GMINA PUSZCZA MARIAŃSKA
96-330 PUSZCZA MARIAŃSKA UL. STANISŁAWA PAPCZYŃSKIEGO 1
tel. /046/ 831-81-69 lub 831-81-51 fax. /046/ 831-81-18
www.puszcza-marianska.pl e-mail: urzad@puszcza-marianska.pl
Nasz znak: I.271.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Tytuł postępowania
Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie chodnika w pasie dogi
niepublicznej w miejscowościach Waleriany i Mrozy.
Opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie chodnika w pasie dogi
niepublicznej w miejscowościach Waleriany i Mrozy.
Zakres rzeczowy zadania obejmuje:
1.budowa chodnika o długości 989 mb z kostki betonowej
2. zjazdy do posesji – szt.33
3. studnie chłonne – szt.3
4. przepusty – szt.8
5. ciek przykrawężnikowy z kostki betonowej
Rodzaj zamówienia : roboty budowlane
Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.23.32.22-1
Termin wykonania: od daty zawarcia umowy - do 30.01.2012 r
Data przekazania ogłoszenia do biuletynu: 26.09.2011 r.
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków .
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy,którzy złożą ważną ofertę ze wszystkimi załącznikami wymienionymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz spełnią wszystkie wymagane przez ustawę Prawo zamówień publicznych warunki tj:
1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
2/posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie
3/dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia.
4/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów, oświadczeń i zaświadczeń wymaganych postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wg formuły „spełnia – nie spełnia”.
Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców jeżeli zachodzi jedna z okoliczności wymienionych w art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zwanej dalej „ustawą’.
Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli zachodzi jedna z okoliczności określonych w art.89 ustawy.
Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu i wymagań dla oferowanych robót budowlanych.
- formularz ofertowy złożony według wzoru – załącznik Nr.1 do SIWZ
- wypełniony kosztorys ofertowy wg załączonego wzoru – załącznik nr.3 do SIWZ
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
- jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy, należy dołączyć do oferty dokument obejmujący takie upoważnienie
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne
zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia
osoby w zakresie określonym art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że
wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków opłat lub, że uzyskał przewidziane
prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące
przed upływem terminu składania ofert,
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub
Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio,
że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub
społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie
lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
- oświadczenie o spełnianiu warunków z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień
publicznych.
- oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu.
- wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń,którymi dysponuje
lub będzie dysponował Wykonawca.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym,
osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych
podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.
Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż
będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, a w
szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów
do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich
przy wykonywaniu zamówienia.
- wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości netto i brutto oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych robót wystawionych przez podmioty na rzecz których roboty były wykonywane.
Zamawiający żąda przedłożenia co najmniej trzech referencji.
Składanie ofert częściowych: nie
Składanie ofert wariantowych - nie
Warunki dotyczące wadium:
Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
Kryteria oceny ofert - najniższa cena
Termin związania z ofertą: 30 dni
Adres strony internetowej, na której jest dostępna SIWZ: www.puszcza-marianska.pl
Miejsce otrzymania SIWZ: w siedzibie Zamawiającego pokój Nr.21 Termin składania ofert: do dnia 11.10.2011 r do godz.10:00
Termin otwarcia ofert: dnia 11.10.2011 r godz.10:20
Miejsce składania ofert: Urząd Gminy w Puszczy Mariańskiej pokój Nr. 8
96-330 Puszcza Mariańska ul. Stanisława Papczyńskiego 1.
Michał Staniak
Wójt Gminy
Puszcza Mariańska, dnia 11.10.2011 r.
Z A W I A D O M I E N I E
o wyborze najkorzystniejszej oferty
Nasz znak:I.271.11.2011
Dotyczy : postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót
budowlanych polegających na budowie chodnika w pasie drogi
niepublicznej w miejscowościach Waleriany i Mrozy.
W związku z dokonaniem wyboru najkorzystniejszej oferty w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego o udzielenie zamówienia publicznego na: wykonanie robót budowlanych polegających na budowie chodnika w pasie drogi niepublicznej
w miejscowościach Waleriany i Mrozy
Gmina Puszcza Mariańska na podstawie art.92 ustawy z dnia 29.01.2004 r –Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2010r nr.113,poz.759) zawiadamia, że:
1.Jako najkorzystniejszą wybrano ofertę Nr 2 złożoną przez Wykonawcę :
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe
„SINBUD” Piotr Siniarski
96-230 Biała Rawska ul. Mickiewicza 9
cena ofertowa brutto –416 027,64 zł
słownie: czterysta szesnaście tysięcy sto dwadzieścia siedem złotych sześćdziesiąt cztery
grosze.
Uzasadnienie wyboru:
Oferta Nr. 2 w/w Wykonawcy przedstawia najkorzystniejsze kryterium oceny ofert określone przez Zamawiającego.
Ponadto Wykonawca spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu, a oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ.
2.W postępowaniu zostało złożonych 5 ofert nie podlegających odrzuceniu.
1.Oferta Nr.1 złożona przez Wykonawcę:
BBJ Sp. z o.o ul. Czereśniowa 98 lok.230, 02-456 Warszawa, cena oferty –
1 095 205,01 zł, w kryterium cena otrzymała – 3,80 pkt.
2. Oferta Nr.2 złożona przez Wykonawcę:
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe „SINBUD” Piotr Siniarski
96-230 Biała Rawska ul. Mickiewicza 9,cena oferty- 416 027,64zł, w kryterium cena
otrzymała – 10,00 pkt.
3. Oferta Nr.3 złożona przez Wykonawcę:
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe „EKOR-POL” Bożena Szuplewska,
96-100 Skierniewice ul. Senatorska 6, cena oferty – 603 530,40 zł, w kryterium cena
otrzymała-6,89 pkt.
4. Oferta Nr.4 złożona przez Wykonawcę:
Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych „ŻYRARDÓW’ Piotr Borkowski,
96-300 Żyrardów ul. F.de Girarda 11/47, cena oferty – 976 183,92 zł, w kryterium cena otrzymała – 4,26 pkt.
5. Oferta Nr.5 złożona przez Wykonawcę:
Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno-Drogowych w Grójcu Spółka z o.o,
05-604 Jasieniec ul. Asfaltowa 2, cena oferty- 575 040,45 zł, w kryterium cena otrzymała- 7,23 pkt.
3.Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po upływie 5 dni od
dnia ogłoszenia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Michał Staniak
Wójt Gminy
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kuźma Beata
- Data udostępnienia w BIP: 2011-10-13
- Informacja zaktualizowana przez: Kuźma Beata
- Data ostatniej aktualizacji: 2011-10-13 08:46:44
- Liczba odsłon: 497
- Historia dokumentu: