Puszcza Mariańska, dnia 21.02.2011 r.

Z A W I A D O M I E N I E

o wyborze najkorzystniejszej oferty

Nasz znak:I.271/1/2011

Dotyczy : postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót

                budowlanych polegających na budowie sieci kanalizacyjnej w miejscowościach  

                Olszanka-Puszcza Mariańska-Wygoda- Michałów.

          W związku z dokonaniem wyboru najkorzystniejszej oferty w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego o udzielenie zamówienia publicznego na:        

wykonanie robót budowlanych polegających na budowie sieci kanalizacyjnej w miejscowościach Olszanka-Puszcza Mariańska-Wygoda- Michałów

Gmina Puszcza Mariańska na podstawie art.92 ustawy z dnia 29.01.2004 r –Prawo zamówień publicznych  ( Dz. U. z 2010 r nr.113,poz.759) zawiadamia, że:

1.Jako najkorzystniejszą wybrano ofertę Nr 16 złożoną przez Wykonawcę :

                    GEO- BUD s.c Anna Sabat, Leszek Karkuciński

                          ul. Króla Jana Sobieskiego Nr.3, 

                               96-330 Puszcza Mariańska

   cena ofertowa brutto –356 572,76 zł

słownie: trzysta pięćdziesiąt sześć tysięcy pięćset siedemdziesiąt dwa 76/100 złotych

Uzasadnienie wyboru:

Oferta Nr. 16 w/w Wykonawcy przedstawia najkorzystniejsze kryterium oceny ofert określone przez Zamawiającego.

Ponadto Wykonawca spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu, a oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ.

2.W postępowaniu zostało złożonych 16 ofert w tym 14 ofert nie podlegających

     odrzuceniu.

1.Oferta Nr.1 złożona przez Wykonawcę: Zakład Robót Wodno-Inżynieryjnych

„WOD-INŻ.” Andrzej Gmur 98-200 Sieradz ul. Zakładników 17/19,w kryterium cena otrzymała – 5,66 pkt.

2.Oferta Nr.2 złożona przez Wykonawcę: ECO-WiK Sp. z o.o , 02-777 Warszawa

    ul. Kulczyńskiego 7 m.37, w kryterium cena otrzymała – 5,35 pkt.

3.Oferta Nr.3 złożona przez Wykonawcę: Budowlana Spółdzielnia Piaseczno,

05-500Piaaseczno ul. Wojska Polskiego 54,w kryterium cena otrzymała– 5,68 pkt.

4.Oferta Nr.4 złożona przez Wykonawcę: Konsorcjum Firm: TIGNAR Barbara F. Ciesielska    

   (Lider Konsorcjum) ul. W.A Mozarta 2/507, 02-736 Warszawa REM-WOD Sp. z o.o   

   (Partner Konsorcjum) ul. Legnicka 28,25-324 Kielce,w kryterium cena otrzymała –

    6,99 pkt.

5.Oferta Nr.5 złożona przez Wykonawcę: Przedsiębiorstwo P.U.H.B. „CEWOGAZ”

Jan Wolski 99-400 Łowicz ul. Partyzantów 17,w kryterium cena otrzymała- 5,47 pkt.

6.Oferta Nr.7 złożona przez Wykonawcę: Zakład Produkcyjno -Usługowo-Handlowy   

  „MELBUD” Andrzej Zieliński 96-100 Skierniewice, Sierakowice Prawe 52a, w kryterium

cena otrzymała – 8,64 pkt.

7.Oferta Nr.8 złożona przez Wykonawcę: „TROJACKI” Zdzisław Trojacki, Mirosław  

   Trojacki 27-300 Lipsko ul. Kilińskiego 43,w kryterium cena otrzymała – 7,29 pkt.

8.Oferta Nr.9 złożona przez Wykonawcę, Zakład Remontowo -Budowlano-Transportowy  

   WALD -BUD Waldemar Kleczkowski, 96-320 Badowo-Mściska ul. Grójecka 9,w 

    kryterium cena otrzymała – 8,24 pkt.

9.Oferta Nr.10 złożona przez Wykonawcę: Zakład Usług Wodno-Kanalizacyjnych  

     Krzysztof Machnicki 96-100 Skierniewice ul. Zielona 6,w kryterium cena otrzymała –

     6,75 pkt.

10.Oferta Nr.11 złożona przez Wykonawcę: Zakład Instalacyjny i Remontowo-Budowlany

     Roman Zwierzchowski Zgorzała ul. Postępu 196,05-500 Piaseczno, w kryterium cena

      otrzymała – 6,77 pkt.

11.Oferta Nr.12 złożona przez Wykonawcę: Usługi Transportowe Edward Wilczyński Stara  

     Iwiczna ul. Kielecka 19a, 05-500 Piaseczno, w kryterium cena otrzymała – 5,47 pkt.

12.Oferta Nr.13 złożona przez Wykonawcę: Zakład Ogólnobudowlany i Instalacyjny Spółka

     Jawna Bogdan Sękalski 96-100 Skierniewice ul. Wspólna 7/9,w kryterium cena

     otrzymała – 9,99 pkt.

13.Oferta Nr.14 złożona przez Wykonawcę: „HYDRO -INSTAL” Siekierski Arkadiusz 96-

500 Sochaczew ul. Rozlazłowska 23D,w kryterium cena otrzymała- 5,57 pkt.

14.Oferta Nr.16 złożona przez Wykonawcę: GEO-BUD s.c Anna Sabat, Leszek Karkuciński

      ul. Króla Jana Sobieskiego 3, 96-330 Puszcza Mariańska, w kryterium cena otrzymała –

      10 pkt.

3.Oferta następującego Wykonawcy  odrzucona.

1.Oferta Nr.6 złożona przez Wykonawcę HYDROPROJEKT   Krzysztof Kłoda

ul. Sobieskiego   31/37 m.10 96-100 Skierniewice została odrzucona.

Uzasadnienie:

   Na podstawie art. 89 ust.1 pkt.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r- Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2010 r nr.113, poz.759)  oferta nr.6 została odrzucona ponieważ w złożonej ofercie brak podpisu/podpisów osób do reprezentowania Wykonawcy.

W zaistniałej sytuacji złożona oferta bez podpisu osób do reprezentowania Wykonawcy jest nieważna a zatem jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

4. Wykluczono następującego Wykonawcę

    BRUK  MAN Konrad Krajewski   05-825 Grodzisk Mazowiecki ul. Nadarzyńska 89B

Uzasadnienie

  Zamawiający pismem z dnia 14.02.2011 r Nr I.271/1/2010 wezwał Wykonawcę do uzupełnienia brakujących dokumentów. Wykonawca mimo wezwania nie złożył w wyznaczonym terminie dokumentów potwierdzających spełnienie warunku udziału w postępowaniu.    

Powyższe okoliczności zgodnie z art.24 ust.2 pkt.4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 rNr.223 poz.1655 z późn. zm) stanowią podstawę wykluczenia z postępowania.                             

Zgodnie z art.24 ust.4 Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r Nr.223 poz.1655 z późn. zm.) ofertę Nr. 15 Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

5.Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po upływie 5 dni od dnia

    ogłoszenia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

                                                                                                     Michał Staniak

                                                                                                       Wójt Gminy

 

 

 

GMINA  PUSZCZA  MARIAŃSKA

96-330 PUSZCZA MARIAŃSKA UL. STANISŁAWA PAPCZYŃSKIEGO 1

tel. /046/  831-81-69  lub  831-81-51  fax.  /046/   831-81-18

www.puszcza-marianska.pl e-mail: urzad@puszcza-marianska.pl

Nasz znak: I.271/1/2011                                                                  

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU  
Tytuł postępowania                                                                                                         Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie sieci kanalizacyjnej  w miejscowościach Olszanka- Puszcza Mariańska- Wygoda- Michalów                                             Opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie sieci kanalizacyjnej w miejscowościach Olszanka-Puszcza Mariańska –

Wygoda- Michałów

Zakres rzeczowy zadania obejmuje:

- wykonanie sieci kanalizacyjnej o długości  2 236 mb

    w tym:    z rur PVC  f 200 -  1 455 mb

                   z rur PVC  f 110 -     781 mb

                   przepompownia ścieków szt.1

Rodzaj zamówienia : roboty budowlane                                                                                   

Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony                                                   Wspólny słownik zamówień (CPV):      45.23.24.40-8, 45.23.24.23-3                                                                  Termin wykonania:  od daty zawarcia umowy do dnia 28.10.2011 r                                                                                               Data przekazania ogłoszenia do biuletynu: 25.01.2011 r.                                                 Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków .                                                                                                                                O  udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy,którzy złożą ważną ofertę ze wszystkimi załącznikami wymienionymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz spełnią wszystkie wymagane przez ustawę Prawo zamówień publicznych warunki tj:   

1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli 

    przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

2/posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie

3/dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania 

   zamówienia. 

4/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów, oświadczeń i zaświadczeń wymaganych postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wg formuły „spełnia – nie spełnia”. 

Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy

 z postępowania. 

Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu i wymagań dla oferowanych robót budowlanych.

    -    formularz ofertowy złożony według wzoru – załącznik Nr.1 do SIWZ

    -    wzór kosztorysu ofertowego – załącznik nr.3 do SIWZ     

-          aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

-          jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy, należy dołączyć do oferty dokument obejmujący takie upoważnienie

-          aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

  -  aktualną   informację   z  Krajowego  Rejestru  Karnego  albo  równoważne  

     zaświadczenie właściwego  organu  sądowego  lub administracyjnego kraju pochodzenia

      osoby w zakresie określonym  art.24  ust.1  pkt 4-8 ustawy,  wystawione  nie  wcześniej 

      niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

-          aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że

          wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków opłat lub,że uzyskał przewidziane

          prawem zwolnienie,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub

          wstrzymanie w  całości wykonania decyzji  - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące

          przed upływem  terminu składania ofert,

-          aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub

Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio,

że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub

społeczne lub zaświadczenie,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,odroczenie

lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed  upływem terminu składania ofert,

-          oświadczenie o spełnianiu warunków z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

-          oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu.

    -     wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i   urządzeń,którymi dysponuje 

          lub będzie dysponował Wykonawca. 

          Wykonawca  może polegać  na  wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, 

          osobach zdolnych do  wykonania  zamówienia  lub  zdolnościach  finansowych innych  

          podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.   

          Wykonawca w takiej sytuacji  zobowiązany  jest  udowodnić  Zamawiającemu,   

           będzie dysponował  zasobami niezbędnymi  do  realizacji  zamówienia,  a  w

          szczególności  przedstawiając  w  tym  celu  pisemne  zobowiązanie   tych   podmiotów

          do  oddania   mu   do  dyspozycji  niezbędnych  zasobów na okres korzystania z nich

           przy wykonywaniu zamówienia.

-          wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości netto i brutto oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych robót wystawionych przez podmioty na rzecz których roboty były wykonywane. Uwaga!!! Zamawiający żąda przedłożenia co najmniej trzech referencji.

Składanie ofert częściowych:     nie      

Składanie ofert wariantowych - nie                                                                                          

Warunki dotyczące wadium:   

  Ustala się wadium w wysokości 12 000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych).                                                                         

Kryteria oceny ofert -  najniższa cena                                                                                    

Termin związania z ofertą:  30 dni                                                                                        

Adres strony internetowej, na której jest dostępna SIWZ:  www.puszcza-marianska.pl

Miejsce otrzymania SIWZ:   w siedzibie Zamawiającego pokój Nr.21                                         Termin składania ofert:   do dnia 10.02.2011 r do godz.10:00 

Termin otwarcia ofert:      dnia 10.02.2011 r godz.10:20                                              

Miejsce składania ofert:  Urząd Gminy w Puszczy Mariańskiej pokój Nr. 8

                                               96-330 Puszcza Mariańska ul. Stanisława Papczyńskiego 1.

                                                           Michał Staniak

                                             Wójt Gminy

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Kuźma Beata
  • Data udostępnienia w BIP: 2011-02-22
  • Informacja zaktualizowana przez: Kuźma Beata
  • Data ostatniej aktualizacji: 2011-02-22 15:11:00
  • Liczba odsłon: 261
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 1183640]

przewiń do góry