GMINA PUSZCZA MARIAŃSKA
96-330 PUSZCZA MARIAŃSKA UL. STANISŁAWA PAPCZYŃSKIEGO 1
tel. /046/ 831-81-69 lub 831-81-51 fax. /046/ 831-81-18
www.puszcza-marianska.pl e-mail: urzad@puszcza-marianska.pl
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Tytuł postępowania
„ Demontaż, odbiór, transport i składowanie wyrobów zawierających azbest od mieszkańców Gminy Puszcza Mariańska – etap I” |
Opis
1. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) odbiór, transport i utylizacja odpadów zawierających azbest( 56 posesji) - w ilości około 81,74 Mg , pochodzących z pokryć dachowych budynków położonych na terenie Gminy Puszcza Mariańska. Odbiór azbestu z posesji mieszkańców gminy nastąpi bez względu na jego postać oraz sposób i miejsce składowania. b) rozbiórkę pokryć dachowych wykonanych z płyt azbestowo - cementowych z budynków zlokalizowanych na terenie gminy Puszcza Mariańska(6 posesji) – w ilości około 13,26 Mg, załadunek na środek transportu, transport i przekazanie odpadów zawierających azbest na składowisko odpadów niebezpiecznych do utylizacji. Demontaż z pokryć dachowych azbestu nastąpi bez względu na jego postać oraz wielkość i wysokość budynku. Zamawiający na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje zamówienie uzupełniające. |
Rodzaj zamówienia : Usługi
Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
Wspólny słownik zamówień (CPV):
90650000-8 usługi usuwania azbestu;
45262660-5 usuwanie azbestu
Termin wykonania: od daty zawarcia umowy do dnia 16.07.2012 r.
Data przekazania ogłoszenia do biuletynu: 22.03.2012 r.
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy złożą ważną ofertę ze wszystkimi załącznikami wymienionymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz spełnią wszystkie wymagane przez ustawę Prawo zamówień publicznych warunki tj.: 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2/ posiadają wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym oraz dyspo- nują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów, oświadczeń i zaświadczeń wymaganych postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wg formuły „ spełnia - nie spełnia ”. Nie spełnianie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. |
Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu i wymagań dla oferowanych usług.
podstawie w art. 22 ust. 1 - sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ;
6. oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy – Załącznik Nr 3 do SIWZ; 7. aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy; 8. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 9. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Uwaga!! Zamawiający żąda przedłożenia co najmniej trzech referencji. |
Składanie ofert częściowych: nie
Składanie ofert wariantowych: nie
Warunki dotyczące wadium: nie dotyczy
Kryteria oceny ofert: cena – 100%
Termin związania z ofertą: 30 dni
Adres strony internetowej, na której jest dostępna SIWZ: www.puszcza-marianska.pl
Miejsce otrzymania SIWZ: w siedzibie Zamawiającego pokój Nr.10
Termin składania ofert: do dnia 30.03.2012 r. do godz. 10:00
Miejsce składania ofert: Urząd Gminy w Puszczy Mariańskiej pokój Nr. 8
96-330 Puszcza Mariańska ul. Stanisława Papczyńskiego 1.
Wójt Gminy Puszcza Mariańska
Michał Staniak
Puszcza Mariańska dnia 06.04.2012r.
Nasz znak: GKZK.271.1.2012
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dotyczy: Ogłoszonego w dniu 22 marca 2012r. przetargu nieograniczonego na „Demontaż, odbiór, transport i składowanie wyrobów zawierających azbest od mieszkańców Gminy Puszcza Mariańska- etap I”
Na podstawie Art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz.759 z późn. zm.) Gmina Puszcza Mariańska zawiadamia, że w postępowaniu o zamówienie publiczne na „ demontaż, odbiór, transport i składowanie wyrobów zawierających azbest od mieszkańców Gminy Puszcza Mariańska – etap I”, wybrana została oferta Firmy:
GRAFFITI Zakład Ogólnobudowlany Paweł Lewandowski ,
ul. Szybka 30, 88-200 Radziejów
Oferta wybranej przez komisję Firmy, w oparciu o kryterium oceny ofert (cena - 100%) otrzymała największą ilość tj. 100,00 punktów oraz spełnia wszystkie warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Podstawą dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
uzasadnienie
W terminie wyznaczonym przez zamawiającego do składania ofert tj. do dnia 30. 03. 2012r. do godz. 10°° wpłynęło trzynaście ofert.
Na podstawie streszczenia i porównania złożonych ofert, w oparciu o kryterium oceny ofert: cena (100%), ocena ofert przedstawia się następująco:
Oferta nr 2 - złożona przez Firmę:
MAXMED Zakład Usługowo-Handlowy Marcin Murzyn, 84-252 Orle, ul. Pomorska 49
Cena oferty: 62 343,10 zł, liczba punktów: 43,39
Oferta nr 3 - złożona przez Firmę:
PHUP „EURO – GAZ” Sp.j. , 26-052 Sitkówka- Nowiny, Zgórsko 31a
Cena oferty: 40 426,13 zł , liczba punktów: 66,92
Oferta nr 4 - złożona przez Firmę:
TERMOEXPORT Przedsiębiorstwo Robót Termoizolacyjnych i Antykorozyjnych,
00-515 Warszawa, ul. Żurawia 24 m.7
Cena Oferty: 47 349,63 zł , liczba punktów: 57,13
Oferta nr 5 - złożona przez Firmę:
RAMID Mirosław Dec, 03-288 Warszawa ul. Kowalskiego 1/54
Cena oferty:42 484,05 zł , liczba punktów: 63,67
Oferta nr 6 - złożona przez Firmę:
ECO-TEC Maciej Mączyński, 00-831 Warszawa, ul. Twarda 44/19
Cena oferty: 38 702,98 zł , liczba punktów: 69,89
Oferta nr 7 - złożona przez Firmę:
P.P.U.H. „ANWO”, 99-400 Łowicz, ul. J. Pawła II nr 80
Cena oferty: 37 903,23 zł, liczba punktów: 71,37
Oferta nr 8 - złożona przez Firmę:
Środowisko i Innowacje Sp. z o. o. , 28-142 Tuczępy , Dobrów 8
Cena oferty: 35 494,02, liczba punktów: 76,21
Oferta nr 9 - złożona przez Firmę:
Zakład Gospodarki Komunalnej „ GRONEKO”, Marcin Gronowski, Mikołaj Gronowski, 87-732 Lubanie, Mikorzyn 19
Cena oferty: 44 550,89 zł, liczba punktów: 60,72
Oferta nr 10 - złożona przez Firmę:
Przedsiębiorstwo Wywozu Nieczystości Stałych „ALMAX” Sp. z o. o.,
26-600 Radom, ul. Wrocławska 3
Cena oferty: 35 174,95, liczba punktów: 76,91
Oferta nr 11 - złożona przez Firmę:
ECO-POL Sp. z o. o., 86-120 Pruszcz ul. Dworcowa 9
Cena oferty: 57 948,80 zł, liczba punktów: 46,68
Oferta nr 12 - złożona przez Firmę:
Firma Handlowo-Usługowa „HAND-DACH” Adam Strasenburg,
96-300 Żyrardów ul. Zamknięta 12-16
Cena oferty: 113 875,40 zł, liczba punktów: 23,75
Oferta nr 13 - złożona przez Firmę:
GRAFFITI Zakład Ogólnobudowlany Paweł Lewandowski,
88-200 Radziejów, ul. Szybka 30
Cena oferty: 27 053,26 zł, liczba punktów: 100,00
Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia ogłoszenia wyniku przetargu.
Na podstawie Art. 24, ust. 2, pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz.759 z późn. zmianami), z postępowania o zamó-wienie publiczne wykluczono Wykonawcę:
INWESTBUD Sp. z o. o., 02-968 Warszawa, ul. Przyczółkowa 124 A- Oferta nr 1
Zamawiający pismem z dnia 2 kwietnia 2012 r. wezwał Wykonawcę do uzupełnienia brakujących dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca do dnia 5 kwietnia 2012r. nie złożył brakujących dokumentów w siedzibie Zamawiającego.
Powyższe okoliczności stanowią podstawę do wykluczenia z postępowania.
Na podstawie Art. 89, ust. 1, pkt 5 oferta złożona przez Wykonawcę wykluczonego z postę-powania o udzielenie zamówienia, została odrzucona.
Wójt Gminy Puszcza Mariańska
Michał Staniak
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kuźma Beata
- Data udostępnienia w BIP: 2012-04-06
- Informacja zaktualizowana przez: Kuźma Beata
- Data ostatniej aktualizacji: 2012-04-06 12:09:21
- Liczba odsłon: 518
- Historia dokumentu: