GMINA  PUSZCZA  MARIAŃSKA

96-330 PUSZCZA MARIAŃSKA UL. STANISŁAWA PAPCZYŃSKIEGO 1

tel. /046/  831-81-69  lub  831-81-51  fax.  /046/   831-81-18

www.puszcza-marianska.pl e-mail: urzad@puszcza-marianska.pl

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Tytuł postępowania

Wykonanie  prac  remontowo – budowlanych  w  pomieszczeniach  Przedszkola  Gminnego w  Puszczy  Mariańskiej,  przy  ul.  Króla  Jana  Sobieskiego  42.

Opis

Wykonanie  prac  remontowo – budowlanych  w  pomieszczeniach  Przedszkola  Gminnego w  Puszczy  Mariańskiej,  przy  ul. Króla  Jana  Sobieskiego 42,  polegających na:

    - wykonanie prac posadzkowych, murarskich, tynkarskich oraz malarskich,

    - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,

    - przeróbki instalacji wod-kan oraz instalacji c.o. i elektrycznej

    - wymiana i montaż nowych urządzeń sanitarnych.

Pełny  zakres rzeczowy zadania zawarty w przedmiarze robót,  stanowiącym załącznik nr 7  do  SIWZ

Zamawiający  na podstawie  art. 67 ust. 1 pkt.6 ustawy Prawo zamówień publicznych przewi-duje zamówienie uzupełniające.

Rodzaj zamówienia : roboty budowlane

Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

Wspólny  słownik zamówień (CPV):  45310000-3;  45332200-5;  45332400-7;  45262311-4

45262500-6;  45410000-4;  45421000-4;  45431100-8;  45442110-1;  45431200-9.

Termin wykonania:  od daty zawarcia umowy do dnia 20.09.2011 r.

Data przekazania ogłoszenia do biuletynu: 14.06.2011 r.

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy złożą ważną ofertę  ze  wszystkimi załącznikami wymienionymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz spełnią wszystkie wymagane przez ustawę Prawo zamówień publicznych warunki tj.:

 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,  jeżeli usta-

     wy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

 2/ posiadają wiedzę  i doświadczenie  oraz  dysponują  potencjałem technicznym oraz dyspo-

     nują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

 3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

Ocena   spełnienia   warunków   udziału   w  postępowaniu  zostanie  dokonana  na  podstawie przedłożonych   dokumentów,    oświadczeń   i   zaświadczeń  wymaganych  postanowieniami specyfikacji  istotnych  warunków  zamówienia,  wg  formuły  „ spełnia  -  nie spełnia ”.

Nie  spełnianie  chociażby  jednego  warunku  skutkować  będzie  wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 

Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdze-nia spełnienia warunków udziału w postępowaniu i wymagań dla oferowanych robót budowlanych.

1/   formularz ofertowy złożony według wzoru  - załącznik Nr 1 do SIWZ

2/   kosztorys ofertowy

3/   aktualny  odpis  z  właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji  

      działalności gospodarczej  lub  zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,  wysta-

      wione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ,

4/   jeżeli oferta  i  załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wyko-

      nawcy, należy dołączyć do oferty dokument obejmujący takie upoważnienie

5/   aktualne   zaświadczenie   właściwego   naczelnika   urzędu   skarbowego  potwierdzające,

      że Wykonawca  nie zalega  z  opłacaniem podatków  opłat  lub,  że  uzyskał  przewidziane   

      prawem  zwolnienie,  odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzyma-

      nie w całości wykonania decyzji-wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem 

      terminu składania ofert,

6/   aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy

      Rolniczego  Ubezpieczenia  Społecznego  potwierdzające  odpowiednio,   że  Wykonawca

      nie  zalega  z  opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświad-

      czenie,  że  uzyskał  przewidziane  prawem  zwolnienie,  odroczenie lub rozłożenie na raty

      zaległych  płatności  lub  wstrzymanie  w  całości  wykonania  decyzji    wystawione  nie 

      wcześniej  niż  3  miesiące  przed  upływem  terminu  składania  ofert,

7/   oświadczenie  o  spełnianiu  warunków  z  art.  22 ust.1  ustawy Prawo zamówień publicz-

      nych - załącznik Nr 3 do SIWZ

8/  Uprawnienia budowlane w branży budowlanej oraz sanitarnej pracownika nadzoru do kie-

     rowania  robotami  budowlanymi  w  zakresie przedmiotu zamówienia spełniające wymogi

     art.12 ustawy z 7 lipca 1994r Prawo budowlane (Dz.U.  z  2006 r Nr.156 poz.1118 z późn.

     zm.) oraz aktualne zaświadczenia potwierdzające przynależność w/w osoby do właściwej 

     izby samorządu zawodowego (wydane przez właściwą izbę).

9/  oświadczenie  o  niepodleganiu  wykluczeniu  z  udziału w postępowaniu  -  załącznik Nr 4

     do SIWZ

10/ wykaz  niezbędnych  do  wykonania  zamówienia narzędzi i urządzeń,  którymi dysponuje

      lub  będzie  dysponował Wykonawca.   Jeżeli Wykonawca wskaże narzędzia i urządzenia,

      którymi będzie dysponował,  do wykazu należy załączyć pisemne zobowiązanie podmiotu

      udostępniającego    załącznik nr 6 do SIWZ 

11/wykaz  wykonanych  w  okresie  ostatnich  pięciu  lat  robót  budowlanych,  a  jeżeli  okres

     prowadzenia  działalności  jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem

     i wartością robotom  budowlanym  stanowiącym  przedmiot  zamówienia,  z  podaniem ich

     wartości  oraz  daty  i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzajacych

     należyte  wykonanie  tych  robót  wystawionych  przez  podmioty,  na rzecz których roboty

     były wykonywane.  załącznik nr 5 do SIWZ

     Uwaga!! Zamawiający żąda przedłożenia co najmniej trzech referencji.

Składanie ofert częściowych:     nie

Składanie ofert wariantowych:   nie

Warunki dotyczące wadium:    nie dotyczy

Kryteria oceny ofert:        cena – 100%

Termin związania z ofertą:  30 dni

Adres strony internetowej, na której jest dostępna SIWZ:  www.puszcza-marianska.pl

Miejsce otrzymania SIWZ:   w siedzibie Zamawiającego pokój Nr.10

Termin składania ofert:   do dnia 28.06.2011 r. do godz. 9:00

Miejsce składania ofert: Urząd Gminy w Puszczy Mariańskiej pokój Nr. 8

                                           96-330 Puszcza Mariańska ul. Stanisława Papczyńskiego 1.

                                                                                                    Wójt Gminy Puszcza Mariańska

                                                                                                                    Michał Staniak

 

Puszcza Mariańska dnia 29.06.2011r.

Nasz znak: GK.271.5.2011

 

 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

 

Dotyczy:      Wykonanie  prac  remontowo  -  budowlanych  w  pomieszczeniach  Przedszkola   

                     Gminnego  w  Puszczy  Mariańskiej,  przy  ul.  Króla  Jana  Sobieskiego  42.         

 

 

 

 

                 Na podstawie Art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz.759 z późn. zmianami) Gmina Puszcza Mariańska zawiadamia,  że  w  postępowaniu  o  zamówienie publiczne na wykonanie prac remontowo – budowlanych w pomieszczeniach Przedszkola Gminnego w Puszczy Ma-riańskiej, przy ul. Kr. Jana Sobieskiego 42, wybrana została oferta Firmy: KAL-FAM  Zakład Remontowo Budowlany Wojciech  Kalinowski, Kamion 40, 96-330 Puszcza Mariańska.

Oferta  wybranej  przez  komisję  Firmy,  w  oparciu  o  kryterium  oceny  ofert (cena - 100%)  otrzymała  największą  ilość  tj. 100,00  punktów   oraz  spełnia wszystkie  warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Podstawą dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

uzasadnienie

 

W  terminie wyznaczonym przez zamawiającego do składania ofert  tj. do dnia  28. 06. 2011r. do godz. 9°° wpłynęło pięć ofert.

Na  podstawie streszczenia  i  porównania złożonych ofert, w oparciu o kryterium oceny ofert:   cena (100%), ocena ofert przedstawia się następująco:

 

Oferta nr 1 - złożona przez Firmę:

P.P.U.H. Roman Piechota, 96-100 Skierniewice, ul. Leśnej Polanki 18

Cena oferty: 99 919,64 złotych, liczba punktów: 70,24

 

Oferta nr 2 - złożona przez Firmę:

P.P.U.H. EKOR-POL Bożena Szuplewska, 96-100 Skierniewice, ul. Senatorska 6

Cena oferty: 72 585,55 złotych, liczba punktów: 96,69

 

Oferta nr 3 - złożona przez Firmę:

MES-ROTA Cezary Filipowicz, 05-090 Raszyn, ul. Ogrodowa 2c

Cena oferty: 125 323,45 złotych, liczba punktów: 56,00

 

Oferta nr 4 - złożona przez Firmę:

KAL - FAM  Zakład  Remontowo  Budowlany  Wojciech  Kalinowski,  Kamion  40,  96-330 Puszcza  Mariańska

Cena oferty: 70 185,36 złotych, liczba punktów: 100,00

 

Oferta nr 5 - złożona przez Firmę:

KULBUD Tadeusz Kuldanek,  05-822 Milanówek, ul. Lasockiego 1

Cena oferty: 159 101,13 złotych, liczba punktów: 44,11

 

Umowa  w  sprawie  zamówienia  publicznego  może  być  zawarta  w  terminie  nie krótszym niż  5  dni  od  dnia  ogłoszenia  wyniku  przetargu.

 

 

                                                                                            Wójt Gminy Puszcza Mariańska

                                                                                                            Michał Staniak

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Kuźma Beata
  • Data udostępnienia w BIP: 2011-06-29
  • Informacja zaktualizowana przez: Kuźma Beata
  • Data ostatniej aktualizacji: 2011-06-29 12:49:00
  • Liczba odsłon: 497
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 1292766]

przewiń do góry