Puszcza Mariańska, dnia 22.02.2011 r.
Z A W I A D O M I E N I E
o wyborze najkorzystniejszej oferty
Nasz znak:I.271/2/2011
Dotyczy : postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót
budowlanych polegających na zmianie sposobu użytkowania i przebudowę wiaty na
budynek mieszkalny z lokalami socjalnymi w miejscowości Korabiewice na terenie
działki numer ewidencyjny 393/4.
W związku z dokonaniem wyboru najkorzystniejszej oferty w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego o udzielenie zamówienia publicznego na:
wykonanie robót budowlanych polegających na zmianie sposobu użytkowania i przebudowę wiaty na budynek mieszkalny z lokalami socjalnymi w miejscowości Korabiewice na terenie
działki numer ewidencyjny 393/4
Gmina Puszcza Mariańska na podstawie art.92 ustawy z dnia 29.01.2004 r –Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2010 r nr.113,poz.759) zawiadamia, że:
1.Jako najkorzystniejszą wybrano ofertę Nr 2 złożoną przez Wykonawcę :
INSTAL- TERM Krystian Nowicki
96-500 Sochaczew ul. Żeromskiego 39/26
cena ofertowa brutto –644 760,00 zł
słownie: sześćset czterdzieści cztery tysiące siedemset sześćdziesiąt złotych
Uzasadnienie wyboru:
Oferta Nr. 2 w/w Wykonawcy przedstawia najkorzystniejsze kryterium oceny ofert określone przez Zamawiającego.
Ponadto Wykonawca spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu, a oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ.
2.W postępowaniu zostało złożonych 8 ofert nie podlegających odrzuceniu.
1. Oferta Nr.1 złożona przez Wykonawcę: Zakład Budownictwa Ogólnego KARBUD
Wojciech Karlicki 96-500 Sochaczew ul. Kusocińskiego 5,w kryterium cena otrzymała –
8,85 pkt.
2. Oferta Nr.2 złożona przez Wykonawcę: INSTAL -TERM Krystian Nowicki
96-500 Sochaczew ul. Żeromskiego 39/26,w kryterium cena otrzymała- 10,00 pkt.
3.Oferta Nr.3 złożona przez Wykonawcę: „BUDMAR” Firma Budowlana Marek Kamola
97-200 Tomaszów Mazowiecki ul. Krańcowa 31-33A,w kryterium cena otrzymała –
7,34 pkt.
4.Oferta Nr.4 złożona przez Wykonawcę: Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowe
„HEGOR” Spółka z o.o 96-500 Sochaczew ul. Gwardyjska 12,w kryterium cena otrzymała
6,43 pkt.
5. Oferta Nr.5 złożona przez Wykonawcę: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe „ELKO”
Tadeusz Siekierski, Michał Siekierski 96-500 Sochaczew ul. Staszica 68,w kryterium cena
otrzymała - 6,79 pkt.
6. Oferta Nr.6 złożona przez Wykonawcę : Zakład Remontowo-Budowlany „ELLA”
Bronisław Gawryluk 96-500 Sochaczew ul. Wróblewskiego 4,w kryterium cena otrzymała
- 8,45 pkt.
7.Oferta Nr.7 złożona przez Wykonawcę: Z.R.B.T WALD-BUD Waldemar Kleczkowski
96-320 Badowo-Mściska ul. Grójecka 9,w kryterium cena otrzymała – 9,84 pkt.
8.Oferta Nr.8 złożona przez Wykonawcę: KAL-FAM Zakład Remontowo-Budowlany
Wojciech Kalinowski 96-330 Puszcza Mariańska, Kamion 40,w kryterium cena otrzymała
– 9,08 pkt.
3.Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po upływie 5 dni od
dnia ogłoszenia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Michał Staniak
Wójt Gminy
GMINA PUSZCZA MARIAŃSKA
96-330 PUSZCZA MARIAŃSKA UL. STANISŁAWA PAPCZYŃSKIEGO 1
tel. /046/ 831-81-69 lub 831-81-51 fax. /046/ 831-81-18
www.puszcza-marianska.pl e-mail: urzad@puszcza-marianska.pl
Nasz znak: I.271/2/2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Tytuł postępowania
Wykonanie robót budowlanych polegających na zmianie sposobu użytkowania i przebudowę wiaty na budynek
mieszkalny z lokalami socjalnymi w miejscowości Korabiewice na terenie działki numer ewidencyjny 393/4 .
Opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie robót budowlanych polegających na zmianie sposobu użytkowania i przebudowę wiaty na budynek
mieszkalny z lokalami socjalnymi w miejscowości Korabiewice na terenie działki numer ewidencyjny 393/4 .
Zakres rzeczowy zadania obejmuje:
1.Przebudowa wiaty na mieszkania socjalne wg projektu indywidualnego o parametrach:
powierzchnia zabudowy 447,71 m2, powierzchnia użytkowa 364,48 m2,
kubatura budynku 1835 m3.
Brakujące fundamenty żelbetowe wylewane z betonu B-20.
Ściany zewnętrzne murowane bloczków gazobetonowych na zaprawie cementowo-
wapiennej.
Ściany wewnętrzne murowane z bloczków gazobetonowych, betonu komórkowego i cegły
na zaprawie cementowo-wapiennej.
Strop - typu Teriva I wykonanie izolacji poziomej z wełny mineralnej, nadproża nad
otworami prefabrykowane żelbetowe.
Dach – odeskowanie i pokrycie dachu blachą powlekaną gr. 0,5 mm.
Obróbki blacharskie z blachy powlekanej rynny i rury spustowe z PVC.
Podłogi i posadzki – wyrównanie istniejącą podłogę betonową warstwą chudego betonu,
izolacja papą na lepiku ocieplenie wełną mineralną oraz wykonanie warstwy betonu.
W wiatrołapach, łazienkach, aneksach kuchennych płytki terakotowe.
W salonach, pokojach i hollach panele podłogowe.
Stolarka – drzwi wejściowe metalowe, okna z profili z PCV. Drzwi wewnętrzne drewniane
płytowe. Parapety zewnętrzne z blachy powlekanej.
2.Wykonanie instalacji: elektryczne wewnętrzne, instalacje sanitarne wewnętrzne (zimnej i
ciepłej wody, kanalizacja i centralnego ogrzewania).
3.Instalacje zewnętrzne: przyłącza wodociągowe i przyłącza kanalizacyjne.
4.Bezodpływowy zbiornik ścieków bytowych o pojemności 7 m3
Rodzaj zamówienia : roboty budowlane
Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.26.27.00-8, 45.30.00.00-0, 45.31.00.00-3 Termin wykonania: od daty zawarcia umowy - do 15.12.2011 r Data przekazania ogłoszenia do biuletynu: 28.01.2011 r. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków . O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy,którzy złożą ważną ofertę
ze wszystkimi załącznikami wymienionymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz spełnią wszystkie wymagane przez ustawę Prawo zamówień publicznych warunki tj:
1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
2/posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie
3/dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia.
4/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów, oświadczeń i zaświadczeń wymaganych postanowieniami specyfikacji istotnych warunków
zamówienia, wg formuły „spełnia – nie spełnia”.
Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy
z postępowania.
Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia
spełnienia warunków udziału w postępowaniu i wymagań dla oferowanych robót budowlanych.
- formularz ofertowy złożony według wzoru – załącznik Nr.1 do SIWZ
- wzór kosztorysu ofertowego – załącznik nr.3 do SIWZ
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności
gospodarczej lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6
- miesięcy przed upływem terminu składania ofert
- jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy, należy
dołączyć do oferty dokument obejmujący takie upoważnienie
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9
wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne
zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia
osoby w zakresie określonym art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że
wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków opłat lub, że uzyskał przewidziane
prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące
przed upływem terminu składania ofert,
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub
Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio,
że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub
społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie
lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji – wystawione
nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
- oświadczenie o spełnianiu warunków z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu.
- wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń,którymi dysponuje
lub będzie dysponował Wykonawca.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym,
osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych
podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.
Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż
będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, a w
szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów
do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich
przy wykonywaniu zamówienia.
- wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych,a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom
budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości netto i brutto oraz daty i
miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych robót
wystawionych przez podmioty na rzecz których roboty były wykonywane. Zamawiający żąda aby
każda z robót budowlanych wykazana w wykazie nie była mniejsza niż kwota 1 200 000,00 zł.
(słownie: jeden milion dwieście tysięcy złotych).
Zamawiający żąda przedłożenia co najmniej trzech referencji.
Składanie ofert częściowych: nie
Składanie ofert wariantowych - nie
Warunki dotyczące wadium:
Ustala się wadium w wysokości 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych).
Kryteria oceny ofert - najniższa cena
Termin związania z ofertą: 30 dni
Adres strony internetowej, na której jest dostępna SIWZ: www.puszcza-marianska.pl
Miejsce otrzymania SIWZ: w siedzibie Zamawiającego pokój Nr.21 Termin składania ofert: do dnia 14.02.2011 r do godz.10:00
Termin otwarcia ofert: dnia 14.02.2011 r godz.10:20
Miejsce składania ofert: Urząd Gminy w Puszczy Mariańskiej pokój Nr. 8
96-330 Puszcza Mariańska ul. Stanisława Papczyńskiego 1.
Michał Staniak
Wójt Gminy
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kuźma Beata
- Data udostępnienia w BIP: 2011-02-23
- Informacja zaktualizowana przez: Kuźma Beata
- Data ostatniej aktualizacji: 2011-02-23 09:59:14
- Liczba odsłon: 820
- Historia dokumentu: