Puszcza Mariańska, dnia 22.02.2011 r.
Z A W I A D O M I E N I E
o wyborze najkorzystniejszej oferty
Nasz znak:I.271/2/2011
Dotyczy : postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót 
                budowlanych polegających na zmianie sposobu użytkowania i przebudowę wiaty na  
                budynek mieszkalny z lokalami socjalnymi w miejscowości Korabiewice na terenie  
               działki numer ewidencyjny 393/4.
      
   W związku z dokonaniem wyboru najkorzystniejszej oferty w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego o udzielenie zamówienia publicznego na:        
wykonanie robót budowlanych polegających na zmianie sposobu użytkowania i przebudowę wiaty na budynek mieszkalny z lokalami socjalnymi w miejscowości Korabiewice na terenie  
działki numer ewidencyjny 393/4
Gmina Puszcza Mariańska na podstawie art.92 ustawy z dnia 29.01.2004 r –Prawo zamówień publicznych  ( Dz. U. z 2010 r nr.113,poz.759) zawiadamia, że:
1.Jako najkorzystniejszą wybrano ofertę Nr 2 złożoną przez Wykonawcę :
                  
                INSTAL- TERM Krystian Nowicki 
                96-500 Sochaczew ul. Żeromskiego 39/26  
   cena ofertowa brutto –644 760,00 zł
słownie: sześćset czterdzieści cztery tysiące  siedemset sześćdziesiąt złotych 
  
Uzasadnienie wyboru:
Oferta Nr. 2 w/w Wykonawcy przedstawia najkorzystniejsze kryterium oceny ofert określone przez Zamawiającego.
Ponadto Wykonawca spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu, a oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ.
2.W postępowaniu zostało złożonych 8 ofert nie  podlegających odrzuceniu.
1. Oferta Nr.1 złożona przez  Wykonawcę: Zakład Budownictwa Ogólnego KARBUD   
    Wojciech Karlicki 96-500 Sochaczew ul. Kusocińskiego 5,w kryterium cena otrzymała – 
     8,85 pkt.
2. Oferta Nr.2 złożona przez Wykonawcę: INSTAL -TERM  Krystian Nowicki 
    96-500 Sochaczew ul. Żeromskiego 39/26,w kryterium cena otrzymała- 10,00 pkt. 
3.Oferta Nr.3 złożona przez Wykonawcę: „BUDMAR” Firma Budowlana Marek Kamola 
    97-200 Tomaszów Mazowiecki ul. Krańcowa 31-33A,w kryterium cena otrzymała –
    7,34 pkt.
4.Oferta Nr.4 złożona przez Wykonawcę: Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowe 
   „HEGOR” Spółka z o.o 96-500 Sochaczew ul. Gwardyjska 12,w kryterium cena otrzymała  
     6,43 pkt. 
5. Oferta Nr.5 złożona przez Wykonawcę: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe „ELKO”    
    Tadeusz Siekierski, Michał Siekierski 96-500 Sochaczew ul. Staszica 68,w kryterium cena  
     otrzymała  - 6,79 pkt.
6. Oferta Nr.6 złożona przez Wykonawcę : Zakład Remontowo-Budowlany „ELLA”  
    Bronisław Gawryluk 96-500 Sochaczew ul. Wróblewskiego 4,w kryterium cena otrzymała  
    - 8,45 pkt.
7.Oferta Nr.7 złożona przez Wykonawcę: Z.R.B.T WALD-BUD Waldemar Kleczkowski 
    96-320 Badowo-Mściska ul. Grójecka 9,w kryterium cena otrzymała – 9,84 pkt.
8.Oferta Nr.8 złożona przez Wykonawcę: KAL-FAM Zakład Remontowo-Budowlany 
    Wojciech Kalinowski 96-330 Puszcza Mariańska, Kamion 40,w kryterium cena otrzymała  
     –  9,08 pkt.
3.Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po upływie 5 dni od  
   dnia ogłoszenia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
  
  
                                                                                                               Michał  Staniak
                                                                                                       Wójt Gminy   
  
GMINA  PUSZCZA  MARIAŃSKA
96-330 PUSZCZA MARIAŃSKA UL. STANISŁAWA PAPCZYŃSKIEGO 1
tel. /046/  831-81-69  lub  831-81-51  fax.  /046/   831-81-18
www.puszcza-marianska.pl e-mail: urzad@puszcza-marianska.pl
Nasz znak: I.271/2/2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU   
Tytuł postępowania
Wykonanie robót budowlanych polegających na zmianie sposobu użytkowania i przebudowę wiaty na budynek
mieszkalny z lokalami socjalnymi w miejscowości Korabiewice na terenie działki numer ewidencyjny 393/4 .
 Opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie robót budowlanych polegających na zmianie sposobu użytkowania i przebudowę wiaty na budynek
mieszkalny z lokalami socjalnymi w miejscowości Korabiewice na terenie działki numer ewidencyjny 393/4 .
Zakres rzeczowy zadania obejmuje:
1.Przebudowa wiaty na mieszkania socjalne wg projektu indywidualnego o parametrach:   
    powierzchnia zabudowy 447,71 m2, powierzchnia użytkowa 364,48 m2,
    kubatura budynku 1835 m3. 
   Brakujące fundamenty żelbetowe wylewane z betonu B-20.   
   Ściany zewnętrzne murowane  bloczków gazobetonowych  na zaprawie cementowo- 
   wapiennej. 
   Ściany wewnętrzne murowane  z bloczków gazobetonowych, betonu komórkowego  i cegły  
    na  zaprawie cementowo-wapiennej.
  Strop - typu Teriva I wykonanie izolacji poziomej z wełny mineralnej, nadproża nad   
  otworami prefabrykowane żelbetowe.
  Dach – odeskowanie i pokrycie dachu blachą powlekaną gr. 0,5 mm.
  Obróbki blacharskie z blachy powlekanej rynny i rury spustowe z PVC.
  Podłogi i posadzki – wyrównanie istniejącą podłogę betonową warstwą chudego betonu,
  izolacja papą na lepiku ocieplenie wełną mineralną oraz wykonanie warstwy betonu. 
  W wiatrołapach, łazienkach, aneksach kuchennych płytki terakotowe. 
  W salonach, pokojach i hollach panele podłogowe. 
  Stolarka – drzwi wejściowe metalowe, okna z profili z PCV. Drzwi wewnętrzne drewniane 
   płytowe. Parapety zewnętrzne z blachy powlekanej.
2.Wykonanie instalacji: elektryczne wewnętrzne, instalacje sanitarne wewnętrzne (zimnej i  
   ciepłej wody, kanalizacja i centralnego ogrzewania).
3.Instalacje zewnętrzne: przyłącza wodociągowe i przyłącza kanalizacyjne.
4.Bezodpływowy zbiornik ścieków bytowych o pojemności 7 m3 
Rodzaj zamówienia : roboty budowlane                                                                                   
Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony                                                                                 Wspólny słownik zamówień (CPV):    45.26.27.00-8,   45.30.00.00-0,   45.31.00.00-3                                                                    Termin wykonania:  od daty zawarcia umowy  - do 15.12.2011 r                                                                                              Data przekazania ogłoszenia do biuletynu: 28.01.2011 r.                                                                                   Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków .                                                                                                                                                                                                   O  udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy,którzy złożą ważną ofertę 
ze wszystkimi załącznikami wymienionymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz spełnią wszystkie wymagane przez ustawę Prawo zamówień publicznych warunki tj:    
1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli  
    przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
2/posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie
3/dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania  
   zamówienia.  
4/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów, oświadczeń i zaświadczeń wymaganych postanowieniami specyfikacji istotnych warunków 
zamówienia, wg formuły „spełnia – nie spełnia”.  
Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy
 z postępowania.  
Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia
 spełnienia warunków udziału w postępowaniu i wymagań dla oferowanych robót budowlanych.
- formularz ofertowy złożony według wzoru – załącznik Nr.1 do SIWZ
- wzór kosztorysu ofertowego – załącznik nr.3 do SIWZ
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności
gospodarczej lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6
- miesięcy przed upływem terminu składania ofert
- jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy, należy
dołączyć do oferty dokument obejmujący takie upoważnienie
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9
wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne
zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia
osoby w zakresie określonym art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej
      niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że
wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków opłat lub, że uzyskał przewidziane
prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące
przed upływem terminu składania ofert,
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub
Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio,
że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub
społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie
lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji – wystawione
nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
- oświadczenie o spełnianiu warunków z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu.
- wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń,którymi dysponuje
lub będzie dysponował Wykonawca.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym,
osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych
podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.
Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż
będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, a w
szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów
do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich
przy wykonywaniu zamówienia.
- wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych,a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom
budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości netto i brutto oraz daty i
miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych robót
wystawionych przez podmioty na rzecz których roboty były wykonywane. Zamawiający żąda aby
każda z robót budowlanych wykazana w wykazie nie była mniejsza niż kwota 1 200 000,00 zł.
(słownie: jeden milion dwieście tysięcy złotych).
Zamawiający żąda przedłożenia co najmniej trzech referencji.
Składanie ofert częściowych: nie
Składanie ofert wariantowych - nie
Warunki dotyczące wadium:
  Ustala się wadium w wysokości 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych).                                                                         
Kryteria oceny ofert - najniższa cena
Termin związania z ofertą: 30 dni
Adres strony internetowej, na której jest dostępna SIWZ: www.puszcza-marianska.pl
Miejsce otrzymania SIWZ:   w siedzibie Zamawiającego pokój Nr.21                                                             Termin składania ofert:   do dnia 14.02.2011 r do godz.10:00  
Termin otwarcia ofert:      dnia 14.02.2011 r godz.10:20                                               
Miejsce składania ofert:  Urząd Gminy w Puszczy Mariańskiej pokój Nr. 8
                                               96-330 Puszcza Mariańska ul. Stanisława Papczyńskiego 1.
                                                  Michał Staniak
                                       Wójt Gminy
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kuźma Beata
 - Data udostępnienia w BIP: 2011-02-23
 - Informacja zaktualizowana przez: Kuźma Beata
 - Data ostatniej aktualizacji: 2011-02-23 09:59:14
 - Liczba odsłon: 1779
 - Historia dokumentu: