Puszcza  Mariańska, dnia 08.03.2011r.

Gmina Puszcza Mariańska

ul. Stanisława Papczyńskiego 1,

96-330 Puszcza Mariańska
województwo mazowieckie,
tel. (46) 831 81 51, faks (46) 831 81 18

ZAPYTANIE OFERTOWE

Nasz znak: GKZK.271.1.2011

                Wójt Gminy Puszcza Mariańska, działając w imieniu Gminy Puszcza Mariańska, ul. Stanisława Papczyńskiego 1, 96-330 Puszcza Mariańska, woj. mazowieckie, zaprasza do składania ofert na wykonanie zadania pn. ,,Wykonanie inwentaryzacji  zasobów azbestowych   na terenie gminy Puszcza Mariańska wraz z ich oceną stanu i stopniem pilności usunięcia w/w wyrobów oraz opracowanie programu usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Puszcza Mariańska wraz z oceną efektu ekologicznego programu”. Zamówienie będzie udzielone bez stosowania ustawy z 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2010.113.759, z późn. zm.) - na podstawie art. 4 pkt 8 ww. ustawy.

I. Przedmiot zamówienia

  1. Przedmiotem zamówienia jest:

Wykonanie inwentaryzacji  zasobów azbestowych   na terenie gminy Puszcza Mariańska wraz z ich oceną stanu i stopniem pilności usunięcia w/w wyrobów oraz opracowanie programu usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Puszcza Mariańska wraz z  oceną efektu ekologicznego programu.

Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony Zamawiającemu w 4 egz. w wersji papierowej i w 3 egz. w wersji elektronicznej.

  1. Zakres zamówienia obejmuje:

1)      przeprowadzenie inwentaryzacji wyrobów zawierających azbest na terenie gminy Puszcza Mariańska wraz z oceną stanu i możliwości bezpiecznego użytkowania

2)       przeprowadzenie inwentaryzacji poprzez sporządzenie spisu z natury oraz na podstawie informacji uzyskanych przez Wykonawcę od właścicieli lub zarządców nieruchomości, pracownicy Wykonawcy są zobowiązani odwiedzić wszystkie nieruchomości na terenie gminy,

§  dla każdego obiektu, w którym znajdują się wyroby zawierające azbest należy przeprowadzić ocenę stanu i możliwości bezpiecznego użytkowania wyrobów zawierających azbest – zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z 02.04.2004r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz.U. z 2004r. Nr 71, poz. 649),

§  kartę oceny wg załącznika nr 1 do ww. rozporządzenia należy sporządzić w dwóch egzemplarzach – jeden dla właściciela/zarządcy nieruchomości, drugi dla Zamawiającego,

§  podczas przeprowadzania inwentaryzacji wykonawca zbierze informacje od właścicieli lub zarządców nieruchomości na temat terminu planowanego usunięcia wyrobów zawierających azbest,

§  dane uzyskane z inwentaryzacji z  danymi na temat stanu pilności i planowanego terminu usunięcia należy przedłożyć Zamawiającemu w formacie .xls

3)      opracowanie Programu usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Puszcza Mariańska wraz z oceną efektu ekologicznego programu. Układ i zawartość programu należy opracować w konsultacji z Zamawiającym. Program ma zawierać m.in. aktualne dane na temat możliwości źródeł finansowania działań związanych z usuwaniem azbestu.

  1. Termin wykonania zamówienia – maksymalnie do dnia 12.10.2011r.
  2. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest Justyna Więch, Urząd Gminy w Puszczy Mariańskiej, pokój nr 10, ul. Stanisława Papczyńskiego 1, tel. (46) 831 81 51, e-mail: urzad@puszcza-marianska.pl . Postępowanie jest prowadzone w języku polskim.

II. Przygotowanie i składanie ofert

  1. Cenę ofertową należy podać na formularzu ofertowym sporządzonym wg załącznika nr 1, podpisanym przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Cena za wykonanie zamówienia jest ceną ryczałtową i obejmuje wszystkie koszty niezbędne do całkowitego i efektywnego wykonania zamówienia, w tym koszty przeprowadzenia spisu z natury i oceny stanu wyrobów zawierających azbest.
  2. Do oferty należy załączyć:
    • oświadczenie według załącznika nr 2
    • wykaz wykonanych usług wg załącznika nr 3. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy wykazali wykonanie co najmniej jednej usługi polegającej na wykonaniu programu usuwania azbestu wraz z inwentaryzacją lub jednej usługi polegającej na inwentaryzacji wyrobów zawierających azbest z terenu gminy.
    • dokumenty potwierdzające, że wykazane usługi zostały wykonane należycie.
  3. Wszystkie dokumenty powinny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy.
  4. Oferty należy składać do dnia 15.03.2011r. do godziny 15:00.
  5. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty faksem lub mailem, o ile zostanie ona niezwłocznie potwierdzona drogą pisemną.
  6. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem ofert.
  7. O wyborze oferty Zamawiający zawiadomi poprzez ogłoszenie na stronach internetowych  www.puszcza-mariańska.pl ,  http//:ugpuszczamarianska.bip.org.pl .

III. Kryterium wyboru  najkorzystniejszej oferty.

1.   Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi  

            kryteriami :

·       cena (koszt)     -  100 %

Umowa na wykonanie zadania zostanie podpisana z Wykonawcą dopiero po otrzymaniu dotacji przez Zamawiającego z Ministerstwa Gospodarki. W przypadku, gdy Zamawiający nie otrzyma dotacji nie dojdzie do zawarcia umowy z Wykonawcą.

                                                                          Wójt Gminy

                                                                             Michał Staniak    

   

Załącznik nr 1

……………………………………..…………………

……………………………………………………….

…………………………….…………………………

……………………………………………………….

Nazwa i adres wykonawcy, telefon, faks, NIP, REGON lub PESEL

FORMULARZ OFERTOWY

W odpowiedzi na zapytanie ofertowe z dnia…………………………… na „Wykonanie inwentaryzacji  zasobów azbestowych   na terenie gminy Puszcza Mariańska wraz z ich oceną stanu i stopniem pilności usunięcia w/w wyrobów oraz opracowanie programu usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Puszcza Mariańska wraz z oceną efektu ekologicznego programu”, oferujemy wykonanie zamówienia na warunkach Zamawiającego za cenę ……………………………… zł netto plus należny podatek VAT w wysokości ………………………..….…. zł, co daje cenę brutto ……..……………….……………….. zł

( słownie: ……………………………………………………………………………………….

……………………………………..…………………….……………..………………………) w terminie do dnia  ……….………………………..………( nie później niż do 12.10.2011r.) .

W załączeniu:

1. Oświadczenie wg załącznika Nr.2

2. Wykaz wykonanych usług- wg załącznika Nr. 3

3. dokumenty potwierdzające, że wykazane usługi zostały wykonane należycie.

                                                                               …………………..…………………….

                                                                                  ( data i podpis Wykonawcy)

Załącznik nr 2

OŚWIADCZENIE

        W związku z zapytaniem ofertowym z dnia ……………………………… na „Wykonanie inwentaryzacji  zasobów azbestowych   na terenie gminy Puszcza Mariańska wraz z ich oceną stanu i stopniem pilności usunięcia w/w wyrobów oraz opracowanie programu usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Puszcza Mariańska wraz z oceną efektu ekologicznego programu”, postępowanie znak ………………………………. ,  ogłoszonego przez Gminę Puszcza Mariańska, oświadczam, że Wykonawca, którym jest :

…………………………………………………….……………………………………………..

…………………………………………………….……………………………………………..

…………………………………………………..………………………………………………

………………………………………………………….………………………………………..

                                  Nazwa i adres wykonawcy, telefon, faks, NIP, REGON lub PESEL

1)  posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, w szczególności posiada wiedzę niezbędną do przeprowadzenia oceny stanu i możliwości bezpiecznego użytkowania wyrobów zawierających azbest i stopnia pilności zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z 02.04.2004r.  w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest( Dz. U. z 2004r. Nr.71, poz. 649),

2) dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

                                                                               …………………..…………………….

                                                                                  ( data i podpis Wykonawcy)

Załącznik nr 3

……………………………………..…………………

……………………………………………………….

…………………………….…………………………

……………………………………………………….

Nazwa i adres wykonawcy, telefon, faks, NIP, REGON lub PESEL

WYKAZ USŁUG

Nazwa zadania

Wykonawca usługi

Data wykonania

Odbiorca usługi

 W załączeniu dokumenty potwierdzające, że wykazane usługi zostały wykonane należycie.

                                                                               …………………..…………………….

                                                                                  ( data i podpis Wykonawcy)

 

 

Puszcza Mariańska dnia 09.03.2011r.

  

Nasz znak: GKZK.271.1.2011

 

                                                                                     MODYFIKACJA

ZAPYTANIA OFERTOWEGO

  

Dotyczy: ogłoszonego w dniu 08.03.2011r. zapytania ofertowego na ,,Wykonanie inwentaryzacji  zasobów azbestowych   na terenie gminy Puszcza Mariańska wraz z ich oceną stanu i stopniem pilności usunięcia w/w wyrobów oraz opracowanie programu usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Puszcza Mariańska wraz z oceną efektu ekologicznego programu

 

Uprzejmie informuję, że treść Zapytania Ofertowego  ulega modyfikacji, dział I pkt. 2 ust. 2 otrzymuje brzmienie:

2) przeprowadzenie inwentaryzacji poprzez sporządzenie spisu z natury oraz na podstawie informacji uzyskanych przez Wykonawcę od właścicieli lub zarządców nieruchomości, pracownicy Wykonawcy są zobowiązani odwiedzić wszystkie nieruchomości na terenie gminy,

§  dla każdego obiektu, w którym znajdują się wyroby zawierające azbest należy przeprowadzić ocenę stanu i możliwości bezpiecznego użytkowania wyrobów zawierających azbest – zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z 05.08.2010r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2010r. Nr 162, poz.1089 z późń. zm.),

§  kartę oceny wg załącznika nr 1 do ww. rozporządzenia należy sporządzić w dwóch egzemplarzach – jeden dla właściciela/zarządcy nieruchomości, drugi dla Zamawiającego,

§  podczas przeprowadzania inwentaryzacji wykonawca zbierze informacje od właścicieli lub zarządców nieruchomości na temat terminu planowanego usunięcia wyrobów zawierających azbest,

§  dane uzyskane z inwentaryzacji z  danymi na temat stanu pilności i planowanego terminu usunięcia należy przedłożyć Zamawiającemu w formacie .xls

 

 Zmianie podlega załącznik nr 2 do Zapytania Ofertowego, po dokonaniu zmiany załącznik nr 2  otrzymuje  brzmienie:

  

Załącznik nr 2

 

OŚWIADCZENIE

 

        W związku z zapytaniem ofertowym z dnia ……………………………… na „Wykonanie inwentaryzacji  zasobów azbestowych   na terenie gminy Puszcza Mariańska wraz z ich oceną stanu i stopniem pilności usunięcia w/w wyrobów oraz opracowanie programu usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Puszcza Mariańska wraz z oceną efektu ekologicznego programu”, postępowanie znak ………………………………. ,  ogłoszonego przez Gminę Puszcza Mariańska, oświadczam, że Wykonawca, którym jest : ………………………………………………………….……………………………………………..

………………………………………………………….……………………………………………..

……………………………………………….………..………………………………………………

……………………………………………………………….………………………………………..

                                  Nazwa i adres wykonawcy, telefon, faks, NIP, REGON lub PESEL

 

1)  posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, w szczególności posiada wiedzę niezbędną do przeprowadzenia oceny stanu i możliwości bezpiecznego użytkowania wyrobów zawierających azbest i stopnia pilności zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z 05.08.2010r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest( Dz. U. z 2010r. Nr.162, poz. 1089 z późń.  zm.),

2) dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

 

 

 

                                                                               …………………..…………………….

                                                                                  ( data i podpis Wykonawcy)

 

 

 Pozostała treść Zapytania Ofertowego i Załączników  pozostaje bez zmian.

 

                                                                   Wójt  Gminy

                                                                               Michał Staniak

 

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Kuźma Beata
  • Data udostępnienia w BIP: 2011-03-24
  • Informacja zaktualizowana przez: Kuźma Beata
  • Data ostatniej aktualizacji: 2011-03-09 15:26:50
  • Liczba odsłon: 729
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 1292587]

przewiń do góry