GMINA  PUSZCZA  MARIAŃSKA

96-330 PUSZCZA MARIAŃSKA UL. STANISŁAWA PAPCZYŃSKIEGO 1

tel. /046/  831-81-69  lub  831-81-51  fax.  /046/   831-81-18

www.puszcza-marianska.pl e-mail: urzad@puszcza-marianska.pl

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Tytuł postępowania

Utwardzenie nawierzchni dróg gminnych kruszywem o frakcji 4-63 mm wraz z wyrównaniem oraz utwardzenie poboczy dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej kruszywem drogowym o frakcji 0-31,5 mm wraz z wyrównaniem

Opis

1. Utwardzenie nawierzchni dróg gminnych kruszywem o frakcji 4-63 mm wraz z wyrówna-

    niem, przy użyciu kruszywa drogowego - wapień dewoński - w ilości 2 500 ton

2. Utwardzenie poboczy dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej kruszywem drogowym

  o frakcji 0-31,5 mm wraz z wyrównaniem, przy użyciu kruszywa drogowego kwarcytowego,

    w ilości 1 500 ton.

Zamawiający  na  podstawie  art.  67  ust.  1  pkt.  6  ustawy  Prawo  zamówień  publicznych przewiduje  zamówienie  uzupełniające.

Rodzaj zamówienia : roboty budowlane

Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

Wspólny słownik zamówień (CPV):  

Dział: 45000000-7; Grupa: 45230000-8; Klasa: 45233100-0; Kategoria: 45233142-6.

Termin wykonania:  od daty zawarcia umowy do dnia 30.11.2010 r.

Data przekazania ogłoszenia do biuletynu: 02.03.2010 r.

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy złożą ważną ofertę  ze  wszystkimi załącznikami wymienionymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz spełnią wszystkie wymagane przez ustawę Prawo zamówień publicznych warunki tj.:

 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,  jeżeli usta-

     wy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

 2/ posiadają wiedzę  i doświadczenie  oraz  dysponują  potencjałem technicznym oraz dyspo-

     nują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

 3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

Ocena   spełnienia   warunków   udziału   w  postępowaniu  zostanie  dokonana  na  podstawie przedłożonych   dokumentów,    oświadczeń   i   zaświadczeń  wymaganych  postanowieniami specyfikacji  istotnych  warunków  zamówienia,  wg  formuły  „ spełnia  -  nie spełnia ”.

Nie  spełnianie  chociażby  jednego  warunku  skutkować  będzie  wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 

Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu i wymagań dla oferowanych robót budowlanych.

1. formularz ofertowy złożony według wzoru – załącznik Nr 1 do SIWZ

2. aktualny  odpis  z  właściwego  rejestru  albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji

działalności gospodarczej lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

3. jeżeli  oferta  i  załączniki  zostaną  podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wyko-

    nawcy, należy dołączyć do oferty dokument obejmujący takie upoważnienie

4. aktualna  informacja  z  Krajowego  Rejestru  Karnego  albo  równoważne  zaświadczenie  

właściwego  organu  sądowego  lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie

określonym  art.24  ust.1  pkt 4-8 ustawy,  wystawione  nie  wcześniej niż 6 miesięcy przed

upływem terminu składania ofert,

5. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1   

    pkt. 9, wystawione nie wcześniej niż  6 miesiecy przed upływem terminu składania ofert,

6. aktualne zaświadczenie   właściwego   naczelnika   urzędu   skarbowego   potwierdzające,  

    że  wykonawca  nie  zalega  z  opłacaniem  podatków  opłat  lub,  że  uzyskał  przewidziane

    prawem  zwolnienie,  odroczenie  lub  rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzyma-

    nie w całości wykonania decyzji - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiace przed upływem

    terminu składania ofert,

7. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy

     Rolniczego  Ubezpieczenia   Społecznego  potwierdzające  odpowiednio,  że  Wykonawca

     nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświad-   

     czenie,  że  uzyskał  przewidziane  prawem  zwolnienie,  odroczenie  lub rozłożenie na raty

     zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji – wystawione nie 

     wcześniej niż 3 miesiace przed  upływem terminu składania ofert,

8. oświadczenie o spełnianiu warunków z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

       załącznik nr 3 do SIWZ

9. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje

    lub będzie dysponował Wykonawca.   Jeżeli Wykonawca wskaże narzędzia i urządzenia,

    którymi będzie dysponował, do wykazu należy załączyć pisemne zobowiązanie podmiotu

    udostępniającego    załącznik nr 5 do SIWZ

10.wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat robót budowlanych, a jeżeli okres

     prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem

     i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich

     wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzajacych

     należyte wykonanie tych robót wystawionych przez podmioty na rzecz których roboty

     były wykonywane. Uwaga!! Zamawiający żąda przedłożenia co najmniej trzech referencji.

Składanie ofert częściowych:     nie

Składanie ofert wariantowych:   nie

Warunki dotyczące wadium:    nie dotyczy

Kryteria oceny ofert:        cena – 100%

Termin związania z ofertą:  30 dni

Adres strony internetowej, na której jest dostępna SIWZ:  www.puszcza-marianska.pl

Miejsce otrzymania SIWZ:   w siedzibie Zamawiającego pokój Nr.10

Termin składania ofert:   do dnia 18.03.2010 r. do godz. 9:00

Miejsce składania ofert: Urząd Gminy w Puszczy Mariańskiej pokój Nr. 8

                                           96-330 Puszcza Mariańska ul. Stanisława Papczyńskiego 1.

                                                                                                           

                                                                                                    Wójt Gminy Puszcza Mariańska

                                                                                                                    Michał Staniak

Puszcza Mariańska dnia 22 marca 2010r.

 

 

Nasz znak:  GK/7040/30/2010

 

 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

 

Dotyczy: postępowania  o  udzielenie  zamówienia  publicznego  na  utwardzenie  nawierzchni dróg

                gminnych kruszywem o frakcji 4-63 mm wraz z wyrównaniem oraz utwardzenie poboczy

                dróg  gminnych  o  nawierzchni  bitumicznej  kruszywem  drogowym o frakcji 0-31,5 mm

                wraz z wyrównaniem.

         

              Na podstawie Art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zmianami) Gmina Puszcza Mariańska zawiadamia,  że  w  postępowaniu  o  zamówienie publiczne  na  wykonanie  robót  budowlanych wybrana została oferta Firmy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe „BETO-TRANS” Józef Piejak, 96-332 Radziwiłłów, ul. Środkowa 38

Cena oferty wynosi: 288 225,00 zł.

uzasadnienie

 

W   terminie  wyznaczonym  przez  zamawiającego  do  składania  ofert   tj.  do  dnia  18. 03. 2010r. do  godz. 9°°  wpłynęło  osiem  ofert.

 

Oferta nr 1 - złożona przez Firmę:

P.H.U.„DAW-TRANS” Sławomir Podstawka, 26-085 Miedziana Góra, Kostomłoty I 270, uzyskała 298,41 punktów w oparciu o ustalone kryterium – cenę

Oferta nr 2 - złożona przez Firmę:

P.H.U.  „PRIMA”  Prace  Drogowo - Utrzymaniowe,   96-503  Sochaczew,   Karwowo  8,  uzyskała 262,02 punkty w oparciu o ustalone kryterium – cenę

Oferta nr 3 - złożona przez Firmę:   

P.P.H.U.  „SINBUD”  Piotr  Winiarski,  96-230  Biała  Rawska,  Mickiewicza  9,  uzyskała   263,49 punkty  w oparciu o ustalone kryterium – cenę

Oferta nr 4 - złożona przez Firmę:   

SAS-BUD Kamil Sasin,  05-822 Milanówek,  ul. Chopina 24,  uzyskała  277,41 punktów w oparciu o ustalone kryterium – cenę

Oferta nr 5 - złożona przez Firmę:   

Firma  Handlowo - Produkcyjno - Usługowa  MACHPOL, 13-206 Płośnica, Murawki 23,  uzyskała 283,23 punkty w oparciu o ustalone kryterium – cenę

Oferta nr 6 - złożona przez Firmę:   

Firma  Transportowo - Budowlana  „AREX”   Arkadiusz  Jażdży,   96-100  Skierniewice,   ul.  Wy-szyńskiego 31,  uzyskała  291,96  punktów  w  oparciu  o  ustalone  kryterium – cenę

Oferta nr 8 - złożona przez Firmę:

Przedsiębiorstwo  Produkcyjno - Handlowo - Usługowe  „BETO-TRANS ”  Józef   Piejak,   96-332  Radziwiłłów, ul. Środkowa 38, uzyskała 300,00 punktów w oparciu o ustalone kryterium cenę

 

Oferta  Firmy:  Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe „ B E T O – T R A N S ” Józef Piejak,  96-332  Radziwiłłów,  ul. Środkowa 38  spełnia  wszystkie  warunki  określone  w  Specyfi-kacji  Istotnych  Warunków  Zamówienia  i  uzyskała 300,00 punktów,  tj. najwyższą ilość punktów w  oparciu  o  ustalone  kryterium – cenę.

Podstawą dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Umowa może być zawarta w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia ogłoszenia wyniku przetargu.

 

Na  podstawie  Art. 24,  ust. 2, pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych  ( t.j. Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655  z  późn. zmianami), z postępowania o zamówienie publiczne wykluczono Wykonawcę:

 

Oferta nr 7 - złożona przez Firmę: 

„SKIERGAZ” Henryk Sałkowski, 96-100 Skierniewice, Mokra Lewa 1A

Ww Wykonawca nie złożył w terminie określonym przez Zamawiającego wymaganych dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

Na  podstawie  Art. 89,  ust. 1,  pkt 5  oferta  złożona  przez  Wykonawcę  wykluczonego z  postę-powania  o  udzielenie  zamówienia,  została  odrzucona.

 

 

                                                                                                    Wójt Gminy Puszcza Mariańska

                                                                                                                    Michał Staniak

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Kuźma Beata
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Kuźma Beata
  • Data ostatniej aktualizacji: 2010-03-24 17:19:01
  • Liczba odsłon: 289
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 1292584]

przewiń do góry