GMINA PUSZCZA MARIAŃSKA
96-330 PUSZCZA MARIAŃSKA UL. STANISŁAWA PAPCZYŃSKIEGO 1
tel. /046/ 831-81-69 lub 831-81-51 fax. /046/ 831-81-18
www.puszcza-marianska.pl e-mail: urzad@puszcza-marianska.pl
Nasz znak:I.341/11/2008 Puszcza Mariańska, dnia 04.09.2008 r
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Tytuł postępowania
Budowa sieci wodociągowej w miejscowościach Korabiewice- Górki- Nowa Huta- Wola Polska |
Opis
Budowa sieci wodociągowej o łącznej długości 6 516 mb w tym: z rur PCV f 160 -5 773 mb, z rur PCV f 110- 693 mb, z rur PE f 160 – 50 mb |
Rodzaj zamówienia : roboty budowlane
Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.23.13.00-8
Termin wykonania: do 15.12.2008 r.
Data przekazania ogłoszenia do biuletynu: 04.09.2008 r.
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo Zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2007 r Nr.223,poz.1655).Spełnienie w/w warunku Oceniane będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń wchodzących w skład oferty. 2. Dysponują pracownikiem, który zgodnie z wymogami art.12 ustawy z 7 lipca 1994 r Prawo Budowlane (Dz.U. z 2006 r Nr.156 poz.1118 z późn. zm.) może pełnić samodzielną funkcję techniczną w budownictwie tj. posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie przedmiotu zamówienia, oraz jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego. Spełnienie w/w warunku oceniane będzie na podstawie przedłożonych w ofercie właściwych uprawnień w/w pracownika i stosownego aktualnego zaświadczenia o jego przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. 3. Przedstawią wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzajacych należyte wykonanie tych robót wystawionych przez podmioty na rzecz których roboty były wykonywane. Uwaga!!! Zamawiający żąda przedłożenia co najmniej trzech referencji. |
Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu i wymagań dla oferowanych robót budowlanych.
1. Oświadczenie o spełnieniu przez warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych w ciągu 5 lat przed datą wszczęcia postępowania, robót budowlanych , odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy,wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6. Dokumenty potwierdzające, iż prace wymienione w wykazie zostały wykonane z należytą starannością. Zamawiający żąda przedłożenia co najmniej trzech referencji. 7. Uprawnienia budowlane pracownika nadzoru do kierowania robotami budowlanymi w zakresie przedmiotu zamówienia spełniające wymogi art.12 ustawy z 7 lipca 1994 r Prawo Budowlane (Dz.U. z 2006 r Nr.156 poz.1118 z późn. zm.) oraz aktualne zaświadczenie potwierdzające przynależność w/w osoby do właściwej izby samorządu zawodowego (wydane przez właściwą izbę). 8. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwerdzajace,że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków opłat lub,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 9. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzajace odpowiednio,że wykonacwa nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 10. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają uprawnienia budowlane, która zgodnie z projektem technicznym będzie przedmiotem robót oraz dokumenty potwierdzające wpis na listę właściwej okręgowej izby inżynierów budownictwa, 11. Wykaz niezbednych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakie posiada wykonawca do wykonania zamówienia, 12. Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy, należy dołączyć do oferty dokument obejmujący takie upoważnienie |
Składanie ofert częściowych: nie
Składanie ofert wariantowych: nie
Warunki dotyczące wadium: - 6 000,00 zł /słownie: sześć tysięcy złotych/
Kryteria oceny ofert: najniższa cena
Termin związania z ofertą: 30 dni
Adres strony internetowej, na której jest dostępna SIWZ:
Miejsce otrzymania SIWZ: w siedzibie Zamawiającego pokój Nr.13
Termin składania ofert: do dnia 25.09.2008 r. do godz. 10:00
Miejsce składania ofert: Urząd Gminy w Puszczy Mariańskiej pokój Nr. 8 /Sekretariat/
96-330 Puszcza Mariańska ul. Stanisława Papczyńskiego 1.
Termin otwarcia ofert: dnia 25.09.2008 r godz.10:20
WÓJT GMINY
MICHAŁ STANIAK
Puszcza Mariańska, dnia 26.09.2008 r
Nasz znak:I.341/11/2008
Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty
1. Zamawiający
GMINA PUSZCZA MARIAŃSKA
96-330 PUSZCZA MARIAŃSKA UL. STANISŁAWA PAPCZYŃSKIEGO 1
tel. /046/ 831-81-69 lub 831-81-51 fax. /046/ 831-81-18
www.puszcza-marianska.pl e-mail: urzad@puszcza-marianska.pl
2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane w trybie przetargu nieograniczonego – na podstawie Ustawy z dnia 29.01.2004 r –Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r nr.233,poz.1655) oraz jej aktów wykonawczych.
3. Przedmiot zamówienia
3.1 Nazwa zamówienia publicznego:
Budowa sieci wodociągowej w miejscowościach Korabiewice- Górki-Nowa Huta- Wola Polska
3.2 Określenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) – 45.23.13.00-8
4. Wybór najkorzystniejszej oferty:
Zakład Usługowy Wodno-Kanalizacyjny i C.O. Dariusz Bartczak
88-220 Osięciny ul. Sienkiewicza 1
tel. (054) 26 50 851 kom. 0502 361 101
za wartość brutto: 378 280,68 zł /słownie: trzysta siedemdziesiąt osiem tysięcy dwieście osiemdziesiąt 68/100 złotych/.
5. Uzasadnienie wyboru:
Wykonawca spełnia wszystkie warunki zawarte w SIWZ .
W prowadzonym postępowaniu złożono 5 ofert nie podlegających odrzuceniu.
6. Streszczenie oceny i porównania ofert:
Numer oferty |
Nazwa (firma) i adres wykonawcy |
Liczba pkt. w kryterium - cena |
Razem |
1 |
Zakład Usług Wodno-Kanalizacyjnych Krzysztof Machnicki 96-100 Skierniewice ul. Zielona 6 |
254,10 |
254,10 |
2 |
Zakład Usługowy Wodno-Kanalizacyjny i C.O. Dariusz Bartczak 88-220 Osięciny ul. Sienkiewicza |
300,00 |
300,00 |
3 |
Zakład Produkcyjno- Usługowo-Handlowy MELBUD Andrzej Zieliński 96-100 Skierniewice, Sierakowice Prawe 52a |
254,04 |
254,04 |
4 |
Zakład Instalacji Wodno-Kanalizacyjnych „TOMPEX” Tomasz Strumian 95-060 Brzeziny ul. Małczewska 101 |
192,69 |
192,69 |
5 |
GEO-BUD s.c Anna Sabat, Leszek Karkuciński ul. Króla Jana Sobieskiego Nr.3, 96-330 Puszcza Mariańska |
242,01 |
242,01 |
Wywieszono na tablicy ogłoszeń dnia 26.09.2008 r
Zdjęto z tablicy ogłoszeń dnia ................................
Zamieszczono na stronie internetowej dnia 26.09.2008 r
WÓJT GMINY
MICHAŁ STANIAK
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kuźma Beata
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Kuźma Beata
- Data ostatniej aktualizacji: 2008-09-26 14:29:56
- Liczba odsłon: 271
- Historia dokumentu: