GMINA  PUSZCZA  MARIAŃSKA

96-330 PUSZCZA MARIAŃSKA UL. STANISŁAWA PAPCZYŃSKIEGO 1

tel. /046/  831-81-69  lub  831-81-51  fax.  /046/   831-81-18

www.puszcza-marianska.pl e-mail: urzad@puszcza-marianska.pl

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

Tytuł postępowania

Wykonanie robót blacharsko dekarskich w następujących obiektach komunalnych:

- budynek Przedszkola Gminnego w Bartnikach przy, ul. Miodowej 47

- budynek gospodarczy na terenie Zespołu Szkolno-Gimnazjalnego w Bartnikach

  przy ul. Miodowej 47

- budynek O.S.P. w Kamionie

Zamawiający na podstawie art. 67 ust.1 pkt.6 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje  zamówienie  uzupełniające.

 

Opis

Wykonanie  robót  blacharsko  dekarskich  w  zakresie  wymiany  obróbek blacharskich, rynien  i  rur  spustowych,  wykonanie  ociepleń  dachów  wełną  mineralną  twardą i pokrycie papą  termozgrzewalną.

 

Rodzaj zamówienia : roboty budowlane

Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

Wspólny słownik zamówień (CPV):    45261214-7; 45261320-3; 45261410-1; 45410000-4.

Termin wykonania:  do 30.09.2009 r.

Data przekazania ogłoszenia do biuletynu: 07.07.2009 r.

 

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków

 

Do  udziału  w  postępowaniu  dopuszczeni   będą  wyłącznie  Wykonawcy,  którzy złożą ważną ofertę  ze  wszystkimi  załącznikami  wymienionymi  w  specyfikacji  istotnych  warunków  zamówienia oraz spełnią wszystkie wymagane przez ustawę Prawo zamówień publicznych warunki tj.:

 1/  posiadają  uprawnienia  do  wykonywania   określonej  działalności  lub  czynności,  jeżeli  ustawy nakładają  obowiązek  posiadania  takich  uprawnień.

 2/  posiadają  niezbędną  wiedzę  i  doświadczenie  oraz  dysponują potencjałem technicznym i  dysponują  osobami  zdolnymi  do  wykonania  zamówienia  lub  przedstawią  pisemne  zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych  do wykonania zamówienia.

 3/  znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

 4/  nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24,  ust. 1 i 2 ustawy . 

Ocena   spełnienia  warunków  udziału  w  postępowaniu  zostanie  dokonana   na   podstawie przedłożonych   dokumentów,    oświadczeń  i  zaświadczeń   wymaganych  postanowieniami specyfikacji   istotnych  warunków  zamówienia,  wg  formuły  „spełnia - nie spełnia”.

Nie  spełnianie  chociażby  jednego  warunku  skutkować  będzie wykluczeniem Wykonawcy

z  postępowania. 

Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu i wymagań dla oferowanych robót budowlanych.

 

1.      Oświadczenie  o  spełnieniu  przez  warunków  z  art. 22 ust. 1  ustawy  Prawo  Zamówień Publicznych,

2.      Aktualny  odpis  z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej  lub  zgłoszenia  do  ewidencji działalności gospodarczej wysta-wione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

3.      Wykaz wykonanych w ciągu 5 lat przed datą wszczęcia postępowania, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom , a jeżeli okres prowadzenia dzia-łalności jest krótszy – w tym okresie, opracowany wg wzoru stanowiącego załącznik Nr.6 do SIWZ.

4.      Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 9 wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

5.      Aktualną  informację  z  Krajowego  Rejestru  Karnego  albo  równoważne  zaświadczenie właściwego  organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym  art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy,  wystawione  nie  wcześniej niż 6 miesięcy przed   upływem terminu składania ofert,

6.      Dokumenty potwierdzające, iż prace wymienione w wykazie zostały wykonane z należytą starannością. Zamawiający żąda przedłożenia co najmniej trzech referencji.

7.      Uprawnienia budowlane w branży budowlanej pracownika nadzoru do kierowania robota- mi  budowlanymi  w  zakresie przedmiotu zamówienia spełniające wymogi art. 12  ustawy  z  7 lipca 1994 r  Prawo  budowlane  (Dz.U. z 2006 r Nr.156 poz.1118 z późn. zm.)  oraz aktualne  zaświadczenia  potwierdzające  przynależność  w/w  osoby  do  właściwej  izby  samorządu  zawodowego (wydane przez właściwą izbę).

8.      Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwerdzajace, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków opłat lub, że uzyskał przewidziane pra-wem zwolnienie,  odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji  - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące  przed upływem  terminu składania ofert,

9.      Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Ka-sy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzajace odpowiednio, że wykonacwa nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub  społeczne lub zaświad-czenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed  upływem terminu składania ofert,

10. Wykaz  niezbednych  do  wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń którymi  dysponuje  lub  będzie  dysponował  Wykonawca,  do  wykonania  zamówienia.  Jeżeli  Wykonawca    wskaże narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, do wykazu należy załączyć   pisemne zobowiązanie podmiotu udostępniającego. 

11. Jeżeli oferta  i  załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy,  należy dołączyć do oferty dokument obejmujący takie upoważnienie

 

Składanie ofert częściowych:     nie

Składanie ofert wariantowych:   nie

Warunki dotyczące wadium:    nie dotyczy

Kryteria oceny ofert:          najniższa cena

Termin związania z ofertą:  30 dni

Adres strony internetowej, na której jest dostępna SIWZ:  www.puszcza-marianska.pl

Miejsce otrzymania SIWZ:   w siedzibie Zamawiającego pokój Nr.10

Termin składania ofert:   do dnia 28.07.2009 r. do godz. 9:00

Miejsce składania ofert: Urząd Gminy w Puszczy Mariańskiej pokój  Nr.  8

                                          96-330 Puszcza Mariańska ul. Stanisława Papczyńskiego 1.

 

 

                                                                                                Wójt Gminy

                                                                                        Puszcza Mariańska

 

Puszcza Mariańska dnia 28.07.2009r.

 

 Nasz znak:  GK/7102/14/2009

  

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

Dotyczy:  postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót blacharsko – dekarskich w następu-

                 jących  obiektach  komunalnych:   budynek  Przedszkola  Gminnego  w  Bartnikach,  przy  ul. Miodowej 47; 

                 budynek  gospodarczy  na  terenie  Zespołu  Szkolno - Gimnazjalnego w Bartnikach,  przy  ul. Miodowej 47;

                 budynek  O.S.P.  w  Kamionie.

              

                Na podstawie Art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2007r. Nr 223,  poz. 1655  z  późn.  zmianami)  Gmina  Puszcza  Mariańska  zawiadamia,  że  w  postępowaniu  o  zamówienie publiczne na wykonanie robót blacharsko-dekarskichw następujących obiektach komunalnych:  budynek Przedszkola Gminnego w  Bartnikach przy,  ul. Miodowej  47;  budynek  gospodarczy  na  terenie Zespołu Szkolno-Gimnazjalnego w  Bartnikach, przy ul. Miodowej 47;  budynek O.S.P. w Kamionie,  wybrana została oferta nr 3  Firmy: „KAL-FAM” Zakład Remontowo-Budowlany Wojciech Kalinowski, z siedzibą: 96-330 Puszcza Mariańska, Kamion 40.

Cena oferty wynosi: 59 449,38 zł.

Oferta  nr 3  uzyskała  300  punktów  tj.  najwyższą  ilość  punktów  w  oparciu  o  ustalone  kryterium – cenę  i została uznana jako najkorzystniejsza.

Podstawą dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych

 

Uzasadnienie

 

W terminie wyznaczonym  przez  zamawiającego do składania ofert  tj. do dnia  28. 07. 2009r. do  godz. 9°°  wpłynęły  cztery oferty.

 

Oferta nr 1

-  złożona przez firmę:  P.U.H. „EURO BUD”,  z siedzibą: 96-100 Skierniewice,  ul.  Kpt.  Hali  4/41,   uzyskała  254,34  punkty w oparciu o ustalone kryterium – cenę,

Oferta nr 2

-  złożona  przez  firmę:  P.P.U.H. „EKOR - POL”  Bożena  Szuplewska,  z  siedzibą:   96-100   Skierniewice,  ul.  Senatorska 6,  uzyskała  257,91  punktów w oparciu o ustalone kryterium – cenę,

Oferta nr 3

złożona  przez  firmę:  „KAL-FAM”  Zakład  Remontowo - Budowlany   Wojciech  Kalinowski,  z  siedzibą:   96-330  Puszcza Mariańska,  Kamion 40,  uzyskała 300,00  punktów w oparciu o ustalone kryterium – cenę,

Oferta nr 4

złożona  przez firmę:  Firma  Budowlana  Waldemar  Baran,   z  siedzibą:   35-328  Rzeszów,  ul.  Ks.  J.  Popiełuszki

   20A/29,  uzyskała  205,59  punktów  w  oparciu  o  ustalone  kryterium – cenę,

 

 

                                                                        Wójt Gminy Puszcza Mariańska

                                                                                       Michał Staniak

 

 

 

 

                   

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Kuźma Beata
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Kuźma Beata
  • Data ostatniej aktualizacji: 2009-07-29 16:39:48
  • Liczba odsłon: 274
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 1292575]

przewiń do góry