GMINA  PUSZCZA  MARIAŃSKA

96-330 PUSZCZA MARIAŃSKA UL. STANISŁAWA PAPCZYŃSKIEGO 1

tel. /046/  831-81-69  lub  831-81-51  fax.  /046/   831-81-18

www.puszcza-marianska.pl e-mail: urzad@puszcza-marianska.pl

 

Nasz znak: I.271.10.2011                                                                  

OGŁOSZENIE   O   ZAMÓWIENIU  

Tytuł postępowania                                                                                                         

Wykonanie robót budowlanych polegających na rozbudowie budynku Zespołu Szkolno -Gimnazjalnego wraz z budową sali gimnastycznej z zapleczem w miejscowości Bartniki

ul. Miodowa 47         

Opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie robót budowlanych polegających na  rozbudowie budynku Zespołu Szkolno -Gimnazjalnego wraz z budową sali gimnastycznej z zapleczem w miejscowości Bartniki

ul. Miodowa 47                                                                          

Zakres rzeczowy zadania obejmuje:

Rozbudowę budynku Zespołu Szkolno –Gimnazjalnego wraz z budową sali gimnastycznej

z zapleczem wg projektu indywidualnego o parametrach:  

    powierzchnia zabudowy 1041 m2,

   powierzchnia użytkowa 1450,2 m2, w tym sala gimnastyczna z zapleczem 677,80 m2

   kubatura budynku 6 175 m3.

Budynek dwukondygnacyjny, bez podpiwniczenia, ze strychem nieużytkowym. Dach wielospadowy o różnych katach nachylenia połaci, na sali gimnastycznej jednospadowy.

a).Fundamenty :

   - stopy fundamentowe, ławy fundamentowe wylewane z betonu C20/25, zbrojone.

   - na ławach izolacja przeciwwilgociowa pozioma i pionowa

b).Ściany:

    -  zewnętrzne dwuwarstwowe z pustaków ceramicznych klasy 150- warstwa  na zaprawie

       cementowo- wapiennej, ocieplenie styropianem gr.12cm, tynk cienkowarstwowy

       silikonowy na siatce

    - konstrukcyjne wewnętrzne murowane  z pustaków ceramicznych grubości 30 cm

      na  zaprawie cementowo-wapiennej.

     - wewnętrzne działowe z pustaków ceramicznych grubości 11,5cm

c).Stropy i wieńce:

     - nad parterem i piętrem strop typu Teriva 4,0/3 o rozpiętości belek do 7,8 m.

     - długość oparcia belek na ścianach minimum 80 mm

     - rozstaw osiowy belek 60 cm

     - grubość nadbetonu 4 cm

     - grubość całego stropu z nadbetonem 34 cm

     - wieńce obwodowe w poziomie stropów 30x34 cm zbrojone

d).  Dach:

     - konstrukcja dachu układ krokwiowy z podparciem ściankami opartymi na podwalinach. 

       Dach wielospadowy o różnych katach nachylenia połaci – dot. rozbudowy budynku

       szkoły.

     - konstrukcja sali gimnastycznej wiązary stalowe z płatwiami stalowymi.

     - pokrycie dachu papą podkładowa na poszyciu z płyt OSB oraz papa wierzchniego krycia 

       termozgrzewalna. Na sali gimnastycznej płyty warstwowe grubości 15 cm z

       wypełnieniem styropianowym lub polistyrenowym.

e). Obróbki blacharskie:

     - rynny i rury spustowe z PCV.

f). Podłogi i posadzki:

 – warstwa chudego betonu, styropian, gres techniczny i wykładzina PCV

- w sali gimnastycznej ślepa podłoga z desek o grubości 15 mm, folia, górna warstwa

  użytkowa z litego drewna dębowego, lakierowanego fabrycznie, warstwa środkowa z płyty

  stolarskiej- sklejki, warstwa dolna z miękkiego drewna sosnowego lub świerkowego

g).Izolacje termiczne i akustyczne:

   - izolacja podłogi parteru – styropian twardy gr. 10 cm, izolacja stropu nad parterem –

     Styropian twardy gr. 5 cm

   - izolacja stropu nad piętrem – wełna mineralna na folii paroizolacyjnej.

   - izolacja termiczna wieńca w ścianie zewnętrznej styropian gr. 12 cm

   - izolacja ścian – styropian fasada gr.12 cm, sala gimnastyczna gr.10cm

   - izolacja ścian fundamentowych, płyty z polistyrenu ekstradowanego XPS gr. 10cm.

h).Izolacje przeciwwilgociowe:

   - ścian fundamentowych pozioma 2x papa na lepiku, pionowa –dyspersyna masa izolacyjna

   -  izolacja podłogi na gruncie 2x folia PE gr. 0,5mm

   - izolacja stropu – folia paroizolacyjna pod wełną

   - izolacja w pomieszczeniach mokrych na wylewce wierzchniej folia w płynie – elastyczna 

     zabezpieczająca posadzkę, warstwę folii w płynie należy wywinąć 10-15 cm na ściany.

i).Stolarka – drzwi wejściowe metalowe, okna z profili z PCV. Drzwi wewnętrzne drewniane

   płytowe. Parapety zewnętrzne z blachy powlekanej.

j).Wykonanie instalacji: elektryczne wewnętrzne, instalacje sanitarne wewnętrzne (zimnej i 

   ciepłej wody, kanalizacja i centralnego ogrzewania).

 

Pełny zakres rzeczowy zadania zawarty jest w załączonym przedmiarze robót,

stanowiącym  załącznik nr 2 do SIWZ) .                                                       

Rodzaj zamówienia : roboty budowlane                                                                               

Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony                                                  

Wspólny słownik zamówień (CPV):    45.21.42.00-2, 45.21.42.10-5,  45.21.22.22-8                                                                      

 Termin wykonania:  od daty zawarcia umowy do dnia 15.06.2013                                                           

  Data przekazania ogłoszenia do biuletynu:    29.09.2011 r.                                                 

 Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków .                                                                                                                                O  udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy złożą ważną ofertę ze wszystkimi załącznikami wymienionymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz spełnią wszystkie wymagane przez ustawę Prawo zamówień publicznych warunki tj:   

1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli 

    przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

2/posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie

3/dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania 

   zamówienia. 

4/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów, oświadczeń i zaświadczeń wymaganych postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wg formuły „spełnia – nie spełnia”. 

Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy

 z postępowania. 

Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu i wymagań dla oferowanych robót budowlanych.

    -    formularz ofertowy złożony według wzoru – załącznik Nr.1 do SIWZ

    -    wypełniony kosztorys ofertowy wg załączonego wzoru  – załącznik nr.3 do SIWZ  

    -    dowód wniesienia wadium  

-          aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

-          jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy, należy dołączyć do oferty dokument obejmujący takie upoważnienie

-          aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

  -  aktualną   informację   z  Krajowego  Rejestru  Karnego  albo  równoważne  

     zaświadczenie właściwego  organu  sądowego  lub administracyjnego kraju pochodzenia

      osoby w zakresie określonym  art.24  ust.1  pkt 4-8 ustawy,  wystawione  nie  wcześniej 

      niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

-          aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że

          wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków opłat lub, że uzyskał przewidziane

          prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub

          wstrzymanie w  całości wykonania decyzji  - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące

          przed upływem  terminu składania ofert,

-          aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub

Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio,

że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub

społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie

lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed  upływem terminu składania ofert,

    -   dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają

          uprawnienia budowlane, uprawnienia z każdej branży bez ograniczeń , która zgodnie

          projektem technicznym będzie przedmiotem robót oraz dokumenty potwierdzające    

          wpis na listę właściwej okręgowej izby samorządu zawodowego,

-          oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu-załącznik Nr 7 do SIWZ

-          oświadczenie o spełnianiu warunków zawartych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień  

publicznych – załącznik Nr.8 do SIWZ.

-          wykaz osób , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z

informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresu wykonywanych  przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 9 do SIWZ ,

-          aktualne uprawnienia kierownika budowy do wykonywania samodzielnych funkcji w

budownictwie o specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń. Kierownik musi  również posiadać stwierdzenie przygotowania zawodowego do wykonywania

          samodzielnych funkcji w budownictwie (wpis na listę właściwej okręgowej izby

         samorządu zawodowego).

-          kopię opłaconej polisy , a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego  ,

      że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie

         prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą

         niż 2.000.000 złotych (dwa miliony złotych).

    -     wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i   urządzeń,którymi dysponuje 

          lub będzie dysponował Wykonawca – załącznik Nr.10 do SIWZ

    Wykonawca  może polegać  na  wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, 

    osobach zdolnych do  wykonania  zamówienia  lub  zdolnościach  finansowych innych  

    podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.   

    Wykonawca w takiej sytuacji  zobowiązany  jest  udowodnić  Zamawiającemu,  iż 

    będzie dysponował  zasobami niezbędnymi  do  realizacji  zamówienia,  a  w

    szczególności  przedstawiając  w  tym  celu  pisemne  zobowiązanie   tych   podmiotów

    do  oddania   mu   do  dyspozycji  niezbędnych  zasobów na okres korzystania z nich

    przy wykonywaniu zamówienia.

-          wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości netto i brutto oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych robót wystawionych przez podmioty na rzecz których roboty były wykonywane – załącznik Nr.11 do SIWZ.

Zamawiający żąda aby każda z robót budowlanych wykazana w wykazie nie była mniejsza niż 2 000 000,00 zł (słownie: dwa miliony złotych).

 Uwaga!!! Zamawiający żąda przedłożenia co najmniej dwóch referencji.

 

Składanie ofert częściowych:     nie      

 

Składanie ofert wariantowych - nie                                                                                          

 

Warunki dotyczące wadium:   

Zamawiający  żąda wniesienia wadium w wysokości 40 000,00 zł

(słownie: czterdzieści tysięcy złotych).

 

Kryteria oceny ofert -  najniższa cena                                                                                    

 

Termin związania z ofertą:  30 dni                                                                                         

 

Adres strony internetowej, na której jest dostępna SIWZ:  www.puszcza-marianska.pl

Miejsce otrzymania SIWZ:   w siedzibie Zamawiającego pokój Nr.21                                       

 Termin składania ofert:   do dnia 14.10.2011 r. do godz.10:00 

Termin otwarcia ofert:      dnia    14.10. 2011 r. godz.10:20                                              

Miejsce składania ofert:  Urząd Gminy w Puszczy Mariańskiej pokój Nr. 8

                                               96-330 Puszcza Mariańska ul. Stanisława Papczyńskiego 1.

 Wójt Gminy

Michał Staniak

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Kuźma Beata
  • Data udostępnienia w BIP: 2011-10-19
  • Informacja zaktualizowana przez: Kuźma Beata
  • Data ostatniej aktualizacji: 2011-09-29 14:18:08
  • Liczba odsłon: 504
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 1292582]

przewiń do góry