Całkowita rozbiórka budynku gospodarczego jednokondygnacyjnego, niepodpiwniczonego, o powierzchni zabudowy: 128,98 m2; wysokości: 4,85 m i kubaturze: 367,28 m3. Rozbiórka obejmuje: rozebranie pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej: rozebranie więźby dachowej drewnianej: rozebranie stropu drewnianego; rozebranie ścianek działowych drewnianych i murowanych z cegieł ceramicznych; demontaż stolarki okiennej i drzwiowej; rozebranie ścian zewnętrznych i fundamentów z cegieł ceramicznych; rozebranie posadzek cementowych i podkładów betonowych pod posadzki; opróżnienie i rozebranie betonowego kanału fekalnego; zasypanie wykopu ziemią; uporządkowanie i rozrzucenie ziemi żyznej na terenie rozbiórki. Zamawiający na podstawie art. 67 ust. 1 pkt.6 ustawy Prawo zamówień publicznych przewi-duje zamówienie uzupełniające. |
Rodzaj zamówienia : roboty budowlane
Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
Wspólny słownik zamówień (CPV): 45110000-1
Termin wykonania: od daty zawarcia umowy do dnia 01.08.2011 r.
Data przekazania ogłoszenia do biuletynu: 19.04.2011 r.
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy złożą ważną ofertę ze wszystkimi załącznikami wymienionymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz spełnią wszystkie wymagane przez ustawę Prawo zamówień publicznych warunki tj.: 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli usta- wy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2/ posiadają wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym oraz dyspo- nują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów, oświadczeń i zaświadczeń wymaganych postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wg formuły „ spełnia - nie spełnia ”. Nie spełnianie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. |
Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdze-nia spełnienia warunków udziału w postępowaniu i wymagań dla oferowanych robót budowlanych.
1/ formularz ofertowy złożony według wzoru - załącznik Nr 1 do SIWZ 2/ kosztorys ofertowy 3/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wysta- wione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , 4/ jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wyko- nawcy, należy dołączyć do oferty dokument obejmujący takie upoważnienie 5/ aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków opłat lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzyma- nie w całości wykonania decyzji-wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6/ aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświad- czenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7/ oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicz- nych - załącznik Nr 3 do SIWZ 8/ Uprawnienia budowlane w branży budowlanej pracownika nadzoru do kierowania robota- mi budowlanymi w zakresie przedmiotu zamówienia spełniające wymogi art. 12 ustawy z 7 lipca 1994 r Prawo budowlane (Dz.U. z 2006 r Nr.156 poz.1118 z późn. zm.) oraz aktualne zaświadczenia potwierdzające przynależność w/w osoby do właściwej izby samorządu zawodowego (wydane przez właściwą izbę). 9/ oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu - załącznik Nr 4 do SIWZ 10/ wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca. Jeżeli Wykonawca wskaże narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, do wykazu należy załączyć pisemne zobowiązanie podmiotu udostępniającego – załącznik nr 6 do SIWZ 11/wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzajacych należyte wykonanie tych robót wystawionych przez podmioty, na rzecz których roboty były wykonywane. – załącznik nr 5 do SIWZ Uwaga!! Zamawiający żąda przedłożenia co najmniej trzech referencji. |
Składanie ofert częściowych: nie
Składanie ofert wariantowych: nie
Warunki dotyczące wadium: nie dotyczy
Kryteria oceny ofert: cena – 100%
Termin związania z ofertą: 30 dni
Adres strony internetowej, na której jest dostępna SIWZ: www.puszcza-marianska.pl
Miejsce otrzymania SIWZ: w siedzibie Zamawiającego pokój Nr.10
Termin składania ofert: do dnia 04.05.2011 r. do godz. 9:00
Miejsce składania ofert: Urząd Gminy w Puszczy Mariańskiej pokój Nr. 8
96-330 Puszcza Mariańska ul. Stanisława Papczyńskiego 1.
Wójt Gminy Puszcza Mariańska
Michał Staniak
Puszcza Mariańska dnia 06.05.2011r.
Nasz znak: GK.271.3.2011
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dotyczy: Rozbiórka budynku gospodarczego - toalet szkolnych, na działce o nr Ew. 151/17
w Puszczy Mariańskiej.
Na podstawie Art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz.759 z późn.zmianami) Gmina Puszcza Mariańska zawiadamia, że w postępowaniu o zamówienie publiczne na rozbiórkę budynku gospo-darczego - toalet szkolnych, na działce o nr Ew. 151/17 w Puszczy Mariańskiej, wybrana została oferta Firmy:
KAL - FAM Zakład Remontowo Budowlany Wojciech Kalinowski, Kamion 40, 96-330 Puszcza Mariańska.
Oferta wybranej przez komisję Firmy, w oparciu o kryterium oceny ofert (cena - 100%) otrzymała największą ilość tj. 300,00 punktów oraz spełnia wszystkie warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Podstawą dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
uzasadnienie
W terminie wyznaczonym przez zamawiającego do składania ofert tj. do dnia 04. 05. 2011r. do godz. 9°° wpłynęło sześć ofert.
Na podstawie streszczenia i porównania złożonych ofert, w oparciu o kryterium oceny ofert: cena (100%), ocena ofert przedstawia się następująco:
Oferta nr 1 - złożona przez Firmę:
GEO-BUD S.C. Anna Sabat, Leszek Karkuciński, 96-330 Puszcza Mariańska, ul. Króla Jana Sobieskiego 3
Cena oferty: 39 422,78 złotych, liczba punktów: 185,67
Oferta nr 2 - złożona przez Firmę:
P.P.U.H. EKOR-POL Bożena Szuplewska, 96-100 Skierniewice, ul. Senatorska 6
Cena oferty: 29 702,80 złotych, liczba punktów: 246,42
Oferta nr 4 - złożona przez Firmę:
Zakład Remontowo Budowlany Tomasz Sobieski Stare Kozłowice 218, 96-315 Wiskitki
Cena oferty: 48 721,74 złotych, liczba punktów: 150,24
Oferta nr 5 - złożona przez Firmę:
KAL - FAM Zakład Remontowo Budowlany Wojciech Kalinowski, Kamion 40, 96-330 Puszcza Mariańska
Cena oferty: 24 398,18 złotych, liczba punktów: 300,00
Oferta nr 5 - złożona przez Firmę:
F O B Krzysztof Ziembiński Usługi Ogólnobudowlane, Wykonawstwo, Projektowanie, Kosztorysowanie 05-820 Piastów, ul. Grunwaldzka 18
Cena oferty: 24 476,00 złotych, liczba punktów: 299,04
Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia ogłoszenia wyniku przetargu.
Na podstawie Art. 24, ust. 2, pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz.759 z późn. zmianami), z postępowania o zamó-wienie publiczne wykluczono Wykonawcę:
P.U.H. Kuś Jacek, Krężce, ul. Leśna 9, 96-124 Maków – Oferta nr 3
Zamawiający pismem z dnia 4 maja 2011r. wezwał Wykonawcę do uzupełnienia brakujących dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca pismem z dnia 5 maja 2011r. poinformował Zamawiającego, że rezygnuje z udziału w postę-powaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Powyższe okoliczności stanowią podstawę do wykluczenia z postępowania.
Na podstawie Art. 89, ust. 1, pkt 5 oferta złożona przez Wykonawcę wykluczonego z postę-powania o udzielenie zamówienia, została odrzucona.
Wójt Gminy Puszcza Mariańska
Michał Staniak
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kuźma Beata
- Data udostępnienia w BIP: 2011-05-06
- Informacja zaktualizowana przez: Kuźma Beata
- Data ostatniej aktualizacji: 2011-05-06 11:54:54
- Liczba odsłon: 493
- Historia dokumentu: