GMINA  PUSZCZA  MARIAŃSKA

96-330 PUSZCZA MARIAŃSKA UL. STANISŁAWA PAPCZYŃSKIEGO 1

tel. /046/  831-81-69  lub  831-81-51  fax.  /046/   831-81-18

www.puszcza-marianska.pl e-mail: urzad@puszcza-marianska.pl

 

Nasz znak: I.341/6/2009

                                          OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Tytuł postępowania
Wykonanie map do celów projektowych w skali 1:1 000 dla miejscowości Olszanka, Wygoda, Grabina Radziwiłłowska, Bartniki, Budy Zaklasztorne , Długokąty, Radziwiłłów, Budy Kałki, Puszcza Mariańska, ul. Kozłowskiego, Huta Partacka, Niemieryczew, Bartniki ul. Spokojna, Waleriany, Mrozy.

 Opis

Wykonanie map do celów projektowych w skali 1:1 000 dla miejscowości Olszanka, Wygoda, Grabina Radziwiłłowska, Bartniki, Budy Zaklasztorne, Długokąty, Radziwiłłów, Budy Kałki pod budowę sieci wodociągowej, Puszcza Mariańska ul. Kozłowskiego pod budowę kanalizacji, Huta Partacka, Niemieryczew, Bartniki ul. Spokojna pod przebudowę drogi gminnej, Waleriany ,Mrozy pod budowę chodnika.

 Rodzaj zamówienia : usługi

Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):  74.27.40.00-0 – usługi sporządzania map

 

Termin wykonania: 21 wrzesień 2009 r

 

Data przekazania ogłoszenia do biuletynu:. 16 lipca 2009 r

 Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków

Do udziału w postępowaniu dopuszczeni będą wyłącznie Wykonawcy, którzy złożą ofertę ze wszystkimi załącznikami wymienionymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz spełnią wszystkie wymagane przez ustawę Prawo zamówień publicznych warunki tj:

1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli

    ustawy  nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

2/posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i

   dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne  

   zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych  do wykonania zamówienia.

3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

4/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy.

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów, oświadczeń i zaświadczeń wymaganych postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wg formuły „spełnia – nie spełnia”.

 Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy

 z postępowania.

Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

-      aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji

       działalności gospodarczej lub zgłoszenia do ewidencji działalności  

       gospodarczej,wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu

       składania ofert

 -     jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela  

       wykonawcy,należy dołączyć do oferty dokument obejmujący takie upoważnienie

    -  oświadczenie o niekaralności w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy

-  aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzajace,że

       wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków opłat lub,że uzyskał przewidziane

       prawem zwolnienie,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub

       wstrzymanie w  całości wykonania decyzji  - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiace

       przed upływem  terminu składania ofert,

-  aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub

       Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzajace odpowiednio,

       że wykonacwa nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub

       społeczne lub zaświadczenie,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,odroczenie

       lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji –    wystawione nie wcześniej niż 3 miesiace przed  upływem terminu składania ofert,- oświadczenie o spełnianiu warunków z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

-  uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii zgodnie z ustawą z dnia

   17 maja 1989 r Prawo geodezyjne i kartograficzne /Dz. U. z 2000 r Nr.100 poz.1086

   z póź.  zmianami/.

 

Składanie ofert częściowych:     nie

Składanie ofert wariantowych:   nie

Warunki dotyczące wadium:    nie dotyczy

Kryteria oceny ofert:          najniższa cena

Termin związania z ofertą:  30 dni

Adres strony internetowej, na której jest dostępna SIWZ:  www.puszcza-marianska.pl

Miejsce otrzymania SIWZ:   w siedzibie Zamawiającego pokój Nr.21

Termin składania ofert:   do dnia 24.07.2009 r do godz.10:00

Termin otwarcia  ofert:         dnia 24.07.2009 r    godz.10:20

Miejsce składania ofert: Urząd Gminy w Puszczy Mariańskiej pokój Nr. 8

                                          96-330 Puszcza Mariańska ul. Stanisława Papczyńskiego 1.

                                               Wójt Gminy

                                                                                        Puszcza Mariańska

 

                                                                                 Puszcza Mariańska, dnia 07.08.2009 r

Nasz znak:I.341/6/2009

 

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

 

1.Zamawiający

 

GMINA  PUSZCZA  MARIAŃSKA

96-330 PUSZCZA MARIAŃSKA UL. STANISŁAWA PAPCZYŃSKIEGO 1

tel. /046/  831-81-69  lub  831-81-51  fax.  /046/   831-81-18

www.puszcza-marianska.pl e-mail: urzad@puszcza-marianska.pl

 

2.Rodzaj zamówienia: usługi w trybie przetargu nieograniczonego – na podstawie Ustawy z
   dnia 29.01.2004 r –Prawo zamówień publicznych  (Dz.U. z 2007 r nr.233,poz.1655) oraz jej 
    aktów wykonawczych.

 

3.Przedmiot zamówienia

 

3.1  Nazwa zamówienia publicznego:

 Wykonanie map do celów projektowych w skali 1:1 000 dla miejscowości Olszanka, Wygoda, Grabina Radziwiłłowska, Bartniki, Budy Zaklasztorne , Długokąty, Radziwiłłów, Budy Kałki, Puszcza Mariańska, ul. Kozłowskiego, Huta Partacka, Niemieryczew, Bartniki ul. Spokojna, Waleriany, Mrozy.

3.2.Określenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) – główny przedmiot:

74.27.40.00-0-  usługi sporządzania map

 

4. Wybór najkorzystniejszej oferty:

 

       Pracownia Geodezyjna DELTA  Jacek Wieprzkowicz

        96-100 Skierniewice ul. Wańkowicza 10

                

za cenę brutto: 20 130,00 zł      /słownie: dwadzieścia tysięcy sto trzydzieści złotych/                                                                 

5.      Uzasadnienie wyboru:

Wykonawca spełnia wszystkie warunki zawarte w SIWZ .

 

6.      W prowadzonym postępowaniu złożono 6 ofert w tym 1 oferta podlegająca 

 odrzuceniu.

    

7. Streszczenie oceny i porównania ofert:

Oferta numer 2

 Nazwa i adres Wykonawcy: 

    MK- GEO Usługi Geodezyjne Maciej Kowalski

    82-300 Elbląg ul. Bałuckiego 19/9

    liczba punkt. w kryterium – 18,87

 

Oferta numer 3

Nazwa i adres Wykonawcy:

    „ALLGEO” Kompleksowe Usługi Geodezyjne i Kartograficzne mgr inż. Rafał Szałwiński, 91-134 Łódź

     ul. Rojna 26B nr. lokalu 22

liczba punkt. w kryterium – 23,43 

Oferta numer 4

Nazwa i adres Wykonawcy:

      LATEKGEO Biuro Geodezji Robert Latek ul. 1-go Maja 41 pok.45, 96-300 Żyrardów

      Liczba pkt. w kryterium – 13,86

Oferta numer 5

Nazwa i adres Wykonawcy:

   Pracownia Geodezyjna DELTA Jacek  Wieprzkowicz 96-100 Skierniewice ul. Wańkowicza 10

Liczba pkt. w kryterium – 30,00

Oferta numer 6

Nazwa i adres Wykonawcy:

  Pracownia Usług Geodezyjnych VITAMIS s.c 99-300 Kutno ul. Długosza 9a

Liczba pkt. w kryterium – 19,35

 

Wywieszono na tablicy ogłoszeń         dnia 07. 08.2009 r

Zdjęto z tablicy ogłoszeń                      dnia ................................

Zamieszczono na stronie internetowej  dnia 07.08.2009 r

                   

 

 

             

                                                                                                  WÓJT GMINY

                                                                                               MICHAŁ STANIAK   

 

 

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Kuźma Beata
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Kuźma Beata
  • Data ostatniej aktualizacji: 2009-08-07 13:08:51
  • Liczba odsłon: 274
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 1292584]

przewiń do góry