GMINA PUSZCZA MARIAŃSKA

96-330 PUSZCZA MARIAŃSKA UL. STANISŁAWA PAPCZYŃSKIEGO 1

tel. /046/ 831-81-69 lub 831-81-51 fax. /046/ 831-81-18

www.puszcza-marianska.pl e-mail: urzad@puszcza-marianska.pl

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Tytuł postępowania

Modernizacja budynku Zespołu Szkolno-Gimnazjalnym w Bartnikach

Opis

Modernizacja- dla Zespołu Szkolno-Gimnazjalnego w Bartnikach – wymiana instalacji elektrycznej wraz ze złączem kablowym z pomiarem, wymiana tablicy rozdzielczej.

Rodzaj zamówienia : roboty budowlane

Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.31.00.00-3

Termin wykonania: do 22.08.2008 r.

Data przekazania ogłoszenia do biuletynu: 21.05.2008 r.

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków

O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

  1. Spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo

    Zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2007 r Nr.223,poz.1655).Spełnienie w/w warunku

    Oceniane będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń wchodzących w skład oferty.

  2. Dysponują pracownikiem, który zgodnie z wymogami art.12 ustawy z 7 lipca 1994 r Prawo Budowlane (Dz.U. z 2006 r Nr.156 poz.1118 z późn. zm.) może pełnić samodzielną funkcję techniczną w budownictwie tj. posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie przedmiotu zamówienia, oraz jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego. Spełnienie w/w warunku oceniane będzie na podstawie przedłożonych w ofercie właściwych uprawnień w/w pracownika i stosownego aktualnego zaświadczenia o jego przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego.

3. Przedstawią wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych,a jeżeli

okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie , odpowiadających swoim

rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z

podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów

potwierdzajacych należyte wykonanie tych robót wystawionych przez podmioty na rzecz

których roboty były wykonywane. Uwaga!!! Zamawiający żąda przedłożenia co najmniej

trzech referencji.

Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu i wymagań dla oferowanych robót budowlanych.

  1. Oświadczenie o spełnieniu przez warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
  2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
  3. Wykaz wykonanych w ciągu 5 lat przed datą wszczęcia postępowania, robót budowlanych , odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, opracowany wg wzoru stanowiącego załącznik Nr.6 do SIWZ.
  4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
  5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy,wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
  6. Dokumenty potwierdzające, iż prace wymienione w wykazie zostały wykonane z należytą starannością. Zamawiający żąda przedłożenia co najmniej trzech referencji.
  7. Uprawnienia budowlane pracownika nadzoru do kierowania robotami budowlanymi w zakresie przedmiotu zamówienia spełniające wymogi art.12 ustawy z 7 lipca 1994 r Prawo Budowlane (Dz.U. z 2006 r Nr.156 poz.1118 z późn. zm.) oraz aktualne zaświadczenie potwierdzające przynależność w/w osoby do właściwej izby samorządu zawodowego (wydane przez właściwą izbę).

  8. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwerdzajace,że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków opłat lub,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

  9. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzajace odpowiednio,że wykonacwa nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
  10. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają uprawnienia budowlane, która zgodnie z projektem technicznym będzie przedmiotem robót oraz dokumenty potwierdzające wpis na listę właściwej okręgowej izby inżynierów budownictwa,
  11. Wykaz niezbednych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakie posiada wykonawca do wykonania zamówienia,
  12. Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy, należy dołączyć do oferty dokument obejmujący takie upoważnienie

Składanie ofert częściowych: nie

Składanie ofert wariantowych: nie

Warunki dotyczące wadium: nie dotyczy

Kryteria oceny ofert: najniższa cena

Termin związania z ofertą: 30 dni

Adres strony internetowej, na której jest dostępna SIWZ: www.puszcza-marianska.pl

Miejsce otrzymania SIWZ: w siedzibie Zamawiającego pokój Nr.13

Termin składania ofert: do dnia 10.06.2008 r. do godz. 10:00

Miejsce składania ofert: Urząd Gminy w Puszczy Mariańskiej pokój Nr. 8

96-330 Puszcza Mariańska ul. Stanisława Papczyńskiego 1.

WÓJT GMINY

                                                                                                      Michał Staniak

                                                      

                                                      Puszcza Mariańska, dnia 24.06.2008 r

Nasz znak:I.341/8/2008

 

Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty

  1. Zamawiający
  2. GMINA PUSZCZA MARIAŃSKA96-330 PUSZCZA MARIAŃSKA UL. STANISŁAWA PAPCZYŃSKIEGO 1

    tel. /046/ 831-81-69 lub 831-81-51 fax. /046/ 831-81-18

    www.puszcza-marianska.pl e-mail: urzad@puszcza-marianska.pl

  3. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane w trybie przetargu nieograniczonego – na podstawie ustawy z dnia 29.01.2004 r –Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r nr.233,poz.1655) oraz jej aktów wykonawczych.
  4. Przedmiot zamówienia
    1. Nazwa zamówienia publicznego:
    2. Modernizacja budynku Zespołu Szkolno-Gimnazjalnego w Bartnikach ul. Miodowa 47

    3. 45.31.00.00-3 - roboty w zakresie instalacji elektrycznych

  5. Wybór najkorzystniejszej oferty:
  6. Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ILTRON Marek Pracki 87-800 Włocławek ul. Witosa 7

    tel. (054) 231-19-19 fax (054) 231-37-80

    za cenę brutto: 75 526,09 zł słownie: siedemdziesiąt pięć tysięcy pięćset dwadzieścia sześć 09/100 złotych.

  7. Uzasadnienie wyboru:
  8. Wykonawca spełnia wszystkie warunki zawarte w SIWZ .

    W prowadzonym postępowaniu złożono 1 ofertę nie podlegającą odrzuceniu.

    Oferta Nr. 2 - Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ILTRON Marek Pracki 87-800 Włocławek ul. Witosa 7

  9. Streszczenie oceny i porównania ofert:

Numer oferty

Nazwa (firma) i adres wykonawcy

Liczba pkt. w kryterium

- cena

Razem

2

Przedsiebiorstwo Wielobranżowe ILTRON Marek Pracki 87-800 Włocławek ul.Witosa 7

300

300

       

7. W prowadzonym postępowaniu wykluczono Wykonawcę:

ANMAR Systemy Energetyki Automatyki Teletechniki, Józef Kwiecień Zalesice Kolonia 22A, 26-680 Wierzbica

Na podstawie art. 92 ust.1 pkt.3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo zamówień publicznych /Dz. U. z 2007 r 223 poz.1655/ Gmina Puszcza Mariańska zawiadamia, że wyklucza firmę ANMAR Systemy Energetyki Automatyki i Teletechniki Józef Kwiecień Zalesice Kolonia 22A, 26-680 Wierzbica z postępowania na “Modernizację budynku Zespołu Szkolno-Gimnazjalnego w Bartnikach ul. Miodowa 47” na podstawie art. 24 ust.2 pkt.3 w/w ustawy z powodu nie złożenia dokumentów potwierdzających spełnienia warunków udziału w postępowaniu

 

Uzasadnienie

Zgodnie z punktem IX Zamawiający żądał aby Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu złożył wraz z ofertą:

- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwerdzajace,że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków opłat lub,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiace przed upływem terminu składana ofert,

- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzajace odpowiednio,że wykonacwa nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

Wykonawca wraz z ofertą złożył nieaktualne zaświadczenia z Urzędu Skarbowego jak również z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.

Zamawiający pismem nr.I.341/8/2008 z dnia 10.06.2008 r wezwał Wykonawcę do uzupełnienia aktualnych dokumentów. Wykonawca mimo wezwania nie złożył w wyznaczonym terminie dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postepowaniu.

Powyższe okoliczności zgodnie a art.24 ust.2 pkt.3 w/w ustawy Prawo zamówień publicznych stanowią podstawę wykluczenia z postępowania.

Zgodnie z art.24 ust.4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo zamówień publicznych /Dz. U. z 2007 r 223 poz.1655/ oferte Nr.1 Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

 

Wywieszono na tablicy ogłoszeń dnia 24.06.2008 r

Zdjęto z tablicy ogłoszeń dnia ................................

Zamieszczono na stronie internetowej dnia 24.06.2008 r

                                                                                           WÓJT GMINY

                                                                                        MICHAŁ STANIAK

 

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Kuźma Beata
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Kuźma Beata
  • Data ostatniej aktualizacji: 2008-06-26 12:24:58
  • Liczba odsłon: 245
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 1292574]

przewiń do góry