Wersja archiwalna 2010-04-15 16:09:01

GMINA  PUSZCZA  MARIAŃSKA

96-330 PUSZCZA MARIAŃSKA UL. STANISŁAWA PAPCZYŃSKIEGO 1

tel. /046/  831-81-69  lub  831-81-51  fax.  /046/   831-81-18

www.puszcza-marianska.pl e-mail: urzad@puszcza-marianska.pl

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

Tytuł postępowania

Przebudowa drogi w miejscowościach Huta Partacka-Niemieryczew, Biernik Towarzystwo-Łajszczew Stary Gmina Puszcza Mariańska

Opis

W miejscowości Huta Partacka -Niemieryczew

1.Przygotowanie i wyprofilowanie istniejącej nawierzchni drogi na długości 1400,00 m i szerokości 3,50 m

2. Wykonanie warstwy wiążącej z masy mineralno-bitumicznej standard II, przy grubości 4 cm na powierzchni 4 900,00 m2

W miejscowości Biernik Towarzystwo- Łajszczew Stary

1.Przygotowanie i wyprofilowanie istniejącej nawierzchni drogi na długości 1350,00 m i szerokości 3,50 m

2. Wykonanie warstwy wiążącej z masy mineralno-bitumicznej standard II, przy grubości 4 cm na powierzchni 4 725,00 m2

Zamawiający  na  podstawie  art.  67  ust.  1  pkt.  6  ustawy  Prawo  zamówień  publicznych przewiduje  zamówienie  uzupełniające.

Rodzaj zamówienia : roboty budowlane

Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

Wspólny słownik zamówień (CPV):   45.23.32.20-7

Termin wykonania:  od daty zawarcia umowy do dnia 15.09.2010 r.

Data przekazania ogłoszenia do biuletynu: 15.04.2010 r.

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy złożą ważną ofertę  ze  wszystkimi załącznikami wymienionymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz spełnią wszystkie wymagane przez ustawę Prawo zamówień publicznych warunki tj.:

 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,  jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

 2/ posiadają wiedzę  i doświadczenie

 3/ dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

 3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

Ocena   spełnienia   warunków   udziału   w  postępowaniu  zostanie  dokonana  na  podstawie przedłożonych   dokumentów,    oświadczeń   i   zaświadczeń  wymaganych  postanowieniami specyfikacji  istotnych  warunków  zamówienia,  wg  formuły  „ spełnia  -  nie spełnia ”.

Nie  spełnianie  chociażby  jednego  warunku  skutkować  będzie  wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 

 

Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu i wymagań dla oferowanych robót budowlanych.

 

1.formularz ofertowy złożony według wzoru – załącznik Nr 1 do SIWZ

2. wypełniony kosztorys ofertowy według wzoru stanowiącego załącznik Nr3 do SIWZ

3. aktualny  odpis  z  właściwego  rejestru  albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

4. jeżeli  oferta  i  załączniki  zostaną  podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy, należy dołączyć do oferty dokument obejmujący takie upoważnienie

5. aktualna  informacja  z  Krajowego  Rejestru  Karnego  albo  równoważne  zaświadczenie właściwego  organu  sądowego  lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym  art.24  ust.1  pkt 4-8 ustawy,  wystawione  nie  wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

6. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 9, wystawione nie wcześniej niż  6 miesiecy przed upływem terminu składania ofert,

7. aktualne zaświadczenie   właściwego   naczelnika   urzędu   skarbowego   potwierdzające, że  wykonawca  nie  zalega  z  opłacaniem  podatków  opłat  lub,  że  uzyskał  przewidziane prawem  zwolnienie,  odroczenie  lub  rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiace przed upływem terminu składania ofert,

8. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego  Ubezpieczenia   Społecznego  potwierdzające  odpowiednio,  że  Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie,  że  uzyskał  przewidziane  prawem  zwolnienie,  odroczenie  lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed  upływem terminu składania ofert,

9. oświadczenie o spełnianiu warunków z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych,

10. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca.   Jeżeli Wykonawca wskaże narzędzia i urządzenia,  którymi będzie dysponował, do wykazu należy załączyć pisemne zobowiązanie podmiotu udostępniającego,

11.wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzajacych należyte wykonanie tych robót wystawionych przez podmioty na rzecz których roboty były wykonywane. Uwaga!! Zamawiający żąda przedłożenia co najmniej trzech referencji.

 

 

Składanie ofert częściowych:     nie                                                          Składanie ofert wariantowych:   nie

Warunki dotyczące wadium:    nie dotyczy                                                 Kryteria oceny ofert:  cena 100%

Termin związania z ofertą:  30 dni

Adres strony internetowej, na której jest dostępna SIWZ:  www.puszcza-marianska.pl

Miejsce otrzymania SIWZ:      w siedzibie Zamawiającego pokój Nr.21

Termin składania ofert:           do dnia 05.05.2010 r. do godz. 10:00

Miejsce składania ofert:          Urząd Gminy w Puszczy Mariańskiej pokój Nr. 8

                                                    96-330 Puszcza Mariańska                                   

                                                    ul. Stanisława Papczyńskiego 1.

                                                                             Michał Staniak – Wójt Gminy
Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 1188782]

przewiń do góry