GMINA PUSZCZA MARIAŃSKA
96-330 PUSZCZA MARIAŃSKA UL. STANISŁAWA PAPCZYŃSKIEGO 1
tel. /046/ 831-81-69 lub 831-81-51 fax. /046/ 831-81-18
www.puszcza-marianska.pl e-mail: urzad@puszcza-marianska.pl
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Tytuł postępowania
Wykonanie remontów dróg gminnych w miejscowościach: Długokąty, Radziwiłłów ul. Mazowiecka, ul. Podleśna, Środkowa, Dworcowa, Grabina Radziwiłłowska ul. Graniczna,
Huta Partacka, Korabiewice, Bednary Rzeczne, Zator-Olszanka, Radziwiłłów ul. Cicha
Gmina Puszcza Mariańska
Opis przedmiotu zamówienia:
W miejscowości Długokąty
Skropienie nawierzchni drogowych ulepszonych emulsją asfaltową na pow.1 584,00m2
2.Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego 0/12,5 dla kategorii ruchu KR-2,
grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm, na długości 440 mb i szerokości 3,60 m
W miejscowości Radziwiłłów ul. Mazowiecka i Podleśna
1.Skropienie nawierzchni drogowych ulepszonych emulsją asfaltową na pow. 2 2 545,20 m2
2. Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego 0/12,5 dla kategorii ruchu KR-2,grubość
warstwy po zagęszczeniu 4 cm na długości 707,00 mb i szerokości 3,60 m
W miejscowości Radziwiłłów ul. Środkowa
1.Skropienie nawierzchni drogowych ulepszonych emulsją asfaltową na pow.1 640,0 m2
3. Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego 0/12,5 dla kategorii ruchu KR-2,
grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm na długości 410mb i szerokości 4,0 m.
W miejscowości Radziwiłłów ul. Dworcowa
1.Skropienie nawierzchni drogowych ulepszonych emulsją asfaltową na pow.2 041,20 m2
2. Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego 0/12,5 dla kategorii ruchu KR-2,
grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm na długości 567 mb i szerokości 3,60 m
W miejscowości Grabina Radziwiłłowska ul. Graniczna
1.Wykonanie warstwy wyrównawczej na istniejącej drodze z masy mineralno-bitumicznej dla
KR-2 w ilości 50kg/m2 uziarnienie 0/12,5 na długości 300, 00 mb i szerokości 3,60 m
2.Skropienie nawierzchni drogowych ulepszonych emulsją asfaltową na pow.2 134,80 m2
3. Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego 0/12,5 dla kategorii ruchu KR-2,
grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm na długości 593 mb i szerokości 3,60 m
W miejscowości Huta Partacka
1.Skropienie nawierzchni drogowych ulepszonych emulsja asfaltową na pow.2 232,00m2
2. Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego 0/12,5 dla kategorii ruchu KR-2,
grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm na długości 620 mb i szerokości 3,60 m
W miejscowości Korabiewice
1.Wykonanie wyrównania istniejącej nawierzchni drogi masą mineralno-bitumiczną dla KR-2
w ilości 50kg/m2, uziarnienie 0/12,5 na długości 200,00 mb i szerokości 3,60 m
2.Skropienie nawierzchni drogowych ulepszonych emulsją asfaltową na długościach:
722,50 i szerokości 3,60 m, 1 150 m i szerokości 4,00 m, 1 100 mb i szerokości 3,00 m
3. Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego 0/12,5 dla kategorii ruchu KR-2,
grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm na długościach: 722,50 m i szerokości 3,60 m,
1 150 m i szerokości 4,00 m, 1 100 mb i szerokości 3,00 m
W miejscowości Bednary Rzeczne
1.Wykonanie wyrównania istniejącej nawierzchni drogi masą mineralno-bitumiczną dla KR-2 w
ilości 75kg/m2, uziarnienie 0/12,5na długości 180, 00 mb i szerokości 3,50 m
2.Skropienie nawierzchni drogowych ulepszonych emulsja asfaltową na pow.3 675,00 m2
3. Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego 0/12,5 dla kategorii ruchu KR-2,
grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm na długości 1 050,00 m i szerokości 3,50 m
W miejscowości Zator - Olszanka
1.Skropienie nawierzchni drogowych ulepszonych emulsja asfaltową na pow.4 067,00m2
2. Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego 0/12,5 dla kategorii ruchu KR-2,
grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm na długości 1162,0 mb i szerokości 3,50 m
W miejscowości Radziwiłłów ul. Cicha
1.Skropienie nawierzchni drogowych ulepszonych emulsja asfaltową na pow.930,00m2
2. Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego 0/12,5 dla kategorii ruchu KR-2,
grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm na długości 310,0 mb i szerokości 3,00 m
Zamawiający na podstawie art. 67 ust. 1 pkt.6 ustawy Prawo zamówień publicznych
przewiduje zamówienie uzupełniające.
Rodzaj zamówienia : roboty budowlane
Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.23.32.20-7
Termin wykonania: od daty zawarcia umowy do dnia 29.07.2011 r.
Data przekazania ogłoszenia do biuletynu: 28.04.2011r.
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy , którzy ważną ofertę ze
wszystkimi załącznikami wymienionymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz spełnią wszystkie wymagane przez ustawę Prawo zamówień publicznych warunki tj:
a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli przepisy
prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
b/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie
c/ dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia,
c/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów zamówienia wg formuły „spełnia – nie spełnia”.
Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu i wymagań dla oferowanych robót budowlanych.
- formularz ofertowy złożony według wzoru – załącznik Nr 1 do SIWZ
- wypełniony kosztorys ofertowy według wzoru stanowiącego załącznik Nr.3 do SIWZ
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione
nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
-jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy,
należy dołączyć do oferty dokument obejmujący takie upoważnienie
-aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie
właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie
określonym art.24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert,
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 9
wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że
wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków opłat lub, że uzyskał przewidziane
prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzyma-
nie w całości wykonania decyzji - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania ofert,
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy
Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca
nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że
uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności
lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania ofert,
- oświadczenie o spełnianiu warunków z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu.
- wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje
lub będzie dysponował Wykonawca.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach
zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów,
niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej
sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami
niezbędnymi do realizacji zamówienia, a w szczególności przedstawiając w tym celu
pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych
zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
- wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom
budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca
wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych robót
wystawionych przez podmioty na rzecz których roboty były wykonywane.
Uwaga!!! Zamawiający żąda przedłożenia co najmniej trzech referencji.
Składanie ofert częściowych: nie
Składanie ofert wariantowych: nie
Warunki dotyczące wadium: nie dotyczy
Kryteria oceny ofert: cena – 100%
Termin związania z ofertą: 30 dni
Adres strony internetowej, na której jest dostępna SIWZ: www.puszcza-marianska.pl
Miejsce otrzymania SIWZ: w siedzibie Zamawiającego pokój Nr.21
Termin składania ofert: do dnia 12.05.2011 r. do godz. 10:00
Miejsce składania ofert: Urząd Gminy w Puszczy Mariańskiej pokój Nr. 8
96-330 Puszcza Mariańska ul. Stanisława Papczyńskiego 1.
Michał Staniak
Wójt Gminy
w Puszczy Mariańskiej
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kuźma Beata
- Data udostępnienia w BIP: 2011-05-16
- Informacja zaktualizowana przez: Kuźma Beata
- Data ostatniej aktualizacji: 2011-04-29 10:39:13
- Liczba odsłon: 505
- Historia dokumentu: