GMINA  PUSZCZA  MARIAŃSKA

96-330 PUSZCZA MARIAŃSKA UL. STANISŁAWA PAPCZYŃSKIEGO 1

tel. /046/  831-81-69  lub  831-81-51  fax.  /046/   831-81-18

www.puszcza-marianska.pl e-mail: urzad@puszcza-marianska.pl

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Tytuł postępowania

Wykonanie remontów  dróg gminnych w miejscowościach: Długokąty, Radziwiłłów ul. Mazowiecka, ul. Podleśna, Środkowa, Dworcowa, Grabina Radziwiłłowska ul. Graniczna,

 Huta Partacka, Korabiewice, Bednary Rzeczne, Zator-Olszanka, Radziwiłłów ul. Cicha

 Gmina Puszcza Mariańska

Opis przedmiotu zamówienia:

W miejscowości Długokąty

Skropienie nawierzchni drogowych ulepszonych emulsją asfaltową na pow.1 584,00m2

2.Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego 0/12,5 dla kategorii ruchu KR-2,

    grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm, na długości 440 mb i szerokości 3,60 m

W miejscowości Radziwiłłów ul. Mazowiecka i Podleśna

1.Skropienie nawierzchni drogowych ulepszonych emulsją asfaltową na pow. 2 2 545,20 m2

2. Wykonanie  warstwy   ścieralnej  z betonu asfaltowego 0/12,5 dla kategorii ruchu KR-2,grubość  

    warstwy po zagęszczeniu 4 cm na długości 707,00 mb i szerokości 3,60 m    

W miejscowości Radziwiłłów ul. Środkowa

1.Skropienie nawierzchni drogowych ulepszonych emulsją asfaltową na pow.1 640,0 m2

3. Wykonanie  warstwy  ścieralnej z  betonu asfaltowego 0/12,5 dla kategorii ruchu KR-2,          

    grubość warstwy po zagęszczeniu 4  cm na długości 410mb i szerokości 4,0 m.

W miejscowości Radziwiłłów ul. Dworcowa

1.Skropienie nawierzchni drogowych ulepszonych emulsją asfaltową na pow.2 041,20 m2

2. Wykonanie  warstwy   ścieralnej  z  betonu asfaltowego 0/12,5 dla kategorii ruchu KR-2,          

    grubość warstwy po zagęszczeniu 4  cm na długości 567 mb i szerokości 3,60 m        

W miejscowości Grabina Radziwiłłowska ul. Graniczna

1.Wykonanie warstwy wyrównawczej na istniejącej drodze z masy mineralno-bitumicznej dla

    KR-2 w ilości 50kg/m2 uziarnienie 0/12,5 na  długości 300, 00 mb    i szerokości 3,60 m

2.Skropienie nawierzchni drogowych ulepszonych emulsją asfaltową na pow.2 134,80 m2

3. Wykonanie  warstwy   ścieralnej  z betonu asfaltowego 0/12,5 dla kategorii ruchu KR-2,          

    grubość warstwy po zagęszczeniu 4  cm na długości 593 mb i szerokości 3,60 m        

W miejscowości Huta Partacka

1.Skropienie nawierzchni drogowych ulepszonych emulsja asfaltową na pow.2 232,00m2

2. Wykonanie  warstwy   ścieralnej  z  betonu asfaltowego 0/12,5 dla kategorii ruchu KR-2,          

    grubość warstwy po zagęszczeniu 4  cm na długości 620 mb i szerokości 3,60 m

W miejscowości Korabiewice

1.Wykonanie  wyrównania  istniejącej nawierzchni drogi masą mineralno-bitumiczną dla KR-2

   w ilości 50kg/m2, uziarnienie 0/12,5 na  długości 200,00 mb   i  szerokości 3,60 m

2.Skropienie nawierzchni drogowych ulepszonych emulsją asfaltową na długościach:

   722,50 i szerokości 3,60 m, 1 150 m i szerokości 4,00 m, 1 100 mb i szerokości 3,00 m

3. Wykonanie  warstwy   ścieralnej  z betonu asfaltowego 0/12,5 dla kategorii ruchu KR-2,          

    grubość warstwy po zagęszczeniu 4  cm na długościach: 722,50 m i szerokości 3,60 m,

    1 150 m i szerokości 4,00 m, 1 100 mb i szerokości 3,00 m

W  miejscowości  Bednary Rzeczne

1.Wykonanie wyrównania istniejącej nawierzchni drogi masą mineralno-bitumiczną dla KR-2 w 

    ilości 75kg/m2, uziarnienie 0/12,5na  długości 180, 00 mb i  szerokości 3,50 m

2.Skropienie nawierzchni drogowych ulepszonych emulsja asfaltową na pow.3 675,00 m2

3. Wykonanie  warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego 0/12,5 dla kategorii ruchu KR-2,          

    grubość warstwy po zagęszczeniu 4  cm na długości 1 050,00 m i szerokości 3,50 m

W miejscowości Zator - Olszanka

1.Skropienie nawierzchni drogowych ulepszonych emulsja asfaltową na pow.4 067,00m2

2. Wykonanie  warstwy   ścieralnej  z  betonu asfaltowego 0/12,5 dla kategorii ruchu KR-2,          

    grubość warstwy po zagęszczeniu 4  cm na długości 1162,0 mb i szerokości 3,50 m

W miejscowości Radziwiłłów ul. Cicha

1.Skropienie nawierzchni drogowych ulepszonych emulsja asfaltową na pow.930,00m2

2. Wykonanie  warstwy   ścieralnej  z  betonu asfaltowego 0/12,5 dla kategorii ruchu KR-2,          

    grubość warstwy po zagęszczeniu 4  cm na długości 310,0 mb i szerokości 3,00 m

Zamawiający  na   podstawie art. 67 ust. 1 pkt.6 ustawy  Prawo  zamówień  publicznych      

przewiduje  zamówienie uzupełniające.

Rodzaj zamówienia : roboty budowlane

Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

Wspólny słownik zamówień (CPV):   45.23.32.20-7

Termin wykonania:  od daty zawarcia umowy do dnia 29.07.2011 r.

Data przekazania ogłoszenia do biuletynu: 28.04.2011r.

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków

O udzielenie zamówienia  mogą  ubiegać  się wyłącznie Wykonawcy  , którzy ważną ofertę ze

wszystkimi załącznikami wymienionymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz spełnią wszystkie wymagane przez ustawę Prawo zamówień publicznych warunki tj:

a/ posiadają  uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli przepisy 

   prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

b/ posiadają niezbędną wiedzę i  doświadczenie

c/ dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania

    zamówienia,

c/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i   finansowej  zapewniającej   wykonanie zamówienia

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów zamówienia wg formuły „spełnia – nie spełnia”.

Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu i wymagań dla oferowanych robót budowlanych.

- formularz ofertowy złożony według wzoru – załącznik Nr 1 do SIWZ

- wypełniony kosztorys ofertowy według wzoru stanowiącego załącznik Nr.3 do SIWZ

- aktualny  odpis  z  właściwego  rejestru  albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji

  działalności gospodarczej lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione

  nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

 -jeżeli  oferta  i  załączniki zostaną  podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy,

  należy dołączyć do oferty dokument obejmujący takie upoważnienie

 -aktualną   informację   z  Krajowego  Rejestru  Karnego  albo  równoważne  zaświadczenie  

   właściwego  organu  sądowego  lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie

   określonym  art.24  ust.1  pkt. 4-8 ustawy,  wystawione  nie  wcześniej niż 6 miesięcy przed

   upływem terminu składania ofert,

- aktualną  informację  z  Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 9  

  wystawione  nie  wcześniej  niż  6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

- aktualne   zaświadczenie   właściwego   naczelnika   urzędu   skarbowego   potwierdzające, że 

   wykonawca  nie  zalega  z  opłacaniem  podatków  opłat  lub,  że  uzyskał  przewidziane

   prawem  zwolnienie,  odroczenie  lub  rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzyma-

   nie w całości wykonania decyzji - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem

   terminu składania ofert,

- aktualne  zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy

  Rolniczego   Ubezpieczenia   Społecznego  potwierdzające  odpowiednio,   że  wykonawca

  nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie,  że  

  uzyskał  przewidziane  prawem  zwolnienie,  odroczenie  lub rozłożenie na raty zaległych płatności 

  lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed   

  upływem terminu składania ofert,

- oświadczenie o spełnianiu warunków z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

- oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu.

- wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje

   lub  będzie  dysponował  Wykonawca.  

   Wykonawca  może polegać  na  wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym,  osobach

   zdolnych do  wykonania  zamówienia  lub  zdolnościach  finansowych innych  podmiotów,  

   niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.   Wykonawca w takiej

   sytuacji  zobowiązany  jest  udowodnić  zamawiającemu,    będzie dysponował  zasobami

   niezbędnymi  do  realizacji  zamówienia,  a  w  szczególności  przedstawiając  w  tym  celu  

   pisemne  zobowiązanie   tych   podmiotów  do  oddania   mu   do  dyspozycji  niezbędnych 

   zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

- wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia

  działalności jest krótszy – w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom

  budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca

  wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych robót  

  wystawionych przez podmioty na rzecz których roboty były wykonywane.

  Uwaga!!! Zamawiający żąda przedłożenia co najmniej trzech referencji.

Składanie ofert częściowych:     nie     

Składanie ofert wariantowych:   nie

Warunki dotyczące wadium:    nie dotyczy  

Kryteria oceny ofert:        cena – 100%

Termin związania z ofertą:  30 dni

Adres strony internetowej, na której jest dostępna SIWZ:  www.puszcza-marianska.pl

Miejsce otrzymania SIWZ:   w siedzibie Zamawiającego pokój Nr.21

Termin składania ofert:   do dnia 12.05.2011 r. do godz. 10:00

Miejsce składania ofert: Urząd Gminy w Puszczy Mariańskiej pokój Nr. 8

                                           96-330 Puszcza Mariańska ul. Stanisława Papczyńskiego 1.

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      

                                                                                                                         

                                       Michał Staniak

                                            Wójt Gminy

                                           w Puszczy Mariańskiej

 

Puszcza Mariańska, dnia 13.05.2011 r.

Z A W I A D O M I E N I E

o wyborze najkorzystniejszej oferty

Nasz znak:I.271.4.2011

Dotyczy : postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie remontów dróg w miejscowościach Długokąty, Radziwiłłów ul. Mazowiecka, Podleśna, Środkowa, Dworcowa, Grabina Radziwiłłowska ul. Graniczna, Huta Partacka, Korabiewice, Bednary Rzeczne, Zator- Olszanka, Radziwiłłów ul. Cicha  Gmina Puszcza Mariańska.

 

          W związku z dokonaniem wyboru najkorzystniejszej oferty w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego o udzielenie zamówienia publicznego na:       

wykonanie remontów dróg w miejscowościach Długokąty, Radziwiłłów ul. Mazowiecka, Podleśna, Środkowa, Dworcowa, Grabina Radziwiłłowska ul. Graniczna, Huta Partacka, Korabiewice, Bednary Rzeczne, Zator- Olszanka, Radziwiłłów ul. Cicha Gmina Puszcza Mariańska.

Gmina Puszcza Mariańska na podstawie art.92 ustawy z dnia 29.01.2004 r –Prawo zamówień publicznych  ( Dz. U. z 2010 r nr.113,poz.759) zawiadamia, że:

1.Jako najkorzystniejszą wybrano ofertę Nr 4 złożoną przez Wykonawcę :

                   „FEDRO” Sp. z o.o

                         08-445 Osieck

                         ul. Kolejowa 1

 

   cena ofertowa brutto –1 003 178,41 zł

słownie: jeden milion trzy tysiące sto siedemdziesiąt osiem złote czterdzieści jeden groszy

Uzasadnienie wyboru:

Oferta Nr. 4 w/w Wykonawcy przedstawia najkorzystniejsze kryterium oceny ofert określone przez Zamawiającego.

Ponadto Wykonawca spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu, a oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ.

2.W postępowaniu zostało złożonych 5 ofert nie  podlegających odrzuceniu.

1.      Oferta Nr.1 złożona przez Wykonawcę: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno-

Drogowych w Grójcu Spółka z o.o, 05-604 Jasieniec ul. Asfaltowa 2,cena oferty –

1 176 038,94 zł, w kryterium cena otrzymała –8,53pkt.

2.      Oferta Nr.2 złożona przez Wykonawcę: Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych Spółka z o.o ul. Południowa 17/19, 97-300 Piotrków Trybunalski,   cena oferty-

1 052 421,48 zł, w kryterium cena otrzymała – 9,53 pkt.

3.      Oferta Nr.3 złożona przez Wykonawcę: Mazowieckie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych „DROGBUD” Spółka z o.o,96-500 Sochaczew ul. Kościńskiego 30,

cena oferty – 1 093 301,27 zł, w kryterium cena otrzymała – 9,18 pkt.

4.      Oferta Nr.4 złożona przez Wykonawcę: „FEDRO” Sp. z o.o, 08-445 OSIECK

ul. Kolejowa 1, cena oferty– 1 003 178,41 zł,w kryterium cena otrzymała – 10,00 pkt.

5.      Oferta Nr.5 złożona przez Wykonawcę: POL-DRÓG WARSZAWA spółka z

ograniczoną odpowiedzialnością, 01-934 Warszawa ul. Arkuszowa 7, cena oferty- 

1 414 730,90 zł, w kryterium cena otrzymała – 7,09 pkt.

 

3.Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po upływie 5 dni od

   dnia ogłoszenia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

 

 

                                                                                                               Michał Staniak

                                                                                                               Wójt Gminy

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Kuźma Beata
  • Data udostępnienia w BIP: 2011-05-16
  • Informacja zaktualizowana przez: Kuźma Beata
  • Data ostatniej aktualizacji: 2011-05-16 13:34:23
  • Liczba odsłon: 467
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 1277123]

przewiń do góry