GMINA  PUSZCZA  MARIAŃSKA

96-330 PUSZCZA MARIAŃSKA UL. STANISŁAWA PAPCZYŃSKIEGO 1

tel. /046/  831-81-69  lub  831-81-51  fax.  /046/   831-81-18

www.puszcza-marianska.pl e-mail: urzad@puszcza-marianska.pl

Nasz znak: I.271.9.2011                                                                  

OGŁOSZENIE   O   ZAMÓWIENIU  

Tytuł postępowania                                                                                                        

 Wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji kotłowni w budynku Zespołu Szkolno Gimnazjalnego w Bartnikach ul. Miodowa 47                                                                       

Opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji kotłowni w budynku Zespołu Szkolno Gimnazjalnego w Bartnikach ul. Miodowa 47                                                                       

Zakres rzeczowy zadania obejmuje:

- demontaż istniejących kotłów stalowych olejowych - szt.2

- demontaż istniejących rurociągów – mb 47

- montaż kotłów stalowych o mocy od 180 – do 260 kW wraz z wyposażeniem – szt.2

- montaż automatyki w kotłowni – kpl.1

- montaż kompletnych układów odprowadzenia spalin –  kpl.2

- montaż klap odcinających z napędami – kpl.2

Pełny zakres rzeczowy zadania zawarty jest w załączonym przedmiarze robót,

stanowiącym  załącznik nr 2 do SIWZ) .                                                                                                                 

Rodzaj zamówienia : roboty budowlane                                                                                   

Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony                                                  

Wspólny słownik zamówień (CPV):    45.33.11.10-0                                                                      

Termin wykonania:  od daty zawarcia umowy do dnia 31.10.2011                                                                                               

Data przekazania ogłoszenia do biuletynu:    06.09.2011 r.                                                 

 Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków .                                                                                                                                

O  udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy złożą ważną ofertę ze wszystkimi załącznikami wymienionymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz spełnią wszystkie wymagane przez ustawę Prawo zamówień publicznych warunki tj:   

1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli 

    przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

2/posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie

3/dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania  

   zamówienia. 

4/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów, oświadczeń i zaświadczeń wymaganych postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wg formuły „spełnia – nie spełnia”. 

Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy

 z postępowania. 

Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu i wymagań dla oferowanych robót budowlanych.

    -    formularz ofertowy złożony według wzoru – załącznik Nr.1 do SIWZ

    -    wypełniony kosztorys ofertowy wg załączonego wzoru  – załącznik nr.3 do SIWZ     

-          aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

-          jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy, należy dołączyć do oferty dokument obejmujący takie upoważnienie

-          aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

  -  aktualną   informację   z  Krajowego  Rejestru  Karnego  albo  równoważne  

     zaświadczenie właściwego  organu  sądowego  lub administracyjnego kraju pochodzenia

      osoby w zakresie określonym  art.24  ust.1  pkt 4-8 ustawy,  wystawione  nie  wcześniej 

      niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

-          aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że

          wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków opłat lub, że uzyskał przewidziane

          prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub

          wstrzymanie w  całości wykonania decyzji  - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące

          przed upływem  terminu składania ofert,

-          aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub

Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio,

że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub

społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie

lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed  upływem terminu składania ofert,

    -     uprawnienia budowlane w branży sanitarnej w zakresie przedmiotu zamówienia oraz

          dokumenty potwierdzające wpis na listę właściwej okręgowej izby inżynierów

           budownictwa,

-          oświadczenie o spełnianiu warunków zawartych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych – załącznik Nr.5 do SIWZ.

-          oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu-załącznik Nr.6 do SIWZ

    -     wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i   urządzeń,którymi dysponuje 

          lub będzie dysponował Wykonawca – załącznik Nr.8 do SIWZ

          Wykonawca  może polegać  na  wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, 

          osobach zdolnych do  wykonania  zamówienia  lub  zdolnościach  finansowych innych  

          podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.   

          Wykonawca w takiej sytuacji  zobowiązany  jest  udowodnić  Zamawiającemu,   

           będzie dysponował  zasobami niezbędnymi  do  realizacji  zamówienia,  a  w

          szczególności  przedstawiając  w  tym  celu  pisemne  zobowiązanie   tych   podmiotów

          do  oddania   mu   do  dyspozycji  niezbędnych  zasobów na okres korzystania z nich

           przy wykonywaniu zamówienia.

-          wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości netto i brutto oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych robót wystawionych przez podmioty na rzecz których roboty były wykonywane – załącznik Nr.7 do SIWZ.

 Uwaga!!! Zamawiający żąda przedłożenia co najmniej trzech referencji.

Składanie ofert częściowych:     nie      

Składanie ofert wariantowych - nie                                                                                           

Warunki dotyczące wadium:   

Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Kryteria oceny ofert -  najniższa cena                                                                                     

Termin związania z ofertą:  30 dni                                                                                         

Adres strony internetowej, na której jest dostępna SIWZ:  www.puszcza-marianska.pl

Miejsce otrzymania SIWZ:   w siedzibie Zamawiającego pokój Nr.21                                       

Termin składania ofert:   do dnia 20.09.2011 r. do godz.10:00 

Termin otwarcia ofert:      dnia    20.09. 2011 r. godz.10:20                                              

Miejsce składania ofert:  Urząd Gminy w Puszczy Mariańskiej pokój Nr. 8

                                               96-330 Puszcza Mariańska ul. Stanisława Papczyńskiego 1.

                                                 Michał Staniak

                                                Wójt Gminy

                                                                                        Puszcza Mariańska, dnia 20.09.2011 r.

Z A W I A D O M I E N I E

o wyborze najkorzystniejszej oferty

Nasz znak:I.271.9.2011

Dotyczy : postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót
                 budowlanych polegających na modernizacji kotłowni w budynku Zespołu Szkolno
                 Gimnazjalnego w Bartnikach ul. Miodowa 47                                                                                                                                                                                                      
        
 W związku z dokonaniem wyboru najkorzystniejszej oferty w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego o udzielenie zamówienia publicznego na: wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji kotłowni w budynku Zespołu Szkolno Gimnazjalnego w Bartnikach ul. Miodowa 47                                                                       
                                                           

Gmina Puszcza Mariańska na podstawie art.92 ustawy z dnia 29.01.2004 r –Prawo zamówień publicznych  ( Dz. U. z 2010 r nr.113,poz.759) zawiadamia, że:

1.Jako najkorzystniejszą wybrano ofertę Nr 4 złożoną przez Wykonawcę :

                    Przedsiębiorstwo Instalacyjno-Budowlane INSBUD

                           Krzesińscy Spółka Jawna

                           96-100 Skierniewice ul. Kozietulskiego 40

 

   cena ofertowa brutto –116 181,84 zł

słownie: sto szesnaście tysięcy sto osiemdziesiąt jeden złotych osiemdziesiąt cztery grosze.

 

Uzasadnienie wyboru:

Oferta Nr. 4 w/w Wykonawcy przedstawia najkorzystniejsze kryterium oceny ofert określone przez Zamawiającego.

Ponadto Wykonawca spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu, a oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ.

 

2.W postępowaniu zostało złożonych 5 ofert nie podlegających odrzuceniu.

1.Oferta Nr.1 złożona przez Wykonawcę:

   MARKO Technika Grzewcza Danuta Dankiewicz  ul. Tartaczna5 ,89-400 Sępolno

   Krajeńskie  cena oferty – 148 594,39 zł, w kryterium cena otrzymała – 7,82 pkt.

2. Oferta Nr.2 złożona przez Wykonawcę:

   ECO- THERM Sp. z o.o , 99-400 Łowicz    ul. Jana Pawła II 177/179,cena oferty-

   147 531,26 zł, w kryterium cena otrzymała – 7,87 pkt.

3. Oferta Nr.3 złożona przez Wykonawcę:

    EKOINSTAL Sp. J. Jarosław Stefanowski, Andrzej Szewczyk,96-100 Skierniewice

    ul. M. C. Skłodowskiej 118, cena oferty – 153 627,00 zł, w kryterium cena otrzymała-

7,56 pkt. 

4. Oferta Nr.4 złożona przez Wykonawcę:

Przedsiębiorstwo Instalacyjno-Budowlane INSBUD Krzesińscy Spółka Jawna

96-100 Skierniewice ul. Kozietulskiego 40, cena oferty – 116 181,84 zł, w kryterium cena otrzymała – 10,00 pkt.

5. Oferta Nr.5 złożona przez Wykonawcę:

Zakład Remontowo-Budowlany „KAL-FAM” Wojciech Kalinowski Kamion 40,

96-330 Puszcza Mariańska, cena oferty-  157 068,71 zł, w kryterium cena otrzymała- 7,40 pkt.

 

3.Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po upływie 5 dni od 

    dnia ogłoszenia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

                                                

                                                                                             Michał Staniak

                                                                                               Wójt Gminy 

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Kuźma Beata
  • Data udostępnienia w BIP: 2011-09-28
  • Informacja zaktualizowana przez: Kuźma Beata
  • Data ostatniej aktualizacji: 2011-09-28 12:57:51
  • Liczba odsłon: 495
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 1292821]

przewiń do góry