GMINA PUSZCZA MARIAŃSKA
96-330 PUSZCZA MARIAŃSKA UL. STANISŁAWA PAPCZYŃSKIEGO 1
tel. /046/ 831-81-69 lub 831-81-51 fax. /046/ 831-81-18
www.puszcza-marianska.pl e-mail: urzad@puszcza-marianska.pl
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Tytuł postępowania
Utwardzenie nawierzchni dróg gminnych kruszywem o frakcji 4-30 mm wraz z wyrównaniem oraz utwardzenie poboczy dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej kruszywem drogowym o frakcji 0-30 mm wraz z wyrównaniem |
Opis
1. Utwardzenie nawierzchni dróg gminnych kruszywem o frakcji 4-30 mm wraz z wyrównaniem, przy użyciu kruszywa drogowego - wapień dewoński - w ilości 1 500 ton 2. Utwardzenie poboczy dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej kruszywem drogowym o frakcji 0-30 mm wraz z wyrównaniem, przy użyciu kruszywa drogowego kwarcytowego, w ilości 1 000 ton. Zamawiający na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje zamówienie uzupełniające. |
Rodzaj zamówienia : roboty budowlane
Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Dział: 45000000-7; Grupa: 45230000-8; Klasa: 45233100-0; Kategoria: 45233142-6.
Termin wykonania: do 30.11.2009 r.
Data przekazania ogłoszenia do biuletynu: 14.09.2009 r.
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia |
Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu i wymagań dla oferowanych robót budowlanych.
1. formularz ofertowy złożony według wzoru – załącznik Nr 1 do SIWZ 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3. jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy, należy dołączyć do oferty dokument obejmujący takie upoważnienie 4. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 9, wystawione nie wcześniej niż 6 miesiecy przed upływem terminu składania ofert, 6. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków opłat lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzyma nie w całości wykonania decyzji - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiace przed upływem terminu składania ofert, 7. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiace przed upływem terminu składania ofert, 8. oświadczenie o spełnianiu warunków z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 9. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca. Jeżeli Wykonawca wskaże narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, do wykazu należy załączyć pisemne zobowiązanie podmiotu udostępniającego. 10.wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzajacych należyte wykonanie tych robót wystawionych przez podmioty na rzecz których roboty były wykonywane. Uwaga!! Zamawiający żąda przedłożenia co najmniej trzech referencji. |
Składanie ofert częściowych: nie
Składanie ofert wariantowych: nie
Warunki dotyczące wadium: nie dotyczy
Kryteria oceny ofert: najniższa cena
Termin związania z ofertą: 30 dni
Adres strony internetowej, na której jest dostępna SIWZ: www.puszcza-marianska.pl
Miejsce otrzymania SIWZ: w siedzibie Zamawiającego pokój Nr.10
Termin składania ofert: do dnia 05.10.2009 r. do godz. 9:00
Miejsce składania ofert: Urząd Gminy w Puszczy Mariańskiej pokój Nr. 8
96-330 Puszcza Mariańska ul. Stanisława Papczyńskiego 1.
Wójt Gminy Puszcza Mariańska
Michał Staniak
Puszcza Mariańska dnia 05.10.2009r.
Nasz znak: GK/7040/152/2009
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na utwardzenie nawierzchni dróg
gminnych kruszywem o frakcji 4-30 mm wraz z wyrównaniem oraz utwardzenie poboczy
dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej kruszywem drogowym o frakcji 0-30 mm wraz
z wyrównaniem.
Na podstawie Art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zmianami) Gmina Puszcza Mariańska zawiadamia, że w postępowaniu o zamówienie publiczne na wykonanie robót budowlanych wybrana została oferta Firmy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe „BETO-TRANS” Józef Piejak, 96-332 Radziwiłłów, ul. Środkowa 38
Cena oferty wynosi: 179 525,00 zł.
uzasadnienie
W terminie wyznaczonym przez zamawiającego do składania ofert tj. do dnia 05. 10. 2009r. do godz. 9°° wpłynęły trzy oferty.
Oferta nr 1 - złożona przez Firmę: Spółdzielnia Kółek Rolniczych w Żabiej Woli z/s w Hucie Żabiowolskiej, ul. Warszawska 34, 96-321 Żabia Wola, uzyskała 222,54 punkty w oparciu o usta-lone kryterium – cenę
Oferta nr 2 - złożona przez Firmę: „ K A M B R U K ” Krystyna Kamińska, 96-300 Żyrardów, ul. Piękna 6, uzyskała 237,78 punktów w oparciu o ustalone kryterium – cenę
Oferta nr 3 - złożona przez Firmę: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe „ B E T O – T R A N S ” Józef Piejak, 96-332 Radziwiłłów, ul. Środkowa 38, uzyskała 300,00 punktów w oparciu o ustalone kryterium – cenę
Oferta Firmy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe „ B E T O – T R A N S ” Józef Piejak, 96-332 Radziwiłłów, ul. Środkowa 38 spełnia wszystkie warunki określone w Specyfi-kacji Istotnych Warunków Zamówienia i uzyskała 300,00 punktów, tj. najwyższą ilość punktów w oparciu o ustalone kryterium – cenę.
Podstawą dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kuźma Beata
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Kuźma Beata
- Data ostatniej aktualizacji: 2009-10-09 11:56:47
- Liczba odsłon: 273
- Historia dokumentu: