Wersja archiwalna 2010-04-22 14:01:29

GMINA  PUSZCZA  MARIAŃSKA

96-330 PUSZCZA MARIAŃSKA UL. STANISŁAWA PAPCZYŃSKIEGO 1

tel. /046/  831-81-69  lub  831-81-51  fax.  /046/   831-81-18

www.puszcza-marianska.pl e-mail: urzad@puszcza-marianska.pl

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

Tytuł postępowania

Wymiana stolarki okiennej drewnianej na okna PCV oraz wymiana parapetów zewnętrznych, wymiana stolarki drzwiowej drewnianej na drzwi z PCV i z aluminium.

Zamawiający na podstawie art. 67 ust.1 pkt.6 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje  zamówienie  uzupełniające.

 

Opis

Wymiana stolarki okiennej drewnianej na okna PCV oraz wymiana parapetów zewnętrznych, wymiana stolarki drzwiowej drewnianej na drzwi z PCV i z aluminium w budynkach:

  - Budynek komunalny przy ul. Brzozowej 11 w Grabinie Radziwiłłowskiej  – łącznie 21,92 m² okien

    PCV (12 szt) i 2,24 m2 drzwi z aluminium (1 kpl)

  - Szkoła Podstawowa w Starym Łajszczewie – łącznie 25,10 m² okien PCV (5 szt)

  - Zespół Szkolno-Przedszkolny w Puszczy Mariańskiej – łącznie 4,13drzwi wewnętrznych PCV (1 kpl.)

  - Budynek komunalny przy ul. Stanisława Papczyńskiego 4 w Puszczy Mariańskiej – łącznie 4,22 m²  drzwi wejściowych zewnętrznych PCV (1 kpl.)

 

Rodzaj zamówienia : roboty budowlane

 

Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):    45.42.11.30-4

 

Termin wykonania:  od zawarcia umowy do dnia 18.06.2010 r.

 

Data przekazania ogłoszenia do biuletynu: 21.04.2010 r.

 

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków

 

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy złożą ważną ofertę  ze  wszystkimi załącznikami wymienionymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz spełnią wszystkie wymagane przez ustawę Prawo zamówień publicznych warunki tj.:

 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,  jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

 2/ posiadają wiedzę  i doświadczenie  oraz  dysponują  potencjałem technicznym oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

 3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

Ocena   spełnienia   warunków   udziału   w  postępowaniu  zostanie  dokonana  na  podstawie przedłożonych   dokumentów,    oświadczeń   i   zaświadczeń  wymaganych  postanowieniami specyfikacji  istotnych  warunków  zamówienia,  wg  formuły  „ spełnia  -  nie spełnia ”.

Nie  spełnianie  chociażby  jednego  warunku  skutkować  będzie  wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 

Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu i wymagań dla oferowanych robót budowlanych.

 

1. formularz ofertowy złożony według wzoru – Załącznik Nr 1 do SIWZ

2. kosztorys ofertowy sporządzony według wzoru – Załącznik Nr 4 do SIWZ

3. aktualny  odpis  z  właściwego  rejestru  albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

4. jeżeli  oferta  i  załączniki  zostaną  podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy, należy dołączyć do oferty dokument obejmujący takie upoważnienie

5. aktualna  informacja  z  Krajowego  Rejestru  Karnego  albo  równoważne  zaświadczenie właściwego  organu  sądowego  lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym  art.24  ust.1  pkt 4-8 ustawy,  wystawione  nie  wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

6. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 9, wystawione nie wcześniej niż  6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

7. aktualne zaświadczenie   właściwego   naczelnika   urzędu   skarbowego   potwierdzające, że  wykonawca  nie  zalega  z  opłacaniem  podatków  opłat  lub,  że  uzyskał  przewidziane prawem  zwolnienie,  odroczenie  lub  rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

8. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego  Ubezpieczenia   Społecznego  potwierdzające  odpowiednio,  że  Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie,  że  uzyskał  przewidziane  prawem  zwolnienie,  odroczenie  lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed  upływem terminu składania ofert,

9. dokumenty stwierdzające,  że osoby,  które będą wykonywać zamówienie posiadają uprawnienia  budowlane,  uprawnienia  z  branży,  która  zgodnie  z  przedmiarem  robót  będzie przedmiotem robót oraz dokumenty potwierdzające wpis na listę właściwej okręgowej izby inżynierów budownictwa

10.oświadczenie o spełnianiu warunków z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

       Załącznik Nr 5 do SIWZ

11.wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca.   Jeżeli Wykonawca wskaże narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, do wykazu należy załączyć pisemne zobowiązanie podmiotu udostępniającego    Załącznik Nr 7 do SIWZ

12.wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzajacych należyte wykonanie tych robót wystawionych przez podmioty na rzecz których roboty były wykonywane. – Załącznik Nr 6 do SIWZ

     Uwaga!! Zamawiający żąda przedłożenia co najmniej trzech referencji.

 

Składanie ofert częściowych:     nie

 

 

Składanie ofert wariantowych:   nie

 

 

Warunki dotyczące wadium:    nie dotyczy

 

 

Kryteria oceny ofert:        cena – 100%

 

Termin związania z ofertą:  30 dni

 

 

Adres strony internetowej, na której jest dostępna SIWZ:  www.puszcza-marianska.pl

 

 

Miejsce otrzymania SIWZ:   w siedzibie Zamawiającego pokój Nr.10

 

 

Termin składania ofert:   do dnia 07.05.2010 r. do godz. 9:00

 

 

Miejsce składania ofert: Urząd Gminy w Puszczy Mariańskiej pokój Nr. 8

                                           96-330 Puszcza Mariańska ul. Stanisława Papczyńskiego 1.

 

                                                                                                           

 

 

                                                                                                    Wójt Gminy Puszcza Mariańska

                                                                                                                    Michał Staniak

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 1188750]

przewiń do góry