GMINA PUSZCZA MARIAŃSKA
96-330 PUSZCZA MARIAŃSKA UL. STANISŁAWA PAPCZYŃSKIEGO 1
tel. /046/ 831-81-69 lub 831-81-51 fax. /046/ 831-81-18
www.puszcza-marianska.pl e-mail: urzad@puszcza-marianska.pl
Nasz znak: I.271.5.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Tytuł postępowania
Modernizacja drogi w miejscowości Stary Łajszczew Gmina Puszcza Mariańska
Opis przedmiotu zamówienia
Modernizacja drogi w miejscowości Stary Łajszczew Gmina Puszcza Mariańska
Zakres rzeczowy zadania obejmuje:
- Przygotowanie i wyprofilowanie istniejącej nawierzchni drogi na długości 970 mb i szerokości 4,0 m
- Wykonanie warstwy wiążącej z masy mineralno-bitumicznej standard II, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm na powierzchni 3 880 m2
Rodzaj zamówienia : roboty budowlane
Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.23.32.20-7
Termin wykonania: od daty zawarcia umowy do dnia 29.07.2011 r.
Data przekazania ogłoszenia do biuletynu: 28.04.2011 r.
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych arunków .
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy złożą ważną ofertę ze wszystkimi załącznikami wymienionymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz spełnią wszystkie wymagane przez ustawę Prawo zamówień publicznych warunki tj:
1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
2/posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie
3/dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia.
4/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów, oświadczeń i zaświadczeń wymaganych postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wg formuły „spełnia – nie spełnia”.
Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy
z postępowania.
Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu i wymagań dla oferowanych robót budowlanych.
- formularz ofertowy złożony według wzoru – załącznik Nr.1 do SIWZ
- wzór kosztorysu ofertowego – załącznik nr.3 do SIWZ
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
- jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy, należy dołączyć do oferty dokument obejmujący takie upoważnienie
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne
zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia
osoby w zakresie określonym art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że
wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków opłat lub,że uzyskał przewidziane
prawem zwolnienie,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące
przed upływem terminu składania ofert,
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub
Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio,
że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub
społeczne lub zaświadczenie,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,odroczenie
lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
- oświadczenie o spełnianiu warunków z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu.
- wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń,którymi dysponuje
lub będzie dysponował Wykonawca.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym,
osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych
podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.
Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż
będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, a w
szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów
do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich
przy wykonywaniu zamówienia.
- wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości netto i brutto oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych robót wystawionych przez podmioty na rzecz których roboty były wykonywane. Uwaga!!! Zamawiający żąda przedłożenia co najmniej trzech referencji.
Składanie ofert częściowych: nie
Składanie ofert wariantowych - nie
Warunki dotyczące wadium:
Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
Kryteria oceny ofert - najniższa cena
Termin związania z ofertą: 30 dni
Adres strony internetowej, na której jest dostępna SIWZ: www.puszcza-marianska.pl
Miejsce otrzymania SIWZ: w siedzibie Zamawiającego pokój Nr.21 Termin składania ofert: do dnia 12.05.2011 r do godz.10:00
Termin otwarcia ofert: dnia 12.05.2011 r godz.10:20
Miejsce składania ofert: Urząd Gminy w Puszczy Mariańskiej pokój Nr. 8
96-330 Puszcza Mariańska ul. Stanisława Papczyńskiego 1.
Michał Staniak
Wójt Gminy
w Puszczy Mariańskiej
Puszcza Mariańska, dnia 13.05.2011 r.
Z A W I A D O M I E N I E
o wyborze najkorzystniejszej oferty
Nasz znak:I.271.5.2011
Dotyczy : postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie modernizacji
drogi w miejscowości Stary Łajszczew Gmina Puszcza Mariańska.
W związku z dokonaniem wyboru najkorzystniejszej oferty w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego o udzielenie zamówienia publicznego na:
wykonanie modernizacji drogi w miejscowości Stary Łajszczew Gmina Puszcza Mariańska.
Gmina Puszcza Mariańska na podstawie art.92 ustawy z dnia 29.01.2004 r –Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2010 r nr.113,poz.759) zawiadamia, że:
1.Jako najkorzystniejszą wybrano ofertę Nr 4 złożoną przez Wykonawcę :
„FEDRO” Sp. z o.o 08-445 Osieck ul. Kolejowa 1
cena ofertowa brutto –115 492,08 zł
słownie: sto piętnaście tysięcy złoty osiem groszy
Uzasadnienie wyboru:
Oferta Nr. 1 w/w Wykonawcy przedstawia najkorzystniejsze kryterium oceny ofert określone przez Zamawiającego.
Ponadto Wykonawca spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu, a oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ.
2.W postępowaniu zostało złożonych 5 ofert nie podlegających odrzuceniu.
1. Oferta Nr.1 złożona przez Wykonawcę: „FEDRO” Sp. z o.o, 08-445 OSIECK
ul. Kolejowa 1, cena oferty– 115 492,08 zł,w kryterium cena otrzymała – 10,00 pkt.
2. Oferta Nr.2 złożona przez Wykonawcę: Mazowieckie Przedsiębiorstwo Robót
Drogowych „DROGBUD” Spółka z o.o, 96-500 Sochaczew ul. Kościńskiego 30,
cena oferty – 122 173,44 zł, w kryterium cena otrzymała – 9,45 pkt.
3. Oferta Nr.3 złożona przez Wykonawcę: Przedsiębiorstwo Robót Drogowo Mostowych „CEZET BIS” Sp. z o.o, ul.17-go Stycznia 32, 27-200 Starachowice, cena oferty – 129 809,28 zł, w kryterium cena otrzymała – 8,90 pkt.
4. Oferta Nr.4 złożona przez Wykonawcę: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno-
Drogowych w Grójcu Spółka z o.o, 05-604 Jasieniec ul. Asfaltowa 2,cena oferty –
119 787,24 zł, w kryterium cena otrzymała –9,64 pkt.
5. Oferta Nr.5 złożona przez Wykonawcę: POL-DRÓG WARSZAWA spółka z
ograniczoną odpowiedzialnością, 01-934 Warszawa ul. Arkuszowa 7, cena oferty-
199 677,22 zł, w kryterium cena otrzymała – 5,78 pkt.
3.Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po upływie 5 dni od
dnia ogłoszenia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Michał Staniak
Wójt Gminy
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kuźma Beata
- Data udostępnienia w BIP: 2011-05-16
- Informacja zaktualizowana przez: Kuźma Beata
- Data ostatniej aktualizacji: 2011-05-16 13:32:47
- Liczba odsłon: 448
- Historia dokumentu: