GMINA  PUSZCZA  MARIAŃSKA

96-330 PUSZCZA MARIAŃSKA UL. STANISŁAWA PAPCZYŃSKIEGO 1

tel. /046/  831-81-69  lub  831-81-51  fax.  /046/   831-81-18

www.puszcza-marianska.pl e-mail: urzad@puszcza-marianska.pl

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Tytuł postępowania

Utwardzenie nawierzchni dróg gminnych kruszywem o frakcji 4-63 mm i o frakcji 0-31,5 mm wraz  z  wyrównaniem

Opis

1. Utwardzenie  nawierzchni  dróg  gminnych  kruszywem drogowym o frakcji 4-63 mm wraz  

    z wyrównaniem, przy użyciu kruszywa drogowego - wapień dewoński - w ilości 3 000 ton

2. Utwardzenie  nawierzchni  dróg  gminnych  kruszywem  drogowym  o  frakcji  0-31,5 mm  

    wraz z wyrównaniem, przy użyciu kruszywa drogowego kwarcytowego, w ilości 2 000 ton

Zamawiający  na  podstawie  art.  67  ust.  1  pkt.  6  ustawy  Prawo  zamówień  publicznych przewiduje  zamówienie  uzupełniające.

Rodzaj zamówienia : roboty budowlane

Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

Wspólny słownik zamówień (CPV):  

Dział: 45000000-7; Grupa: 45230000-8; Klasa: 45233100-0; Kategoria: 45233142-6.

Termin wykonania:  od daty zawarcia umowy do dnia 31.05.2011 r.

Data przekazania ogłoszenia do biuletynu: 19.01.2011 r.

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy złożą ważną ofertę  ze  wszystkimi załącznikami wymienionymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz spełnią wszystkie wymagane przez ustawę Prawo zamówień publicznych warunki tj.:

 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,  jeżeli usta-

     wy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

 2/ posiadają wiedzę  i doświadczenie  oraz  dysponują  potencjałem technicznym oraz dyspo-

     nują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

 3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

Ocena   spełnienia   warunków   udziału   w  postępowaniu  zostanie  dokonana  na  podstawie przedłożonych   dokumentów,    oświadczeń   i   zaświadczeń  wymaganych  postanowieniami specyfikacji  istotnych  warunków  zamówienia,  wg  formuły  „ spełnia  -  nie spełnia ”.

Nie  spełnianie  chociażby  jednego  warunku  skutkować  będzie  wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 

Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdze-nia spełnienia warunków udziału w postępowaniu i wymagań dla oferowanych robót budowlanych.

1. formularz ofertowy złożony według wzoru – załącznik Nr 1 do SIWZ

2. aktualny  odpis  z  właściwego  rejestru  albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji

działalności gospodarczej lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

3. jeżeli  oferta  i  załączniki  zostaną  podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wyko-

    nawcy, należy dołączyć do oferty dokument obejmujący takie upoważnienie

4. aktualna  informacja  z  Krajowego  Rejestru  Karnego  albo  równoważne  zaświadczenie  

właściwego  organu  sądowego  lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie

określonym  art.24  ust.1  pkt 4-8 ustawy,  wystawione  nie  wcześniej niż 6 miesięcy przed

upływem terminu składania ofert,

5. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1   

    pkt. 9, wystawione nie wcześniej niż  6 miesiecy przed upływem terminu składania ofert,

6. aktualne zaświadczenie   właściwego   naczelnika   urzędu   skarbowego   potwierdzające,  

    że  wykonawca  nie  zalega  z  opłacaniem  podatków  opłat  lub,  że  uzyskał  przewidziane

    prawem  zwolnienie,  odroczenie  lub  rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzyma-

    nie w całości wykonania decyzji - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem

    terminu składania ofert,

7. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy

     Rolniczego  Ubezpieczenia   Społecznego  potwierdzające  odpowiednio,  że  Wykonawca

     nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświad-   

     czenie,  że  uzyskał  przewidziane  prawem  zwolnienie,  odroczenie  lub rozłożenie na raty

     zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji – wystawione nie 

     wcześniej niż 3 miesiace przed  upływem terminu składania ofert,

8. oświadczenie o spełnianiu warunków z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

     –  załącznik nr 3 do SIWZ

9.  oświadczenie  o  niepodleganiu  wykluczeniu  z  udziału w postępowaniu  -  załącznik Nr 4

     do SIWZ

10.wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje

    lub będzie dysponował Wykonawca.   Jeżeli Wykonawca wskaże narzędzia i urządzenia,

    którymi będzie dysponował, do wykazu należy załączyć pisemne zobowiązanie podmiotu

    udostępniającego  –  załącznik nr 6 do SIWZ

11.wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat robót budowlanych, a jeżeli okres

     prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem

     i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich

     wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzajacych

     należyte wykonanie tych robót wystawionych przez podmioty na rzecz których roboty

     były wykonywane. –  załącznik nr 5 do SIWZ

     Uwaga!! Zamawiający żąda przedłożenia co najmniej trzech referencji.

Składanie ofert częściowych:     nie

Składanie ofert wariantowych:   nie

Warunki dotyczące wadium:    nie dotyczy

Kryteria oceny ofert:        cena – 100%

Termin związania z ofertą:  30 dni

Adres strony internetowej, na której jest dostępna SIWZ:  www.puszcza-marianska.pl

Miejsce otrzymania SIWZ:   w siedzibie Zamawiającego pokój Nr.10

Termin składania ofert:   do dnia 03.02.2011 r. do godz. 9:00

Miejsce składania ofert: Urząd Gminy w Puszczy Mariańskiej pokój Nr. 8

                                           96-330 Puszcza Mariańska ul. Stanisława Papczyńskiego 1.

                                                                                                           

                                                                                                    Wójt Gminy Puszcza Mariańska

                                                                                                                    Michał Staniak

 

Puszcza Mariańska dnia 03.02.2011r.

Nasz znak: GK.271/1/2011

 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

             

Dotyczy:  Utwardzenie  nawierzchni dróg gminnych kruszywem o frakcji 4-63 mm i o frakcji                         

                  0-31,5 mm  wraz  z  wyrównaniem.         

 

                 Na podstawie Art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz.759 z późn.zmianami) Gmina Puszcza Mariańska zawiadamia, że w postępowaniu o zamówienie publiczne na utwardzenie nawierzchni dróg gminnych kruszywem o frakcji 4-63 mm i o frakcji 0-31,5 mm wraz z wyrównaniem, wybrana została oferta Firmy:

P.P.H.U. „BETO-TRANS” Józef Piejak, 96-332 Radziwiłłów, ul. Środkowa 38.

Oferta  wybranej  przez  komisję  Firmy,  w  oparciu  o  kryterium  oceny  ofert (cena - 100%)  otrzymała  największą  ilość  tj. 300,00  punktów   oraz  spełnia wszystkie  warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Podstawą dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

uzasadnienie

 

W  terminie wyznaczonym przez zamawiającego do składania ofert  tj. do dnia  03. 02. 2011r. do godz. 9°° wpłynęło siedem ofert.

 

Na  podstawie streszczenia  i  porównania złożonych ofert, w oparciu o kryterium oceny ofert:   cena (100%), ocena ofert przedstawia się następująco:

 

Oferta nr 1 - złożona przez Firmę:

P.H.U. „JAD-MAR” Jadwiga Markowska, 96-332 Radziwiłłów, ul. Warszawska 43

Cena oferty: 489 280,00 złotych, liczba punktów: 218,49

 

Oferta nr 2 - złożona przez Firmę:

SAS-BUD Kamil Sasin, 05-822 Milanówek, ul. Chopina 24

Cena oferty: 405 285,00 złotych, liczba punktów: 263,76

 

Oferta nr 3 - złożona przez Firmę:

„COMPLEX” Józef Wieteska, 05-840 Brwinów, Domaniewek 18

Cena oferty: 559 650,00 złotych, liczba punktów: 191,01

 

Oferta nr 4 - złożona przez Firmę:

F.H.U. „BRUK-BUD” Piotr Skoczek, 05-430 Celestynów, Pogorzel, ul. Świerkowa 31

Cena oferty: 407 850,00 złotych, liczba punktów: 262,11

 

Oferta nr 5 - złożona przez Firmę:

P.P.H.U. „BETO-TRANS” Józef Piejak, 96-332 Radziwiłłów, ul. Środkowa 38

Cena oferty: 356 340,00 złotych, liczba punktów: 300,00

 

Oferta nr 6 - złożona przez Firmę:

P.H.U. „PRIMA” Prace Drogowo-Utrzymaniowe, 96-503 Sochaczew, Karwowo 8

Cena oferty: 453 870,00 złotych, liczba punktów: 235,53

 

Oferta nr 7 - złożona przez Firmę:

P.H.U.  Transport – Sprzęt – Roboty  Drogowe  Tomasz Zenon Pietruszka,  05-803 Pruszków, ul. Lipowa 9 m. 29

Cena oferty: 528 900,00 złotych, liczba punktów: 202,11

 

 

Umowa  w  sprawie  zamówienia  publicznego  może  być  zawarta  w  terminie  nie krótszym niż  5  dni  od  dnia  ogłoszenia  wyniku  przetargu.

 

                                                                                         Wójt Gminy Puszcza Mariańska

                                                                                                          Michał Staniak

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Kuźma Beata
  • Data udostępnienia w BIP: 2011-02-04
  • Informacja zaktualizowana przez: Kuźma Beata
  • Data ostatniej aktualizacji: 2011-02-04 12:39:40
  • Liczba odsłon: 458
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 1277185]

przewiń do góry