GMINA  PUSZCZA  MARIAŃSKA

96-330 PUSZCZA MARIAŃSKA UL. STANISŁAWA PAPCZYŃSKIEGO 1

tel. /046/  831-81-69  lub  831-81-51  fax.  /046/   831-81-18

www.puszcza-marianska.pl e-mail: urzad@puszcza-marianska.pl

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

I.341.10.2009                                                                                       

Tytuł postępowania

Rozbudowa budynku administracyjnego opieki zdrowotnej w Radziwiłłowie

Opis

Rozbudowa budynku administracyjnego opieki zdrowotnej w Radziwiłłowie o powierzchni zabudowy -37,82 m2,powierzchni użytkowej – 29,43 m2, kubatura – 150,00m3

Rodzaj zamówienia : roboty budowlane

Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

Wspólny słownik zamówień (CPV):     45.21.51.00-8

             Dodatkowy : 45.26.27.00-8,    45.31.51.00-9,  45.33.00.00-9  

Termin wykonania: 31.03.2010 r.

Data przekazania ogłoszenia do biuletynu: 15.09.2009 r

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków

O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

1.      Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek takich uprawnień.

2.      Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.

3.      Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

4.      Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy.

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów, oświadczeń i zaświadczeń wymaganych postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia wg formuły „spełnia – nie spełnia”.   Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu i wymagań dla oferowanych robót budowlanych.

-           aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

-          jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy,należy dołączyć do oferty dokument obejmujący takie upoważnienie

-          aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 wystawione nie wcześniej niż 6 miesiecy przed upływem terminu składania ofert,

  -  aktualną   informację   z  Krajowego  Rejestru  Karnego  albo  równoważne 

     zaświadczenie właściwego  organu  sądowego  lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym  art.24  ust.1  pkt 4-8 ustawy,  wystawione  nie  wcześniej

      niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

-          aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwerdzajace,że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków opłat lub,że uzyskał przewidziane

          prawem zwolnienie,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub

          wstrzymanie w  całości wykonania decyzji  - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiace przed upływem  terminu składania ofert,

-          aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub

Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzajace odpowiednio,

że wykonacwa nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiace przed  upływem terminu składania ofert,

-          dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają uprawnienia budowlane , uprawnienia z każdej branży , która zgodnie z projektem technicznym będzie przedmiotem robót oraz dokumenty potwierdzające wpis na listę właściwej okręgowej izby inżynierów budownictwa

-          oświadczenie o spełnianiu warunków z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

-          wykaz niezbednych do wykonania zamówienia narzędzi i   urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca. Jeżeli Wykonawca wskaże narzędzia i urządzenia,którymi będzie dysponował,a należące do innego podmiotu do wykazu należy załączyć pisemne zobowiązanie podmiotu udostępniającego .

-          wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzajacych należyte wykonanie tych robót wystawionych przez podmioty na rzecz których roboty były wykonywane. Uwaga!!! Zamawiający żąda przedłożenia co najmniej trzech referencji.

 

Składanie ofert częściowych:     nie

Składanie ofert wariantowych:   nie

Warunki dotyczące wadium:    nie dotyczy

Kryteria oceny ofert:          najniższa cena

Termin związania z ofertą:  30 dni

Adres strony internetowej, na której jest dostępna SIWZ:  www.puszcza-marianska.pl

Miejsce otrzymania SIWZ:   w siedzibie Zamawiającego pokój Nr.13

Termin składania ofert:   do dnia 06.10.2009 do godz. 10:00

Termin otwarcia ofert:          dnia 06.10.2009 r godz.10:20

Miejsce składania ofert: Urząd Gminy w Puszczy Mariańskiej pokój Nr. 8

                                       96-330 Puszcza Mariańska ul. Stanisława Papczyńskiego 1.

                                                                                    

                                                                                     Wójt Gminy

                                                                                   Michał Staniak  

 

                                                                                          Puszcza Mariańska, dnia 07.10.2009 r
Nasz znak:I.341/10/2009 
Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty

 

Zamawiający

                                         GMINA  PUSZCZA  MARIAŃSKA

96-330 PUSZCZA MARIAŃSKA UL. STANISŁAWA PAPCZYŃSKIEGO 1

tel. /046/  831-81-69  lub  831-81-51  fax.  /046/   831-81-18

www.puszcza-marianska.pl e-mail: urzad@puszcza-marianska.pl

 

Rodzaj zamówienia: roboty budowlane w trybie przetargu nieograniczonego – na podstawie ustawy z dnia 29.01.2004 r –Prawo zamówień publicznych  (Dz.U. z 2007 r nr.233,poz.1655) oraz jej aktów wykonawczych.

 

Przedmiot zamówienia

 

Nazwa zamówienia publicznego:

 Rozbudowa budynku administracyjnego opieki zdrowotnej w miejscowości Radziwiłłów na działce o numerze ewidencyjnym 225/11

 

Określenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) – główny przedmiot:

45.21.51.00-8    Dodatkowe: 45.26.27.00-8, 45.31.51.00-9, 45.33.00.00-9

 

 Wybór najkorzystniejszej oferty Nr.1 :

 

  Wykonawcy  „KAL- FAM” Zakład Remontowo-Budowlany Wojciech Kalinowski

                                  96-330 Puszcza Mariańska, Kamion 40

                                   tel. 0 503 162 327

za cenę brutto: 74 372,57 zł   /słownie: siedemdziesiąt cztery tysiące trzysta

                                                   siedemdziesiąt dwa 57/100 złotych/.

Uzasadnienie wyboru:

Oferta Nr.1 uzyskała 30 pkt. tj. najwyższą ilość punktów w oparciu o ustalone kryterium –cenę i została uznana za ofertę najkorzystniejsza. Wykonawca spełnia wszystkie warunki zawarte w SIWZ .

Podstawą dokonanego wyboru jest art.91 ust.1 Prawo zamówień publicznych.

W prowadzonym postępowaniu złożono oferty nie podlegające odrzuceniu:

1.Ofertę Nr. 2 złożyła  Firma GEO-BUD Anna Sabat, Leszek Karkuciński

   ul. Króla Jana  Sobieskiego Nr.3 96-330 Puszcza Mariańska.    

   Oferta uzyskała 17,16 punktów w oparciu o kryterium –cenę.

 

  

                                             WÓJT  GMINY

                                              MICHAŁ  STANIAK                                                                                         

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Kuźma Beata
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Kuźma Beata
  • Data ostatniej aktualizacji: 2009-10-09 12:00:36
  • Liczba odsłon: 344
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 1292579]

przewiń do góry