Puszcza Mariańska, dnia 22.02.2011 r.

Z A W I A D O M I E N I E

o wyborze najkorzystniejszej oferty

Nasz znak:I.271/2/2011

Dotyczy : postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót

                budowlanych polegających na zmianie sposobu użytkowania i przebudowę wiaty na 

                budynek mieszkalny z lokalami socjalnymi w miejscowości Korabiewice na terenie 

               działki numer ewidencyjny 393/4.

     
   W związku z dokonaniem wyboru najkorzystniejszej oferty w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego o udzielenie zamówienia publicznego na:       

wykonanie robót budowlanych polegających na zmianie sposobu użytkowania i przebudowę wiaty na budynek mieszkalny z lokalami socjalnymi w miejscowości Korabiewice na terenie 

działki numer ewidencyjny 393/4

Gmina Puszcza Mariańska na podstawie art.92 ustawy z dnia 29.01.2004 r –Prawo zamówień publicznych  ( Dz. U. z 2010 r nr.113,poz.759) zawiadamia, że:

1.Jako najkorzystniejszą wybrano ofertę Nr 2 złożoną przez Wykonawcę :

                 

                INSTAL- TERM Krystian Nowicki

                96-500 Sochaczew ul. Żeromskiego 39/26 

   cena ofertowa brutto –644 760,00 zł

słownie: sześćset czterdzieści cztery tysiące  siedemset sześćdziesiąt złotych

 

Uzasadnienie wyboru:

Oferta Nr. 2 w/w Wykonawcy przedstawia najkorzystniejsze kryterium oceny ofert określone przez Zamawiającego.

Ponadto Wykonawca spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu, a oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ.

2.W postępowaniu zostało złożonych 8 ofert nie  podlegających odrzuceniu.

1. Oferta Nr.1 złożona przez  Wykonawcę: Zakład Budownictwa Ogólnego KARBUD  

    Wojciech Karlicki 96-500 Sochaczew ul. Kusocińskiego 5,w kryterium cena otrzymała –

     8,85 pkt.

2. Oferta Nr.2 złożona przez Wykonawcę: INSTAL -TERM  Krystian Nowicki

    96-500 Sochaczew ul. Żeromskiego 39/26,w kryterium cena otrzymała- 10,00 pkt.

3.Oferta Nr.3 złożona przez Wykonawcę: „BUDMAR” Firma Budowlana Marek Kamola

    97-200 Tomaszów Mazowiecki ul. Krańcowa 31-33A,w kryterium cena otrzymała –

    7,34 pkt.

4.Oferta Nr.4 złożona przez Wykonawcę: Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowe

   „HEGOR” Spółka z o.o 96-500 Sochaczew ul. Gwardyjska 12,w kryterium cena otrzymała  

     6,43 pkt.

5. Oferta Nr.5 złożona przez Wykonawcę: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe „ELKO”    

    Tadeusz Siekierski, Michał Siekierski 96-500 Sochaczew ul. Staszica 68,w kryterium cena 

     otrzymała  - 6,79 pkt.

6. Oferta Nr.6 złożona przez Wykonawcę : Zakład Remontowo-Budowlany „ELLA”  

    Bronisław Gawryluk 96-500 Sochaczew ul. Wróblewskiego 4,w kryterium cena otrzymała  

    - 8,45 pkt.

7.Oferta Nr.7 złożona przez Wykonawcę: Z.R.B.T WALD-BUD Waldemar Kleczkowski

    96-320 Badowo-Mściska ul. Grójecka 9,w kryterium cena otrzymała – 9,84 pkt.

8.Oferta Nr.8 złożona przez Wykonawcę: KAL-FAM Zakład Remontowo-Budowlany

    Wojciech Kalinowski 96-330 Puszcza Mariańska, Kamion 40,w kryterium cena otrzymała  

      9,08 pkt.

3.Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po upływie 5 dni od  

   dnia ogłoszenia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

 

 

                                                                                                               Michał  Staniak

                                                                                                       Wójt Gminy  

 

 

 

 

 

 

GMINA  PUSZCZA  MARIAŃSKA

96-330 PUSZCZA MARIAŃSKA UL. STANISŁAWA PAPCZYŃSKIEGO 1

tel. /046/  831-81-69  lub  831-81-51  fax.  /046/   831-81-18

www.puszcza-marianska.pl e-mail: urzad@puszcza-marianska.pl

Nasz znak: I.271/2/2011                                                                  

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU  

Tytuł postępowania

Wykonanie robót budowlanych polegających na zmianie sposobu użytkowania i przebudowę wiaty na budynek

mieszkalny z lokalami socjalnymi w miejscowości Korabiewice na terenie działki  numer ewidencyjny 393/4 .

 Opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie robót budowlanych polegających na zmianie sposobu użytkowania i przebudowę wiaty na budynek

mieszkalny z lokalami socjalnymi w miejscowości Korabiewice na terenie działki  numer ewidencyjny 393/4 .

Zakres rzeczowy zadania obejmuje:

1.Przebudowa wiaty na mieszkania socjalne wg projektu indywidualnego o parametrach:  

    powierzchnia zabudowy 447,71 m2, powierzchnia użytkowa 364,48 m2,

    kubatura budynku 1835 m3.

   Brakujące fundamenty żelbetowe wylewane z betonu B-20.  

   Ściany zewnętrzne murowane  bloczków gazobetonowych  na zaprawie cementowo-

   wapiennej.

   Ściany wewnętrzne murowane  z bloczków gazobetonowych, betonu komórkowego  i cegły  

    na  zaprawie cementowo-wapiennej.

  Strop - typu Teriva I wykonanie izolacji poziomej z wełny mineralnej, nadproża nad  

  otworami prefabrykowane żelbetowe.

  Dach – odeskowanie i pokrycie dachu blachą powlekaną gr. 0,5 mm.

  Obróbki blacharskie z blachy powlekanej rynny i rury spustowe z PVC.

  Podłogi i posadzki – wyrównanie istniejącą podłogę betonową warstwą chudego betonu,

  izolacja papą na lepiku ocieplenie wełną mineralną oraz wykonanie warstwy betonu.

  W wiatrołapach, łazienkach, aneksach kuchennych płytki terakotowe.

  W salonach, pokojach i hollach panele podłogowe.

  Stolarka – drzwi wejściowe metalowe, okna z profili z PCV. Drzwi wewnętrzne drewniane

   płytowe. Parapety zewnętrzne z blachy powlekanej.

2.Wykonanie instalacji: elektryczne wewnętrzne, instalacje sanitarne wewnętrzne (zimnej i 

   ciepłej wody, kanalizacja i centralnego ogrzewania).

3.Instalacje zewnętrzne: przyłącza wodociągowe i przyłącza kanalizacyjne.

4.Bezodpływowy zbiornik ścieków bytowych o pojemności 7 m3

Rodzaj zamówienia : roboty budowlane                                                                                   

Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony                                                                                 Wspólny słownik zamówień (CPV):    45.26.27.00-8,   45.30.00.00-0,   45.31.00.00-3                                                                    Termin wykonania:  od daty zawarcia umowy  - do 15.12.2011 r                                                                                              Data przekazania ogłoszenia do biuletynu: 28.01.2011 r.                                                                                   Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków .                                                                                                                                                                                                   O  udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy,którzy złożą ważną ofertę

ze wszystkimi załącznikami wymienionymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz spełnią wszystkie wymagane przez ustawę Prawo zamówień publicznych warunki tj:   

1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli 

    przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

2/posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie

3/dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania 

   zamówienia. 

4/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów, oświadczeń i zaświadczeń wymaganych postanowieniami specyfikacji istotnych warunków

zamówienia, wg formuły „spełnia – nie spełnia”. 

Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy

 z postępowania. 

Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia

 spełnienia warunków udziału w postępowaniu i wymagań dla oferowanych robót budowlanych.

    -    formularz ofertowy złożony według wzoru – załącznik Nr.1 do SIWZ

    -    wzór kosztorysu ofertowego – załącznik nr.3 do SIWZ     

-          aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności

gospodarczej lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6

-          miesięcy przed upływem terminu składania ofert

-          jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy, należy

dołączyć do oferty dokument obejmujący takie upoważnienie

-          aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9

wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

  -  aktualną   informację   z  Krajowego  Rejestru  Karnego  albo  równoważne  

     zaświadczenie właściwego  organu  sądowego  lub administracyjnego kraju pochodzenia

      osoby w zakresie określonym  art.24  ust.1  pkt 4-8 ustawy,  wystawione  nie  wcześniej 

      niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

-          aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że

          wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków opłat lub, że uzyskał przewidziane

          prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub

          wstrzymanie w  całości wykonania decyzji  - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące

          przed upływem  terminu składania ofert,

-          aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub

Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio,

że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub

społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie

lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji – wystawione

nie wcześniej niż 3 miesiące przed  upływem terminu składania ofert,

-          oświadczenie o spełnianiu warunków z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

-          oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu.

    -     wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i   urządzeń,którymi dysponuje 

          lub będzie dysponował Wykonawca. 

          Wykonawca  może polegać  na  wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, 

          osobach zdolnych do  wykonania  zamówienia  lub  zdolnościach  finansowych innych  

          podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.   

          Wykonawca w takiej sytuacji  zobowiązany  jest  udowodnić  Zamawiającemu,   

           będzie dysponował  zasobami niezbędnymi  do  realizacji  zamówienia,  a  w

          szczególności  przedstawiając  w  tym  celu  pisemne  zobowiązanie   tych   podmiotów

          do  oddania   mu   do  dyspozycji  niezbędnych  zasobów na okres korzystania z nich

           przy wykonywaniu zamówienia.

-          wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych,a jeżeli okres prowadzenia

działalności jest krótszy – w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom

budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości netto i brutto oraz daty i

miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych robót

wystawionych przez podmioty na rzecz których roboty były wykonywane. Zamawiający żąda aby

każda z robót budowlanych wykazana w wykazie nie była mniejsza niż kwota 1 200 000,00 zł.

(słownie: jeden milion dwieście tysięcy złotych).

 Zamawiający żąda przedłożenia co najmniej trzech referencji.

Składanie ofert częściowych:     nie      

Składanie ofert wariantowych - nie                                                                                           

Warunki dotyczące wadium:   

  Ustala się wadium w wysokości 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych).                                                                        

Kryteria oceny ofert -  najniższa cena                                                                                    

Termin związania z ofertą:  30 dni                                                                                        

Adres strony internetowej, na której jest dostępna SIWZ:  www.puszcza-marianska.pl

Miejsce otrzymania SIWZ:   w siedzibie Zamawiającego pokój Nr.21                                                             Termin składania ofert:   do dnia 14.02.2011 r do godz.10:00 

Termin otwarcia ofert:      dnia 14.02.2011 r godz.10:20                                              

Miejsce składania ofert:  Urząd Gminy w Puszczy Mariańskiej pokój Nr. 8

                                               96-330 Puszcza Mariańska ul. Stanisława Papczyńskiego 1.

                                                  Michał Staniak

                                       Wójt Gminy

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Kuźma Beata
  • Data udostępnienia w BIP: 2011-02-23
  • Informacja zaktualizowana przez: Kuźma Beata
  • Data ostatniej aktualizacji: 2011-02-23 09:59:14
  • Liczba odsłon: 820
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 1292581]

przewiń do góry