GMINA PUSZCZA MARIAŃSKA
96-330 PUSZCZA MARIAŃSKA UL. STANISŁAWA PAPCZYŃSKIEGO 1
tel. /046/ 831-81-69 lub 831-81-51 fax. /046/ 831-81-18
www.puszcza-marianska.pl e-mail: urzad@puszcza-marianska.pl
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Tytuł postępowania
Utwardzenie nawierzchni dróg gminnych kruszywem o frakcji 4-63 mm i o frakcji 0-31,5 mm wraz z wyrównaniem |
Opis
1. Utwardzenie nawierzchni dróg gminnych kruszywem drogowym o frakcji 4-63 mm wraz z wyrównaniem, przy użyciu kruszywa drogowego - wapień dewoński - w ilości 3 000 ton 2. Utwardzenie nawierzchni dróg gminnych kruszywem drogowym o frakcji 0-31,5 mm wraz z wyrównaniem, przy użyciu kruszywa drogowego kwarcytowego, w ilości 2 000 ton Zamawiający na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje zamówienie uzupełniające. |
Rodzaj zamówienia : roboty budowlane
Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Dział: 45000000-7; Grupa: 45230000-8; Klasa: 45233100-0; Kategoria: 45233142-6.
Termin wykonania: od daty zawarcia umowy do dnia 31.05.2011 r.
Data przekazania ogłoszenia do biuletynu: 19.01.2011 r.
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy złożą ważną ofertę ze wszystkimi załącznikami wymienionymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz spełnią wszystkie wymagane przez ustawę Prawo zamówień publicznych warunki tj.: 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli usta- wy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2/ posiadają wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym oraz dyspo- nują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów, oświadczeń i zaświadczeń wymaganych postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wg formuły „ spełnia - nie spełnia ”. Nie spełnianie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. |
Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdze-nia spełnienia warunków udziału w postępowaniu i wymagań dla oferowanych robót budowlanych.
1. formularz ofertowy złożony według wzoru – załącznik Nr 1 do SIWZ 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3. jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wyko- nawcy, należy dołączyć do oferty dokument obejmujący takie upoważnienie 4. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 9, wystawione nie wcześniej niż 6 miesiecy przed upływem terminu składania ofert, 6. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków opłat lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzyma- nie w całości wykonania decyzji - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświad- czenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiace przed upływem terminu składania ofert, 8. oświadczenie o spełnianiu warunków z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. – załącznik nr 3 do SIWZ 9. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu - załącznik Nr 4 do SIWZ 10.wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca. Jeżeli Wykonawca wskaże narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, do wykazu należy załączyć pisemne zobowiązanie podmiotu udostępniającego – załącznik nr 6 do SIWZ 11.wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzajacych należyte wykonanie tych robót wystawionych przez podmioty na rzecz których roboty były wykonywane. – załącznik nr 5 do SIWZ Uwaga!! Zamawiający żąda przedłożenia co najmniej trzech referencji. |
Składanie ofert częściowych: nie
Składanie ofert wariantowych: nie
Warunki dotyczące wadium: nie dotyczy
Kryteria oceny ofert: cena – 100%
Termin związania z ofertą: 30 dni
Adres strony internetowej, na której jest dostępna SIWZ: www.puszcza-marianska.pl
Miejsce otrzymania SIWZ: w siedzibie Zamawiającego pokój Nr.10
Termin składania ofert: do dnia 03.02.2011 r. do godz. 9:00
Miejsce składania ofert: Urząd Gminy w Puszczy Mariańskiej pokój Nr. 8
96-330 Puszcza Mariańska ul. Stanisława Papczyńskiego 1.
Wójt Gminy Puszcza Mariańska
Michał Staniak
Puszcza Mariańska dnia 03.02.2011r.
Nasz znak: GK.271/1/2011
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dotyczy: Utwardzenie nawierzchni dróg gminnych kruszywem o frakcji 4-63 mm i o frakcji
0-31,5 mm wraz z wyrównaniem.
Na podstawie Art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz.759 z późn.zmianami) Gmina Puszcza Mariańska zawiadamia, że w postępowaniu o zamówienie publiczne na utwardzenie nawierzchni dróg gminnych kruszywem o frakcji 4-63 mm i o frakcji 0-31,5 mm wraz z wyrównaniem, wybrana została oferta Firmy:
P.P.H.U. „BETO-TRANS” Józef Piejak, 96-332 Radziwiłłów, ul. Środkowa 38.
Oferta wybranej przez komisję Firmy, w oparciu o kryterium oceny ofert (cena - 100%) otrzymała największą ilość tj. 300,00 punktów oraz spełnia wszystkie warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Podstawą dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
uzasadnienie
W terminie wyznaczonym przez zamawiającego do składania ofert tj. do dnia 03. 02. 2011r. do godz. 9°° wpłynęło siedem ofert.
Na podstawie streszczenia i porównania złożonych ofert, w oparciu o kryterium oceny ofert: cena (100%), ocena ofert przedstawia się następująco:
Oferta nr 1 - złożona przez Firmę:
P.H.U. „JAD-MAR” Jadwiga Markowska, 96-332 Radziwiłłów, ul. Warszawska 43
Cena oferty: 489 280,00 złotych, liczba punktów: 218,49
Oferta nr 2 - złożona przez Firmę:
SAS-BUD Kamil Sasin, 05-822 Milanówek, ul. Chopina 24
Cena oferty: 405 285,00 złotych, liczba punktów: 263,76
Oferta nr 3 - złożona przez Firmę:
„COMPLEX” Józef Wieteska, 05-840 Brwinów, Domaniewek 18
Cena oferty: 559 650,00 złotych, liczba punktów: 191,01
Oferta nr 4 - złożona przez Firmę:
F.H.U. „BRUK-BUD” Piotr Skoczek, 05-430 Celestynów, Pogorzel, ul. Świerkowa 31
Cena oferty: 407 850,00 złotych, liczba punktów: 262,11
Oferta nr 5 - złożona przez Firmę:
P.P.H.U. „BETO-TRANS” Józef Piejak, 96-332 Radziwiłłów, ul. Środkowa 38
Cena oferty: 356 340,00 złotych, liczba punktów: 300,00
Oferta nr 6 - złożona przez Firmę:
P.H.U. „PRIMA” Prace Drogowo-Utrzymaniowe, 96-503 Sochaczew, Karwowo 8
Cena oferty: 453 870,00 złotych, liczba punktów: 235,53
Oferta nr 7 - złożona przez Firmę:
P.H.U. Transport – Sprzęt – Roboty Drogowe Tomasz Zenon Pietruszka, 05-803 Pruszków, ul. Lipowa 9 m. 29
Cena oferty: 528 900,00 złotych, liczba punktów: 202,11
Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia ogłoszenia wyniku przetargu.
Wójt Gminy Puszcza Mariańska
Michał Staniak
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kuźma Beata
- Data udostępnienia w BIP: 2011-02-04
- Informacja zaktualizowana przez: Kuźma Beata
- Data ostatniej aktualizacji: 2011-02-04 12:39:40
- Liczba odsłon: 458
- Historia dokumentu: