Sekretariat -centrala telefoniczna Urzędu Gminy
Samodzielne stanowisko ds. administracyjnych - Inspektor Agnieszka Malowaniec
tel: (0-46) 831-81-69 , 831-81-51 fax 831-81-18
e-mail: urzad@puszcza-marianska.pl
Do zadań Sekretariatu należy:
- Obsługa kancelaryjna Wójta Gminy, Sekretarza Gminy, Jednostek pomocniczych oraz Rady Gminy.
- Prowadzenie kancelarii ogólnej (sekretariatu),
- Obsługa centrali telefonicznej, faxu,
- Zaopatrzenie Urzędu Gminy w materiały biurowe, druki, środki czystości i inne środki rzeczowe i ich rozdysponowanie,
- Organizacja akcji socjalnych z Zakładowego Funduszu Świadczeń Pracowniczych,
- Kompletowanie i ewidencja aktów prawnych zewnętrznych oraz aktów własnych tj. Wójta Gminy i Rady Gminy,
- Informowanie komórek organizacyjnych o aktach prawnych zewnętrznych oraz własnych w zakresie działania komórki organizacyjnej,
- Prowadzenie centralnego rejestru skarg i wniosków,
- Prowadzenie spraw organizacji sołectw, wyborów do rad sołeckich i wyboru sołtysa,
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kuźma Beata
- Data udostępnienia w BIP: 2003-07-14 12:07:28
- Informacja zaktualizowana przez: Kuźma Beata
- Data ostatniej aktualizacji: 2011-02-25 10:37:32
- Liczba odsłon: 3017
- Historia dokumentu: