GMINA PUSZCZA MARIAŃSKA
96-330 PUSZCZA MARIAŃSKA UL. STANISŁAWA PAPCZYŃSKIEGO 1
tel. /046/ 831-81-69 lub 831-81-51 fax. /046/ 831-81-18
www.puszcza-marianska.pl e-mail: urzad@puszcza-marianska.pl
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Tytuł postępowania
Wykonanie prac remontowo – budowlanych w pomieszczeniach Przedszkola Gminnego w Puszczy Mariańskiej, przy ul. Króla Jana Sobieskiego 42. |
Opis
Wykonanie prac remontowo – budowlanych w pomieszczeniach Przedszkola Gminnego w Puszczy Mariańskiej, przy ul. Króla Jana Sobieskiego 42, polegających na: - wykonanie prac posadzkowych, murarskich, tynkarskich oraz malarskich, - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, - przeróbki instalacji wod-kan oraz instalacji c.o. i elektrycznej - wymiana i montaż nowych urządzeń sanitarnych. Pełny zakres rzeczowy zadania zawarty w przedmiarze robót, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ Zamawiający na podstawie art. 67 ust. 1 pkt.6 ustawy Prawo zamówień publicznych przewi-duje zamówienie uzupełniające. |
Rodzaj zamówienia : roboty budowlane
Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
Wspólny słownik zamówień (CPV): 45310000-3; 45332200-5; 45332400-7; 45262311-4
45262500-6; 45410000-4; 45421000-4; 45431100-8; 45442110-1; 45431200-9.
Termin wykonania: od daty zawarcia umowy do dnia 20.09.2011 r.
Data przekazania ogłoszenia do biuletynu: 14.06.2011 r.
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy złożą ważną ofertę ze wszystkimi załącznikami wymienionymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz spełnią wszystkie wymagane przez ustawę Prawo zamówień publicznych warunki tj.: 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli usta- wy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2/ posiadają wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym oraz dyspo- nują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów, oświadczeń i zaświadczeń wymaganych postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wg formuły „ spełnia - nie spełnia ”. Nie spełnianie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. |
Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdze-nia spełnienia warunków udziału w postępowaniu i wymagań dla oferowanych robót budowlanych.
1/ formularz ofertowy złożony według wzoru - załącznik Nr 1 do SIWZ 2/ kosztorys ofertowy 3/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wysta- wione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , 4/ jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wyko- nawcy, należy dołączyć do oferty dokument obejmujący takie upoważnienie 5/ aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków opłat lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzyma- nie w całości wykonania decyzji-wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6/ aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświad- czenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7/ oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicz- nych - załącznik Nr 3 do SIWZ 8/ Uprawnienia budowlane w branży budowlanej oraz sanitarnej pracownika nadzoru do kie- rowania robotami budowlanymi w zakresie przedmiotu zamówienia spełniające wymogi art.12 ustawy z 7 lipca 1994r Prawo budowlane (Dz.U. z 2006 r Nr.156 poz.1118 z późn. zm.) oraz aktualne zaświadczenia potwierdzające przynależność w/w osoby do właściwej izby samorządu zawodowego (wydane przez właściwą izbę). 9/ oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu - załącznik Nr 4 do SIWZ 10/ wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca. Jeżeli Wykonawca wskaże narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, do wykazu należy załączyć pisemne zobowiązanie podmiotu udostępniającego – załącznik nr 6 do SIWZ 11/wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzajacych należyte wykonanie tych robót wystawionych przez podmioty, na rzecz których roboty były wykonywane. – załącznik nr 5 do SIWZ Uwaga!! Zamawiający żąda przedłożenia co najmniej trzech referencji. |
Składanie ofert częściowych: nie
Składanie ofert wariantowych: nie
Warunki dotyczące wadium: nie dotyczy
Kryteria oceny ofert: cena – 100%
Termin związania z ofertą: 30 dni
Adres strony internetowej, na której jest dostępna SIWZ: www.puszcza-marianska.pl
Miejsce otrzymania SIWZ: w siedzibie Zamawiającego pokój Nr.10
Termin składania ofert: do dnia 28.06.2011 r. do godz. 9:00
Miejsce składania ofert: Urząd Gminy w Puszczy Mariańskiej pokój Nr. 8
96-330 Puszcza Mariańska ul. Stanisława Papczyńskiego 1.
Wójt Gminy Puszcza Mariańska
Michał Staniak
Puszcza Mariańska dnia 29.06.2011r.
Nasz znak: GK.271.5.2011
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dotyczy: Wykonanie prac remontowo - budowlanych w pomieszczeniach Przedszkola
Gminnego w Puszczy Mariańskiej, przy ul. Króla Jana Sobieskiego 42.
Na podstawie Art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz.759 z późn. zmianami) Gmina Puszcza Mariańska zawiadamia, że w postępowaniu o zamówienie publiczne na wykonanie prac remontowo – budowlanych w pomieszczeniach Przedszkola Gminnego w Puszczy Ma-riańskiej, przy ul. Kr. Jana Sobieskiego 42, wybrana została oferta Firmy: KAL-FAM Zakład Remontowo Budowlany Wojciech Kalinowski, Kamion 40, 96-330 Puszcza Mariańska.
Oferta wybranej przez komisję Firmy, w oparciu o kryterium oceny ofert (cena - 100%) otrzymała największą ilość tj. 100,00 punktów oraz spełnia wszystkie warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Podstawą dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
uzasadnienie
W terminie wyznaczonym przez zamawiającego do składania ofert tj. do dnia 28. 06. 2011r. do godz. 9°° wpłynęło pięć ofert.
Na podstawie streszczenia i porównania złożonych ofert, w oparciu o kryterium oceny ofert: cena (100%), ocena ofert przedstawia się następująco:
Oferta nr 1 - złożona przez Firmę:
P.P.U.H. Roman Piechota, 96-100 Skierniewice, ul. Leśnej Polanki 18
Cena oferty: 99 919,64 złotych, liczba punktów: 70,24
Oferta nr 2 - złożona przez Firmę:
P.P.U.H. EKOR-POL Bożena Szuplewska, 96-100 Skierniewice, ul. Senatorska 6
Cena oferty: 72 585,55 złotych, liczba punktów: 96,69
Oferta nr 3 - złożona przez Firmę:
MES-ROTA Cezary Filipowicz, 05-090 Raszyn, ul. Ogrodowa 2c
Cena oferty: 125 323,45 złotych, liczba punktów: 56,00
Oferta nr 4 - złożona przez Firmę:
KAL - FAM Zakład Remontowo Budowlany Wojciech Kalinowski, Kamion 40, 96-330 Puszcza Mariańska
Cena oferty: 70 185,36 złotych, liczba punktów: 100,00
Oferta nr 5 - złożona przez Firmę:
KULBUD Tadeusz Kuldanek, 05-822 Milanówek, ul. Lasockiego 1
Cena oferty: 159 101,13 złotych, liczba punktów: 44,11
Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia ogłoszenia wyniku przetargu.
Wójt Gminy Puszcza Mariańska
Michał Staniak
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kuźma Beata
- Data udostępnienia w BIP: 2011-06-29
- Informacja zaktualizowana przez: Kuźma Beata
- Data ostatniej aktualizacji: 2011-06-29 12:49:00
- Liczba odsłon: 497
- Historia dokumentu: