GMINA PUSZCZA MARIAŃSKA
96-330 PUSZCZA MARIAŃSKA UL. STANISŁAWA PAPCZYŃSKIEGO 1
tel. /046/ 831-81-69 lub 831-81-51 fax. /046/ 831-81-18
www.puszcza-marianska.pl e-mail: urzad@puszcza-marianska.pl
Nasz znak: I.271/3/2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Tytuł postępowania
Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie zbiornika wyrównawczego na terenie Stacji Uzdatniania Wody w Łajszczewie Starym oraz areatora w budynku Stacji Uzdatniania Wody w Bartnikach.
Opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie zbiornika wyrównawczego o pojemności 100 m3 na terenie Stacji Uzdatniania Wody w Łajszczewie Starym oraz areatora dn. 1200mm V= 2500L w budynku Stacji Uzdatniania Wody w Bartnikach.
Rodzaj zamówienia : roboty budowlane
Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.23.24.30-5
Termin wykonania: od daty zawarcia umowy- do 31 grudnia 2011r.
Data przekazania ogłoszenia do biuletynu:. 03.03.2011 r.
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków . O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy,którzy złożą ważną ofertę ze wszystkimi załącznikami wymienionymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz spełnią wszystkie wymagane przez ustawę Prawo zamówień publicznych warunki tj:
1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
2/posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie
3/dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia.
4/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów, oświadczeń i zaświadczeń wymaganych postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wg formuły „spełnia – nie spełnia”.
Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy
z postępowania.
Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu i wymagań dla oferowanych robót budowlanych.
- formularz ofertowy złożony według wzoru – załącznik Nr.1 do SIWZ
- kosztorys ofertowy – załącznik Nr.2 do SIWZ
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
- jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy, należy dołączyć do oferty dokument obejmujący takie upoważnienie
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne
zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia
osoby w zakresie określonym art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że
wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków opłat lub,że uzyskał przewidziane
prawem zwolnienie,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące
przed upływem terminu składania ofert,
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub
Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio,
że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub
społeczne lub zaświadczenie,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,odroczenie
lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
- wykaz osób, które będą kierownikami robót w poszczególnych branżach, które zgodnie
z projektem technicznym są przedmiotem zamówienia wraz dokumentami
stwierdzającymi, że osoby te posiadają uprawnienia budowlane, uprawnienia z każdej
branży oraz dokumenty potwierdzające wpis na listę właściwej okręgowej izby
inżynierów budownictwa.
- oświadczenie o spełnianiu warunków z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu
- wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń,którymi dysponuje
lub będzie dysponował Wykonawca.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym,
osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych
podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.
Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż
będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, a w
szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów
do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich
przy wykonywaniu zamówienia.
- wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia nie mniejszej niż 250 000,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych)każda z robót, z podaniem ich wartości netto i brutto oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych robót wystawionych przez podmioty na rzecz których roboty były wykonywane. Uwaga!!! Zamawiający żąda przedłożenia co najmniej trzech referencji.
Składanie ofert częściowych: nie
Składanie ofert wariantowych - nie
Warunki dotyczące wadium: nie dotyczy
Kryteria oceny ofert - najniższa cena
Termin związania z ofertą: 30 dni
Adres strony internetowej, na której jest dostępna SIWZ: www.puszcza-marianska.pl
Miejsce otrzymania SIWZ: w siedzibie Zamawiającego pokój Nr.21
Termin składania ofert: do dnia 21.03.2011 r do godz.10:00
Termin otwarcia ofert: 21.03.2011 r godz.10:20
Miejsce składania ofert: Urząd Gminy w Puszczy Mariańskiej pokój Nr. 8
96-330 Puszcza Mariańska ul. Stanisława Papczyńskiego 1.
Michał Staniak
Wójt Gminy
Puszcza Mariańska, dnia 24.03.2011 r.
Z A W I A D O M I E N I E
o wyborze najkorzystniejszej oferty
Nasz znak:I.271/3/2011
Dotyczy : postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót
budowlanych polegających na budowie zbiornika wyrównawczego na terenie Stacji
Uzdatniania Wody w Łajszczewie Starym oraz areatora w budynku Stacji
Uzdatniania Wody w Bartnikach
W związku z dokonaniem wyboru najkorzystniejszej oferty w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego o udzielenie zamówienia publicznego na:
wykonanie robót budowlanych polegających na budowie zbiornika wyrównawczego na terenie Stacji Uzdatniania Wody w Łajszczewie Starym oraz areatora w budynku Stacji
Uzdatniania Wody w Bartnikach
Gmina Puszcza Mariańska na podstawie art.92 ustawy z dnia 29.01.2004 r –Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2010 r nr.113,poz.759) zawiadamia, że:
1.Jako najkorzystniejszą wybrano ofertę Nr 3 złożoną przez Wykonawcę :
GUTKOWSKI Sp. z o.o
64-100 Leszno
ul. Usługowa 2
cena ofertowa brutto –254 816,27 zł
słownie: dwieście pięćdziesiąt cztery tysiące osiemset szesnaście 27/100 złotych
Uzasadnienie wyboru:
Oferta Nr. 3 w/w Wykonawcy przedstawia najkorzystniejsze kryterium oceny ofert określone przez Zamawiającego.
Ponadto Wykonawca spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu, a oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ.
2.W postępowaniu zostało złożonych 6 ofert nie podlegających odrzuceniu.
1. Oferta Nr.1 złożona przez Wykonawcę: Firma Gutkowski Jan Gutkowski, 64-100 Leszno
ul. 17 Stycznia 92 cena oferty 366 245,10 zł, w kryterium cena otrzymała – 6,96 pkt.
2. Oferta Nr.2 złożona przez Wykonawcę: ROSMOSIS- Wawrzyniak Sp. z o.o Perzyce 46,
63-760 Zduny cena oferty 288 825,86 zł, w kryterium cena otrzymała- 8,82 pkt.
3.Oferta Nr.3 złożona przez Wykonawcę: GUTKOWSKI Sp. z o.o , 64-100 Leszno
ul. Usługowa 2 cena oferty 254 816,27 zł, w kryterium cena otrzymała – 10,0 pkt.
4.Oferta Nr.4 złożona przez Wykonawcę: HYDROTERM Zygmunt Biernacki
85-436 Bydgoszcz ul. Skalarowa 16/13 cena oferty 303 520,74 zł, w kryterium cena
otrzymała - 8,40 pkt.
5. Oferta Nr.5 złożona przez Wykonawcę: Zakłady Produkcyjno-Usługowe Aqua Tech
s-ka z o.o 83-000 Pruszcz Gdański ul. Podmiejska 5E cena oferty 270 647,45 zł,
w kryterium cena otrzymała - 9,42 pkt.
6. Oferta Nr.6 złożona przez Wykonawcę : P.T.H.U. HYDRO-MARKO Maria Pluta
ul. Wojska Polskiego 139, 63-200 Jarocin cena oferty 381 300,00 zł,w kryterium cena
otrzymała - 6,68 pkt.
3.Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po upływie 5 dni od
dnia ogłoszenia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Michał Staniak
Wójt Gminy
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kuźma Beata
- Data udostępnienia w BIP: 2011-03-24
- Informacja zaktualizowana przez: Kuźma Beata
- Data ostatniej aktualizacji: 2011-03-24 11:19:24
- Liczba odsłon: 525
- Historia dokumentu: