Sekretariat -centrala telefoniczna Urzędu Gminy

Samodzielne stanowisko ds. administracyjnych - Inspektor Agnieszka Malowaniec 

tel:  (0-46) 831-81-69 , 831-81-51  fax  831-81-18

e-mail: urzad@puszcza-marianska.pl

 

Do zadań Sekretariatu należy:

  • Obsługa kancelaryjna Wójta Gminy, Sekretarza Gminy, Jednostek pomocniczych oraz Rady Gminy. 
  • Prowadzenie kancelarii ogólnej (sekretariatu),
  • Obsługa centrali telefonicznej, faxu,
  • Zaopatrzenie Urzędu Gminy w materiały biurowe, druki, środki czystości i inne środki rzeczowe i ich rozdysponowanie,
  • Organizacja akcji socjalnych z Zakładowego Funduszu Świadczeń Pracowniczych,
  • Kompletowanie i ewidencja aktów prawnych zewnętrznych oraz aktów własnych tj. Wójta Gminy i Rady Gminy,
  • Informowanie komórek organizacyjnych o aktach prawnych zewnętrznych oraz własnych w zakresie działania komórki organizacyjnej,
  • Prowadzenie centralnego rejestru skarg i wniosków,
  • Prowadzenie spraw organizacji sołectw, wyborów do rad sołeckich i wyboru sołtysa,

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Kuźma Beata
  • Data udostępnienia w BIP: 2003-07-14 12:07:28
  • Informacja zaktualizowana przez: Kuźma Beata
  • Data ostatniej aktualizacji: 2011-02-25 10:37:32
  • Liczba odsłon: 3017
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 1292815]

przewiń do góry