Wersja archiwalna 2009-10-28 15:25:52

GMINA  PUSZCZA  MARIAŃSKA

96-330 PUSZCZA MARIAŃSKA UL. STANISŁAWA PAPCZYŃSKIEGO 1

tel. /046/  831-81-69  lub  831-81-51  fax.  /046/   831-81-18

www.puszcza-marianska.pl e-mail: urzad@puszcza-marianska.pl

Nasz znak: GK.7102/19/2009

                                           OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Tytuł postępowania

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego

Opis

Dostawa stołów i krzeseł do budynku Ośrodka Kultury w Puszczy Mariańskiej.

Rodzaj zamówienia : dostawa

Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

Wspólny słownik zamówień (CPV):  39.11.20.00-0 ; 39.12.12.00-8

Termin wykonania: 15.12. 2009 r

Data przekazania ogłoszenia do biuletynu:. 27.10.2009 r

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków

Do udziału w postępowaniu dopuszczeni będą wyłącznie Wykonawcy, którzy złożą ofertę ze wszystkimi załącznikami wymienionymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz spełnią wszystkie wymagane przez ustawę Prawo zamówień publicznych warunki tj:

1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli

    ustawy  nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

2/posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i

   dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne  

   zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.

3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

4/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy.

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów, oświadczeń i zaświadczeń wymaganych postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wg formuły „spełnia – nie spełnia”.

 Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy

 z postępowania.

  Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

-      aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

    -  jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela 

       wykonawcy,należy dołączyć do oferty dokument obejmujący takie upoważnienie

    -  oświadczenie o niekaralności w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy

-  aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że

       wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków opłat lub, że uzyskał przewidziane

       prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub

       wstrzymanie w całości wykonania decyzji - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące

       przed upływem terminu składania ofert,

-  aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub

       Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio,

       że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub

       społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed  upływem terminu składania ofert,

- oświadczenie o spełnianiu warunków z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

- wykaz wykonanych dostaw w ciągu trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o 

  udzielenie zamówienia, odpowiadającym swoim rodzajem i wartościom dostaw, a jeżeli 

  okres prowadzenia  działalności jest krótszy – w tym okresie

Składanie ofert częściowych:     nie

Składanie ofert wariantowych:   nie

Warunki dotyczące wadium:    nie dotyczy

Kryteria oceny ofert:          najniższa cena

Termin związania z ofertą:  30 dni

Adres strony internetowej, na której jest dostępna SIWZ: 

 www.puszcza-marianska.pl

Miejsce otrzymania SIWZ:     w siedzibie Zamawiającego pokój Nr.10

Termin składania ofert:       do dnia 04.11.2009r do godz.9:30

Termin otwarcia  ofert:       dnia 04.11.2009r o godz.10:00

Miejsce składania ofert:    Urząd Gminy w Puszczy Mariańskiej pokój Nr. 8

                                           96-330 Puszcza Mariańska ul. Stanisława Papczyńskiego 1.

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 1188723]

przewiń do góry