GMINA  PUSZCZA  MARIAŃSKA

96-330 PUSZCZA MARIAŃSKA UL. STANISŁAWA PAPCZYŃSKIEGO 1

tel. /046/  831-81-69  lub  831-81-51  fax.  /046/   831-81-18

www.puszcza-marianska.pl e-mail: urzad@puszcza-marianska.pl

 

Nasz znak: I.271.3.2012                                                                  

OGŁOSZENIE  O  ZAMÓWIENIU  
Tytuł postępowania 
Wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji drogi w miejscowości
Stary Łajszczew .
Opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji drogi
w miejscowości Stary Łajszczew.               

Zakres rzeczowy zadania obejmuje:

- przygotowanie i wyprofilowanie istniejącej nawierzchni drogi na długości 1 520 mb

   i szerokości 3,0 m

-  wykonanie warstwy wiążącej z masy mineralno-bitumicznej standard II,przy grubości

    po zagęszczeniu 4 cm na powierzchni 4 560 m2

Rodzaj zamówienia : roboty budowlane                                                                                  

Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony                                                               Wspólny słownik zamówień (CPV):       45.23.31.42-6

Termin wykonania:  od daty zawarcia umowy do dnia 15.09.2012 r                                                                                               Data przekazania ogłoszenia    26.04.2012 r.   

Zamawiający  na   podstawie art. 67 ust. 1 pkt.6 ustawy  Prawo  zamówień  publicznych      

przewiduje  zamówienie uzupełniające.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy złożą ofertę ze wszystkimi załącznikami wymienionymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz spełnią wszystkie wymagane przez ustawę Prawo zamówień publicznych warunki tj.:

1         posiadają  uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli przepisy   prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

2) posiadają  wiedzę i  doświadczenie oraz dysponują odpowiednim potencjałem

    technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania    zamówienia,

3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i   finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie przedłożonych dokumentów, oświadczeń i zaświadczeń wymaganych postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia wg formuły – spełnia/ nie spełnia.

Nie  spełnianie  chociażby  jednego  warunku  skutkować  będzie  wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 

- formularz ofertowy złożony według wzoru – załącznik Nr 1 do SIWZ

- oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art.22    ust.1 – załącznik Nr 4 do SIWZ;

-oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania – załącznik Nr.5 do SIWZ

-wykaz wykonanych, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również 

  wykonywanych, robót drogowych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku

  wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich pięciu lat prze upływem terminu składania ofert, 

  a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich

  wartości, przedmiotu , dat wykonania i odbioru, oraz załączeniem dokumentu

  potwierdzającego, że te roboty drogowe zostały wykonane lub  są wykonywane należycie- 

  załącznik Nr.6 do SIWZ.

Zamawiający żąda przedłożenia co najmniej jednej referencji.

- aktualne   zaświadczenie   właściwego   naczelnika   urzędu   skarbowego   potwierdzające,

  że  wykonawca  nie  zalega  z  opłacaniem  podatków  opłat  lub,  że  uzyskał  przewidziane

  prawem  zwolnienie,  odroczenie  lub  rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzyma- 

  nie w całości wykonania decyzji – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem 

  terminu składania ofert,

  - aktualne  zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy

    Rolniczego   Ubezpieczenia   Społecznego  potwierdzające  odpowiednio,   że  wykonawca

       nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub 

    zaświadczenie, że uzyskał  przewidziane  prawem  zwolnienie,  odroczenie  lub rozłożenie

     na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji – wystawione

     nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

  - opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca

     jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności

     związanej z przedmiotem zamówienia. (W celu potwierdzenia, że w/w polisa lub inny

     dokument jest opłacony zaleca się dołączenie do w/w dokumentów kserokopii dowodów

     ich opłacenia).

Składanie ofert częściowych:     nie     

Składanie ofert wariantowych:   nie

Warunki dotyczące wadium:    nie dotyczy  

Kryteria oceny ofert:        cena – 100%

Termin związania z ofertą:  30 dni

Adres strony internetowej, na której jest dostępna SIWZ:  www.puszcza-marianska.pl

Miejsce otrzymania SIWZ:   w siedzibie Zamawiającego pokój Nr.21

Termin składania ofert:   do dnia 16.05.2012 r. do godz. 10:00

Termin otwarcia ofert: dnia 16.05.2012r  godz.12:00

Miejsce składania ofert: Urząd Gminy w Puszczy Mariańskiej pokój Nr. 8

                                           96-330 Puszcza Mariańska ul. Stanisława Papczyńskiego 1.

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      

                                                             Wójt Gminy Puszcza Mariańska

                                                                    Michał Staniak

 

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Kuźma Beata
  • Data udostępnienia w BIP: 2012-05-21
  • Informacja zaktualizowana przez: Kuźma Beata
  • Data ostatniej aktualizacji: 2012-04-27 12:56:29
  • Liczba odsłon: 250
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 1183800]

przewiń do góry