Puszcza Mariańska, dnia 21.02.2011 r.
Z A W I A D O M I E N I E
o wyborze najkorzystniejszej oferty
Nasz znak:I.271/1/2011
Dotyczy : postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót
budowlanych polegających na budowie sieci kanalizacyjnej w miejscowościach
Olszanka-Puszcza Mariańska-Wygoda- Michałów.
W związku z dokonaniem wyboru najkorzystniejszej oferty w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego o udzielenie zamówienia publicznego na:
wykonanie robót budowlanych polegających na budowie sieci kanalizacyjnej w miejscowościach Olszanka-Puszcza Mariańska-Wygoda- Michałów
Gmina Puszcza Mariańska na podstawie art.92 ustawy z dnia 29.01.2004 r –Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2010 r nr.113,poz.759) zawiadamia, że:
1.Jako najkorzystniejszą wybrano ofertę Nr 16 złożoną przez Wykonawcę :
GEO- BUD s.c Anna Sabat, Leszek Karkuciński
ul. Króla Jana Sobieskiego Nr.3,
96-330 Puszcza Mariańska
cena ofertowa brutto –356 572,76 zł
słownie: trzysta pięćdziesiąt sześć tysięcy pięćset siedemdziesiąt dwa 76/100 złotych
Uzasadnienie wyboru:
Oferta Nr. 16 w/w Wykonawcy przedstawia najkorzystniejsze kryterium oceny ofert określone przez Zamawiającego.
Ponadto Wykonawca spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu, a oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ.
2.W postępowaniu zostało złożonych 16 ofert w tym 14 ofert nie podlegających
odrzuceniu.
1.Oferta Nr.1 złożona przez Wykonawcę: Zakład Robót Wodno-Inżynieryjnych
„WOD-INŻ.” Andrzej Gmur 98-200 Sieradz ul. Zakładników 17/19,w kryterium cena otrzymała – 5,66 pkt.
2.Oferta Nr.2 złożona przez Wykonawcę: ECO-WiK Sp. z o.o , 02-777 Warszawa
ul. Kulczyńskiego 7 m.37, w kryterium cena otrzymała – 5,35 pkt.
3.Oferta Nr.3 złożona przez Wykonawcę: Budowlana Spółdzielnia Piaseczno,
05-500Piaaseczno ul. Wojska Polskiego 54,w kryterium cena otrzymała– 5,68 pkt.
4.Oferta Nr.4 złożona przez Wykonawcę: Konsorcjum Firm: TIGNAR Barbara F. Ciesielska
(Lider Konsorcjum) ul. W.A Mozarta 2/507, 02-736 Warszawa REM-WOD Sp. z o.o
(Partner Konsorcjum) ul. Legnicka 28,25-324 Kielce,w kryterium cena otrzymała –
6,99 pkt.
5.Oferta Nr.5 złożona przez Wykonawcę: Przedsiębiorstwo P.U.H.B. „CEWOGAZ”
Jan Wolski 99-400 Łowicz ul. Partyzantów 17,w kryterium cena otrzymała- 5,47 pkt.
6.Oferta Nr.7 złożona przez Wykonawcę: Zakład Produkcyjno -Usługowo-Handlowy
„MELBUD” Andrzej Zieliński 96-100 Skierniewice, Sierakowice Prawe 52a, w kryterium
cena otrzymała – 8,64 pkt.
7.Oferta Nr.8 złożona przez Wykonawcę: „TROJACKI” Zdzisław Trojacki, Mirosław
Trojacki 27-300 Lipsko ul. Kilińskiego 43,w kryterium cena otrzymała – 7,29 pkt.
8.Oferta Nr.9 złożona przez Wykonawcę, Zakład Remontowo -Budowlano-Transportowy
WALD -BUD Waldemar Kleczkowski, 96-320 Badowo-Mściska ul. Grójecka 9,w
kryterium cena otrzymała – 8,24 pkt.
9.Oferta Nr.10 złożona przez Wykonawcę: Zakład Usług Wodno-Kanalizacyjnych
Krzysztof Machnicki 96-100 Skierniewice ul. Zielona 6,w kryterium cena otrzymała –
6,75 pkt.
10.Oferta Nr.11 złożona przez Wykonawcę: Zakład Instalacyjny i Remontowo-Budowlany
Roman Zwierzchowski Zgorzała ul. Postępu 196,05-500 Piaseczno, w kryterium cena
otrzymała – 6,77 pkt.
11.Oferta Nr.12 złożona przez Wykonawcę: Usługi Transportowe Edward Wilczyński Stara
Iwiczna ul. Kielecka 19a, 05-500 Piaseczno, w kryterium cena otrzymała – 5,47 pkt.
12.Oferta Nr.13 złożona przez Wykonawcę: Zakład Ogólnobudowlany i Instalacyjny Spółka
Jawna Bogdan Sękalski 96-100 Skierniewice ul. Wspólna 7/9,w kryterium cena
otrzymała – 9,99 pkt.
13.Oferta Nr.14 złożona przez Wykonawcę: „HYDRO -INSTAL” Siekierski Arkadiusz 96-
500 Sochaczew ul. Rozlazłowska 23D,w kryterium cena otrzymała- 5,57 pkt.
14.Oferta Nr.16 złożona przez Wykonawcę: GEO-BUD s.c Anna Sabat, Leszek Karkuciński
ul. Króla Jana Sobieskiego 3, 96-330 Puszcza Mariańska, w kryterium cena otrzymała –
10 pkt.
3.Oferta następującego Wykonawcy odrzucona.
1.Oferta Nr.6 złożona przez Wykonawcę HYDROPROJEKT Krzysztof Kłoda
ul. Sobieskiego 31/37 m.10 96-100 Skierniewice została odrzucona.
Uzasadnienie:
Na podstawie art. 89 ust.1 pkt.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r- Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2010 r nr.113, poz.759) oferta nr.6 została odrzucona ponieważ w złożonej ofercie brak podpisu/podpisów osób do reprezentowania Wykonawcy.
W zaistniałej sytuacji złożona oferta bez podpisu osób do reprezentowania Wykonawcy jest nieważna a zatem jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
4. Wykluczono następującego Wykonawcę
BRUK MAN Konrad Krajewski 05-825 Grodzisk Mazowiecki ul. Nadarzyńska 89B
Uzasadnienie
Zamawiający pismem z dnia 14.02.2011 r Nr I.271/1/2010 wezwał Wykonawcę do uzupełnienia brakujących dokumentów. Wykonawca mimo wezwania nie złożył w wyznaczonym terminie dokumentów potwierdzających spełnienie warunku udziału w postępowaniu.
Powyższe okoliczności zgodnie z art.24 ust.2 pkt.4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 rNr.223 poz.1655 z późn. zm) stanowią podstawę wykluczenia z postępowania.
Zgodnie z art.24 ust.4 Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r Nr.223 poz.1655 z późn. zm.) ofertę Nr. 15 Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
5.Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po upływie 5 dni od dnia
ogłoszenia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Michał Staniak
Wójt Gminy
GMINA PUSZCZA MARIAŃSKA
96-330 PUSZCZA MARIAŃSKA UL. STANISŁAWA PAPCZYŃSKIEGO 1
tel. /046/ 831-81-69 lub 831-81-51 fax. /046/ 831-81-18
www.puszcza-marianska.pl e-mail: urzad@puszcza-marianska.pl
Nasz znak: I.271/1/2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Tytuł postępowania Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie sieci kanalizacyjnej w miejscowościach Olszanka- Puszcza Mariańska- Wygoda- Michalów Opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie sieci kanalizacyjnej w miejscowościach Olszanka-Puszcza Mariańska –
Wygoda- Michałów
Zakres rzeczowy zadania obejmuje:
- wykonanie sieci kanalizacyjnej o długości 2 236 mb
w tym: z rur PVC f 200 - 1 455 mb
z rur PVC f 110 - 781 mb
przepompownia ścieków szt.1
Rodzaj zamówienia : roboty budowlane
Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.23.24.40-8, 45.23.24.23-3 Termin wykonania: od daty zawarcia umowy do dnia 28.10.2011 r Data przekazania ogłoszenia do biuletynu: 25.01.2011 r. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków . O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy,którzy złożą ważną ofertę ze wszystkimi załącznikami wymienionymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz spełnią wszystkie wymagane przez ustawę Prawo zamówień publicznych warunki tj:
1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
2/posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie
3/dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia.
4/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów, oświadczeń i zaświadczeń wymaganych postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wg formuły „spełnia – nie spełnia”.
Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy
z postępowania.
Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu i wymagań dla oferowanych robót budowlanych.
- formularz ofertowy złożony według wzoru – załącznik Nr.1 do SIWZ
- wzór kosztorysu ofertowego – załącznik nr.3 do SIWZ
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
- jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy, należy dołączyć do oferty dokument obejmujący takie upoważnienie
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne
zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia
osoby w zakresie określonym art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że
wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków opłat lub,że uzyskał przewidziane
prawem zwolnienie,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące
przed upływem terminu składania ofert,
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub
Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio,
że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub
społeczne lub zaświadczenie,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,odroczenie
lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
- oświadczenie o spełnianiu warunków z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu.
- wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń,którymi dysponuje
lub będzie dysponował Wykonawca.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym,
osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych
podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.
Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż
będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, a w
szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów
do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich
przy wykonywaniu zamówienia.
- wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości netto i brutto oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych robót wystawionych przez podmioty na rzecz których roboty były wykonywane. Uwaga!!! Zamawiający żąda przedłożenia co najmniej trzech referencji.
Składanie ofert częściowych: nie
Składanie ofert wariantowych - nie
Warunki dotyczące wadium:
Ustala się wadium w wysokości 12 000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych).
Kryteria oceny ofert - najniższa cena
Termin związania z ofertą: 30 dni
Adres strony internetowej, na której jest dostępna SIWZ: www.puszcza-marianska.pl
Miejsce otrzymania SIWZ: w siedzibie Zamawiającego pokój Nr.21 Termin składania ofert: do dnia 10.02.2011 r do godz.10:00
Termin otwarcia ofert: dnia 10.02.2011 r godz.10:20
Miejsce składania ofert: Urząd Gminy w Puszczy Mariańskiej pokój Nr. 8
96-330 Puszcza Mariańska ul. Stanisława Papczyńskiego 1.
Michał Staniak
Wójt Gminy
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kuźma Beata
- Data udostępnienia w BIP: 2011-02-22
- Informacja zaktualizowana przez: Kuźma Beata
- Data ostatniej aktualizacji: 2011-02-22 15:11:00
- Liczba odsłon: 473
- Historia dokumentu: