   powierzchnię terenu. W skład reaktora wchodzi komora rozdzielcza oraz dwa ciągi  

   komór  oczyszczania, które składają się ze zbiorników ciśnieniowych i   

   bezciśnieniowych  (otwartych).

 - komora rozdzielcza o powierzchni 11,5 m2 przy głębokości 500 cm.

 - komora oczyszczania wielofunkcyjnego reaktora osadu czynnego w postaci dwu

   ciągów technologicznych, z których każdy składa się z komory ciśnieniowej i komory 

   bezciśnieniowej (otwartej).

3.Stacja dmuchaw w reaktorze istniejącym (obiekt nr.3)

- demontaż i  montaż wyposażenia technologicznego

4.Stacja dmuchaw – nowy obiekt   (obiekt Nr.4)

  - o konstrukcji drewnianej obłożona blachą trapezową z dachem drewnianym dwuspadowym kryty blacha, powierzchnia zabudowy 10,08 m3, pow. użytkowa -8,35 m2, kubatura 38,9 m3

 - montaż wyposażenia technologicznego

5.Budynek wielofunkcyjny, techniczno-socjalny (obiekt nr.6 i 13)

   Nowy budynek wolnostojący parterowy niepodpiwniczony murowany, powierzchnia

    zabudowy – 120,93 m2, powierzchnia użytkowa -66,93 m2, kubatura 455,20 m3.

6.Punkt zlewny ścieków dowożonych (obiekt nr.7)

   - demontaż istniejącej pompy i zamontowanie nowej pompy.

7.Zbiornik retencyjno-uśredniający (obiekt nr.9)

  - zbiornik w postaci żelbetowej studni o średnicy wewnętrznej 500 cm i głębokości 630 cm

    wraz z montażem wyposażenia technologicznego.

8.Zbiornik osadu nadmiernego (obiekt nr.10)

  - konstrukcja zbiornika w postaci żelbetowej studni o średnicy wewnętrznej 500 cm i 

    głębokości 630 cm wraz z montażem wyposażenia technologicznego.

9.Filtr powietrza (obiekt nr.12)

  - w formie studni kanalizacyjnej z kręgów o średnicy 150 cm i głębokości 195 cm.

10. Budynek techniczny (obiekt nr.14)

   - budynek wolnostojący parterowy murowany, pow. zabudowy - 16,02 m2, pow. użytkowa - 

      11,25m2, kubatura -54,1 m3.                                 

10. Przewody  między obiektowe

11.Instalacje wewnętrzne wod- kan oraz wentylacji

12 Instalacje elektryczne

13.Drogi i zieleń    

     - chodniki – 225 m2

     - dojazdy – 571,55 m2 

     - zieleńce – 2435,0 m2                                                                                                                                                                                            

Rodzaj zamówienia : roboty budowlane                                                                                  

Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony                                                              

 Wspólny słownik zamówień (CPV):       45.23.24.21-9,  45.26.28.00-9,  45.23.24.22-6,  

                                        45.23.13.00-8,  45.31.51.00-9,  45.23.31.40-2,  45.11.27.00-2

Termin wykonania:  od daty zawarcia umowy do dnia 15.09.2013r                                                                                              

Data przekazania ogłoszenia    30.05.2012r.   

Zamawiający  na   podstawie art. 67 ust. 1 pkt.6 ustawy  Prawo  zamówień  publicznych      

przewiduje  zamówienie uzupełniające.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy złożą ofertę ze wszystkimi załącznikami wymienionymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz spełnią wszystkie wymagane przez ustawę Prawo zamówień publicznych warunki tj.:

1)posiadają  uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli

   przepisy   prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

2) posiadają  wiedzę i  doświadczenie oraz dysponują odpowiednim potencjałem

    technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania    zamówienia,

3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i   finansowej zapewniającej wykonanie

   zamówienia

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie przedłożonych dokumentów, oświadczeń i zaświadczeń wymaganych postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia wg formuły – spełnia/ nie spełnia.

Nie  spełnianie  chociażby  jednego  warunku  skutkować  będzie  wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 

Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu    potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu i wymagań dla oferowanych robót budowlanych.

1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie

zamówienia wykonawcy obowiązani są załączyć do oferty następujące

oświadczenia i dokumenty:

1.1   aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do

         rejestru ,  w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia  w oparciu o art.24 ust.1

         pkt 2 ustawy wystawiony  nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu

        składania ofert ,      a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie  art.24

        ust.1 pkt 2 ustawy ,

1.2.  aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1

        pkt.9 wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

1.3.  aktualną   informację   z  Krajowego  Rejestru  Karnego  albo  równoważne  

    zaświadczenie właściwego  organu  sądowego  lub administracyjnego kraju pochodzenia

    osoby w zakresie określonym  art.24  ust.1  pkt 4-8 ustawy,  wystawione  nie  wcześniej 

    niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

1.4.  aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że

        wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków opłat lub, że uzyskał przewidziane

        prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub

        wstrzymanie w  całości wykonania decyzji  - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące

        przed upływem  terminu składania ofert,

1.5.  aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub

        Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio,

        że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub

        społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie

        lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji

        – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed  upływem terminu składania ofert,

1.6.oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu – załącznik nr 7

      do SIWZ

2.W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawcy

   obowiązani są załączyć do oferty następujące oświadczenia i dokumenty:

2.1.oświadczenie o spełnianiu warunków z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień  

      publicznych - załącznik nr 8 do SIWZ

2.2.dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają

      uprawnienia budowlane, uprawnienia z każdej branży bez ograniczeń , które zgodnie

      projektami technicznymi będą przedmiotem robót oraz dokumenty potwierdzające wpis

      na listę właściwej okręgowej izby samorządu zawodowego,

2.3. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności

       odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat  

       ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla  

       wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz

       informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami i oświadczeniem, że osoby te 

       posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich

       uprawnień załącznik nr 9 do SIWZ ,

2.4.  aktualne uprawnienia kierownika budowy do wykonywania samodzielnych funkcji w

       budownictwie o specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń. Kierownik musi

       również posiadać stwierdzenie przygotowania zawodowego do wykonywania

       samodzielnych funkcji w budownictwie (wpis na listę właściwej okręgowej izby

       samorządu zawodowego).

2.5.kopię opłaconej polisy , a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego  ,

      że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie

      prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą

      niż 2.000.000 złotych. (słownie: dwa miliony złotych).

2.6. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i   urządzeń, którymi dysponuje 

       lub będzie dysponował Wykonawca , wraz z informacją o podstawie dysponowania

       tymi zasobami – załącznik nr 10 do SIWZ ,

Wykonawca  może polegać  na  wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym,  osobach zdolnych do  wykonania  zamówienia  lub  zdolnościach  finansowych innych   podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.    Wykonawca w takiej sytuacji  zobowiązany  jest  udowodnić  Zamawiającemu,    będzie dysponował  zasobami niezbędnymi  do  realizacji  zamówienia,  a  w szczególności  przedstawiając  w  tym  celu  pisemne  zobowiązanie   tych   podmiotów do  oddania   mu   do  dyspozycji  niezbędnych  zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

2.7. wykaz robot budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku 

     wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem

     terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a 

     jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich

     rodzaju i wartości,daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu 

    potwierdzającego, że roboty zostały  wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i 

    prawidłowo ukończone - oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty  

    wskazane w wykazie zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i 

    prawidłowo ukończone - załącznik nr 11 do SIWZ.

Zamawiający żąda przedłożenia co najmniej jednej referencji, której przedmiotem była budowa, przebudowa lub rozbudowa oczyszczalni ścieków o przepustowości średniej dobowej co najmniej 480 m3/d i wartości nie mniejszej niż przedmiot zamówienia.

2.8. wypełniony kosztorys ofertowy wg wzoru - załącznik Nr.3 do SIWZ.

 

3.Jeżeli, w przypadku wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 58 ustawy, mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 58 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

 

4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów wymienionych w ust. 1:

1) pkt 1.1 ; 1.2; 1.4 i 1.5 -  składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że:

a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,

b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.

Uwaga: Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy

przed upływem terminu składania ofert.

c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub

zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie

na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego

organu.

Uwaga: Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące

przed upływem terminu składania ofert.

 

2) pkt 1.3 -  składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

 

4. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub

miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 3-4 powyżej

zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem,

właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub

gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma

siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Uwaga: Powyższe dokumenty muszą być wystawione z zachowaniem terminów, o których

mowa odpowiednio w ust.3-4 powyżej.

5. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

- dokumenty wymienione w ust. 1  podpunktach 1.1 ; 1.2 ; 1.3 , 1.4 , 1.6  składa każdy z wykonawców oddzielnie;

- pozostałe dokumenty mogą być złożone wspólnie przez wszystkich wykonawców.

6. Dokumenty żądane przez Zamawiającego w celu potwierdzenia spełniania warunków  

   udziału w postępowaniu należy składać w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej  

   za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są 

   składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

Składanie ofert częściowych:     nie     

Składanie ofert wariantowych:   nie

Warunki dotyczące wadium:    

   Ustala się wadium w wysokości 75 000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt pięć tysięcy złotych).

Wadium należy wnieść do Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.

Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:

1)      pieniądzu;

2)      poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;

3)      gwarancjach bankowych;

4)      gwarancjach ubezpieczeniowych;

5)      poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r Nr.42,poz.275,z 2008r Nr.116,poz.730 i 732 i Nr.227, poz.1505 oraz z 2010r Nr.96 poz.620).

Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania z ofertą , zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust 4a, oraz art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy:

           Bank Spółdzielczy w Skierniewicach  21929700050300078120120043

Kserokopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy załączyć do oferty.

Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania rachunku Zamawiającego. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę.

W przypadku wniesienia wadium w innej niż pieniądz formie dokument obejmujący wadium należy przekazać w oryginale w kasie Urzędu Gminy Puszcza Mariańska Referat Finansowy pokój nr.17 przed upływem terminu składania ofert , do oferty dołączyć kopię dokumentu obejmującego wadium , potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

Zasady zwrotu i zatrzymania wadium określa art. 46 ustawy.

Kryteria oceny ofert:        cena – 100%

Termin związania z ofertą:  30 dni

Adres strony internetowej, na której jest dostępna SIWZ:  www.puszcza-marianska.pl

Miejsce otrzymania SIWZ:   w siedzibie Zamawiającego pokój Nr.21

Termin składania ofert:   do dnia 14.06.2012 r. do godz. 10:00

Termin otwarcia ofert: dnia 14.06.2012r  godz.10:20

Miejsce składania ofert: Urząd Gminy w Puszczy Mariańskiej pokój Nr. 8

                                           96-330 Puszcza Mariańska ul. Stanisława Papczyńskiego 1.

                                                                                        Michał Staniak

                                                                                       Wójt Gminy 

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Kuźma Beata
  • Data udostępnienia w BIP: 2012-05-30
  • Informacja zaktualizowana przez: Kuźma Beata
  • Data ostatniej aktualizacji: 2021-11-04 15:00:08
  • Liczba odsłon: 308
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 1277055]

przewiń do góry