GMINA  PUSZCZA  MARIAŃSKA

96-330 PUSZCZA MARIAŃSKA UL. STANISŁAWA PAPCZYŃSKIEGO 1

tel. /046/  831-81-69  lub  831-81-51  fax.  /046/   831-81-18

www.puszcza-marianska.pl e-mail: urzad@puszcza-marianska.pl

 

Nasz znak: I.341/9/2010                                                                  

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU  
Tytuł postępowania                                                                                                         Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie sieci wodociągowej  w miejscowościach Wola Polska, Zator, Budy Wolskie, Aleksandria, Bartniki, Korabiewice, Karnice, Mrozy, Grabina Radziwiłłowska, Długokąty, Budy Zaklasztorne.                                                                               Opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie sieci wodociągowej w miejscowościach Wola Polska, Zator, Budy Wolskie, Aleksandria, Bartniki, Korabiewice, Karnice, Mrozy, Grabina Radziwiłłowska, Długokąty, Budy Zaklasztorne.

Rodzaj zamówienia : roboty budowlane                                                                                   

Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony                                                 

Wspólny słownik zamówień (CPV):  45.23.11.00-6                                     

 Termin wykonania:   

  4 miesiące od daty zawarcia  umowy.                       

Data przekazania ogłoszenia do biuletynu:.14.07.2010r.                       

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków .                                                                                                                                O  udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy,którzy złożą ważną ofertę ze wszystkimi załącznikami wymienionymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz spełnią wszystkie wymagane przez ustawę Prawo zamówień publicznych warunki tj:   

1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli 

    przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

2/posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie

3/dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania  

   zamówienia. 

4/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów, oświadczeń i zaświadczeń wymaganych postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wg formuły „spełnia – nie spełnia”.  

Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy

 z postępowania. 

Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu i wymagań dla oferowanych robót budowlanych.

    -    formularz ofertowy złożony według wzoru – załącznik Nr.1 do SIWZ

    -    wzór kosztorysu ofertowego – załącznik nr.3 do SIWZ     

-          aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

-          jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy, należy dołączyć do oferty dokument obejmujący takie upoważnienie

-          aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

  -  aktualną   informację   z  Krajowego  Rejestru  Karnego  albo  równoważne  

     zaświadczenie właściwego  organu  sądowego  lub administracyjnego kraju pochodzenia

      osoby w zakresie określonym  art.24  ust.1  pkt 4-8 ustawy,  wystawione  nie  wcześniej 

      niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

-          aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że

          wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków opłat lub,że uzyskał przewidziane

          prawem zwolnienie,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub

          wstrzymanie w  całości wykonania decyzji  - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące

          przed upływem  terminu składania ofert,

-          aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub

Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio,

że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub

społeczne lub zaświadczenie,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,odroczenie

lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed  upływem terminu składania ofert,

-          oświadczenie o spełnianiu warunków z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

    -     wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i   urządzeń,którymi dysponuje   lub będzie dysponował Wykonawca. 

          Wykonawca  może polegać  na  wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do  wykonania  zamówienia  lub  zdolnościach  finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.   

          Wykonawca w takiej sytuacji  zobowiązany  jest  udowodnić  Zamawiającemu,  iż będzie dysponował  zasobami niezbędnymi  do  realizacji  zamówienia,  a  w szczególności  przedstawiając  w  tym  celu  pisemne  zobowiązanie   tych   podmiotów

 do  oddania   mu   do  dyspozycji  niezbędnych  zasobów na okres korzystania z nich

           przy wykonywaniu zamówienia.

-          wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości netto i brutto oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych robót wystawionych przez podmioty na rzecz których roboty były wykonywane. Uwaga!!! Zamawiający żąda przedłożenia co najmniej trzech referencji.

 

Składanie ofert częściowych:     nie      

 

Składanie ofert wariantowych - nie                                                                                           

 

Warunki dotyczące wadium:    nie dotyczy                                                                              

Kryteria oceny ofert -  najniższa cena                                                                                     

 

Termin związania z ofertą:  30 dni                                                                                         

 

Adres strony internetowej, na której jest dostępna SIWZ:  www.puszcza-marianska.pl

 

Miejsce otrzymania SIWZ:   w siedzibie Zamawiającego pokój   Nr.21                                        

Termin składania ofert:   do dnia 29.07.2010 r do godz.10:00 

Termin otwarcia ofert:      29.07.2010 r godz.10:20                                              

Miejsce składania ofert: Urząd Gminy w Puszczy Mariańskiej pokój Nr. 8

                                          96-330 Puszcza Mariańska ul. Stanisława Papczyńskiego 1.

                                                                   Michał Staniak

                                                                 Wójt Gminy

 

 

 

Puszcza Mariańska, dnia 04.08.2010 r

 

Nasz znak:I.341/9/2010

Zawiadomienie
o wyborze najkorzystniejszej oferty

 

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie

                robót budowlanych polegających na budowie sieci wodociągowej w

                miejscowościach Wola Polska, Zator, Budy Wolskie, Aleksandria, Bartniki,

                Korabiewice, Karnice, Mrozy, Grabina Radziwiłłowska, Długokąty,

                Budy Zaklasztorne

 

           W związku z dokonaniem wyboru najkorzystniejszej oferty w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego o udzielenie zamówienia publicznego na:  wykonanie robót budowlanych polegających na budowie sieci wodociągowej w  miejscowościach Wola Polska, Zator, Budy Wolskie, Aleksandria, Bartniki, Korabiewice, Karnice, Mrozy, Grabina Radziwiłłowska, Długokąty, Budy Zaklasztorne  na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29.01.2004 r –Prawo zamówień publicznych  (tekst jednolity Dz.U. z 2007 r nr.233,poz.1655, z późn.zm.)

Gmina Puszcza Mariańska zawiadamia, że:

1.      Jako najkorzystniejszą wybrano ofertę Nr. 5 złożoną przez Wykonawcę:

 

Zakład Usługowy Wodno-Kanalizacyjny i C.O Dariusz Bartczak

      88-220 Osięciny ul. Sienkiewicza 1

       za cenę brutto: 613 251,57 zł

słownie: sześćset trzynaście tysięcy dwieście pięćdziesiąt jeden 57/100 złotych.

Uzasadnienie wyboru:

Oferta Nr.5 w/w Wykonawcy przedstawia najkorzystniejsze kryterium oceny ofert określone przez Zamawiającego. Ponadto Wykonawca spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu, a oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ .

 

2.      W postępowaniu zostało złożonych 6 ofert w tym 5 nie podlegających odrzuceniu:

1).Oferta Nr.1 złożona przez Wykonawcę Zakład Produkcyjno- Usługowo- Handlowy 

    „MELBUD” Andrzej Zieliński 96-100 Skierniewice, Sierakowice Prawe 52A

    w kryterium cena  otrzymała 25,14 pkt.

          2).Oferta Nr.2 złożona przez Wykonawcę GEO- BUD s.c Anna Sabat, Leszek

              Karkuciński ul. Króla Jana Sobieskiego Nr.3, 96-330 Puszcza Mariańska w

              kryterium cena otrzymała  24,75 pkt.

          3).Oferta Nr.4 złożona przez Wykonawcę P.H.U „HYDROMEL” Spółka z o.o

              98-200 Sieradz ul. Zakładników 17/19 w kryterium cena otrzymała 20,16 pkt.

          4).Oferta Nr.5 złożona przez Wykonawcę Zakład Usługowy Wodno-Kanalizacyjny

              i C.O Dariusz Bartczak 88-220 Osięciny ul. Sienkiewicza 1

              w kryterium cena otrzymała 30,00 pkt.

         5).Oferta Nr. 6 złożona przez Wykonawcę  Zakład Usług Wodno-Kanalizacyjnych

             Krzysztof Machnicki 96-100 Skierniewice ul. Zielona 6 w kryterium cena 

             otrzymała 20,16 pkt.

 

 

 

3.      Wykluczono następującego Wykonawcę.

„JAR-BUD Jarosław Klarecki” ul. Warszawska 17A 05-119 Michałów-Reginów.

Uzasadnienie

Zamawiający pismem z dnia 29.07.2010 r Nr.I.341/9/2010  wezwał Wykonawcę do uzupełnienia brakującego dokumentu. Wykonawca mimo wezwania nie złożył w wyznaczonym terminie dokumentu potwierdzającego spełnienie warunku udziału

w postępowaniu. 

Powyższe okoliczności zgodnie z art.24 ust.2 pkt.4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z2007 r poz.1655 z późn.zm) stanowią podstawę wykluczenia

z postępowania.

Zgodnie z art.24 ust.4 Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z2007 r poz.1655 z późn.zm) ofertę Nr.3 Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

4.Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po upływie terminu 5 dni

    od  dnia ogłoszenia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

 
 
 

                                                                                                                             WÓJT  GMINY

                                                                                                                          MICHAŁ  STANIAK

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Kuźma Beata
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Kuźma Beata
  • Data ostatniej aktualizacji: 2010-08-04 16:13:10
  • Liczba odsłon: 134
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 1183812]

przewiń do góry