GMINA  PUSZCZA  MARIAŃSKA

96-330 PUSZCZA MARIAŃSKA UL. STANISŁAWA PAPCZYŃSKIEGO 1

tel. /046/  831-81-69  lub  831-81-51  fax.  /046/   831-81-18

www.puszcza-marianska.pl e-mail: urzad@puszcza-marianska.pl

Nasz znak: I.271.11.2011                                                                  

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU  

Tytuł postępowania

Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie chodnika w pasie dogi

niepublicznej w miejscowościach Waleriany i Mrozy.

 Opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie chodnika w pasie dogi

niepublicznej w miejscowościach Waleriany i Mrozy.

Zakres rzeczowy zadania obejmuje:

1.budowa chodnika o długości 989 mb z kostki betonowej

2.  zjazdy do posesji – szt.33

3.  studnie chłonne – szt.3

4. przepusty – szt.8

5. ciek przykrawężnikowy  z kostki betonowej  

Rodzaj zamówienia : roboty budowlane                                                                                  

Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony                                                                                

Wspólny słownik zamówień (CPV):    45.23.32.22-1                                                                    

Termin wykonania:  od daty zawarcia umowy  - do 30.01.2012 r                                                                                     

Data przekazania ogłoszenia do biuletynu: 26.09.2011 r.                                                                                  

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków .                                                                                                                                                                                                 

 O  udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy,którzy złożą ważną ofertę ze wszystkimi załącznikami wymienionymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz spełnią wszystkie wymagane przez ustawę Prawo zamówień publicznych warunki tj:   

1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli 

    przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

2/posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie

3/dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania 

   zamówienia. 

4/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów, oświadczeń i zaświadczeń wymaganych postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wg formuły „spełnia – nie spełnia”. 

Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców jeżeli zachodzi jedna z okoliczności wymienionych w art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zwanej dalej „ustawą’.

Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli zachodzi jedna z okoliczności określonych w art.89 ustawy.

Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu i wymagań dla oferowanych robót budowlanych.

    -    formularz ofertowy złożony według wzoru – załącznik Nr.1 do SIWZ

    -    wypełniony kosztorys ofertowy wg załączonego wzoru – załącznik nr.3 do SIWZ     

-          aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

-          jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy, należy dołączyć do oferty dokument obejmujący takie upoważnienie

-          aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

  -  aktualną   informację   z  Krajowego  Rejestru  Karnego  albo  równoważne  

     zaświadczenie właściwego  organu  sądowego  lub administracyjnego kraju pochodzenia

      osoby w zakresie określonym  art.24  ust.1  pkt 4-8 ustawy,  wystawione  nie  wcześniej 

      niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

-          aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że

          wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków opłat lub, że uzyskał przewidziane

          prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub

          wstrzymanie w  całości wykonania decyzji  - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące

          przed upływem  terminu składania ofert,

-          aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub

Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio,

że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub

społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie

lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed  upływem terminu składania ofert,

-          oświadczenie o spełnianiu warunków z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień

publicznych.

-          oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu.

    -     wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i   urządzeń,którymi dysponuje 

          lub będzie dysponował Wykonawca. 

          Wykonawca  może polegać  na  wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, 

          osobach zdolnych do  wykonania  zamówienia  lub  zdolnościach  finansowych innych  

          podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.   

          Wykonawca w takiej sytuacji  zobowiązany  jest  udowodnić  Zamawiającemu,   

           będzie dysponował  zasobami niezbędnymi  do  realizacji  zamówienia,  a  w

          szczególności  przedstawiając  w  tym  celu  pisemne  zobowiązanie   tych   podmiotów

          do  oddania   mu   do  dyspozycji  niezbędnych  zasobów na okres korzystania z nich

           przy wykonywaniu zamówienia.

-          wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości netto i brutto oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych robót wystawionych przez podmioty na rzecz których roboty były wykonywane.

 Zamawiający żąda przedłożenia co najmniej trzech referencji.

Składanie ofert częściowych:     nie      

Składanie ofert wariantowych - nie                                                                                          

Warunki dotyczące wadium:   

Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Kryteria oceny ofert -  najniższa cena                                                                                    

Termin związania z ofertą:  30 dni                                                                                        

Adres strony internetowej, na której jest dostępna SIWZ:  www.puszcza-marianska.pl

Miejsce otrzymania SIWZ:   w siedzibie Zamawiającego pokój Nr.21                                                             Termin składania ofert:   do dnia 11.10.2011 r do godz.10:00 

Termin otwarcia ofert:      dnia 11.10.2011 r godz.10:20                                              

Miejsce składania ofert:  Urząd Gminy w Puszczy Mariańskiej pokój Nr. 8

                                               96-330 Puszcza Mariańska ul. Stanisława Papczyńskiego 1.

                                                           Michał Staniak

                                               Wójt Gminy

 

                                                                                        Puszcza Mariańska, dnia 11.10.2011 r.

Z A W I A D O M I E N I E

o wyborze najkorzystniejszej oferty

Nasz znak:I.271.11.2011

Dotyczy : postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót

                 budowlanych polegających na budowie chodnika w pasie drogi

                 niepublicznej w miejscowościach Waleriany i Mrozy. 

                                                                                                                                                                                            

 W związku z dokonaniem wyboru najkorzystniejszej oferty w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego o udzielenie zamówienia publicznego na: wykonanie robót budowlanych polegających na budowie chodnika w pasie drogi niepublicznej

w miejscowościach Waleriany i Mrozy                                                                      

                                                           

Gmina Puszcza Mariańska na podstawie art.92 ustawy z dnia 29.01.2004 r –Prawo zamówień publicznych  ( Dz. U. z 2010r nr.113,poz.759) zawiadamia, że:

1.Jako najkorzystniejszą wybrano ofertę Nr 2 złożoną przez Wykonawcę :

                    Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe

                        „SINBUD”     Piotr  Siniarski

                     96-230 Biała Rawska ul. Mickiewicza 9

 

   cena ofertowa brutto –416 027,64  

słownie: czterysta szesnaście tysięcy sto dwadzieścia siedem złotych sześćdziesiąt cztery  

               grosze.

 

Uzasadnienie wyboru:

Oferta Nr. 2 w/w Wykonawcy przedstawia najkorzystniejsze kryterium oceny ofert określone przez Zamawiającego.

Ponadto Wykonawca spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu, a oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ.

 

2.W postępowaniu zostało złożonych 5 ofert nie podlegających odrzuceniu.

1.Oferta Nr.1 złożona przez Wykonawcę:

   BBJ Sp. z o.o ul. Czereśniowa 98 lok.230, 02-456 Warszawa, cena oferty –

   1 095 205,01 zł, w kryterium cena otrzymała – 3,80 pkt.

2. Oferta Nr.2 złożona przez Wykonawcę:

   Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe  „SINBUD”  Piotr  Siniarski

   96-230 Biała Rawska ul. Mickiewicza 9,cena oferty- 416 027,64zł, w kryterium cena  

   otrzymała – 10,00 pkt.

3. Oferta Nr.3 złożona przez Wykonawcę:

    Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe „EKOR-POL” Bożena Szuplewska,

   96-100 Skierniewice ul. Senatorska 6, cena oferty – 603 530,40 zł, w kryterium cena

    otrzymała-6,89 pkt.

4. Oferta Nr.4 złożona przez Wykonawcę:

Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych „ŻYRARDÓW’ Piotr Borkowski,

96-300 Żyrardów ul. F.de Girarda 11/47, cena oferty – 976 183,92 zł, w kryterium cena otrzymała – 4,26 pkt.

5. Oferta Nr.5 złożona przez Wykonawcę:

Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno-Drogowych w Grójcu Spółka z o.o,

05-604 Jasieniec ul. Asfaltowa 2, cena oferty-  575 040,45 zł, w kryterium cena otrzymała- 7,23 pkt.

 

3.Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po upływie 5 dni od 

    dnia ogłoszenia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

                                                                                                                        Michał Staniak

                                                                                                                         Wójt Gminy

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Kuźma Beata
  • Data udostępnienia w BIP: 2011-10-13
  • Informacja zaktualizowana przez: Kuźma Beata
  • Data ostatniej aktualizacji: 2011-10-13 08:46:44
  • Liczba odsłon: 462
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 1277127]

przewiń do góry