GMINA PUSZCZA MARIAŃSKA
96-330 PUSZCZA MARIAŃSKA UL. STANISŁAWA PAPCZYŃSKIEGO 1
tel. /046/ 831-81-69 lub 831-81-51 fax. /046/ 831-81-18
www.puszcza-marianska.pl e-mail: urzad@puszcza-marianska.pl
Nasz znak:I.341/5/2009 Puszcza Mariańska, dnia 29.04.2009 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Tytuł postępowania
Wyposażenie sali gimnastycznej nowo wybudowanej przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w miejscowości Puszcza Mariańska ul. Konstytucji 3 Maja |
Opis
Wyposażenie sali gimnastycznej przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w miejscowości Puszcza Mariańska ul. Konstytucji 3 Maja dostarczenie i montaż drabinek gimnastycznych przyściennych dostarczenie i montaż zestawu do piłki koszykowej dostarczenie i montaż zestawu do piłki siatkowej dostarczenie przyborów sportowych |
Rodzaj zamówienia : dostawa
Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
Wspólny słownik zamówień (CPV): 36.00.00.00- Dodatkowe: 36.42.00.00-1, 36.40.00.00-5
Termin wykonania: do dnia 25.07.2009 r.
Data przekazania ogłoszenia do biuletynu: 29.04.2009 r.
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.Spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz.U. z 2007 r Nr.223,poz.1655).Spełnienie w/w warunku oceniane będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń wchodzących w skład oferty. 2. Przedstawią wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych robót wystawionych przez podmioty na rzecz których roboty były wykonywane. Uwaga!!! Zamawiający żąda przedłożenia co najmniej trzech referencji. |
Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu i wymagań dla oferowanych robót budowlanych.
1. Oświadczenie o spełnieniu przez warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych w ciągu 3 lat przed datą wszczęcia postępowania, dostaw , odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6. Dokumenty potwierdzające, iż prace wymienione w wykazie zostały wykonane z należytą starannością. Zamawiający żąda przedłożenia co najmniej trzech referencji. 7. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków opłat lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 8. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 9. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, 10. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca do wykonania zamówienia, 11. Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy, należy dołączyć do oferty dokument obejmujący takie upoważnienie |
Składanie ofert częściowych: nie Składanie ofert wariantowych: nie Warunki dotyczące wadium: nie dot. Kryteria oceny ofert: najniższa cena Termin związania z ofertą: 30 dni
Adres strony internetowej, na której jest dostępna SIWZ:
Miejsce otrzymania SIWZ: w siedzibie Zamawiającego pokój .21
Termin składania ofert: do dnia 12.05.2009 r. do godz. 10:00
Miejsce składania ofert: Urząd Gminy w Puszczy Mariańskiej pokój Nr. 8 /Sekretariat/
96-330 Puszcza Mariańska ul. Stanisława Papczyńskiego 1.
Termin otwarcia ofert:
dnia 12.05.2009 r. godz.10:20
Wójt Gminy
Puszcza Mariańska
Puszcza Mariańska, dnia 25.05.2009 r
Nasz znak:I.341/5/2009
Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Zamawiający
GMINA PUSZCZA MARIAŃSKA
96-330 PUSZCZA MARIAŃSKA UL. STANISŁAWA PAPCZYŃSKIEGO 1
tel. /046/ 831-81-69 lub 831-81-51 fax. /046/ 831-81-18
www.puszcza-marianska.pl e-mail: urzad@puszcza-marianska.pl
Rodzaj zamówienia: dostawy w trybie przetargu nieograniczonego – na podstawie ustawy z dnia 29.01.2004 r –Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r nr.233,poz.1655) oraz jej aktów wykonawczych.
Przedmiot zamówienia
Nazwa zamówienia publicznego:
Wykonanie wyposażenia sali gimnastycznej nowo wybudowanej przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w miejscowości Puszcza Mariańska ul. Konstytucji 3 Maja
.Określenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) – główny przedmiot:
36,00.00.00-1 Dodatkowe: 36.42.00.00-1, 36.40.00.00-5
Wybór najkorzystniejszej oferty Nr.2 :
Firmy „JONEX- SPORT” Krzysztof Olszewski 06-500 Mława ul. Banku Miast 4 tel. 023 654-84-84 za cenę brutto: 39 216,90 zł /słownie: trzydzieści dziewięć tysięcy dwieście szesnaście złotych 90/100 złotych/.
Uzasadnienie wyboru:
Oferta Nr.2 uzyskała 30 pkt. tj. najwyższą ilość punktów w oparciu o ustalone kryterium –cenę i została uznana za ofertę najkorzystniejsza. Wykonawca spełnia wszystkie warunki zawarte w SIWZ .
Podstawą dokonanego wyboru jest art.91 ust.1 Prawo zamówień publicznych.
W prowadzonym postępowaniu złożono oferty nie podlegające odrzuceniu:
1. Ofertę Nr. 3 złożyła Firma SPEED SPORT Sp. z o.o 03-310 Warszawa ul. Staniewicka 1. Oferta uzyskała 19,68 punktów w oparciu o kryterium –cenę.
2. Ofertę Nr.4 złożyła Firma „BEST Sport Pro” Sp. z o. o ul. Grunwaldzka 5 43-300 Żywiec Oferta uzyskała 26,97 punków w oparciu o kryterium cenę.
3. Oferta Nr.5 złożyła Firma Produkcyjno-Usługowa PESMENPOL 32-425 Trzemeśnia 53
uzyskała 25,11 punktów w oparciu o kryterium – cenę.
4. Ofertę Nr.6 złożyła Firma FHU PROFI – SPORT Szymański Andrzej, Szymańska Edyta
ul. Bardowskiego 1, 35-005 Rzeszów uzyskała 28,53 punktów w oparciu o kryterium –
cenę.
Wójt Gminy
Puszcza Mariańska
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kuźma Beata
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Kuźma Beata
- Data ostatniej aktualizacji: 2009-05-27 10:22:12
- Liczba odsłon: 282
- Historia dokumentu: