GMINA  PUSZCZA  MARIAŃSKA

96-330 PUSZCZA MARIAŃSKA UL. STANISŁAWA PAPCZYŃSKIEGO 1

tel. /046/  831-81-69  lub  831-81-51  fax.  /046/   831-81-18

www.puszcza-marianska.pl e-mail: urzad@puszcza-marianska.pl

Nasz znak: I.271/3/2011                                                                  

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU  

Tytuł postępowania                                                                                                         

Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie zbiornika wyrównawczego  na terenie Stacji Uzdatniania Wody w Łajszczewie Starym oraz areatora w budynku Stacji Uzdatniania Wody w Bartnikach.

 Opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie zbiornika wyrównawczego o pojemności 100 m3 na terenie Stacji Uzdatniania Wody w Łajszczewie Starym oraz areatora dn. 1200mm V= 2500L w budynku Stacji Uzdatniania Wody w Bartnikach.

Rodzaj zamówienia : roboty budowlane                                                                                  

Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony                                                  

Wspólny słownik zamówień (CPV):  45.23.24.30-5                                          

Termin wykonania:    od daty zawarcia umowy- do 31 grudnia 2011r.                                                                                              

Data przekazania ogłoszenia do biuletynu:. 03.03.2011 r.                                                         

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków .                                                                                                                                O  udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy,którzy złożą ważną ofertę ze wszystkimi załącznikami wymienionymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz spełnią wszystkie wymagane przez ustawę Prawo zamówień publicznych warunki tj:   

1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli 

    przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

2/posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie

3/dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania 

   zamówienia. 

4/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów, oświadczeń i zaświadczeń wymaganych postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wg formuły „spełnia – nie spełnia”. 

Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy

 z postępowania. 

Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu i wymagań dla oferowanych robót budowlanych.

    -    formularz ofertowy złożony według wzoru – załącznik Nr.1 do SIWZ

    -    kosztorys ofertowy  – załącznik Nr.2 do SIWZ       

-          aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

-          jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy, należy dołączyć do oferty dokument obejmujący takie upoważnienie

-          aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

  -  aktualną   informację   z  Krajowego  Rejestru  Karnego  albo  równoważne  

     zaświadczenie właściwego  organu  sądowego  lub administracyjnego kraju pochodzenia

      osoby w zakresie określonym  art.24  ust.1  pkt 4-8 ustawy,  wystawione  nie  wcześniej 

      niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

-          aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że

          wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków opłat lub,że uzyskał przewidziane

          prawem zwolnienie,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub

          wstrzymanie w  całości wykonania decyzji  - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące

          przed upływem  terminu składania ofert,

-          aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub

Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio,

że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub

społeczne lub zaświadczenie,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,odroczenie

lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed  upływem terminu składania ofert,

    -    wykaz osób, które będą kierownikami robót w poszczególnych branżach, które zgodnie

         z projektem technicznym są przedmiotem zamówienia wraz dokumentami

          stwierdzającymi, że osoby te posiadają uprawnienia budowlane, uprawnienia z każdej

          branży oraz dokumenty potwierdzające wpis na listę właściwej okręgowej izby

           inżynierów budownictwa. 

-          oświadczenie o spełnianiu warunków z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

-          oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu

    -     wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i   urządzeń,którymi dysponuje 

          lub będzie dysponował Wykonawca. 

          Wykonawca  może polegać  na  wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, 

          osobach zdolnych do  wykonania  zamówienia  lub  zdolnościach  finansowych innych  

          podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.   

          Wykonawca w takiej sytuacji  zobowiązany  jest  udowodnić  Zamawiającemu,   

           będzie dysponował  zasobami niezbędnymi  do  realizacji  zamówienia,  a  w

          szczególności  przedstawiając  w  tym  celu  pisemne  zobowiązanie   tych   podmiotów

          do  oddania   mu   do  dyspozycji  niezbędnych  zasobów na okres korzystania z nich

           przy wykonywaniu zamówienia.

-          wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia nie mniejszej niż 250 000,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych)każda z robót, z podaniem ich wartości netto i brutto oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych robót wystawionych przez podmioty na rzecz których roboty były wykonywane. Uwaga!!! Zamawiający żąda przedłożenia co najmniej trzech referencji.

Składanie ofert częściowych:     nie      

Składanie ofert wariantowych - nie                                                                                          

Warunki dotyczące wadium:    nie dotyczy                                                                              

Kryteria oceny ofert -  najniższa cena                                                                                    

Termin związania z ofertą:  30 dni                                                                                        

Adres strony internetowej, na której jest dostępna SIWZ:  www.puszcza-marianska.pl

Miejsce otrzymania SIWZ:   w siedzibie Zamawiającego pokój Nr.21                                        

Termin składania ofert:   do dnia 21.03.2011 r do godz.10:00 

Termin otwarcia ofert:     21.03.2011 r godz.10:20                                              

Miejsce składania ofert: Urząd Gminy w Puszczy Mariańskiej pokój Nr. 8

                                          96-330 Puszcza Mariańska ul. Stanisława Papczyńskiego 1.

                                                                                                Michał Staniak                                          

                                                                                Wójt Gminy

 

                                                                                        Puszcza Mariańska, dnia 24.03.2011 r.

Z A W I A D O M I E N I E

o wyborze najkorzystniejszej oferty

Nasz znak:I.271/3/2011

Dotyczy : postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót

                budowlanych polegających na budowie zbiornika wyrównawczego na terenie Stacji

                Uzdatniania Wody w Łajszczewie Starym oraz areatora w budynku Stacji

                Uzdatniania Wody w Bartnikach

 

          W związku z dokonaniem wyboru najkorzystniejszej oferty w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego o udzielenie zamówienia publicznego na:       

wykonanie robót budowlanych polegających na budowie zbiornika wyrównawczego na terenie Stacji Uzdatniania Wody w Łajszczewie Starym oraz areatora w budynku Stacji

Uzdatniania Wody w Bartnikach

Gmina Puszcza Mariańska na podstawie art.92 ustawy z dnia 29.01.2004 r –Prawo zamówień publicznych  ( Dz. U. z 2010 r nr.113,poz.759) zawiadamia, że:

1.Jako najkorzystniejszą wybrano ofertę Nr 3 złożoną przez Wykonawcę :

                    GUTKOWSKI  Sp. z o.o

                           64-100 Leszno

                         ul. Usługowa 2 

 

   cena ofertowa brutto –254 816,27 zł

słownie: dwieście pięćdziesiąt cztery tysiące osiemset szesnaście 27/100 złotych

Uzasadnienie wyboru:

Oferta Nr. 3 w/w Wykonawcy przedstawia najkorzystniejsze kryterium oceny ofert określone przez Zamawiającego.

Ponadto Wykonawca spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu, a oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ.

2.W postępowaniu zostało złożonych 6 ofert nie  podlegających odrzuceniu.

1. Oferta Nr.1 złożona przez  Wykonawcę: Firma Gutkowski  Jan Gutkowski, 64-100 Leszno

    ul. 17 Stycznia 92 cena oferty 366 245,10 zł, w kryterium cena otrzymała – 6,96 pkt.

2. Oferta Nr.2 złożona przez Wykonawcę: ROSMOSIS- Wawrzyniak Sp. z o.o  Perzyce 46,

    63-760 Zduny cena oferty 288 825,86 zł, w kryterium cena otrzymała- 8,82 pkt.

3.Oferta Nr.3 złożona przez Wykonawcę: GUTKOWSKI Sp. z o.o , 64-100 Leszno

   ul. Usługowa 2 cena oferty 254 816,27 zł, w kryterium cena otrzymała – 10,0 pkt.

4.Oferta Nr.4 złożona przez Wykonawcę: HYDROTERM   Zygmunt Biernacki

   85-436 Bydgoszcz ul. Skalarowa 16/13 cena oferty 303 520,74 zł, w kryterium cena  

   otrzymała - 8,40 pkt.

5. Oferta Nr.5 złożona przez Wykonawcę: Zakłady Produkcyjno-Usługowe Aqua Tech

    s-ka  z o.o 83-000 Pruszcz Gdański ul. Podmiejska 5E cena oferty 270 647,45 zł,

    w kryterium  cena  otrzymała  - 9,42 pkt.

6. Oferta Nr.6 złożona przez Wykonawcę : P.T.H.U.   HYDRO-MARKO Maria Pluta

    ul. Wojska Polskiego 139, 63-200 Jarocin cena oferty 381 300,00 zł,w kryterium cena

    otrzymała - 6,68 pkt.

 

3.Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po upływie 5 dni od

   dnia ogłoszenia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

 

                                                                                                                  Michał Staniak

                                                                                                                    Wójt Gminy

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Kuźma Beata
  • Data udostępnienia w BIP: 2011-03-24
  • Informacja zaktualizowana przez: Kuźma Beata
  • Data ostatniej aktualizacji: 2011-03-24 11:19:24
  • Liczba odsłon: 525
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 1292841]

przewiń do góry