GMINA  PUSZCZA  MARIAŃSKA

96-330 PUSZCZA MARIAŃSKA UL. STANISŁAWA PAPCZYŃSKIEGO 1

tel. /046/  831-81-69  lub  831-81-51  fax.  /046/   831-81-18

www.puszcza-marianska.pl e-mail: urzad@puszcza-marianska.pl

Nasz znak: I.271.5.2011                                                                  

OGŁOSZENIE  O  ZAMÓWIENIU  
Tytuł postępowania                   
Modernizacja drogi w miejscowości Stary Łajszczew  Gmina Puszcza Mariańska                                                                                                    
Opis przedmiotu zamówienia

Modernizacja drogi  w miejscowości Stary Łajszczew Gmina Puszcza Mariańska                                                                                                     

Zakres rzeczowy zadania obejmuje:

  1. Przygotowanie i wyprofilowanie istniejącej nawierzchni drogi na długości 970 mb i szerokości 4,0 m
  2. Wykonanie warstwy wiążącej z masy mineralno-bitumicznej standard II, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm na powierzchni 3 880 m2

Rodzaj zamówienia : roboty budowlane                                                                                  

Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony                                                              

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):       45.23.32.20-7                                                                 

Termin wykonania:  od daty zawarcia umowy do dnia 29.07.2011 r.                                                                                              

Data przekazania ogłoszenia do biuletynu:   28.04.2011 r.                                                           

 Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych arunków .                                                                                                                               

O  udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy złożą ważną ofertę ze wszystkimi załącznikami wymienionymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz spełnią wszystkie wymagane przez ustawę Prawo zamówień publicznych warunki tj:   

1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli 

    przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

2/posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie

3/dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania 

   zamówienia. 

4/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów, oświadczeń i zaświadczeń wymaganych postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wg formuły „spełnia – nie spełnia”. 

Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy

 z postępowania. 

Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu i wymagań dla oferowanych robót budowlanych.

    -    formularz ofertowy złożony według wzoru – załącznik Nr.1 do SIWZ

    -    wzór kosztorysu ofertowego – załącznik nr.3 do SIWZ     

-          aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

-          jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy, należy dołączyć do oferty dokument obejmujący takie upoważnienie

-          aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

  -  aktualną   informację   z  Krajowego  Rejestru  Karnego  albo  równoważne  

     zaświadczenie właściwego  organu  sądowego  lub administracyjnego kraju pochodzenia

      osoby w zakresie określonym  art.24  ust.1  pkt 4-8 ustawy,  wystawione  nie  wcześniej 

      niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

-          aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że

          wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków opłat lub,że uzyskał przewidziane

          prawem zwolnienie,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub

          wstrzymanie w  całości wykonania decyzji  - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące

          przed upływem  terminu składania ofert,

-          aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub

Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio,

że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub

społeczne lub zaświadczenie,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,odroczenie

lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed  upływem terminu składania ofert,

-          oświadczenie o spełnianiu warunków z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

-          oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu.

    -     wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i   urządzeń,którymi dysponuje 

          lub będzie dysponował Wykonawca. 

          Wykonawca  może polegać  na  wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, 

          osobach zdolnych do  wykonania  zamówienia  lub  zdolnościach  finansowych innych  

          podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.   

          Wykonawca w takiej sytuacji  zobowiązany  jest  udowodnić  Zamawiającemu,   

           będzie dysponował  zasobami niezbędnymi  do  realizacji  zamówienia,  a  w

          szczególności  przedstawiając  w  tym  celu  pisemne  zobowiązanie   tych   podmiotów

          do  oddania   mu   do  dyspozycji  niezbędnych  zasobów na okres korzystania z nich

           przy wykonywaniu zamówienia.

-          wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości netto i brutto oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych robót wystawionych przez podmioty na rzecz których roboty były wykonywane. Uwaga!!! Zamawiający żąda przedłożenia co najmniej trzech referencji.

Składanie ofert częściowych:     nie      

Składanie ofert wariantowych - nie                                                                                           

Warunki dotyczące wadium:

 Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Kryteria oceny ofert -  najniższa cena                                                                                     

Termin związania z ofertą:  30 dni                                                                                        

Adres strony internetowej, na której jest dostępna SIWZ:  www.puszcza-marianska.pl

Miejsce otrzymania SIWZ:   w siedzibie Zamawiającego pokój Nr.21                                         Termin składania ofert:   do dnia 12.05.2011 r do godz.10:00 

Termin otwarcia ofert:      dnia 12.05.2011 r godz.10:20                                               

Miejsce składania ofert:  Urząd Gminy w Puszczy Mariańskiej pokój Nr. 8

                                               96-330 Puszcza Mariańska ul. Stanisława Papczyńskiego 1.

                                            Michał Staniak 

                                                            Wójt Gminy

                                                                 w Puszczy Mariańskiej  

                                                                                       

 Puszcza Mariańska, dnia 13.05.2011 r.

Z A W I A D O M I E N I E

o wyborze najkorzystniejszej oferty

Nasz znak:I.271.5.2011

Dotyczy : postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie modernizacji 

                 drogi w miejscowości Stary Łajszczew Gmina Puszcza Mariańska.

 

          W związku z dokonaniem wyboru najkorzystniejszej oferty w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego o udzielenie zamówienia publicznego na:       

wykonanie modernizacji drogi w miejscowości Stary Łajszczew Gmina Puszcza Mariańska.

Gmina Puszcza Mariańska na podstawie art.92 ustawy z dnia 29.01.2004 r –Prawo zamówień publicznych  ( Dz. U. z 2010 r nr.113,poz.759) zawiadamia, że:

1.Jako najkorzystniejszą wybrano ofertę Nr 4 złożoną przez Wykonawcę :

                   „FEDRO” Sp. z o.o    08-445 Osieck ul. Kolejowa 1

              cena ofertowa brutto –115 492,08 zł

            słownie: sto piętnaście tysięcy złoty osiem groszy

Uzasadnienie wyboru:

Oferta Nr. 1 w/w Wykonawcy przedstawia najkorzystniejsze kryterium oceny ofert określone przez Zamawiającego.

Ponadto Wykonawca spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu, a oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ.

2.W postępowaniu zostało złożonych 5 ofert nie  podlegających odrzuceniu.

1.      Oferta Nr.1 złożona przez Wykonawcę: „FEDRO” Sp. z o.o, 08-445 OSIECK

ul. Kolejowa 1, cena oferty– 115 492,08 zł,w kryterium cena otrzymała – 10,00 pkt.

2.      Oferta Nr.2 złożona przez Wykonawcę: Mazowieckie Przedsiębiorstwo Robót

Drogowych „DROGBUD” Spółka z o.o, 96-500 Sochaczew ul. Kościńskiego 30,

cena oferty – 122 173,44 zł, w kryterium cena otrzymała – 9,45 pkt.

3.      Oferta Nr.3 złożona przez Wykonawcę: Przedsiębiorstwo Robót Drogowo Mostowych „CEZET BIS”  Sp. z o.o, ul.17-go Stycznia 32, 27-200 Starachowice, cena oferty – 129 809,28 zł, w kryterium cena otrzymała – 8,90 pkt.

4.      Oferta Nr.4 złożona przez Wykonawcę: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno-

Drogowych w Grójcu Spółka z o.o, 05-604 Jasieniec ul. Asfaltowa 2,cena oferty –

119 787,24 zł, w kryterium cena otrzymała –9,64 pkt.

5.      Oferta Nr.5 złożona przez Wykonawcę: POL-DRÓG WARSZAWA spółka z

ograniczoną odpowiedzialnością, 01-934 Warszawa ul. Arkuszowa 7, cena oferty- 

199 677,22 zł, w kryterium cena otrzymała – 5,78 pkt.

3.Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po upływie 5 dni od

   dnia ogłoszenia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

                                                                                                            Michał Staniak

                                                                                                                                               Wójt Gminy

 

 

     

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Kuźma Beata
  • Data udostępnienia w BIP: 2011-05-16
  • Informacja zaktualizowana przez: Kuźma Beata
  • Data ostatniej aktualizacji: 2011-05-16 13:32:47
  • Liczba odsłon: 448
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 1277125]

przewiń do góry