GMINA PUSZCZA MARIAŃSKA
96-330 PUSZCZA MARIAŃSKA UL. STANISŁAWA PAPCZYŃSKIEGO 1
tel. /046/ 831-81-69 lub 831-81-51 fax. /046/ 831-81-18
www.puszcza-marianska.pl e-mail: urzad@puszcza-marianska.pl
Nasz znak: I.271.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Tytuł postępowania
Wykonanie robót budowlanych polegających na rozbudowie budynku Zespołu Szkolno -Gimnazjalnego wraz z budową sali gimnastycznej z zapleczem w miejscowości Bartniki
ul. Miodowa 47
Opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie robót budowlanych polegających na rozbudowie budynku Zespołu Szkolno -Gimnazjalnego wraz z budową sali gimnastycznej z zapleczem w miejscowości Bartniki
ul. Miodowa 47
Zakres rzeczowy zadania obejmuje:
Rozbudowę budynku Zespołu Szkolno –Gimnazjalnego wraz z budową sali gimnastycznej
z zapleczem wg projektu indywidualnego o parametrach:
powierzchnia zabudowy 1041 m2,
powierzchnia użytkowa 1450,2 m2, w tym sala gimnastyczna z zapleczem 677,80 m2
kubatura budynku 6 175 m3.
Budynek dwukondygnacyjny, bez podpiwniczenia, ze strychem nieużytkowym. Dach wielospadowy o różnych katach nachylenia połaci, na sali gimnastycznej jednospadowy.
a).Fundamenty :
- stopy fundamentowe, ławy fundamentowe wylewane z betonu C20/25, zbrojone.
- na ławach izolacja przeciwwilgociowa pozioma i pionowa
b).Ściany:
- zewnętrzne dwuwarstwowe z pustaków ceramicznych klasy 150- warstwa na zaprawie
cementowo- wapiennej, ocieplenie styropianem gr.12cm, tynk cienkowarstwowy
silikonowy na siatce
- konstrukcyjne wewnętrzne murowane z pustaków ceramicznych grubości 30 cm
na zaprawie cementowo-wapiennej.
- wewnętrzne działowe z pustaków ceramicznych grubości 11,5cm
c).Stropy i wieńce:
- nad parterem i piętrem strop typu Teriva 4,0/3 o rozpiętości belek do 7,8 m.
- długość oparcia belek na ścianach minimum 80 mm
- rozstaw osiowy belek 60 cm
- grubość nadbetonu 4 cm
- grubość całego stropu z nadbetonem 34 cm
- wieńce obwodowe w poziomie stropów 30x34 cm zbrojone
d). Dach:
- konstrukcja dachu układ krokwiowy z podparciem ściankami opartymi na podwalinach.
Dach wielospadowy o różnych katach nachylenia połaci – dot. rozbudowy budynku
szkoły.
- konstrukcja sali gimnastycznej wiązary stalowe z płatwiami stalowymi.
- pokrycie dachu papą podkładowa na poszyciu z płyt OSB oraz papa wierzchniego krycia
termozgrzewalna. Na sali gimnastycznej płyty warstwowe grubości 15 cm z
wypełnieniem styropianowym lub polistyrenowym.
e). Obróbki blacharskie:
- rynny i rury spustowe z PCV.
f). Podłogi i posadzki:
– warstwa chudego betonu, styropian, gres techniczny i wykładzina PCV
- w sali gimnastycznej ślepa podłoga z desek o grubości 15 mm, folia, górna warstwa
użytkowa z litego drewna dębowego, lakierowanego fabrycznie, warstwa środkowa z płyty
stolarskiej- sklejki, warstwa dolna z miękkiego drewna sosnowego lub świerkowego
g).Izolacje termiczne i akustyczne:
- izolacja podłogi parteru – styropian twardy gr. 10 cm, izolacja stropu nad parterem –
Styropian twardy gr. 5 cm
- izolacja stropu nad piętrem – wełna mineralna na folii paroizolacyjnej.
- izolacja termiczna wieńca w ścianie zewnętrznej styropian gr. 12 cm
- izolacja ścian – styropian fasada gr.12 cm, sala gimnastyczna gr.10cm
- izolacja ścian fundamentowych, płyty z polistyrenu ekstradowanego XPS gr. 10cm.
h).Izolacje przeciwwilgociowe:
- ścian fundamentowych pozioma 2x papa na lepiku, pionowa –dyspersyna masa izolacyjna
- izolacja podłogi na gruncie 2x folia PE gr. 0,5mm
- izolacja stropu – folia paroizolacyjna pod wełną
- izolacja w pomieszczeniach mokrych na wylewce wierzchniej folia w płynie – elastyczna
zabezpieczająca posadzkę, warstwę folii w płynie należy wywinąć 10-15 cm na ściany.
i).Stolarka – drzwi wejściowe metalowe, okna z profili z PCV. Drzwi wewnętrzne drewniane
płytowe. Parapety zewnętrzne z blachy powlekanej.
j).Wykonanie instalacji: elektryczne wewnętrzne, instalacje sanitarne wewnętrzne (zimnej i
ciepłej wody, kanalizacja i centralnego ogrzewania).
Pełny zakres rzeczowy zadania zawarty jest w załączonym przedmiarze robót,
stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ) .
Rodzaj zamówienia : roboty budowlane
Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.21.42.00-2, 45.21.42.10-5, 45.21.22.22-8
Termin wykonania: od daty zawarcia umowy do dnia 15.06.2013
Data przekazania ogłoszenia do biuletynu: 29.09.2011 r.
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków . O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy złożą ważną ofertę ze wszystkimi załącznikami wymienionymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz spełnią wszystkie wymagane przez ustawę Prawo zamówień publicznych warunki tj:
1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
2/posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie
3/dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia.
4/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów, oświadczeń i zaświadczeń wymaganych postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wg formuły „spełnia – nie spełnia”.
Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy
z postępowania.
Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu i wymagań dla oferowanych robót budowlanych.
- formularz ofertowy złożony według wzoru – załącznik Nr.1 do SIWZ
- wypełniony kosztorys ofertowy wg załączonego wzoru – załącznik nr.3 do SIWZ
- dowód wniesienia wadium
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
- jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy, należy dołączyć do oferty dokument obejmujący takie upoważnienie
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne
zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia
osoby w zakresie określonym art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że
wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków opłat lub, że uzyskał przewidziane
prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące
przed upływem terminu składania ofert,
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub
Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio,
że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub
społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie
lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
- dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają
uprawnienia budowlane, uprawnienia z każdej branży bez ograniczeń , która zgodnie
projektem technicznym będzie przedmiotem robót oraz dokumenty potwierdzające
wpis na listę właściwej okręgowej izby samorządu zawodowego,
- oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu-załącznik Nr 7 do SIWZ
- oświadczenie o spełnianiu warunków zawartych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień
publicznych – załącznik Nr.8 do SIWZ.
- wykaz osób , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 9 do SIWZ ,
- aktualne uprawnienia kierownika budowy do wykonywania samodzielnych funkcji w
budownictwie o specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń. Kierownik musi również posiadać stwierdzenie przygotowania zawodowego do wykonywania
samodzielnych funkcji w budownictwie (wpis na listę właściwej okręgowej izby
samorządu zawodowego).
- kopię opłaconej polisy , a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego ,
że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą
niż 2.000.000 złotych (dwa miliony złotych).
- wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń,którymi dysponuje
lub będzie dysponował Wykonawca – załącznik Nr.10 do SIWZ
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym,
osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych
podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.
Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż
będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, a w
szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów
do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich
przy wykonywaniu zamówienia.
- wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości netto i brutto oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych robót wystawionych przez podmioty na rzecz których roboty były wykonywane – załącznik Nr.11 do SIWZ.
Zamawiający żąda aby każda z robót budowlanych wykazana w wykazie nie była mniejsza niż 2 000 000,00 zł (słownie: dwa miliony złotych).
Uwaga!!! Zamawiający żąda przedłożenia co najmniej dwóch referencji.
Składanie ofert częściowych: nie
Składanie ofert wariantowych - nie
Warunki dotyczące wadium:
Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 40 000,00 zł
(słownie: czterdzieści tysięcy złotych).
Kryteria oceny ofert - najniższa cena
Termin związania z ofertą: 30 dni
Adres strony internetowej, na której jest dostępna SIWZ: www.puszcza-marianska.pl
Miejsce otrzymania SIWZ: w siedzibie Zamawiającego pokój Nr.21
Termin składania ofert: do dnia 14.10.2011 r. do godz.10:00
Termin otwarcia ofert: dnia 14.10. 2011 r. godz.10:20
Miejsce składania ofert: Urząd Gminy w Puszczy Mariańskiej pokój Nr. 8
96-330 Puszcza Mariańska ul. Stanisława Papczyńskiego 1.
Wójt Gminy
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kuźma Beata
- Data udostępnienia w BIP: 2011-10-19
- Informacja zaktualizowana przez: Kuźma Beata
- Data ostatniej aktualizacji: 2011-09-29 14:18:08
- Liczba odsłon: 504
- Historia dokumentu: