GMINA PUSZCZA MARIAŃSKA
96-330 PUSZCZA MARIAŃSKA UL. STANISŁAWA PAPCZYŃSKIEGO 1
tel. /046/ 831-81-69 lub 831-81-51 fax. /046/ 831-81-18
www.puszcza-marianska.pl e-mail: urzad@puszcza-marianska.pl
Nasz znak: I.271.9.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Tytuł postępowania
Wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji kotłowni w budynku Zespołu Szkolno Gimnazjalnego w Bartnikach ul. Miodowa 47
Opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji kotłowni w budynku Zespołu Szkolno Gimnazjalnego w Bartnikach ul. Miodowa 47
Zakres rzeczowy zadania obejmuje:
- demontaż istniejących kotłów stalowych olejowych - szt.2
- demontaż istniejących rurociągów – mb 47
- montaż kotłów stalowych o mocy od 180 – do 260 kW wraz z wyposażeniem – szt.2
- montaż automatyki w kotłowni – kpl.1
- montaż kompletnych układów odprowadzenia spalin – kpl.2
- montaż klap odcinających z napędami – kpl.2
Pełny zakres rzeczowy zadania zawarty jest w załączonym przedmiarze robót,
stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ) .
Rodzaj zamówienia : roboty budowlane
Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.33.11.10-0
Termin wykonania: od daty zawarcia umowy do dnia 31.10.2011
Data przekazania ogłoszenia do biuletynu: 06.09.2011 r.
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków .
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy złożą ważną ofertę ze wszystkimi załącznikami wymienionymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz spełnią wszystkie wymagane przez ustawę Prawo zamówień publicznych warunki tj:
1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
2/posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie
3/dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia.
4/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów, oświadczeń i zaświadczeń wymaganych postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wg formuły „spełnia – nie spełnia”.
Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy
z postępowania.
Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu i wymagań dla oferowanych robót budowlanych.
- formularz ofertowy złożony według wzoru – załącznik Nr.1 do SIWZ
- wypełniony kosztorys ofertowy wg załączonego wzoru – załącznik nr.3 do SIWZ
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
- jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy, należy dołączyć do oferty dokument obejmujący takie upoważnienie
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne
zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia
osoby w zakresie określonym art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że
wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków opłat lub, że uzyskał przewidziane
prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące
przed upływem terminu składania ofert,
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub
Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio,
że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub
społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie
lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
- uprawnienia budowlane w branży sanitarnej w zakresie przedmiotu zamówienia oraz
dokumenty potwierdzające wpis na listę właściwej okręgowej izby inżynierów
budownictwa,
- oświadczenie o spełnianiu warunków zawartych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych – załącznik Nr.5 do SIWZ.
- oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu-załącznik Nr.6 do SIWZ
- wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń,którymi dysponuje
lub będzie dysponował Wykonawca – załącznik Nr.8 do SIWZ
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym,
osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych
podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.
Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż
będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, a w
szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów
do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich
przy wykonywaniu zamówienia.
- wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości netto i brutto oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych robót wystawionych przez podmioty na rzecz których roboty były wykonywane – załącznik Nr.7 do SIWZ.
Uwaga!!! Zamawiający żąda przedłożenia co najmniej trzech referencji.
Składanie ofert częściowych: nie
Składanie ofert wariantowych - nie
Warunki dotyczące wadium:
Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
Kryteria oceny ofert - najniższa cena
Termin związania z ofertą: 30 dni
Adres strony internetowej, na której jest dostępna SIWZ: www.puszcza-marianska.pl
Miejsce otrzymania SIWZ: w siedzibie Zamawiającego pokój Nr.21
Termin składania ofert: do dnia 20.09.2011 r. do godz.10:00
Termin otwarcia ofert: dnia 20.09. 2011 r. godz.10:20
Miejsce składania ofert: Urząd Gminy w Puszczy Mariańskiej pokój Nr. 8
96-330 Puszcza Mariańska ul. Stanisława Papczyńskiego 1.
Michał Staniak
Wójt Gminy
Puszcza Mariańska, dnia 20.09.2011 r.
Z A W I A D O M I E N I E
o wyborze najkorzystniejszej oferty
Nasz znak:I.271.9.2011
Dotyczy : postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót
budowlanych polegających na modernizacji kotłowni w budynku Zespołu Szkolno
Gimnazjalnego w Bartnikach ul. Miodowa 47
W związku z dokonaniem wyboru najkorzystniejszej oferty w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego o udzielenie zamówienia publicznego na: wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji kotłowni w budynku Zespołu Szkolno Gimnazjalnego w Bartnikach ul. Miodowa 47
Gmina Puszcza Mariańska na podstawie art.92 ustawy z dnia 29.01.2004 r –Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2010 r nr.113,poz.759) zawiadamia, że:
1.Jako najkorzystniejszą wybrano ofertę Nr 4 złożoną przez Wykonawcę :
Przedsiębiorstwo Instalacyjno-Budowlane INSBUD
Krzesińscy Spółka Jawna
96-100 Skierniewice ul. Kozietulskiego 40
cena ofertowa brutto –116 181,84 zł
słownie: sto szesnaście tysięcy sto osiemdziesiąt jeden złotych osiemdziesiąt cztery grosze.
Uzasadnienie wyboru:
Oferta Nr. 4 w/w Wykonawcy przedstawia najkorzystniejsze kryterium oceny ofert określone przez Zamawiającego.
Ponadto Wykonawca spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu, a oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ.
2.W postępowaniu zostało złożonych 5 ofert nie podlegających odrzuceniu.
1.Oferta Nr.1 złożona przez Wykonawcę:
MARKO Technika Grzewcza Danuta Dankiewicz ul. Tartaczna5 ,89-400 Sępolno
Krajeńskie cena oferty – 148 594,39 zł, w kryterium cena otrzymała – 7,82 pkt.
2. Oferta Nr.2 złożona przez Wykonawcę:
ECO- THERM Sp. z o.o , 99-400 Łowicz ul. Jana Pawła II 177/179,cena oferty-
147 531,26 zł, w kryterium cena otrzymała – 7,87 pkt.
3. Oferta Nr.3 złożona przez Wykonawcę:
EKOINSTAL Sp. J. Jarosław Stefanowski, Andrzej Szewczyk,96-100 Skierniewice
ul. M. C. Skłodowskiej 118, cena oferty – 153 627,00 zł, w kryterium cena otrzymała-
7,56 pkt.
4. Oferta Nr.4 złożona przez Wykonawcę:
Przedsiębiorstwo Instalacyjno-Budowlane INSBUD Krzesińscy Spółka Jawna
96-100 Skierniewice ul. Kozietulskiego 40, cena oferty – 116 181,84 zł, w kryterium cena otrzymała – 10,00 pkt.
5. Oferta Nr.5 złożona przez Wykonawcę:
Zakład Remontowo-Budowlany „KAL-FAM” Wojciech Kalinowski Kamion 40,
96-330 Puszcza Mariańska, cena oferty- 157 068,71 zł, w kryterium cena otrzymała- 7,40 pkt.
3.Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po upływie 5 dni od
dnia ogłoszenia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Michał Staniak
Wójt Gminy
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kuźma Beata
- Data udostępnienia w BIP: 2011-09-28
- Informacja zaktualizowana przez: Kuźma Beata
- Data ostatniej aktualizacji: 2011-09-28 12:57:51
- Liczba odsłon: 462
- Historia dokumentu: